Skocz do zawartości
SPAP

Różne marki jednej firmy... Dobra praktyka czy wstęp do krętactwa?

Polecane posty

o tym właśnie pisałem , jest różnica pomiędzy kolejnym tworzeniem marek bo poprzednia już nie ma racji bytu a prowadzeniem kilku równocześnie.

ja nie widzę w tym nic nieetycznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak więc sumując: Prowadzenie kilku marek pod jedną firmą, jak nabradziej. Nie "łkrętactwo i łapanie" klienta a potem chowanie się w trawie ... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jaki sens ma tworzenie tego samego pod 10 różnymi nazwami?

Przecież to tylko zbędny zamęt wprowadza, np. w BOKu gdzie raczej powinno się przy rozpoczęciu połączenia prezentować nazwą marki. Bo inaczej sytuacja postaci:

 

 

Konsultant: Firma Kszaczur.pl, Jan Kowalski, słucham?

Klient: Eee... ale ja się chciałem dodzwonić do supportu Krzak.pl.

 

 

Bo różne typy - jak najbardziej się opłaca ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale jaki sens ma tworzenie tego samego pod 10 różnymi nazwami?

Przecież to tylko zbędny zamęt wprowadza, np. w BOKu gdzie raczej powinno się przy rozpoczęciu połączenia prezentować nazwą marki. Bo inaczej sytuacja postaci:

 

 

Konsultant: Firma Kszaczur.pl, Jan Kowalski, słucham?

Klient: Eee... ale ja się chciałem dodzwonić do supportu Krzak.pl.

 

 

Bo różne typy - jak najbardziej się opłaca ;)

 

firma jest JEDNA , ma na każdej domenie takie same dane, a ma np. 10 adresów

zauważyłem że ludzie często mylą adres z nazwą firmy, choć w świecie rzeczywistym nie spotkałem się z określeniem:

" super firma nazywa się: aleje Jerozolimskie 125 a." ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×