Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam!

 

Informacja dotycząca awarii:

Dokładnie pad był związany z awarią, a raczej zawieszeniem się głównego routera sieci IWACOM-u.

Administratorzy IWACOM-u zostali poinformowani przez nas około 40 sekund po wystąpieniu w/w awarii ;)

 

Mała refleksja:

Swoją drogą - wszystko ładnie działało przez około 3 miesiące podczas testów weryfikacyjnych Centrum Danych w którym znajdują się nasze serwery. ViPower wystartowało po niespełna tygodniu awaria oprogramowania głównego routera.

 

Mimo wszystko przepraszamy wszystkich klientów za problemy związane z niedostępnością usług świadczonych przez ViPower.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×