SPAP 0 Zgłoś post Napisano Marzec 9, 2009 Zazwyczaj gdy osoba prywatna sprzedaje swój serwis (domenę, materiały, pomysł) jakiejś firmie, wszystko kończy się na spisaniu umowy i zapłacie (i na odprowadzeniu stosownego podatku na końcu - hehe). Niekiedy jednak zdarza się, że firma poza kupnem serwisu chce zatrudnić byłego właściciela w roli np. koordynatora (dyrektora) serwisu lub przynajmniej opiekuna merytorycznego, moderatora (w przypadku forum) itp. Mój znajomy właśnie znalazł się w tej drugiej sytuacji. Kupującym jest duża międzynarodowa korporacja wydawnicza, tematyka serwisu: zakupy przez internet w kraju i zagranicą. Obaj nie mamy absolutnie żadnego doświadczenia w tej branży i w związku z tym zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób taka współpraca wygląda w praktyce. Przecież to całkowicie nowa sytuacja: założyciel i dotychczasowy właściciel serwisu zostaje nagle pracownikiem firmy, która go przejęła. Rozumiemy, że swoboda jest teraz zdecydowanie ograniczona i trzeba się podporządkować zarządzeniom. Czy ktoś wie może jaki jest zakres "niezależności", swobody w kształtowaniu polityki takiego serwisu, na co trzeba uważać, o czym warto wiedzieć itp.? Będziemy wdzięczni za ewentualne sugestie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojciech Małota 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2009 Sprawa wydaje się prosta. Stajesz się pracownikiem i wykonujesz polecenia przełożonego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach