Skocz do zawartości
Darecki

Domeny w HOME.pl - nie mam możliwości ich przedłużenia !

Polecane posty

Witam. Mam kilka domen, których ważność kończy się pod koniec lutego, zostało nieco ponad 3 tygodnie. A mimo to w moje usługi nie mogę ich opłacić...! Nie mogę zaznaczyć pola (kwadrat) żeby opłacić elektronicznie. Nie mogę wybrać żadnej domeny do opłacenia. Czy w może być problem? Proszę o pomoc.

 

Dzieki!

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wejdz na home.pl i na gorze w czarnym pasku jest taki ladny text - "potrzebuje pomocy". Klijnij w niego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czat - nie odbiera konsultant, nie ma konsultanta.

Na 0801 nie zadzwonie z komórki (ERA) ;) Nie mam stacjonarnego.

Wysłałem im dwie godziny temu list z formularza, ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi.

 

Czy Wam się też coś takiego zdarzało, żeby nie dało się przedłużyć (zaznaczyć do opłacenia) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz poczekać na fakturę od nich, a jeżeli chcesz wcześniej opłacić to musisz poprosić konsultanta na przykład przez chat o wystawienie faktury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki BOSS, tu podaje telefon 091 432 55 55 (wszedzie na stronie był fax i nie było telefonu stacjonarnego).

Dowiedziałem się że trzeba poczekać, dopiero na trzy tygodmnie przed upływem terminu ważności można przedłużać. W Netart znacznie wcześniej jest możliwośc takiego przedłużenia.

 

Dziękuje wszystkim za odzew!

 

 

Pozdr,

D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×