czjakub 0 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2009 Witam. Czy może ktoś z was korzysta z hostingu webio.pl?? Jeśli tak to jakie są wasze opinie na jej temat itp. Zastanawiam się nad hostingiem na platformie Windows i ta firma ma konkurencyjne ceny, ale wiadomo jak to czasami bywa w przypadku konkurencyjnych cen- brak konkurencyjnej jakości ;-). Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wobst 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2009 Jestem zadowolony z usług Webio Mam pakiet Rozszerzony, wszystko działa sprawnie, administracja pierwsza klasa - z czystym sercem polecam. No i obsługa też na dobrym poziomie - bardzo szybka reakcja na pytania czy kwestie konfiguracyjne. Pozdrawiam, Wojtek Obst http://www.soablog.pl - Service Oriente Architecture blog Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czjakub 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2009 No to i ja odpowiem na swoje pytanie . W związku z tym, że nie było żadnych odpowiedzi zaryzykowałem i wykupiłem hosting w webio.pl (pakiet rozszerzony). Po krótkim czasie testowania mogę śmiało powiedzieć, że jest to coś czego szukałem. Dobre parametry hostingu, super pomoc (szybko i sprawnie), zero problemów. Śmiało mogę polecić tym, którzy szukają hostingu na Windowsie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2009 Fajny monolog Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CinkowskiW 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 15, 2009 nie ma to jak <2 posty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
g.woloszyn 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 Witam serdecznie, tak sie sklada, ze to sa dwie osoby, ktore nie maja ze soba nic wspolnego oprocz tego, ze sa klientami Webio (z tej strony wlasciciel firmy ). Moze uzytkownik czjakub moglby sie wydawac podejrzany w zwiazku z data rejestracji z tego roku jednak wobst zarejestrowal sie na WebHostingTalk juz przeszlo 3 lata temu, a wtedy firma jeszcze nie miala nawet nazwy . Tak wiec nie ma to jak wrzucac wszytkich do jednego worka (bo jak rozumiem w domysle bylo uprawianie guerilla marketingu?). Oczywiscie nie mam za zle przedmowca za ich posty bo w koncu wyglada to dosc podejrzanie jednak chcialem dac znac, ze sa to autentyczne wpisy klientow. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lector 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2009 Od ok. 4 miesięcy jestem klientem webio.pl. Muszę przyznać, że zdecydowaliśmy się na niego dzięki dobrym opiniom w sieci. Niestety po tych czterech miesiącach użytkowania zupełnie nie rozumiem skąd się one wzięły. Problemy z dostępnością do serwera zdarzają się bardzo często - średnio kilka razy w tygodniu. Przy czym trwają one przeważnie po kilkanaście minut (nie rzadko i kilkadziesiąt minut). Dzieje się to przeważnie w ciągu dnia i teoretycznie w godzinach największego ruchu (wczesne godziny wieczorne). Poza tym serwer bardzo często po prostu "muli". Krótko mówiąc, w tym momencie prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej (w której bardzo ważna jest dostępność strony firmowej dla klientów) z wykorzystaniem hostingu od webio.pl jest bezsensem. Z wyżej wymienionych powodów niestety nie mogę nikomu polecić z czystym sumieniem usług tej firmy. pozdrawiam Daniel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
g.woloszyn 1 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2009 Od ok. 4 miesięcy jestem klientem webio.pl. Muszę przyznać, że zdecydowaliśmy się na niego dzięki dobrym opiniom w sieci. Niestety po tych czterech miesiącach użytkowania zupełnie nie rozumiem skąd się one wzięły. Problemy z dostępnością do serwera zdarzają się bardzo często - średnio kilka razy w tygodniu. Przy czym trwają one przeważnie po kilkanaście minut (nie rzadko i kilkadziesiąt minut). Dzieje się to przeważnie w ciągu dnia i teoretycznie w godzinach największego ruchu (wczesne godziny wieczorne). Poza tym serwer bardzo często po prostu "muli". Krótko mówiąc, w tym momencie prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej (w której bardzo ważna jest dostępność strony firmowej dla klientów) z wykorzystaniem hostingu od webio.pl jest bezsensem. Z wyżej wymienionych powodów niestety nie mogę nikomu polecić z czystym sumieniem usług tej firmy. pozdrawiam Daniel Witam, wyslalem do Pana prywatna wiadomosc z prosba o kontakt i moimi danymi. Bede wdzieczny za odpowiedz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
g.woloszyn 1 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2009 Jeszcze raz prosze o kontakt (dane w prywatnej wiadomosci). Bardzo mi zalezy na tym aby poznac okres kiedy wystepowaly problemy. Ostatnie niedostepnosci byly spowodowane problemami z systemem Hyper-V Server jednak w ciagu paru dni zostanie on zastapiony systemem VMware. Jesli nie bedzie Pan zadowolony w dalszym ciagu z poziomu uslug jestem w stanie zwrocic Panu cala kwote, ktora Pan zaplacil za plan hostingowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Livo 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 Zdecydowałem się na Webio głównie ze względu na support jaki posiadają. Szybko, rzeczowo i pomocnie. Może i ceny są nieco wyższe za transfer jaki oferują względem konkurencji. Wydaje mi się jednak, że dzięki temu serwery są na prawdę szybkie i nie zapychają się "pożeraczami transferów". Na prawdę polecam wszystkim z podobnymi wymaganiami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 5, 2011 Ile jednoczesnych połączeń do MySQL akceptowane jest na serwerach Webio? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam_michnik 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2011 (edytowany) Chyba trafiłem na ciche dni ich suportu... No i chyba mam masakrycznego pecha bo nie wiem jak inaczej to nazwać - to co działało podczas okresu testowego nie działa z nowym zamówieniem Miałem nie brać hostingu w Polsce ale coś mi wypadło i chciałem jak najszybciej postawić stronę, więc zdecydowałem się na webio.pl - właśnie dlatego bo tydzień wcześniej mi u nich wszystko chodziło A tu taka kicha. Edytowano Wrzesień 19, 2011 przez adam_michnik (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
g.woloszyn 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2011 Chyba trafiłem na ciche dni ich suportu... No i chyba mam masakrycznego pecha bo nie wiem jak inaczej to nazwać - to co działało podczas okresu testowego nie działa z nowym zamówieniem Miałem nie brać hostingu w Polsce ale coś mi wypadło i chciałem jak najszybciej postawić stronę, więc zdecydowałem się na webio.pl - właśnie dlatego bo tydzień wcześniej mi u nich wszystko chodziło A tu taka kicha. Faktycznie ma Pan racje. Akurat Pan trafil na pewne organizacyjne zmiany. Od jutra zostanie udostepniony specjalny numer do supportu. Postaram sie jeszcze znalezc dzisiaj Pana korespondencje/zgloszenie i na nie odpisac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach