sadan 0 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2009 Witam, koncze mala stronke o bukmacherach, kasynach online. Poniewaz to moja inicjajca w tych sprawach jestem zupelnie zielony. Prosze o pomoc, o polecenie mi odpowiedniego firmy. wymagania: -obsluga PHP5 i bazy danych MySQL, -serwery w Angli, Wloszech lub innym kraju gdzie reklama e-bookingu nie jest zabroniona, -oczywiscie wazne tez zeby hosting byl mozliwie tani, lacza wystarczajaco szybkie itp. pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2009 http://www.hostnine.com/ ? A w Polsce zakłady bukmacherskie online są zabronione? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2009 -serwery w Angli, Wloszech lub innym kraju gdzie reklama e-bookingu nie jest zabroniona, Blueman chyba o to mu chodzi ale pewien nie jestem. Jak z ebookami w PL to nie mam pojęcia:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamilek 20 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2009 http://www.hostnine.com/ ? A w Polsce zakłady bukmacherskie online są zabronione? A sponsorem "koszulkowym" Wisły Kraków został Bet-at-home.com... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2009 @Malas - ale nie chodzi o e-książki (e-book), ale o zakłady bukmacherskie koncze mala stronke o bukmacherach, kasynach online. A nawet jeśli to e-książki także nie są zabronione w Polsce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach