maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2009 Niestety, nie. Działa tylko httpd, pop3, smtp i ftp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2009 Czyli identycznie jak ja miałem wczoraj. Zostaje nic tylko męczyć Sebaka... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2009 Nie mam pojęcia jak na niego wpłynąć, do tej pory nie miałem większych zastrzeżeń ehh.. P.S. Skanowałem nmapem aby mi wyświetlił port ssh, niestety też nie wyświetlił. Nie mam pojęcia jak go postawić na nogi :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2009 To, iż wydelegowałeś ssh na port 2266 i o tym nie pamiętasz, raczej nie jest powodem iż ssh nie działa. Próbowałem się łączyć z ssh i nie ma najmniejszego problemu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grafdesign.pl 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2009 Od 4 dni nie działa kompletnie wysyłanie maili ze wszystkich kont założonych na moim resellerze. Próbowałem wczoraj interweniować u Sebaka, ale jak dotąd po podaniu loginu cisza i żadnych postępów nie widzę...jednym słowem masakra Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grafdesign.pl 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2009 Mimo ponagleń i kolejny maili do eFuturo wysyłanie nadal nie działa, a i ze strony Sebaka cisza jak makiem zasiał... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grafdesign.pl 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2009 Nie no mnie to już przerasta...Jedyna odpowiedź to to, że dział hostingu nie należy do eFuturo... a przepraszam do kogo? z kim się kontaktować? Ktoś mnie poinformował o zmianie usługodawcy? OCZYWIŚCIE CISZA. Wysłałem ok. 10 maili, próbowałem dzwonić na komórkę, nagrałem się na poczcie głosowej..."WYŚMIENITA OBSŁUGA" - Ktoś ma pomysł jak dotrzeć do tej firmy? Dzisiaj w dodatku przestał w ogóle działać serwer. Przecież to paranoja jakaś, a nie poważna firma. Wybaczcie za słowa i emocje, ale zrozumcie też mnie od 7 dni nikt nie raczy mnie poinformować co się dzieje i kiedy będzie ok. Firma eFuturo czy też Teredo mnie kompletnie zlewa (co za różnica, do kogo należy dział hostingu jak Sebak jest właścicielem oby dwóch firm - czyżby próba zbycia Klienta?). Pozdrawiam Krzysztof Ponikiewski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grafdesign.pl 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2009 Serwer stanął w końcu na nogi, wysyłanie działa - pozostaje mieć nadzieję, że stan ten będzie trwał jak najdłużej... Jedynie pozostał niesmak związany z kontaktem...do dnia dzisiejszego żadnego maila z eFuturo ani Teredo nie otrzymałem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2009 Wybaczcie za słowa i emocje, ale zrozumcie też mnie od 7 dni nikt nie raczy mnie poinformować co się dzieje i kiedy będzie ok. Firma eFuturo czy też Teredo mnie kompletnie zlewa (co za różnica, do kogo należy dział hostingu jak Sebak jest właścicielem oby dwóch firm - czyżby próba zbycia Klienta?). Dział hostingu nie należy ani do marki eFuturo, ani Teredo. Jest on zupełnie niezwiązany z moją osobą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Leży efuturo jak i VPSy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Witam! W chwili obecnej ma miejsce awaria, padł switch coreowy. Pracujemy nad usunięciem problemu. Przewidywany czas naprawy do 15 minut. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Czekamy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nerrto 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Nie ma prawie dnia bez większych bądź mniejszych padów, może czas się zastanowić czy marka/firma jest w stanie dalej walczyć z tym, że jakość usług zaczyna być porównywalna do dawnego shou, które przechodziło podobny okres, i skończyło jak skończyło... Od ponad godziny nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Ja powiem tak, w firmie eFuturo vel. teredo mam VPSa już jakieś 7 miesięcy jak nie więcej, na początku na prawdę dobrze, zdarzały się awarie drobne ale szybko naprawiane, kontakt na dobrym poziomie chodź nie idealnym, ale od jakiś 2 miesięcy to już bardzo ciężko, kontakt praktycznie nie istnieje, częste pady, długo się czeka na naprawę. Ja mam nadzieje, iż to chwilowa zadyszka i Panowie wyciągną wnioski z ostatnich tygodni a poza tym nie mam większych zastrzeżeń Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nerrto 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Ja mam od ponad roku i też nie narzekałem, ale ostatnie 2-3 miesiące to nie jakość, ale raczej same awarie, które są naprawdę ciężkie do zniesienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Z godziną to jak na moje poczucie mijania czasu mocna przesada. Dziękuję webh za szybką informację, bo to głównie odpowiedniego kontaktu z klientem brakuje mi w efuturo. EDIT: choć nie rozumiem, co ma awaria routera do restartu mojej maszyny... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Działa ;-) Awaria wystąpiła o godzinie 14:41 więc o godzinie nie ma tutaj mowy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 A VPSy są ciągle down, ba nawet panel nie działa.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Vpsy powinny już działać prawidłowo. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Vpsy powinny już działać prawidłowo. Pozdrawiam Niestety, nie działają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Mogę prosić adres IP serwera na pw? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 ale ostatnie 2-3 miesiące to nie jakość, ale raczej same awarie Potrafisz jakoś to uargumentować, jakmś np. monitoringiem? Bo widząc to, co dzieje się w host-is-down, to ostatni pad to było jakieś 3tyg temu i to na dodatek tego jednego z serwerów z VPSami, natomiast awarii sieci core to już dosyć dawno nie było... Podobnie dzisiaj - 20min. przerwa (14.40-15.00) to "ponad godzinne niedziałanie". Może warto było by publikować WARTOŚCIOWE posty, a nie tylko ukoloryzowane narzekanie? Tak dla ciekawych: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Mogę prosić adres IP serwera na pw? Pozdrawiam Zaskoczyło właśnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 Tak jak pisałem wcześniej, awaria nie trwała zbyt długo, jednak nie była to moim zdaniem awaria switcha, bo ten nie odpowiada za zasilanie i nie był na pewno powodem restartu maszyny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2009 może warto by było podzielić wątek na kilka wątków ? hosting efuturo vps efuturo sieć efuturo/serwerownia efuturo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach