Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Appendix

Down HitMe

Polecane posty

Hmm... czyli mając serwis napisany w PHP + plikowej bazie danych (np. sqlite) muszę wg ciebie co 60sek. robić jej replikacje na inny serwer? Nie bądź śmieszny.

Sam jesteś śmieszny ;)

 

Twoje dane - Twój interes aby o nie zadbać...

 

Umiesz liczyć? Licz na siebie!

Później są tylko żale i lamenty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sam jesteś śmieszny ;)

 

Twoje dane - Twój interes aby o nie zadbać...

 

Umiesz liczyć? Licz na siebie!

Później są tylko żale i lamenty...

 

Mhm. Ciekawe podejście... Napisz to swoim klientom :) Ciekawe, jaka była by ich reakcja  ;)

 

A co do samego hitme - awarie dysków/macierzy to rzecz, która powiedzmy, że się zdarza.

Ale już jakiś niecały ~tydzień~ temu była informacja w host-down o nie działaniu serwera w ovh, co prawda szybko opanowana, ale czy wtedy już nie trzeba było zrobić pełnego backupu na zewnętrzny serwer, bo mogło być ryzyko dalszych problemów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mhm. Ciekawe podejście... Napisz to swoim klientom ;) Ciekawe, jaka była by ich reakcja  ;)

 

Ja nie piszę z perspektywy właściciela hostingu tylko użytkownika końcowego. Błędnie mnie zrozumiałeś :)

 

Chodzi mi jedynie o to że jeśli ktoś chce mieć pewność w 99% że jego dane są bezpieczne / aktualne to powinien sam o to zadbać, a nie liczyć na kogoś :)

 

Co do tematu to wg mnie kopia powinna być nie starsza niż 7 dni - takie moje zdanie.

 

Po za tym p. marek mi jeszcze nie podpadł więc nie mam co złego słowa powiedzieć na człowieka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@BlueMan mieliśmy i mamy taki jaki był, robimy jednak za nie nie odpowiadamy, przy tej cenie za konto www raczej ciężko coś takiego zagwarantować...

Czy to się wzajemnie nie wyklucza skoro piszecie "codzienny backup"? To po prostu usuńcie ten zapis, aby nie wprowadzać klientów w błąd i nie narażać się później na tego typu ataki ze strony niezadowolonych klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam jakiegoś wielkiego żalu do hitme. Pan marek zrekompensował to odpowiednio. Na szczęście 3GB plików mam na dedyku na livenecie ;) (nie warto polegać na 'gwarantowane' backupy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja nie mam jakiegoś wielkiego żalu do hitme. Pan marek zrekompensował to odpowiednio. Na szczęście 3GB plików mam na dedyku na livenecie ;) (nie warto polegać na 'gwarantowane' backupy)

 

Mi nic nikt nie zrekompensował... mimo, że napisałem dwa mejle o różnej treści to obydwa zostały bez odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mi nic nikt nie zrekompensował... mimo, że napisałem dwa mejle o różnej treści to obydwa zostały bez odpowiedzi.

 

Trzeba dzwonić ;)

 

Dziś wieczorem/jutro rano pan Marek ma wszystko zliczać i powoli rozsyłać maile. Poczekaj spokojnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz babo placek, znów o wszystkim dowiaduję się z Tego forum. Znów dochodzi do zasłaniania się regulaminem, do tego używanie bełkotu technicznego, aby czasem internauta nie doszedł do wniosku, że jego pliki były nieprofesjonalnie hostowane. Co to za hosting, który nie odpowiada za swój hosting ;) Trochę honoru, sytuowanie ceny jako wyznacznika jakości to jest już banał, najwyższy czas wrócić do serwerów gier..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
najwyższy czas wrócić do serwerów gier..

Najwyższy czas zacząć "czytać co się podpisuje" :-)

 

Świadomie wybrał Pan taki sposób hostowania strony, w zamian otrzymał Pan bardzo dobre parametry w niskiej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh, ludzie. Nie robicie backupów , to macie. Każdej firmie może się zdarzyć taka awaria ;) Mimo że, przechodzę to po raz drugi, poprzednim razem kopia robiona przez hitme.pl, moich stron w celu przeniesienia na drugą maszynę, uległa uszkodzeniu, nie narzekam. Teraz zostawili sql'a, i wszystko w ciagu 3 godzin sobie naprawiłem. Prowadzę kilka stron, na tym hostingu. Za tak śmieszne pieniądze, czego wy się spodziewacie? ;) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu miałem serwer w home.pl i tam także zdarzały się pady i konieczność przywracania z backup'u, które nie były najświeższe. Za cenę tamtego serwera, który ma pełno ograniczeń można mieć sympatycznego VPSa, np. w Hitme ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to naganianie staje sie coraz bardziej beszczelne.

opieranie modelu biznesowego na "marketingu forowym" ma zawsze krotkie nogi.

 

pomijam juz watek o rentownosci budgetvps gdzie padlo zapewnienie o gwarnacjach

po czym okazuje sie ze jak cos jest tanie to nie ma gwarancji albo nie nalezy oczekiwac ze jest jak to bylo w przypadki backupow w hitme.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Hitme w Twoim geście leżało odzyskać pliki użytkowników, ale nic na siłę. Przecież co najwyżej stracicie klientów starych i przyszłych.

Masz może taki zapis w regulaminie to Ci się upiecze od odpowiedzialności, ale za pewne 95% nie przedłuży hostingu.

 

Ja już swoje pliki odzyskałem, ale podziękuję już Wam.

Nikogo swoją kasą nie musimy uszczęśliwiać na siłę :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to naganianie staje sie coraz bardziej beszczelne.

opieranie modelu biznesowego na "marketingu forowym" ma zawsze krotkie nogi.

Forum służy do wyrażania opinii i ja to właśnie zrobiłem.

Dlaczego miałbym nie być zadowolony z serwera skoro wszystko jest tam takie jak w regulaminie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak kupić coś z określonymi zasadami a potem płakać, że chciałoby się więcej. Chcesz więcej płać więcej, proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie ma to jak kupić coś z określonymi zasadami a potem płakać, że chciałoby się więcej. Chcesz więcej płać więcej, proste.

 

Dlaczego wiecej !? przeciez w porownaniu, u was sa tansze konta i jednak wykonujecie backup, czyli mozna ? oferowane uslugi przez hitme nie naleza do najtanszych, to co oferuja inni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że HitMe jest dobrą firmą. W przypadku awarii:

- kontakt z nimi był możliwy

- zaplanowali odpowiednie rekompensaty

- planują analizę błędu i wprowadzają zabezpieczenia przed powtórką sytuacji

 

Pamiętajcie, że jest to młoda firma, która cały czas się uczy. Zamierzam wykupić u nich usługę VSP, tylko czekam na odpowiedź z supportsuite.

 

Pozdr,

X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że HitMe jest dobrą firmą. W przypadku awarii:

Dziwny wniosek, skoro w regulaminie mają napisane, że robią backupy a wcale nie robią. Mieli także inne dane w reklamie niż w regulaminie (codzienny - tygodniowy backup) co mnie wprowadziło w błąd.

 

- kontakt z nimi był możliwy

Nie zupełnie, jakby nie to forum to nie wiedziałbym co się dzieje, bo na mejla z pytaniami ode mnie odpisali już długo po fakcie czyli w skrócie: że nie ma danych i nie będzie (wcześniej się to dowiedziałem z forum).

Ale dobrze, że wygenerowali wiadomość mejlową dla wszystkich użytkowników, że jest awaria.

 

- zaplanowali odpowiednie rekompensaty

Może tylko wybranym, bynajmniej nie mi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego wiecej !? przeciez w porownaniu, u was sa tansze konta i jednak wykonujecie backup, czyli mozna ? oferowane uslugi przez hitme nie naleza do najtanszych, to co oferuja inni ?

 

10/100gb rok: 100zł / 122zł - 10 razy więcej niż u nas za tą cenę. Nie mamy tańszych kont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziwny wniosek, skoro w regulaminie mają napisane, że robią backupy a wcale nie robią. Mieli także inne dane w reklamie niż w regulaminie (codzienny - tygodniowy backup) co mnie wprowadziło w błąd.

 

Dlatego napisałem, że są młodą firmą, która się uczy. Z tego, co zrozumiałem backup tygodniowy był robiony, ale każdy następny nadpisywał poprzedni. Myślę, że to jest najpoważniejsza uwaga, która szybko zostanie naprawiona. Zresztą już pewne kroki (przynajmniej na forum) zostały podjęte.

 

 

- zaplanowali odpowiednie rekompensaty

Może tylko wybranym, bynajmniej nie mi.

 

Tutaj też na forum widziałem wypowiedź, że wszyscy poszkodowani będą mieli rekompensatę (chociaż chyba nie wypowiadał się pracownik HitMe, tylko klient, który dostał rekompensatę).

 

Pozdr,

X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10/100gb rok: 100zł / 122zł - 10 razy więcej niż u nas za tą cenę. Nie mamy tańszych kont.

 

Szymonie :) najtansze konto u was kosztuje 50 zl rocznie w hitme 60 zl - jest kilka roznic w pakiecie ale jak wiesz z doswiadczenia malo kto potrzebuje ( i uzywa) duze parametry - takze bedac potencjalnym klientem kupuje u Ciebie gdyz jest taniej o 10 zl rocznie no i mam gwarantowany backup :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymonie :) najtansze konto u was kosztuje 50 zl rocznie w hitme 60 zl - jest kilka roznic w pakiecie ale jak wiesz z doswiadczenia malo kto potrzebuje ( i uzywa) duze parametry - takze bedac potencjalnym klientem kupuje u Ciebie gdyz jest taniej o 10 zl rocznie no i mam gwarantowany backup :)

 

Raczej nie - w hitme rok: 19zł / 23.18zł jest najtańsze konto.

 

Co do backupów to robimy kilka różnych i zabezpieczamy się, ale też nie są gwarantowane w umowie. Bez kilku zer w płatnościach nikt nie będzie gwarantował takich rzeczy. Akurat to za 50zł to value z jednym backupem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×