Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
demoh

[opinie] cxc.pl

Polecane posty

sam chciałem się tego dowiedzieć, niestety bezskutecznie -http://www.webperoni.de/

 

Jak tylko otrzymam odpowiedz od webproni, czy rzeczywiscie serwer 80.86.81.x oraz kilkaset innych serwerow w ich DC padlo, wowczas poinformuje o tym.

Pozdrawiam

 

- edit -

... o ile Tomasz B. mnie nie uprzedzi :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaria węzła komunikacyjnego ,

 

A mi zadna kancelaria nic nie kaze trzymac, jednak moje stanowisko co do Pana osoby sie nie zmienilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hi!

 

Wlasnie otrzymalem odpowiedz od webperoni (super support ).

 

Zacytuje i przetlumacze w kilku slowach ;)

 

".... Guten Abend,

 

bitte teilen Sie uns mit in welchem Forum Sie diesen Beitrag gelesen haben.

Wir werden dann anschliessend dazu Stellung nehmen. Fakt ist, dass wir keine

Problem hatten, daher auch die Nachfragen nach dem Forum...

 

Mit freundlichen Grüßen

 

webperoni - Vertrieb ... "

 

Krotko mowiac w webperoni ostatnio nie bylo jakichkolwiek problemow !

 

Przekazuje link do tego topicu, webperoni chca cos napisac na ten temat, moze bedzie trudno jesli nie rozumieja polskiego ale pomoge.

 

Gruss

tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie awarii w serwerowni

 

moj e-mail

========

Hello

I have a dedicated server from you. Ip adress is 80.86.81.233

I bought it from one of the polish reseller.

 

Few days ago my server went down. I was informed that my both hard drive devices (in raid array) were destroyed because of your fault and hundred of servers went down (your fire installation were not properly configured, so hundred of hdd's were fired up). Can you please confirm or deny that hundred of servers hosted by webproni went down few days ago and it was your fault ?

 

I just want to check if my provider is telling me the truth.

I will be appreciated for your help.

 

 

odpowiedz

========

Dear Mr ...

 

thanks for your E-Mail.

 

I am shocked by the information you have been given by your provider.

There has neither been a fire in our datacenter, nor have customer

servers been offline due to technical problems.

 

I'm stunned by the defamation that is being spoken by our former client

and will consider legal measures against it. Thus any information on

this subject (email forwards/forum urls/etc) would be appreciated.

 

For your information:

Your server has been taken offline due to contractual problems with our

(former) client, who did not comply to his contractual duties.

 

 

Best luck in dealing with your provider!

 

 

Regards,

Thomas Wiebe

CTO

webperoni GmbH

 

 

Zdecydowalem sie na ocenzurowanie fragmentu tylko do mojej informacji. Po uzyskaniu zgody Thomasa zacytuje wyciety fragment. Moje pytanie odnosnie spalenia dyskow wynikalo z tekstu Fujary: Kolejną rzeczą jest to, że raid ktory był zainstalowany nie miał prawa wstać bo dyski spaliły się - więc jakim cudem mamy odzyskać dane ?.

Pozdrowienia

 

- update, godz. 21:39 -

Otrzymalem zgode, wiec edytuje uprzednio wyciety tekst (napisany boldem). Mysle ze to jest odpowiedz na pytanie o powod niedostepnosci serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy cxc.pl ma jakieś umowy na sprzedaż usług webperioni.de , czy też jest to "samowolna" sprzedaż ?

Proszę o odpowiedź przedstawiciela firmy cxc.pl

 

Nawiązując do wcześniejszej wypowiedzi, prosze również przedstawiciela cxc.pl o uzasadnienie informacji o awarii webperoni.de

Miała ona miejsce czy to tylko podanie przez firmę Control Process nieprawdziwych inforamcji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co mieliśmy do powiedzenia zostało napisane - Nie jesteście Państwo stroną w tej sprawie, nie życzymy sobie jakiejkolwiek wymiany zdań

- wszystkie inne informacje, przypuszczenia czy obelgi będą traktowane przez nas jako obraza, co może skutkować pisemnym wezwaniem na zgodę sądu. Nie podejmujemy też tematu w tej sprawie - jedynie na zgodę pisemną członków naszego zarządu wysłaną przez Was do siedziby naszej firmy możemy wysłać logi potwierdzające słuszność przesłanych informacji. Inną kwestią jest zresztą czy z webperoni współpracowaliśmy,współpracujemy czy będziemy współpracować.

 

Na wszystkie natarcia znanych nam osób będziemy odpowiadać wyłącznie pisemnie - to co tworzycie na forum to jest cyrk - nic więcej.

 

Pozdrawiam

 

@Marian Sz nie radze Ci sie wypowiadac bo zaraz bedziesz wyzywany od idiotow,kretaczy etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słusznie prawisz - słusznie. Lecz Panowie - właczcie na luz, nie znacie sprawy a grzebiecie.

 

Zapytałem cxc i dostałem :

Czy Pan Piotr Szczerbowski jest włascicielem serwera ?

ODP : Pan Piotr Szczerbowski nie jest właścicielem serwera

Pytanie czy mogę uzyskać informacje kto ?

ODP : Niestety te dane są zastrzeżone

 

Dalej :

Przeczytałem na forum o Was kilka bardzo nieprzyjemnych słów. Jeżeli można prosiłbym o sprostowanie - czy odsprzedawali Państwo Klientowi estore.pl serwer w webperoni ? (http://www.webhostingtalk.pl/viewtopic.php?p=24296#24296)

 

ODP:Serwer hostowany był bezpośrednio w niemieckiej serwerowni zgodnie z kontraktem który podpisaliśmy około roku temu na instalację własnych serwerów(kolokacje) oraz odsprzedaż. Umowa obejmowala prywantą przestrzeń, oraz indywidualne serwery instalowane na żądanie Klienta. W sprzedaży nie uczestniczyli pośrednicy.

 

Pytanie :

Czy po awarii lokalizacja serwera uległa zmianie ?

ODP Z racji iż awarii uległo kilkanaście naszych serwerów firmowych musieliśmy zerwać umowę i przenieść wszystkich Klientów w możliwe lokalizacje aby jak najszybciej wznowić umowę.

 

Pytanie:

Czy można wiedzieć jakie konsekwencje spotkały Klienta estore.pl ? Czy stracił On dane ?

ODP: Wszystkie dane Klienta estore.pl zostały odtworzone z naszego serwera backupowego.

 

Nothing more, nothing less...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fantastycznie szybko przeprowadziłeś tą rozmowę. Mają jakiś ukrywany LiveCzat? W dodatku, dziwnym trafem pytania i odpowiedzi mają takie same błędy składniowe i styl..

 

Sam serwer stał nadal i stoi w Webperoni

 

inetnum:         80.86.81.0 - 80.86.81.255

netname:         WPROOT01

descr:           webperoni GmbH server hosting

country:         DE

admin-c:         wG600-RIPE

tech-c:          wG600-RIPE

status:          ASSIGNED PA 

mnt-by:          WEBPERONI-MNT

mnt-lower:       WEBPERONI-MNT

mnt-routes:      WEBPERONI-MNT

source:          RIPE # Filtered

 

Reszta ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hi!

 

Sorry, siedzialem na nocniku dlatego tak dlugo mnie nie bylo ;)

 

Ale skonczmy z tymi zartami.

 

Jesli ktos chce przekonac sie ze korespondecja miedzy firma webperoni zaistaniala, prosze o adres email na PW. Przesle email.

 

Ze strony webperoni poproszono mnie o rozmowe telefoniczna, ktora oczekuje jutro miedzy 13:00-14:00. Oczywiscie bede nalegal o oficjalne wyjasnienie na tym forum calej sprawy, ze strony webperoni, ktora obiecali. Zacytuje przy rozmowie kilka slow wypowiedzianych tutaj przez pana Fujare. Sprawe mozna w kazdym razie wyjasnic.

 

Tomasz Benert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro do akcji wkroczył naczelny śledczy w sprawach hostingowych po urlopie (długim i ujmującym interesujących uwag na forum), to będzie się działo ;)

 

Od upadku sync.pl, cxc jest tematem przewodnim krucjat o dobro klienta na forum i brakowało mi tylko autora powyższego posta. Stos pod fujarą jeszcze nie płonie, ale drwa już są zapewne znoszone. Próba gorącego żelaza ostatecznie pozwoli określić, czy mamy doczynienia z wiedźmą. Tak czy inaczej stos zapłonie.

 

Kończąc ironię, mam pytania do obu stron:

Fujaro - czemu dajesz się tak pogrążać? Naprawdę nie warto tracić nerwów na tym forum. Jakich byś usług nie świadczył i tłumaczeń nie miał, to sprawa między Tobą a Twoimi klientami. Jeśli poczują się oszukani - istnieją w Polsce organy, do których mogą się zwrócić, a tutaj nie ma prokuratorów, tylko forumowicze, przed którymi jakichkolwiek wyjaśnień składać nie musisz, choć czasami temat zamknąć warto.

 

Obrońcy ucieśnionych - wiem, że to świetna rozrywka - pogrążanie innych, ale to forum chyba czemuś innemu ma służyć. Ktoś napisał, że Polak pomaga innemu - owszem, ale w celu pogrążenia drugiego Polaka, w końcu inaczej nie byłoby zabawy. Wszelkie wątpliwości można zwykle załatwić bezpośrednio, nie piorąc brudów (prawdziwych, czy fikcyjnych) na łamach forum.

 

Tak - ja także się wtrącam (bo tak się nazywa to, co robi większość osób w tym temacie), ale mimo sporej rozrywki z czytania tych tematów, wyraźnie odczuwam brak równowagi w wypowiedziach i stronniczość (niestety także conajmniej jednego moderatora - to już pisałem w innym temacie).

 

Z innej beczki - po co drążyć wyjaśnienia? Ja się wiele razy nasłuchałem od przedstawicieli różnych firm (również dużych i tak zwanych: poważnych) niestworzonych historii wyjaśniającej usterki czy magiczne zniknięcia tychże usterek. Owszem, czasami się śmieję z tego ze znajomymi, ale na pewno nie wypada takich rzeczy publikować, czy też w duchu współpracy z tymi firmami (nawet zakończonej), ośmieszać ich w ten sposób. Komisje śledcze są u nas interesującą formą rozrywki masowej, ale zwykle nic nie wyjaśniają, stwarzają za to nowe pytania i doprowadzają do ujęcia nie tych osób, co trzeba.

 

Dlaczego to piszę? Bo za tym forum, "po drugiej stronie internetu" stoi inna osoba. Niektórzy żyją w internecie, ale warto się czasami od tego oderwać i zastanowić, czy na podstawie przesłanek (lub też niepotwierdzonych opinii, "faktów" itp.) warto tłamsić kogoś, obrażać go, czy też mieszać z błotem to, co stworzył lub stworzyć próbuje. Nawet jeśli nieumiejętnie się wypowiada, czy też reaguje na takie zaczepki. Przypomina mi to grupkę młodzieży w ubraniach dresowych, która zaczepia kogoś, kto "im nie pasuje" - reakcja na zaczepkę powoduje napędzanie machiny agresji, ale tutaj nie mamy takiej młodzieży (mam nadzieję), tylko ludzi poważnych, dlatego pośmiać się możemy, ale bez przesady. Klient ma gdzie się zwrócić, jeśli został poszkodowany i bynajmniej to forum nie jest do tego miejscem, a osoby tu piszące prokuratorami, czy sędziami, dlatego ograniczmy się do wydawania opinii, a jeśli już złośliwych żartów - to przynajmniej w rozsądnej ilości, a dochodzenia, śledztwo i temu podobne czynności odpowiednim służbom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zamierzam ani jednego złego słowa na firmę cXc powiedzieć.

 

Od samego początku miałem wątpliwości związane z rzekomą awarią. Niestety zbyt wąska wiedza nie pozwalała mi zweryfikować moich obaw.

 

Gdyby nie ociąganie się w/w firmy z postawieniem nowego serwera i kopii zapasowej (która nota bene została odzyskana, ale jest datowana na 29 grudnia) - nie napisałbym tutaj. Bo życie toczyło by się dalej, a serwer działał.

 

 

Cieszy mnie, że sprawa się wyjaśniła.

 

 

Odnosnie gróźb od Pana Fujary - dziękuje wszystkim za pomoc w wyjasnieniu problemu. Z tego co wiem, to publiczne forum, więc wszelkie posty jeśli nie naruszają:

- regulaminu,

- faktów,

- interesów moderatorow

mogą być swobodnie postowane.

 

Zdaję sobie sprawę, że możecie być z tzw. "konkurencji" - to i tak nie zmieni faktu, że to nam wkręcono tzw. korbę.

 

Tym optymistycznym akcentem wydaje mi się zakończę swój udział w dyskusji i wrócę do pracy.

 

Pozdrawiam

Zodiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hello everybody,

 

we've been pointed to this thread by users of this forum and would like to take a stand on the accusations that have been made:

1. There has never been a fire or other technical problem in our data center. Our uptime is >99,9999% starting from the launch of our internet services in 03/2005.

2. None of the servers of both users accusing us of technical problems in this thread ever had a hard disk crash.

3. All of the servers of both users have been taken offline under our terms of contract. (in case of cxc.pl after an advance notice that has been elongated by us significantly)

4. Our CEO has been massively insulted and threatened by the sales manager of one of both users to being taken care of that no polish customer ever will be using webperoni services again.

5. One day after taking offline the servers a new polish customer signed up for the servers piripiri223.webperoni.de and rocoto169.webperoni.de. You might find the reverse lookup of those servers' ip addresses interesting.

6. We do enjoy business with our east-european customers.

7. We offer paypal as an alternative payment method since 01/2006.

 

We hope to have brought light into this issue.

 

Due to the language barrier we probably won't be active in this forum. If you have any questions, please do not hesitate to contact us via email or phone.

 

 

Best regards,

webperoni GmbH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coż. Czyli cała sytuacja wyjaśniona. Proponuje zamknąć ten temat, żeby CXC i jego boty nie mogły znów dopisać dalszych "opowieści dziwnej treści", pozwać nas wszystkich i zejść z tematu właściwego.. ;-)

 

 

//Zamykam - jakby coś, to proszę o kontakt - tm!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tak samo dotej pory nie miałem zastrzeżen co do firmy cxc ale ostatnio widze ze panowie administratorzy sobie zabardzo olewają sprawe

 

od godizny 18:00 niedziała

clubbers.pl

 

 

edit _________

 

 

jest godzina 20

i dopiero po mojej interwencji meilowej panowie naprawili serwer w sumie tutaj im trzeba przyznac plusa !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×