Edart 239 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2009 o tym właśnie pisałem , jest różnica pomiędzy kolejnym tworzeniem marek bo poprzednia już nie ma racji bytu a prowadzeniem kilku równocześnie. ja nie widzę w tym nic nieetycznego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2009 Tak więc sumując: Prowadzenie kilku marek pod jedną firmą, jak nabradziej. Nie "łkrętactwo i łapanie" klienta a potem chowanie się w trawie ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2009 Ale jaki sens ma tworzenie tego samego pod 10 różnymi nazwami? Przecież to tylko zbędny zamęt wprowadza, np. w BOKu gdzie raczej powinno się przy rozpoczęciu połączenia prezentować nazwą marki. Bo inaczej sytuacja postaci: Konsultant: Firma Kszaczur.pl, Jan Kowalski, słucham? Klient: Eee... ale ja się chciałem dodzwonić do supportu Krzak.pl. Bo różne typy - jak najbardziej się opłaca Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2009 Ale jaki sens ma tworzenie tego samego pod 10 różnymi nazwami? Przecież to tylko zbędny zamęt wprowadza, np. w BOKu gdzie raczej powinno się przy rozpoczęciu połączenia prezentować nazwą marki. Bo inaczej sytuacja postaci: Konsultant: Firma Kszaczur.pl, Jan Kowalski, słucham? Klient: Eee... ale ja się chciałem dodzwonić do supportu Krzak.pl. Bo różne typy - jak najbardziej się opłaca firma jest JEDNA , ma na każdej domenie takie same dane, a ma np. 10 adresów zauważyłem że ludzie często mylą adres z nazwą firmy, choć w świecie rzeczywistym nie spotkałem się z określeniem: " super firma nazywa się: aleje Jerozolimskie 125 a." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2009 No offence pod adresem autora, ale ten topic to nonsens -> Kosz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach