Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
^^KaMaZZ~.^

Problem z serwerem

Polecane posty

Witam. Mam problemy ze swoim dedykiem, ale to później, najpierw specyfikacja.

 

- Intel Core 2 Duo E6750.

- 3x500gb SATA 2 Raid 5 (raid edition caviara)

- Łącze: 100Mb TPNet (pingi b.db)

 

Dedyk, wydawało mi się, idealny pod 1 serwer 32-slotowy CS 1.6.

Zakupiłem go po to, aby utrzymać jak najlepsze fpsy serwera i przy tym 0 lagów.

W kernelu mam włączony tickless, na hldsie mam ustawiony -pingboost 2, serwer trzyma ładnie 250 fpsów (wachania o max. 2 fpsy) na takich mapach jak de_dust, de_inferno, de_dust2, de_train, lecz na np. aztecu liczba wacha się 140-230. Ale nie w tym rzecz. Nawet, gdy serwer trzyma te 250 fpsów, odczuwam przycinki na serwerze, oraz gra się ogólnie niefajnie. Serwer ma również tendencje do łapania dużego choke (do. 100 pare sekund po rozpoczęciu rundy i w ekstremalnych akcjach).

Przeniosłem serwer na Xeona Quad Core z serii 54xx., pod tym samym łączem, również dałem pingboost 2, fpsy nie były już takie różowe (140-250), ale grało się lepiej i choke dochodził do max. 30-40, w naprawde zasyfionej rozgrywce.

 

Co byście poradzili, aby serwer C2D utrzymał nawet te 200 fpsów, ale żeby choke i przycinki się uspokoiły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Po co tickless? Ustaw timer tylko na 1000 MHz ...

 

 

A poza tym temat do zamknięcia, bo nie miało być już o gierkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×