Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Piotr56

[Opinia] Czy netlook.pl jest lepszy od skip.pl ?

Polecane posty

Witam

 

Interesują mnie opinie użytkowników netlook.pl.

 

Czy warto się tam przenieść?

 

Muszę uciekać z firmy skip.pl bo to przeczkolaki... totalna amatorka.

 

 

Szukam czegoś pod swoje portfolio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie - nie warto. Duzo funkcji poblokowane, wiec o uruchomeniu niektorych skryptow (szczegolnie tych wykonujacych polecenia z shella np. du) mozna zapomniec... Ponadto ceny teraz juz nie takie rewelacyjne jak kiedys, a i obsluga sie pogorszyla - kiedys na odpowiedz trzeba bylo czekac maksymalnie kilka godzin, dzis prawie dobe...

 

Jesli ktos szukac dobrego serwera zagranica to najlepsze parametry cena/jakosc maja www.livenet.pl oraz www.avx.pl. W Polsce najlepiej wychodzi chyba www.easyisp.pl, tylko ja osobiscie nie lubie DirectAdmin, ale to raczej nie problem dla wiekszosci osob:) A jak ktos potrzebuje malo miejsca, a zalezy mu na szybkosci do sugeruje zapoznanie sie z oferta www.etap.pl czy www.progreso.pl (od wrzesnia na GTS)

 

W razie czego moge pomoc w wyborze oferty (tylko musze wiedziec czego dokladnie sie potrzebuje - cena, ilosc miejsca, miesieczny transfer)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W Netlooku masz system ticketów o określonych priorytetach, które wysyłasz do supportu, w potwierdzeniu przyjęcia takiego zgłoszenia pisze że odpowiedź dostaniesz w ciągu 24h. Mnie nigdy nie zdażyło się dłużej czekać, a 24h jest standard wśród dużych firm hostingowych przy zgłoszeniach nisko-priorytetowych. Otwierałem kilka zgłoszeń np. jak mi się włamali na forum, to reakcja była prawie natychmiastowa. No i nie ma znaczenia czy to poniedziałek, wtorek czy niedziela, święto czy dzień roboczy - zawsze ktoś jest albo pod telefonem alarmowym/infolinią albo przy systemie ticketowym. I to się dla mnie liczy, bardziej niż możliwość wykorzystania funkcji shella, bo do tego to raczej trzeba sobie swój serwer kupic :wink: A co do cen to myślę że są odpowiednie - jak kupowałem w 2003 swoje pierwsze konto na Netlook to za 50 MB zapłaciłem 90 zł + VAT, teraz za te kwotę mam 300 MB z 10 GB transferu więc nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dalem priorytet 5 (najwyzszy) i odpowiedz po 20 godzinach... Owszem, kiedys bylo szybko ale teraz zmienilo sie to na gorsze... a co do oferty, to nie podawaj przykladow sprzed kilku lat, bo rynek przez ten czas sie zmienil.

 

Proste porownanie ( www.netlook.pl vs www.livenet.pl vs www.avx.pl):

Cena (brutto): 135 / 132 / 122

Pojemnosc: 400MB / 1GB / 1GB

Transfer (GB/miesiac): 10 / 8 / 10GB

Pingi: 150ms / 50-55ms / 50-55ms (avx i livenet stoja w tym samym miejscu)

 

 

Skoro jakosc obslugi bedzie pewnie podobna, to wolalbym postawic na nizsze pingi oraz lepsze parametry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie chce mi się toczyć tutaj dyskusji, bo widocznie Ciebie czymś wkurzyli a mnie nie, i stąd różnica poglądów, ale subiektywnie:

 

1) priorytet 5 to priorytet najniższy na netlooku, najszybsza reakcja jest na zgłoszenie o priorytecie 1 (chyba nawet jest napisane Alarm czy coś takiego), 2,3,4 i 5 to priorytety niższej wagi.

 

2) pingi nie mają znaczenia chyba że budujesz na serwerze wirtualnym onet.pl a reszta parametrów jest jak dla mnie to samo, bo i tak 1 GB nie wykorzystasz przy transferze 10 GB, 400 MB to max a jak chcesz mieć serwer na duże pliki to polecam edysk

 

Bez odbioru. :wink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie chce mi się toczyć tutaj dyskusji, bo widocznie Ciebie czymś wkurzyli a mnie nie, i stąd różnica poglądów, ale subiektywnie:

 

Owszem, najpierw mialem o nich dobre zdanie, ale pozniej stopniowo coraz gorsze...

 

1) priorytet 5 to priorytet najniższy na netlooku, najszybsza reakcja jest na zgłoszenie o priorytecie 1 (chyba nawet jest napisane Alarm czy coś takiego), 2,3,4 i 5 to priorytety niższej wagi.

 

A widzisz gdzies ustawianie prorytetu? Bo ja nie, a watpie aby moje CPT bylo 'popsute'. Widocznie obecnie wszystkie zgloszenia maja najnizszy priorytet...

 

2) pingi nie mają znaczenia chyba że budujesz na serwerze wirtualnym onet.pl a reszta parametrów jest jak dla mnie to samo, bo i tak 1 GB nie wykorzystasz przy transferze 10 GB, 400 MB to max a jak chcesz mieć serwer na duże pliki to polecam edysk

 

Dla wiekszosci osob nie maja, ale zawsze milo jest miec niskie pingi, tak samo jak wieksza ilosc miejsca czy transferu do wykorzystania za podobna kase...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
A widzisz gdzies ustawianie prorytetu? Bo ja nie, a watpie aby moje CPT bylo 'popsute'. Widocznie obecnie wszystkie zgloszenia maja najnizszy priorytet...

 

No to kolejno, bo chyba każdy ma ten sam panel supportu:

 

Logujesz się na stronie https://support.netlook.pl , następnie po zalogowaniu klikasz "Wyślij zgłoszenie" i jako pierwsze pole formularza jaki się pojawi masz tytuł "Priorytet", a tam:

 

1 - Serwer: Alarm/reboot

2 - Serwer: Konto nie działa

3 - Serwer: Ważne zgłoszenie

4 - Serwer: Wsparcie techniczne

5 - Serwer: Inne pytanie

 

Poza tym masz też priorytet 5 do zgłoszeń o domenach, supporcie czy panelu sterowania kontem, które to zgłoszenia IMHO są odpowiednio sklasyfikowane.

 

zawsze milo jest miec niskie pingi

 

Miło to jest codziennie budzić się obok ukochanej kobiety :-P bo pingi poniżej 220 ms nie maja żadnego znaczenia.

 

Jeszcze nie widziałem firmy, która każdemu swojemu klientowi dogodzi w 100%, bez znaczenia czy chodzi o hosting czy o inne usługi. A i o livenet można poczytać dużo negatywnych opini chociaż to młoda firma (tylko rok na rynku, mimo że już w 1997 istniała firma livenet to nie ma ona nic wspólnego z dzisiejszym jednoosobowym livenetem który chyba liczył na pojechanie na opinii starego livenetu - polecam: http://web.archive.org/web/20010302035132/...ww.livenet.pl/) a o avx wiem tylko tyle że ma mniej niż 8 miesięcy więc może jeszcze okazać się małym krzaczkiem...

 

Temat to czy Netlook.pl jest lepszy od SKIP.PL a nie reklama livenet czy innego hostingu, więc jak będziesz miał do moich wypowiedzi jakieś ale to proponuje PW bo jak tak dalej pójdzie to nas moderator z forum wyrzuci za offtopic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A widzisz gdzies ustawianie prorytetu? Bo ja nie' date=' a watpie aby moje CPT bylo 'popsute'. Widocznie obecnie wszystkie zgloszenia maja najnizszy priorytet...[/quote']

 

Tamte numerki okreslaja jedynie kategorie problemu' date=' wiec 5 to wcale nie najnizszy priorytet... Widocznie obsluga jest obecnie kiepska i stad dlugi czas oczekiwania na odpowiedz.

 

Moja dygresja - czepiasz się strasznie - wyluzuj trochę. Jeszcze nie widziałem firmy' date=' która każdemu swojemu klientowi dogodzi w 100%, bez znaczenia czy chodzi o hosting czy o inne usługi.[/quote']

 

Owszem, jednak, przynajmniej jak dla mnie, obecnie jest wiele lepszych firm...

 

Temat to czy Netlook.pl jest lepszy od SKIP.PL a nie reklama livenet czy innego hostingu' date=' więc jak będziesz miał do moich wypowiedzi jakieś ale to proponuje PW bo jak tak dalej pójdzie to nas moderator z forum wyrzuci za offtopic.[/quote']

 

Ja tylko staram sie w miare rzetelnie przedstawic lepsze oferty w dobrych cenach (w koncu moglbym dodac chocby lh.pl, klatka.pl itp., a tego nie robie) - profitow z takiej niby-reklamy nie mam (a szkoda :)) ...

 

Ja ide spac, najwyzej podyskutujemy jak wstane:) Chyba ze nam zabronia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
wiec 5 to wcale nie najnizszy priorytet... Widocznie obsluga jest obecnie kiepska i stad dlugi czas oczekiwania na odpowiedz.

 

5 to najniższy priorytet, co można samemu wywnioskować po randze opisów, a jak miałeś wątpliwości to polecam napisać do nich maila i się spytać. Cięzko żeby ktoś jako alarm traktował sprawę aktualizacji e-maila w bazie billingowej (ma priorytet 5) albo "Serwer: Inne pytanie" :roll: odpowiadając w ciągu 10 minut a na zgłoszenie "Serwer: Konto nie dziala" kazał Ci czekać do 24h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Interesują mnie opinie użytkowników netlook.pl.

 

Czy warto się tam przenieść?

 

Muszę uciekać z firmy skip.pl bo to przeczkolaki... totalna amatorka.

 

 

Szukam czegoś pod swoje portfolio.

Sa w top100 i to dosc wysoko wiec chyba nie jest z nimi zle... - zawsze to jakis wyznacznik, moze nie najistotniejszy ale tez ma jakies przelozenie na rzeczywistosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×