Prohost 345 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 Dostęp do panela zarządzania www a dostęp do panela klienta gdzie jest zarządzanie usługami i na 99% pomoc to 2 różne rzeczy. U nas np. tylko osoba posiadająca dostęp do helpdeska który jest w panelu klienta może zlecać jakiekolwiek zmiany na koncie (udostępniamy też podkonta w panelu klienta aby osoby upoważnione mogły zlecać/wykonywać pewne rzeczy). Nie masz dostępu(upoważnienia), pech. To kto komu co robi nie ma znaczenia - właściciel konta decyduje o tym kto co może. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2009 No ale w sumie to webh nie napisał na jakiej zasadzie NIE powiodła się autoryzacja. Autoryzacji w ogóle nie było. Osoba ta napisała na gg ze swoim problemem, został zapytany czy jest właścicielem konta. Padła odpowiedź, że nie więc został poinformowany, że zeby mogl dokonywac jakiekolwiek zmiany na koncie musi byc upowazniony przez właściciela którego dane znajdują się w naszej bazie danych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach