soon 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 Witam, od dwóch dni próbuje się dodzwonić do hitme. Głupia sekretarka z lektorem Ivona... na maila też nie odpowiadają. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Macie z nimi jakiś kontakt? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 1. Zły dział 2. Na 99% pracuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ddluk 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 Ja od dwóch dni próbowałem. Dopiero dzisiaj wieczorem udało mi się skontaktować tyle, że mailowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 prawdę powiedziawszy nie wiem o czym mówicie. w ciągu ostatnich 48h dostałem od supportu hitme dwa maile. znaczy się - działają. Tak ciężko faktycznie spróbować się skontaktować ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 Witam, od dwóch dni próbuje się dodzwonić do hitme. Głupia sekretarka z lektorem Ivona... na maila też nie odpowiadają. Czy tam w ogóle ktoś pracuje? Macie z nimi jakiś kontakt? Tylko uwazaj, bo jezeli osoba po drugiej stronie stwierdzi ze twoj telefon zmarnowal ich czas a dokladnie "jego" to zostaniesz naliczony -15 zl .... a dokladniej Dominik Nowacki .. pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
soon 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 Tylko uwazaj, bo jezeli osoba po drugiej stronie stwierdzi ze twoj telefon zmarnowal ich czas a dokladnie "jego" to zostaniesz naliczony -15 zl ....a dokladniej Dominik Nowacki .. pzdr telefon... telefon jest offline. znaczy: "wszystkie stanowiska są aktualnie zajęte"... nie jestem klientem.. jeszcze nie... i chyba tak pozostanie ------ @crazyluki: czy ciężko się skontaktować? owszem. telefon głuchy, na maile nie odpisują, to niby jak mam się skontaktować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 Tylko uwazaj, bo jezeli osoba po drugiej stronie stwierdzi ze twoj telefon zmarnowal ich czas a dokladnie "jego" to zostaniesz naliczony -15 zl ....a dokladniej Dominik Nowacki .. pzdr Witam, Jak się kupuje usługę Budgetową (bez supportu!) i zgłasza pilny problem, dodatkowo dzwoniąc na infolinię że nie działa ssh, co gdyby nawet samemu można naprawić przez konsolę wbudowaną w panel, technik przychodzi i okazuje się, że ssh działa w najlepsze ale komuś się zapomniało, że zmienił jego port to niechaj się potem nie dziwi, że technik informuje, że kolejna taka akcja będzie związana z zapłatą - bo już za tą akcje powinna być pobrana opłata - brak supportu wliczonego w cenę oferty Budgetowej BudgetVPS.pl w związku z możliwością "naprawienia" tego (nieistniejącego) problemu przez klienta samodzielnie. Panie RuFiK - najpierw wiedza, potem opinie. Dodatkowo proszę aby były merytoryczne i zgodne z prawdą - nie my tu byliśmy winni. Jeśli ma Pan problemy z obsługą VPSa zapraszam do migracji do oferty HitMe.net.pl. Propos - Prośba do moderatora - proszę skasować dane osobowe pracownika z postów. Sprawę z Panem soon postaram się wyjaśnić via PW - taka sytuacja (poza problemem wynikającym z przeoczeniem haczyka przy rekonfiguracji infolinii - poprawione) nie ma prawa mieć miejsca. Na maile odpisujemy na bieżąco. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 Nie wiem czy ktoś zauważył ale co ma wspólnego dział w którym opisywane są pady serwerów z nieodbieraniem telefonów przez jakąś firmę?Prośba ponowna tym razem moja do moderatorów o przeniesienie gdziekolwiek tego tematu bo on nie ma nic wspólnego z tym działem oraz późniejsze skasowanie mojego posta aby zachować porządek w wątku. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 kosz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach