Skocz do zawartości
Linux

[opinie] ViPower.PL

Polecane posty

Witam, tutaj możecie wyrażać swoje opinie o firmie ViPower.pl wink.gif .

 

Może na początek ja, jestem zadowolony. Mam tam 3 różne serwisy (2 w PL [Efuturo] i jeden w NE [Leaseweb]).

Wszystkie trzy działają szybko i sprawnie a z supportem mam dobry kontakt.

 

Ode mnie polecam

 

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/12-vipower-pl/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/12-vipower-pl/

Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34291-dyskusje-vipowerpl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No Mes też poleca ;]

Wszystko pięknie, sprawnie, szybko i stabilnie.

Admini zawsze gotowi. Zero problemów ;)

 

Polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam od kilku dni, jestem zadowolony, śmiało mogę polecić ;)

Plusem jest DirectAdmin (mój ulubiony;)), szybki FTP i działanie stron, oraz dobry kontakt, myślę, że ze taką cenę jest to idealne rozwiązanie dla ludzi szukających stabilności i dobrych parametrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Godzio: bez urazy, ale wydaje mi się że ciężko jest wystawić dobrą, rzetelną opinię po paru dniach użytkowania. W ciągu paru dni pewnie tylko raz kontaktowałeś się z supportem, więc ciężko jest ocenić kontakt na podstawie np jednego kontaktu ( nie twierdzę że tak akurat jest w Twoim przypadku, ale sądzę że na pewno mniej niż 2-3 razy się kontaktowałeś) . Poza tym informacje które podałeś ( o działaniu serwera) niekoniecznie odzwierciedlają rzeczywistość. Bo może akurat to jest pierwszy tydzień gdy te wszystkie usługi tak dobrze działają ? Wcześniej np mogło być różnie;-)

 

Reasumując - opinie powinni dawać klienci korzystający z usług od dłuższego już czasu;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta firma jest ogólnie świeża, więc jak mogę z jej usług korzystać dłużej, heh?

Chodzi o to, żeby zainteresowani wiedzieli, jakie mam odczucia nawet po tym możliwie krótkim okresie używania konta, przy czytaniu opinii należy pamiętać, że są to odczucia osoby, która pisze tą opinię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam ponad miesiąc z usług tej firmy, jestem bardzo zadowolony. Wyrozumiali Administratorzy, serwer działa bez zarzutu. Oby tak dalej ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również mogę polecić.

 

Na szczególną uwagę zasługuje obsługa. Odpowiadają szybko i za każdym razem pomagają rozwiązać problem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś napisać jak u nich jest obecnie??

Pytam ponieważ chcę tam zakupić reseller.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystam już z ich usług 3 miesiące i muszę powiedzieć, że nie ma się do czego przyczepić. Serwery śmigają, że aż miło. Niby używam tego hostingu do celów testowych i do przetrzymywania małych plików to jednak sobie chwalę. Raz w sumie była większa awaria (ok. 2h) ale dostałem rekompensatę w postaci 7 dni gratis. Kontakt również w porządku.

 

Szczerze polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i rzeczywiście maja wysoką jakośc usług ale niestety nie jest mi dane tego sprawdzić. Powód?? Już 3 dni czekam na dane do konta. Jedyne co dostałem to fakturę proforme :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest wysyłane z automatu przecież, jak w prawie każdej firmie, więc nie wiń ich jeśli nie dostałeś tylko swoją skrzynke lub automat :( Poza tym w zakładce kontakt jest telefon do administratorów - zadzwoń i zapytaj o co chodzi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Konto aktywowane. Faktycznie WHMCS nie wykonał automatycznego utworzenia konta dla tego użytkownika (co jest dziwne), przyjrzymy się dokładnie później dlaczego tak się nie stało, a Pana następnym razem proszę o kontakt via e-mail or telefon :(

 

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam konto testowe w vipower. Pomimo tego, że stronka działa bardzo fajnie, niestety muszę ponarzekać na support.

 

W sobotę rano miałem kilka problemów i pytań i napisałem w sumie trzy tickety. Niestety do chwili obecnej żadnej odpowiedzi. Wysłałem również maila do admina z zapytaniem dlaczego nikt nie odpowiada, niestety również brak odpowiedzi. Na skype podobnie...

 

Ktoś wie o co chodzi, czy może to normalka w vipower?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Proszę podać więcej informacji dot. ticketów bez odpowiedzi.

Ponieważ wszystkie tickety, w których istnieją faktyczne problemy są na chwilę obecną zamknięte.

Być może jakieś wiadomości zostały pominięte, gdyż w sobotę wykonywaliśmy parę dość skomplikowanych zmian w oprogramowaniu działającym na serwerze i ticket system przez jakieś 2 godziny był nie czynny.

Jednak mimo to staraliśmy się odpowiadać na wszystkie wiadomości z poziomu skrzynki e-mail.

A jeżeli dobrze kojarzę to Pan miał problemy z WordPressem i pierwszy ticket był około godziny 5 nad ranem otwarty. Jeżeli dobrze kojarzę, to po paru godzinach wysłał Pan informację, że problem został rozwiązany. A więc nie widziałem sensu odpowiadać na pytania. Ale jeżeli była to inna wiadomość to proszę o kontakt na PW bądź mail: m.adach@vipower.pl w celu wyjaśnienia sytuacji.

 

Zresztą pomimo problemów jakie mieliśmy w ten weekend, nie wydaje mi się że obsługa klienta była na słabym poziomie. Gdyż odpowiedzieliśmy na ponad 20 wiadomości z czego średni czas odpowiedzi to 45 minut. Wynik może, nie rewelacyjny, jednak satysfakcjonujący zważając na to, że z powodu losowej sytuacji tylko 1 osoba czuwała nad serwerami i obsługą klienta.

 

 

Pozdrawiam

Mateusz Adach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem informację o zmianie właściciela firmy i o zmianach oferty. Niestety to drugie mi się bardzo nie spodobało, bo pomimo tego, że zwiększyli parametry to usunęli w tańszych opcjach możliwość płatności kwartalnych, które dla mnie były bardzo przydatne.

Szkoda, bo chyba będę musiał zrezygnować i poszukać czegoś podobnego z płatnościami kwartalnymi lub miesięcznymi (o ile to możliwe przy pakietach ok. 2GB/10GB)

 

Ogólnie to polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo polecam! Wszystko działa bardzo dobrze, a wszelkie problemy rozwiązywane są ekstremalnie szybko. Panowie z BOK'u odpowiadają prawie zawsze poniżej pięciu minut od napisania wiadomości. W przeciwieństwie do innych firm, tutaj można liczyć na indywidualne podejście do klienta.

 

Ja jestem zadowolony z ViPower.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako że nikt nie pisze nowych opinii dla Vipower to może ja potwierdzę, że wszystko w dalszym ciągu pięknie i bezproblemowo. Szczególnie admini starają się niebywale i pomagają błyskawicznie we wszystkich sprawach.

 

Moje serwisy do najmniejszych nie należą, jednak Panowie z Vipower zaproponowali ciekawe, niestandardowe rozwiązania hostingowe, które fajnie sprawdzają się w moim przypadku i nie rujnują portfela :)

 

Mieszkam zagranicą i nie spodziewałem, że znajdę w polskiej firmie, osoby tak profesjonalnie wykonujące swoją pracę i pomagające klientom wszystkimi możliwymi sposobami. Jednym słowem: poziom światowy!

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie mam na co narzekać, mimo że korzystam z usług Vipower pośrednio :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od 21 stycznia jestem klientem Vipower.pl i naprawdę nie mogę powiedzieć złego słowa. Od momentu zakupienia VPSa wszystko jest w jak najlepszym porządku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem klientem ViPower od około dwóch tygodni. Takiego supportu inne firmy mogą tylko pozazdrościć! Na livechacie prawie zawsze ktoś jest, można wtedy z taką osobą porozmawiać jak z normalnym człowiekiem. Tickety? Odpowiedź w ciągu 5 minut to standard. Raz tylko czekałem trochę dłużej; nie wiem, około godzinki?

 

Uważałem, że limit maili 1000 dziennie to mało, jeden ticket i limit prawie natychmiast został zwiększony dwukrotnie.

Potrzebowałem jeszcze jednej bazy mysql(łatwiej mi się pracuje na kilku niż jakbym wszystkie tabele trzymał w jednej). I nie zgadniecie... ViPower dodał mi ją praktycznie bez słowa :D

 

Miałem konta testowe wykupione w różnych firmach, w tym linuxpl.com, netmark.pl, glowanet.pl lecz z nich wszystkich wybrałem dość młode ViPower i narazie się nie zawiodłem. Oby tak dalej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cena jaką przyszło mi zapłacić za najmniejszy pakiet to 21.96 zł i nie ma powodów do narzekań. Wszystko bardzo dobrze działa, serwer bardzo szybki. Wielki plus dla tej firmy za to, że nie trzeba przechodzić na wyższy plan tylko dlatego, że potrzeba nam jeszcze jednej bazy ponad limit :) jeden ticket do supportu i baza została dodana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mają dość ciekawą ofertę serwerów VPS. Czy któryś z Państwa korzystał z VPS'ów z owej firmy ? Jeżeli tak prosiłbym o opinie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×