Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
BarMleczny

hitme.net.pl padło ?

Polecane posty

Zbędny ten komunikat, ludzie teraz do mnie np wypisują czy zamykam strony etc. :/

 

Komunikat nie mówi o zamykaniu stron a o pracach technicznych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem, ale ludzie niewiedzą co ów komunikat oznacza, co nie którzy oczywiście, jakiś przewidywany czas zakończenia napraw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeju pierwsza awaria i taki szum.;)

Chłopaki poczekajcie Marek na pewno robi coś w kierunku takim aby zaczęło wszystko z powrotem działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikt z hostingu nie odpowiada, pewnie nie mają kopii zapasowych..

To że nie odpisują nie znaczy że nie mają kopii. Pewnie nie poszły kopie tylko jakieś drobne kłopoty. To nie pierwsza awaria w tym roku :P Poprzednia poważna jakies 30 min off, była w dniu WOŚP ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja sie boje o kase co mialem na serwer gry w portfelu ta co wyslalem zeby sie gdzies nie zgubila ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wole error 500 niż ten blank screen który tylko szkodzi google. Sorry, ale to dość nieprofesjonalne, od komentarzy są prywatne maile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wole error 500 niż ten blank screen który tylko szkodzi google. Sorry, ale to dość nieprofesjonalne, od komentarzy są prywatne maile.

 

 

aż taki blank to on nie jest i do tego ma ustawione nocache ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie piszcie nawet takich rzeczy, ze kopi np. nie maja, bo normalnie zaraz zawalu dostane..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontakt?

 

Wystarczy pospamować telefonicznie infolinie hitme - z tym akurat nie ma problemów. Ja wole aby takowy komunikat był.

 

Miłej pracy życzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że się to tak przeciąga, OVH nadal nie wykonało swojej roboty pomimo gwarantowanego czasu reakcji w ciągu 1 godziny...

 

Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Jeszcze raz przepraszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do niczego ten wasz no-cache, lada chwila google mi zaksięguje nową treść strony i będzie po ptakach. Zróbcie coś raz, a porządnie od tego są:

500Błąd wewnętrzny - serwer nie mógł zrealizować żądania z powodu nieoczekiwanych okoliczności.

501Brak implementacji - serwer nie realizuje żądanej funkcji.

502Serwer przeciążony - serwer w danym momencie jest zbyt obciążony.

 

 

Poza tym jest infolinia do OVH, ba nawet zagraniczna. Nadal na maile nie odpowiadacie to forum to jedyny kontakt z tą firmą.

 

Podajcie też link do zlecenia OVH żeby ludzie wiedzieli na czym stoją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

To jest bardzo dobra nauczka, iż jak chce się serwować usługę na wysokim poziomie to niestety nie w serwerowni ovh.

Ovh może teraz przedłużać, przestać odpowiadać etc.

ps. coś o tym wiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Połowa Polski korzysta z usług OVH i jakoś fatalne wpadki się zdarzają krzakom. A to nie zapłacił za dysk backupowy, a to zaoszczędził na parametrach i tyle jest zabawy. Miałem w OVH stronę ponad dwa lata i pamiętam, że przerwę w działaniu mieli raz może dwa i to na kilka godzin, gdyby nie ograniczenia wielkości baz danych to do dziś bym korzystał bezpośrednio z ich usług.

 

 

ps. zmiencie w końcu ten blank screen, sami nie wiecie, gdzie leży problem, a wciskacie kit o konserwacji administracyjnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@marizei - nie będę prowadził z Tobą dyskusji na tym poziomie.

 

Co do OVH - regulaminowy czas reakcji przekroczony o 12 godzin i kilkadziesiąt minut.

 

Robimy co możemy aby przywrócić usługę do działania - nam też nie jest na rękę, że coś leży i nam leży dokładnie tak samo jak każdemu innemu klientowi kont www więc też proszę o wyrozumiałość. Jesteśmy w tej samej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, najlepiej się obrazić. Ja z OVH umowy nie podpisywałem, więc nie brońcie się ich regulaminem. Jako klient mam prawo wiedzieć co się dzieje z hostingiem, na maile nie odpowiadacie, pozostaje forum. Póki co to podmieniliście zawartość mojej strony co jest niezgodne z PRAWEM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie podmieniliśmy zawartości strony - wyświetliliśmy komunikat o problemie - czy gdyby był tutaj błąd 404 to też była by to podmiana strony ?

 

Maile też przywracamy do życia, infolinia pracuje normalnie, technik od wczoraj na zmianę ze mną bez przerwy monitoruje i problem i odbiera połączenia infolinii. Dane kontaktowe dla hostingu www przypominam, że są cały czas dostępne w dziale kontakt na hitme.net.pl - strona ta działa od kilku miesięcy na VPSie, więc jest bez problemu dostępna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę mnie nie zrozumieć źle, łopatologicznie to wytłumaczę. Nie chcę mieć żadnej informacji o pracach konserwacyjnych, ponieważ wpływa to niekorzystnie na wizerunek serwisu, jest nieprofesjonalne i szkodzi robotom wyszukującym. Jest to zwykła podmiana treści przez osobę nie będącą właścicielem serwisu za co odpowiada artykuł § 269 Kodeksu Karnego. Także nalegam, aby został usunięty ten komunikat i jestem pewien, że w tej kwestii rozumiemy się już bardzo dobrze. OK awaria, ale NIE OK gdy mi tu ktoś stronę zmienia. Lepiej niech nie działa, niż działa ale cośtam innego. Proszę wziąć to pod uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, proszę podać na PW login konta oraz domeny, które były do niego podpięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że będą jakieś rekompensaty za to, sam mam nowe forum świeżo otwarte i będę miał teraz problemy :/ Trudno ja czekam i wierzę w to że jak najszybciej uporacie się z tym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mogę coś dodac, to zapewne regulamin hitme jest prygotowany na tego typu zdarzenia (jak w każdej firmie hostingowej) i krzyczenie, obrzucanie błotem raczej nic nie da.

Trzeba poczakać na usunięcie awarii (ktora może przytrafić się każdej firmie) i póżniej wyciągnąć konsekwencje regulaminowe i tyle.

A Marek zapewne już mocno zastanawia się czy by nie przenieść hostingu z OVH do swojej farmy serwerowej w nephax ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×