Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 Witam, interesuje mnie hostowanie gier, oczywiście wyłącznie na potrzeby mojej drużyny. Około 5-10 serwerów (transfer jest najmniej istotny, bo generują bardzo mały). Oferta powinna zawierać się w granicach 400zł brutto miesięcznie +koszt instalacji. Przeanalizowałem rynek serwerów dedykowanych (zarówno firm ja i samych serwerowni) i jedynymi, które mogłyby spełniać moje wymagania pod względem niskiej straty pakietów, niskiego pingu i rozsądnej ceny są Livenet i SerweryDedykowane. Jestem bardziej nastawiony na tą drugą firmę, ale liczę również na Wasze opinie, ewentualnie ciekawe oferty jakie przegapiłem, a są godne uwagi. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 czy dla Ciebie jedynym wyznacznikiem jest cena ? a parametry? nieistotne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 czy dla Ciebie jedynym wyznacznikiem jest cena ?a parametry? nieistotne? Parametry są mało istotne, gdyż odpalenie na Debianie 10 serwerów gier typu Q3 wymaga (zawyżam): procesor: 500MHz RAM: 512MB HDD: 20GB W obecnych czasach 100% oferowanych serwerów dedykowanych ma 2krotnie wyższe parametry. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 mam od ręki serwer dedykowany w Polsce cena to 240 zł brutto miesięcznie parametry procesor E7300 ram 2 GB dysk 250 GB łącze n/l Jeżeli jest Pan zainteresowany to proszę o wiadomość PW Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 mam od ręki serwer dedykowany w Polscecena to 240 zł brutto miesięcznie parametry procesor E7300 ram 2 GB dysk 250 GB łącze n/l Jeżeli jest Pan zainteresowany to proszę o wiadomość PW Rozmyślałem o Państwa ofercie, ale niestety za dużo strat występuje na trasie: | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | | ipartners-lim.wix.net.pl - 0 | 100 | 100 | 15 | 27 | 78 | 32 | | 157.25.248.61 - 1 | 100 | 99 | 15 | 28 | 63 | 63 | | taro-krakow.net.ipartners.pl - 1 | 100 | 99 | 15 | 31 | 63 | 62 | | krakow.net.ipartners.pl - 2 | 100 | 98 | 15 | 31 | 63 | 31 | | 217.8.182.134 - 1 | 100 | 99 | 15 | 29 | 63 | 47 | | rtr.dmtec.eu - 2 | 100 | 98 | 15 | 33 | 63 | 46 | | host-133-42.nfb.pl - 1 | 100 | 99 | 15 | 32 | 78 | 47 | Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 Rozmyślałem o Państwa ofercie, ale niestety za dużo strat występuje na trasie: | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | | host-133-42.nfb.pl - 1 | 100 | 99 | 15 | 32 | 78 | 47 | http://nfb.pl/hosting.php 1. Super ceny. 2. Wygląd strony nie pasujący do cen Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 http://nfb.pl/hosting.php1. Super ceny. 2. Wygląd strony nie pasujący do cen Ed Przepraszam, ale nie dostrzegam pod jakim kontem oferta spełnia moje wymagania? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vegetagt 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 Parametry są mało istotne, gdyż odpalenie na Debianie 10 serwerów gier typu Q3 wymaga (zawyżam): procesor: 500MHz RAM: 512MB HDD: 20GB W obecnych czasach 100% oferowanych serwerów dedykowanych ma 2krotnie wyższe parametry. mhm, zawyżasz? Owszem, ja odpalilem ponad 15 serwerów na penitume 200mhz, ale one grywalne raczej nie były... pIII 733 kończy się przy ~5v5 + 15 speców. ( także zależnie od wielkości mapy, bo potrafił zarywać ). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 Przepraszam, ale nie dostrzegam pod jakim kontem oferta spełnia moje wymagania? Ot, taka mała dygresja Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 mhm, zawyżasz? Owszem, ja odpalilem ponad 15 serwerów na penitume 200mhz, ale one grywalne raczej nie były...pIII 733 kończy się przy ~5v5 + 15 speców. ( także zależnie od wielkości mapy, bo potrafił zarywać ). Co masz na myśli? Ja na LAN'ie odpaliłem na 5 serwerów 16 slotowcyh (p:500mhz 512mb 20GB) i ludziom się bardzo dobrze grało, nie narzekali na nic. Z tego na 4 serwerach było średnio po 12 osób w godzinach popołudniowych czyli 48 slotów było zajętych. 0 lagów i 0 packet lostów, po takim doświadczeniu mogę Ci powiedzieć, że taka konfiguracja jest wystarczająca dla 5 serwerów, a znaczenie ma tylko jakość łacza (to był lan więc 10MBps) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vegetagt 0 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2009 no to moje doswiadczenie mówi troche inaczej. inny mod, sv_fps 20 bądź inne ciekawe ustawienia i może tak pójdzie, ale ja raczej bym takiej konfiguracji nie zaufał. ew. jeszcze rozważałbym możliwość, że 3x10slotów w teorii powinno uzywać mniej mocy procesora niż 1x30 slotów, ale nigdy nie chcialo mi się tego mierzyć zarywał = procesor nie wyrabiał i powstawał lag sprzętowy, czy jak to tam sie zwie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 Dostane jakieś konkretne odpowiedzi na moje pytanie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 Dostane jakieś konkretne odpowiedzi na moje pytanie? Masz niskie wymaganie sprzętowe i transferowe, jesteś pewien że dobry VPS Ci nie wystarczy ? np. provps.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 Nie mówmy, że są niskie, bo napisałem jedynie, że sprzęt nie musi być nie wiadomo jak mocny wystarczy, że będzie to sprzęt w takim rodzaju: Celeron 3.0 D 2GB RAM 100GB SATA łącze 100 Mbits 500 GB mies transfer Niestety VPS, jako, że są maszynami dzierżawionymi przez kilku użytkowników, występują w nich "sprzętowe packet losty" (wynika to z wielu użytkowników - gwaratowany procesor i ram są nadal parometrami współdzielonymi), czyli mówiąc, krótko najlepszy VPS nie zrekompensuje średniego Dedyka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 Szef: po prostu do takich zastosowań zainteresuj sie prawdziwymi VPSami, a nie hostingiem shared z dostępem root za grosze (OpenVZ) i będzie ok ). Zapłacisz może więcej niż za takiego marnego Celerona, ale zyskasz przy okazji większą wydajność i prostotę zarządzania tym wszystkim. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 Hmmm wybredny jesteś Dołóż $ i idź do nephax Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 Szef: po prostu do takich zastosowań zainteresuj sie prawdziwymi VPSami, a nie hostingiem shared z dostępem root za grosze (OpenVZ) i będzie ok ). Zapłacisz może więcej niż za takiego marnego Celerona, ale zyskasz przy okazji większą wydajność i prostotę zarządzania tym wszystkim. Zaciekawiłeś mnie "prawdziwymi VPS'ami", jakieś przykładne oferty? Mówisz o "prawdziwym VPS" i czym się one różnią od OpenVZ dla przykładu, bo to mnie ciekawi Jak narazie maiłem VPS'y w hitme.net.pl i webh.pl - mam rozumieć, że o tym rodzaju VPSów mówisz, jako "shared", dzielone tak? Więc niedzielony VPS to tak na prawdę serwer dedykowany Am I right? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 Szef: Nie ma czegoś takiego jak niedzielony VPS (bo zaprzeczałoby to istocie tej usługi ), ale niektóre typy wirtualizacji uniemożliwiają tak zaawansowany overselling jak OpenVZ. Mówie tutaj np. o Xenie, gdzie overselling RAMu jest (prawie) niemożliwy, a do tego masz sporo więcej benefitów jak chociażby własny SWAP. Była też tutaj na forum niedawno jakaś oferta VPSów na VMWare.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 U nas przy większej ilości maszyn możemy negocjować ceny tych serwerów proszę napisać na bok@livenet.pl po więcej szczegółów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vlop 32 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 U nas przy większej ilości maszyn możemy negocjować ceny tych serwerów proszę napisać na bok@livenet.pl po więcej szczegółów Koledze chyba chodziło o serwery gier a nie oddzielne maszyny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MichalSz 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 hmm coś ten quake ma małe wymagania ja pod 5 serwerów cs biorę 4x2.9ghz i boje się że nie starczy średnio liczę (70-65)Mhz per slot Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2009 hmm coś ten quake ma małe wymagania ja pod 5 serwerów cs biorę 4x2.9ghz i boje się że nie starczy średnio liczę (70-65)Mhz per slot Pomyśl logicznie, gdyby takie były wymagania dla gier jak CS, Q3 to serwerownia typu GamePad.pl musiałaby mieć około 10 maszyn w serwerowni (A mają 1-2 serwery) Średnio na takiej maszynie Quad 2.9ghz 4GB można odpalić do 70 serwerów typu Q3 i CS, jedyną przeszkodę stanowi łącze oraz generowany transfer. (średnio powinno stać około 30-50 żeby warunki były cacy) Pamiętaj, że nie ma tutaj przetwarzania żadnej grafiki tylko: pakiety (m.in położenie przeciwników, hitbox) , logi (czyli to co się dzieje w konsoli). Domyślnie odpalony dedykowany serwer Q3 uruchamiany jest z 32MB RAM, a moc obliczeniowa procesora rezerwowana to około 50MHz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2009 Pomyśl logicznie, gdyby takie były wymagania dla gier jak CS, Q3 to serwerownia typu GamePad.pl musiałaby mieć około 10 maszyn w serwerowni (A mają 1-2 serwery)Średnio na takiej maszynie Quad 2.9ghz 4GB można odpalić do 70 serwerów typu Q3 i CS, jedyną przeszkodę stanowi łącze oraz generowany transfer. (średnio powinno stać około 30-50 żeby warunki były cacy) Powiedz mi proszę, kto takie herezje opowiada? To już nie pierwsza taka bzdura, którą ostatnio czytam... Ktoś konkretny wymyśla takie historie..? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szef 0 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2009 Dobrze, niech będzie sprostuję moją "dramaturgię" i rozjaśnię ją o specyfikację, chodziło mi o maszyny typu Fujitsu-Siemens PRIMERGY RX, które wyposażone są 64-bitowe procesory Dual-Core Intel® Xeon, 14 GB RAM, 2 MB SLC, HDD 300GB itd. Na których administratorzy odpalają do 70 serwerów, w zależności od upodobań co do jakości świadczonych usług. I nie sieje żadnej herezji, na Q3A domyślnie przyznawane są 32MB pamięci RAM i moc obliczeniowa procesora, którą trudno zmierzyć, ale nie jest duża. Największą moc obliczeniową serwera pożera ruch pakietów upl/dnl (ze względu na to, że jest ich ogromna ilość, a ich rozmiar jest bardzo mały - tutaj przydatny jest bufor SLC) Ale jesteśmy w XXI wieku gdzie operacje dla maszyn 2-4 rdzeniowych są małym mykiem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2009 Z Q3 jeszcze nie walczyłem, ale post wyżej dotyczył wg Ciebie również serwerów CS co już jest wierutną bzdurą, podobnie jak spekulacje na temat liczby serwerów na jednej maszynie lub maszyn GamePada. Powiem więcej - serwery gier faktycznie, nie przerabiają grafiki, ale też nie wysyłają pakietów wyłącznie z położeniem zawodników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach