oomaster 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 Z oficjalnych informacji wynika ,że to wina światłowodu który ktoś przerwał. Z tego co orientuje się to chodzi o ten co idzie do TASK (woj.pomorskie i okoliczne województwa) sieć komórkowa Plus GSM ucierpiała też między 19:00 - 23:00 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheBlood 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 Nic nie jest naprawione, nadal co jakis czas są timeouty, spowolnienia i pocket lossy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2009 Nic nie jest naprawione, nadal co jakis czas są timeouty, spowolnienia i pocket lossy. Rzeczywiście, było ok, a teraz znów leci via atm. 1 * * * Upłynął limit czasu żądania. 2 * * * Upłynął limit czasu żądania. 3 * * * Upłynął limit czasu żądania. 4 * * * Upłynął limit czasu żądania. 5 19 ms 19 ms 19 ms 194.153.134.49 6 10 ms 19 ms 12 ms ac-x-to-poland.atman.pl [194.153.134.6] 7 12 ms 12 ms 12 ms cx-ax.ac-x.pl [195.238.187.218] 8 106 ms 9 ms 18 ms m120-2-r5.ac-x.pl [89.171.252.6] 9 20 ms 15 ms 25 ms unused-195238187-174.ac-x.pl [195.238.187.174] 10 10 ms 10 ms 9 ms host-80-238-112-244.jmdi.pl [80.238.112.244] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
misioN 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2009 Teraz jest ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheBlood 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2009 Od kilku godzin 0% strat pakietów, pingi co prawda skaczą nadal, ale w porownaniu do ostatnich kilku tygodni znaczna poprawa. Oby tak chociaz kilka dni było, to trochę ukoją się moje nerwy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2009 Może kogoś zainteresuje: Szanowni Państwo, W związku z ograniczoną dostępnością usług świadczonych przez Crowley Data Poland w dniach 19 -20 stycznia b.r., pragniemy serdecznie przeprosić za utrudnienia i wyjaśnić zaistniałą sytuację. W poniedziałek, 19 stycznia b.r., po godz. 18 nastąpiła przerwa w działaniu sieci Crowley Data Poland, nad której usunięciem, do godz.15 dnia następnego, pracowały ekipy techniczne firmy. Przyczyną zaistniałych zakłóceń była awaria połączeń 10 GigabitEthernet pomiędzy przełącznikami ethernetowymi a głównym ruterem szkieletowym. Usterka ta została usunięta w ciągu 50 minut od jej wystąpienia, co niestety nie doprowadziło do definitywnego rozwiązania problemu. W efekcie pojawienia się dużych strat na łączach pomiędzy ruterami, doszło do znacznego obniżenia jakości usług IP lub ich całkowitej niedostępności. Przyczyną strat była bardzo duża liczba pakietów wysyłanych poprzez jeden z przełączników szkieletowych do ruterów koncentrujących usługi IP. W godzinach nocnych wykonano szereg prac rekonfiguracyjnych, które pozwoliły na przywrócenie akceptowalnego poziomu jakości usług dla większości regionów w kraju ok. godz.: 1:00 w nocy (20.01.2009). W wyniku obserwacji dalszych anomalii w funkcjonowaniu sieci podjęto natychmiastową decyzję o wymianie jednego z przełączników szkieletowych celem wykluczenia potencjalnych przyczyn zakłóceń. Działanie to w pełni ustabilizowało pracę sieci. W związku z zaistniałymi wydarzeniami podjęliśmy decyzję o przyspieszeniu działań modernizacyjnych sieci szkieletowej. Proces ten rozpocznie się instalacją przełączników ethernet wraz z ruterami firmy Juniper na początku lutego 2009 r. Ponad to, Crowley Data Poland wdraża obecnie duży projekt inwestycyjny obejmujący rozbudowę stacji bazowych w oparciu o nową technologię dostępu radiowego LMDS 26 GHz o szerokości kanału 28 MHz firmy Hughes. Jesteśmy przekonani, że nasze działania doprowadzą do zapobieżenia podobnym sytuacjom w przyszłości i istotnie wpłyną na wzrost niezawodności oraz jakości świadczonych przez Crowley Data Poland usług. O wynikach realizowanych prac będziemy Państwa informować na bieżąco. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe niedogodności. Z wyrazami szacunku, Zespół Crowley Data Poland Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juventinio 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2009 tak czy siak, problemy jeszcze sie pojawiaja i jak na taka duza firme jestem rozczarowany czasem reakcji na awarie. do tej pory pojawiaja sie straty na laczu Crowleya w Wawie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach