Skocz do zawartości
deviant

[opinie] smallservers.pl

Polecane posty

także jestem szczęśliwym posiadaczem hostingu w tej firmie.

Nic złego nie mogę powiedzieć, jak dla mnie hosting działał bez zarzutu i dalej działa tak jak powinien.

 

Polecam i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz ich znalazłem i widzę że mają bardzo dobrą ofertę, cena 1 MB dużo niższa w porównaniu do konkurencji. Dają bardzo dużo w optymalnej cenie. Gdy zacznie mi brakować miejsca na unixstorm pewnie się do nich przeniosę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Firma ta jest niegodna zaufania dla jakiegokolwiek większego serwisu, z powodzeniem może jednak być tanim miejscem dla blogów czy wizytówek. Należy się liczyć z zupełnym brakiem supportu w weekendy (witryna prowadzona przez jedną młodą osobę) a w tygodniu kontakt jest bardzo bardzo rzadki. Obserwuję też ich Livechat od dwóch tygodni i powiem krótko, przynosi im to więcej wstydu niż zalet gdyż w ciągu tego czasu NIGDY czat nie był dostępny.

 

Jedyna zaleta to niskie ceny, co jednak nie musi dziwić jeśli tę pseudofirmę prowadzi jeden student.

Edytowano przez TheArt (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma ta jest niegodna zaufania dla jakiegokolwiek większego serwisu, z powodzeniem może jednak być tanim miejscem dla blogów czy wizytówek. Należy się liczyć z zupełnym brakiem supportu w weekendy (witryna prowadzona przez jedną młodą osobę) a w tygodniu kontakt jest bardzo bardzo rzadki. Obserwuję też ich Livechat od dwóch tygodni i powiem krótko, przynosi im to więcej wstydu niż zalet gdyż w ciągu tego czasu NIGDY czat nie był dostępny.

 

Jedyna zaleta to niskie ceny, co jednak nie musi dziwić jeśli tę pseudofirmę prowadzi jeden student.

 

Powyższa opinia została wyrażona przez osobę, która zamówiła dwie domeny w promocji "Tanie domeny na 24 miesiące!", nie dokonała w terminie (ani po terminie) opłaty, przesyłając nam jednocześnie roszczenia (cyt.: "domeny oplacilem wiec dlaczego sa usuniete z kolejki").

 

Nasze czasy odpowiedzi:

11-08-2011 10:34 - Pytanie Klienta

11-08-2011 15:47 - Odpowiedź BOK

19-08-2011 12:08 - Pytanie Klienta

19-08-2011 19:58 - Odpowiedź BOK

Standardowy czas odpowiedzi wynosi do 48 godzin w dni robocze.

 

Firma jest zarejestrowana i działa od 2005 roku, więc określenie "pseudofirma" wydaje się nie na miejscu.

Firma jest prowadzona przez osobę z ponad czternastoletnim stażem w zakresie administracji sieciami i serwerami oraz outsourcingu IT. Czyli nie "jednego", nie "młodego" i nie "studenta". Na dodatek, we współpracy z najlepszymi fachowcami z branży IT.

 

Klient wymagający suportu 24/7 za niedoszłą rejestrację domeny .pl na dwa lata za 40 zł brutto.

Szanownym Kolegom po fachu - Klienta nie polecam.

Potencjalnych Klientów - zapraszam do przetestowania naszych usług i wyrobienia sobie własnej opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Powyższa opinia została wyrażona przez osobę, która zamówiła dwie domeny w promocji "Tanie domeny na 24 miesiące!", nie dokonała w terminie (ani po terminie) opłaty, przesyłając nam jednocześnie roszczenia (cyt.: "domeny oplacilem wiec dlaczego sa usuniete z kolejki").

 

Klient nasz pan, prawda? Jak nie pasuje sprzedaż hostingu to można zawsze przerzucić się np. na roznoszenie ulotek.

 

 

Nasze czasy odpowiedzi:

11-08-2011 10:34 - Pytanie Klienta

11-08-2011 15:47 - Odpowiedź BOK

 

Czyli 5 godzin.

 

19-08-2011 12:08 - Pytanie Klienta

19-08-2011 19:58 - Odpowiedź BOK

Standardowy czas odpowiedzi wynosi do 48 godzin w dni robocze.

 

Czyli 7 godzin. Nie jest to powód do dumy...

 

Klient wymagający suportu 24/7 za niedoszłą rejestrację domeny .pl na dwa lata za 40 zł brutto.

 

Sami dyktujecie swoje ceny. Jeśli ustalony przez wasz cennik jest za niski, zwiększcie go a nie narzekacie na własne działania.

 

Szanownym Kolegom po fachu - Klienta nie polecam.

Potencjalnych Klientów - zapraszam do przetestowania naszych usług i wyrobienia sobie własnej opinii.

 

Taki PR nie zachęca do skorzystania z oferty.

 

Odnośnie kontaktu na GG i widżetu na stronie - faktycznie - od dwóch dni jest info:

Przepraszamy, w chwili obecnej nie ma dostępnego konsultanta on-line. Zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego lub prosimy o przesłanie maila

 

Popracujcie nad sobą i nad swoja stroną WWW. Czasy PRL'u już minęły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klient nasz pan, prawda? Jak nie pasuje sprzedaż hostingu to można zawsze przerzucić się np. na roznoszenie ulotek.

 

 

Klient decyduje gdzie kupuje usługi, za ile oraz samodzielnie decyduje co chce mieć w ofercie. Tego typu uwagi wydają mi się nie na miejscu. Klient w naszej firmie otrzymuje dokładnie to za co płaci. Jeżeli cokolwiek mu jednak nie pasuje - oferujemy gwarancję satysfakcji i w każdej chwili może zrezygnować z usług otrzymując zwrot pieniędzy za pozostały okres abonamentowy. Na 6 lat działalności i kilku tysięcy obsługiwanych Klientów - zrezygnowało w ten sposób mniej niż 10 osób.

 

 

Czyli 5 godzin.

(...)

Czyli 7 godzin. Nie jest to powód do dumy...

 

 

Tak jak napisałem wcześniej - standardowy czas odpowiedzi w naszej firmie wynosi 48 godzin w dni robocze. Nie gwarantujemy i nie obiecujemy nigdzie niczego innego. Odpowiedzi w tym konkretnym przypadku mogły zostać udzielone po 96 godzinach (uwzględniając weekend). Tak jak Pan zauważył - zostały udzielone po 5 i 7 (a raczej prawie 8) godzinach.

 

 

Sami dyktujecie swoje ceny. Jeśli ustalony przez wasz cennik jest za niski, zwiększcie go a nie narzekacie na własne działania.

 

 

Ustalony cennik jest zgodny z polityką naszej firmy i zgodny z ofertą. Nigdzie nie narzekamy na własne działania. Jesteśmy zadowoleni z zadowolenia większości Klientów, bo takie ceny i warunki naszej oferty im odpowiadają. Jeżeli ktoś poszukuje natychmiastowych odpowiedzi ze strony BOK'u, livechatu czy innych warunków - należy po prostu poszukać innej oferty.

 

 

 

Taki PR nie zachęca do skorzystania z oferty.

Odnośnie kontaktu na GG i widżetu na stronie - faktycznie - od dwóch dni jest info:

Przepraszamy, w chwili obecnej nie ma dostępnego konsultanta on-line. Zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego lub prosimy o przesłanie maila

 

 

Głównym kanałem kontaktu jest podany na stronie e-mail lub formularz kontaktowy. Klienci mogą przesyłać również bezpośrednio zapytania z poziomu panelu DirectAdmin. Livechat jest dodatkiem, którego działania nigdzie nie gwarantujemy. Zgodnie z opisem - w przypadku braku dostępnego konsultanta on-line zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego lub prosimy o przesłanie maila.

 

 

Popracujcie nad sobą i nad swoja stroną WWW. Czasy PRL'u już minęły.

 

 

Dziękujemy za uwagi, cały czas pracujemy.

Wydaje mi się, że dział "opinie" powinien służyć wyrażaniu opinii przez Klientów. Dlatego chciałbym zaproponować Panu bezpłatne konto na 2 miesiące z naszej oferty hostingu współdzielonego, tak, aby mógł Pan ocenić merytorycznie poziom świadczonych przez nas usług.

 

Pozdrawiam serdecznie i w razie pytań lub uwag zapraszam na PW, lub http://www.smallserv.../kontakt_z_nami

Edytowano przez smallservers.pl (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kolego DataBase, czy ty aby nie szukasz sobie kolejnej firmy do szkalowania?

Zostałeś przegoniony z innego wątku, to znowu zaczynasz?

 

Masz krótką pamięć? Czy może liczysz na to u użytkowników i administratorów WHT?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając to forum dochodzę do wniosku, ze kolega "DataBase" ma jakaś straszną traumę spowodowana najprawdopodobniej utratą lub likwidacją w przeszłości swojej firmy hostingowej (wspominał o tym w jakimś wątku) i teraz ma misje atakowania w niewybredny sposób wszystkich możliwych firm hostingowych w Polsce ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czytając to forum dochodzę do wniosku, ze kolega "DataBase" ma jakaś straszną traumę spowodowana najprawdopodobniej utratą lub likwidacją w przeszłości swojej firmy hostingowej (wspominał o tym w jakimś wątku) i teraz ma misje atakowania w niewybredny sposób wszystkich możliwych firm hostingowych w Polsce ...

 

To nie jest wątek o "koledze DataBase" a o " [opinie] smallservers.pl". Zakładając tu konto zaakceptowałeś regulamin, który stanowi:

 

§ 1.3 Zawsze trzymaj się tematu dyskusji

 

I to by było na tyle w temacie off-topów.

 

Wydaje mi się, że dział "opinie" powinien służyć wyrażaniu opinii przez Klientów.

 

Jestem waszym klientem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DataBase, Nie odbieraj tego, że staje po któreś ze stron (firma lub klient) , ale skoro to dział opinie, to Ty wyrażasz swoją opinie, a nie dyskutujesz.

Masz prawo oczywiście być niezadowolony z usług i to opisać, i nikt tego nie neguje.

Napisz jednak jeden, może dwa konkretne posty, opisując co Ci nie pasuje i już, to jest wtedy Twoja opinia.

 

Nie prowadź krucjaty nt. "jaka to firma jest zła", I pozwól innym klientom to ocenić samodzielnie.

Firma się ustosunkowała do Twoich wątpliwości i chyba wszystko już ok, resztę załatwiasz w BOK.

Ponadto Twój ton wypowiedzi na forum, bardzo mi się nie podoba.

Trochę kultury i bez krzyku, to nie jest jarmark.

Edytowano przez MZone Group (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

DataBase, Nie odbieraj tego, że staje po któreś ze stron (firma lub klient) , ale skoro to dział opinie, to Ty wyrażasz swoją opinie, a nie dyskutujesz.

Masz prawo oczywiście być niezadowolony z usług i to opisać, i nikt tego nie neguje.

 

Dokładnie tak. Napisałem swoją opinię w dziale Opinie o firmach hostingowych > [opinie] smallservers.pl

 

Napisz jednak jeden, może dwa konkretne posty, opisując co Ci nie pasuje i już, to jest wtedy Twoja opinia.

 

Napisałem swoją OPINIĘ. Mam dla ciebie radę - naucz się czytać ze zrozumieniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem swoją OPINIĘ. Mam dla ciebie radę - naucz się czytać ze zrozumieniem...

 

ależ to ponury typ - współczuje Twoim bliskim .....

sorry za offtopa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×