SuperMarker 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Po raz pierwszy mnie BOK Kei tak wkurzył. Pytam się czemu serwer godzinę był wyłączony a oni: "Serwer był niedostępny z przyczyn technicznych. Usterka została już naprawiona." Czy ktoś miał w poniedziałek ok. 14:15-15:15 podobny problem w KEI ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość arek_inc Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Wyobrażam sobie to wkurzenie, musiało być straszne! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Po raz pierwszy mnie BOK Kei tak wkurzył.Pytam się czemu serwer godzinę był wyłączony a oni: "Serwer był niedostępny z przyczyn technicznych. Usterka została już naprawiona." Czemu Cię tak wkurzyli? Przeciez dostałes wyjaśnienie. Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Chcesz wiedzieć więcej to dzwoń do nich Na tickety zawsze lakonicznie odpisują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Linux 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Nie potrzebnie się denerwujesz, sprawdziłeś regulamin? Złamali postanowienia umowy? Wątpię. Wyjaśnienie może i pozostawia trochę do życzenia ale nie wszystko musisz (jako klient) wiedzieć . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 co za różnica czy powodem był błąd w oprogramowaniu serwera czy też pani Krysia miotłą wyłączyła po prostu serwera ? W sumie nie rozumiem czym się tak wkurzyli. Byłoby super gdyby wszystkie firmy odpowiadały choć w taki sposób... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SuperMarker 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Panowie chyba trochę żartujecie. Przecież oni nie udzielili mi żadnej odpowiedzi. Co to znaczy z "przyczyn technicznych" ? Nic. A mam naście serwerów i setki biznesowych kont mailowych z solidnym przerobem. Chyba się takiemu klientowi należy trochę szacunku i prawdy albo przynajmniej bardzo wiarygodny bajer, nie? Telefon mi się grzał a nie miałem tym ludziom nic do powiedzenia. Inna sprawa że KEI jest OK, jestem tam od 5 lat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Przejdź na własną infrastrukturę wtedy nikt Cię nie będzie denerwował Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Przecież oni nie udzielili mi żadnej odpowiedzi. Co to znaczy z "przyczyn technicznych" ? Nic.A mam naście serwerów i setki biznesowych kont mailowych z solidnym przerobem. Chyba się takiemu klientowi należy trochę szacunku i prawdy albo przynajmniej bardzo wiarygodny bajer, nie? 1. Czy w regulaminie KEI jest zapis że powinni wyjaśnić przyczynę awarii? 2. Naprawdę masz do nich żal o to że Cie nie okłamali? 3. Dopuszczalny czas niedostępności w KEI wynosi 345 minut w miesiącu. Czy przez tą awarię ten czas zostal przekroczony? Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 @up - szaremu użytkownikowi konta www nie jest potrzebna informacja typu "rekompilacja kernela" więc udzielają wiadomości takich, jak Tobie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wygodad 31 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 Chcesz wiedzieć więcej to dzwoń do nich Na tickety zawsze lakonicznie odpisują. w 95% dosataje wyczerpujaca odpowiedz - pozatym w pozostalych 5% wystarczy dodatkowe zapytanie e-mailem i wszystko wiadomo... w kei maja najlepszy BOK z jakim mialem do czynienia... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SuperMarker 0 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2009 Dobra, kończę wątek bo jednak wychodzi na to że mam wygórowane wymagania chcą wiedzieć co dokładnie się działo z serwerem. To nie sarkazm, po prostu taki jest wniosek z Waszych postów. Wnioskuję też że chyba jestem trochę rozpieszczony przez kei bo podeszliście nad wyraz spokojnie do tematu. Nie mam doświadczenia z innymi prowajderami bo "zawsze" byłem tylko tu, więc może dlatego mam wrażenie że jednak trochę polecieli ze mną w kulki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2009 Dobra, kończę wątek bo jednak wychodzi na to że mam wygórowane wymagania chcą wiedzieć co dokładnie się działo z serwerem. Jak bankomat nie chce ci wypłacić pięniędzy, bo wyświetla komunikat out-of-order to też dzwonisz do banku i wymagasz technicznych detali informujących co się z nim stało? Jak tramwaj ma tabliczkę Awaria-zjazd do zajezdni, to też dzwonisz do MPK i chcesz dokładnych szczegółów tej awarii? Gdy twój serwis nie działa, bo zrobiłeś przy upgradzie mały błąd/literówkę w kodzie/etc. to chwalisz się dokładnymi szczegółami na prawo i lewo swoim użytkownikom, czy też przywracasz poprzednią wersję z jakimś prostym komunikatem, że przy aktualizacji występowały błędy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SuperMarker 0 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2009 Errata: Dostałem właśnie (po wczorajszym żądaniu o szczegóły) dokładne wyjaśnienie co nawaliło. Chodziło o sprzęt. Niniejszym dziękuję na forum, bo zakładam, że ktoś od nich przeczytał ten wątek i dlatego dziś mam odpowiedź. Do Fiercio Jestem właścicielem tego bankomatu i tego tramwaju więc muszę wiedzieć co jest nie tak bo może to pomóc uniknąć następnych awarii. Mam tylko nadzieję że nie ma nikt wrażenia że ujeżdżam jak na łysej kobyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2009 Jestem właścicielem tego bankomatu i tego tramwaju więc muszę wiedzieć co jest nie tak bo może to pomóc uniknąć następnych awarii. Nie jesteś żadnym właścicielem, tylko zwykłym użytkownikiem, czy to tramwaju, bankomatu, czy też konta hostingowego. Zrozum to w końcu . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2009 Jestem właścicielem tego bankomatu i tego tramwaju... I tym radosnym akcentem zamykamy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach