akulik2005 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2009 30minut to przesada ? chyba żartujesz. Płać mniej i wymagaj więcej - widzę motto przewodnie niektórych użytkowników WHT.30minut w miesiacu to uptime na poziomie wyższym niż 99,93% - czego chcieć więcej od notabene - jednej z tańszych serwerowni ? Tak, ja wiem w Polsce przyzwyczaja sie ludzi do niskich standardow a krzykaczy zacheca do krzykow tlumaczac wszystko niska cena, a cena tu nie ma znaczenia, umowa ma znaczenie tylko i wylacznie oraz to co w niej jest zapisane... ale miejsza o to, nie znasz mojej umowy ani ceny ktora zaplacilem wiec nie rozumie skad jakies uwagi? Chyba nie znasz tez standardow SLA ani standardow dotyczacych urzadzen w serwerowni (a w szczegolnosci zasilania) ktore sa krytyczne dla serwerow wlasnie z powodu twardych restartow w przeciwienstwie do padow polaczen do szkieletu. A jak juz sie wykrzyczysz to zwroc uwage ze ja nie pienilem sie gimnazjalista tylko potwierdzilem awarie i wyrazilem swoje niezadowolenie z niemalych strat finansowych w godzinach szczytu. dokladnie jak mowi przedmowca, za te pieniadze nie mozesz wymagac nic wiecej. i tak efuturo swiadczy uslugi na dobrym poziome ( oczywiscie stosunek ceny do jakosci ), jesli chcesz lepszych uslug to musisz poszukac gdzies indziej ale za pare groszy wiecej jak ponizej, nie istnieje cos takiego jak stosunek ceny do jakosci - istnieje jedynie stosunek dostarczonej uslugi do zobowiazan z umowy, kwota po podpisaniu umowy jest juz beznaczenia, licza sie tylko zobowiazania i TAK efuturo swiadczy dobre uslugi, z tym sie zgodze ale patrz na temat watku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2009 może ktoś mądrzejszy się wypowie, ale nie sądzę że sebak dał Ci gwarancję na uptime wyższy niż 99.9%. To tyle i nie powiem kto tutaj się burzy. Dziękuje za dyskusję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
3lv1s 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2009 Tak, ja wiem w Polsce przyzwyczaja sie ludzi do niskich standardow a krzykaczy zacheca do krzykow tlumaczac wszystko niska cena, a cena tu nie ma znaczenia, umowa ma znaczenie tylko i wylacznie oraz to co w niej jest zapisane... ale miejsza o to, nie znasz mojej umowy ani ceny ktora zaplacilem wiec nie rozumie skad jakies uwagi? Chyba nie znasz tez standardow SLA ani standardow dotyczacych urzadzen w serwerowni (a w szczegolnosci zasilania) ktore sa krytyczne dla serwerow wlasnie z powodu twardych restartow w przeciwienstwie do padow polaczen do szkieletu. A jak juz sie wykrzyczysz to zwroc uwage ze ja nie pienilem sie gimnazjalista tylko potwierdzilem awarie i wyrazilem swoje niezadowolenie z niemalych strat finansowych w godzinach szczytu. jak ponizej, nie istnieje cos takiego jak stosunek ceny do jakosci - istnieje jedynie stosunek dostarczonej uslugi do zobowiazan z umowy, kwota po podpisaniu umowy jest juz beznaczenia, licza sie tylko zobowiazania i TAK efuturo swiadczy dobre uslugi, z tym sie zgodze ale patrz na temat watku. Jeżeli ktoś potrafi choć troszkę kojarzyć fakty to doskonale zda sobie sprawę, że płacąc niski abonament nie może liczyć na wysoki standard świadczonych usług. To, że ktoś sprzedając usługę zapewni Ci, że dostajesz uptime 120% i frytki do tego nie oznacza że faktycznie jest to możliwe. Najczęściej oznacza to tyle, że ktoś chce zarobić i liczy że jakoś to będzie. A niska cena mówi sama za siebie. Bo jak z abonamentu za 100 - 300 zl za serwer dedykowany zapewnić markowy sprzęt, odpowiednie łącze i zasilanie? Tym bardziej, że sam UPS to wydatek około 50 - 60 tyś i agregat do tego z 80 tyś. Zresztą koszty można by liczyć i liczyć ale sam chyba dobrze wiesz że nie są małe. A ty pewnie pomyślałeś, że w efuturo będziesz miał jak w beyond. U sebka dostaniesz zapewne tyle za ile zapłaciłeś. Nie mniej ale i nie więcej. A o awarii pewnie sebek też wie i stara się ją usunąć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2009 3lv1s: awaria jest już baaardzo dawno temu usunięta PS. zauważyłem ze zmoderowano mój wpis dotyczący właśnie tego faktu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
3lv1s 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 5, 2009 3lv1s: awaria jest już baaardzo dawno temu usunięta PS. zauważyłem ze zmoderowano mój wpis dotyczący właśnie tego faktu Swoją drogą daje do myślenia, że już zaczyna się 13 strona o padach w efuturo a 21 strona w webh, ktore jest w efuturo. Chyba jakiś rekordzik tego działu się zapowiada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Islington 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2009 Niestety nie do końca usunięta. Nie wszystkie serwery wstały, a na telefon nikt nie odpowiada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2009 Niestety nie do końca usunięta. Nie wszystkie serwery wstały, a na telefon nikt nie odpowiada. U mnie był tylko chwilowy zanik łącza, serwery nie zrestartowały się. A co do telefonu to potwierdzam, że miałem inną sprawę i nie udało mi się dodzwonić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
akulik2005 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2009 3lv1s: jest oferta w rozumieniu kodeksu handlowego, podpisujesz, umowe i placisz, jelsi nie dostajesz uslugi zgodnej z umowa to masz prawo do odszkodowania, jelsi ktos podpisal umowe na serwer za 30zl/mies i uptime 100% i nie otrzymuje uptime 100% a dostawca zdaje sobie sprawe ze nie bedzie uptime 100% lub gwarantowanego lacza przed podpisaniem umowy to jest to oszustwo karane z kodeksu handlowego i karnego w polsce - a tu o dziwo wlasnie w polsce przyjmuje sie za klient sam sobie jest winny bo przeciez co tam podpisana umowa.. swoja droga wiekszosc malolatow kupujacych serwery na szczescie dla dostawcow serwerow nie podpisuje umow a to wlasciwie nawet nie jest smieszne tylko zalosne podkreslam: klient, nawet ten z gimnazjum, nawet ten najglupszy nie jest winny oszukanczej oferty dostawcow serwerow - i to nie jest moje zdanie, to jest zdanie naszego prawa. Moge sie z toba zgodzic ze taka trefna oferte mozna rozroznic od prawdziwej ale nie mozna takiej sytuacji uznac za normalna sytuacja powyzsza ktora opisalem nie ma zadnego odniesieniea do firmy efuturo - ta dyskusja rozwinela sie jakos naturalnie na odrebnym torze i moze powinna byc przeniesiona na inny watek- ja jestem klientem tej firmy juz od ponad roku, mam umowe, na warunkach ktore odpowiadaja mi a ktore firma efuturo spelnia bez zastrzezen do tej pory, jest to personalizowana oferta. celem mojej wypowiedzi byla adnotacja ze nastapila awaria w piatek w godzinach szczytu gdzie firma (wlasciciel strony) zarabia xx/zl na godzine a podczas awarii ponosi wlasnie ta strate stad moje slowa o awarii "ponizej pasa" a nie jak crazyluki napisal "przesada" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2009 3lv1s:jest oferta w rozumieniu kodeksu handlowego, podpisujesz, umowe i placisz, (...) dla firmy która nie posiada osobowości prawnej odpowiednim kodeksem jest cywilny a nie handlowy a karny to w przypadku popełnienie przestępstwa, a nie tylko dlatego że nie został dotrzymany jakiś punkt w regulaminie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
3lv1s 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 3lv1s:jest oferta w rozumieniu kodeksu handlowego, podpisujesz, umowe i placisz, jelsi nie dostajesz uslugi zgodnej z umowa to masz prawo do odszkodowania, jelsi ktos podpisal umowe na serwer za 30zl/mies i uptime 100% i nie otrzymuje uptime 100% a dostawca zdaje sobie sprawe ze nie bedzie uptime 100% lub gwarantowanego lacza przed podpisaniem umowy to jest to oszustwo karane z kodeksu handlowego i karnego w polsce - a tu o dziwo wlasnie w polsce przyjmuje sie za klient sam sobie jest winny bo przeciez co tam podpisana umowa.. swoja droga wiekszosc malolatow kupujacych serwery na szczescie dla dostawcow serwerow nie podpisuje umow a to wlasciwie nawet nie jest smieszne tylko zalosne podkreslam: klient, nawet ten z gimnazjum, nawet ten najglupszy nie jest winny oszukanczej oferty dostawcow serwerow - i to nie jest moje zdanie, to jest zdanie naszego prawa. Moge sie z toba zgodzic ze taka trefna oferte mozna rozroznic od prawdziwej ale nie mozna takiej sytuacji uznac za normalna sytuacja powyzsza ktora opisalem nie ma zadnego odniesieniea do firmy efuturo - ta dyskusja rozwinela sie jakos naturalnie na odrebnym torze i moze powinna byc przeniesiona na inny watek- ja jestem klientem tej firmy juz od ponad roku, mam umowe, na warunkach ktore odpowiadaja mi a ktore firma efuturo spelnia bez zastrzezen do tej pory, jest to personalizowana oferta. celem mojej wypowiedzi byla adnotacja ze nastapila awaria w piatek w godzinach szczytu gdzie firma (wlasciciel strony) zarabia xx/zl na godzine a podczas awarii ponosi wlasnie ta strate stad moje slowa o awarii "ponizej pasa" a nie jak crazyluki napisal "przesada" Oczywiście masz pod tym względem rację. Nie kwestionuje odpowiedzialności cywilno-prawnej firmy, która sprzedaje usługę. Mam jedynie na myśli zdroworozsądkowe podejście do firmy, z którą się związujesz umową. Przecież nikt nie zabroni Ci wbrew wszelkiej logice korzystania z usług firmy, która na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niesolidnego usługodawcy. To Twoja decyzja czy masz ochotę ryzykować, że pomimo korzystnych dla Ciebie zapisów w umowie czy regulaminie będziesz się bawił w egzekwowanie swoich praw, tracąc swój czas i niejednokrotnie pieniądze czy też zdecydujesz się na usługę droższa ale stwarzającą choć pozory solidnej firmy z dobrymi opiniami. Ale jeżeli ktoś lubi sadomasochizm to zawsze może wybrać firmę, z którą na 85% będzie miał problemy. Inną sprawą, której prawo już nie reguluje jest czy płacąc za usługę teleinformatyczną, która kosztuje grosze jest w stanie wyegzekwować zadośćuczynienie na poziomie pokrywającym faktyczne straty spowodowane nienależytym świadczeniem usługi. Biorąc pod uwagę choć takie ograniczenia jakie nakłada prawo telekomunikacyjne z 2004 roku a więc przy odpowiedniej umowie ze strony usługodawcy możesz starać się o odszkodowanie nie przewyższające miesięcznego zobowiązania w stosunku do usługodawcy. Ale temat faktycznie zszedł z jedynej słusznej ścieżki, tym bardziej że pisząc o niesolidnej firmie nie mam na myśli efuturo a ogólnie firmy w sytuacji, o których mowa. Pozdrawiam: prezesów, administratorów, handlowców, marketingowców, helpdeskowców firmy efuturo, czyli Sebka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Pozdrawiam: prezesów, administratorów, handlowców, marketingowców, helpdeskowców firmy efuturo, czyli Sebka To iż ja udzielam się na forum, nie oznacza że w firmie efuturo pracuje tylko ja. Więc proszę nie wprowadzać czytających w błąd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Leży? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olko 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Niestety znowu pad:( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Stoi Tylko troche muli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciasgta 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Chyba eFuturo leży? Już wstało Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TheBlood 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Od kilku minut nie można z żadnym serwerem się połączyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Wygląda na pad Atmana i AC-X'a, bo wszystko obecnie leci przez CDP... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2009 Od kilku minut nie można z żadnym serwerem się połączyć. Łączność z serwerami jest, lecz wszystko zależy od tego z jakiego dostawcy korzystasz. C:\Users\Kamil>ping s2.webh.pl Badanie s2.webh.pl [91.205.75.58] z 32 bajtami danych: Odpowiedź z 91.205.75.58: bajtów=32 czas=27ms TTL=53 Odpowiedź z 91.205.75.58: bajtów=32 czas=28ms TTL=53 Odpowiedź z 91.205.75.58: bajtów=32 czas=24ms TTL=53 Odpowiedź z 91.205.75.58: bajtów=32 czas=24ms TTL=53 Statystyka badania ping dla 91.205.75.58: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 24 ms, Maksimum = 28 ms, Czas średni = 25 ms C:\Users\Kamil> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Forma Życia 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2009 pół godziny temu dostałem (pracując przez ssh) komunikat: The system is going down for system halt NOW 1 29 ms 10 ms 10 ms Leczna-bras1.inetia.pl [195.114.190.57] 2 10 ms 10 ms 9 ms LeczH001RT02-LeczH001RT04.inetia.pl [81.210.127.33] 3 14 ms 14 ms 14 ms LeczH001RT04-WarsC001RT06.inetia.pl [83.238.250.22] 4 14 ms 13 ms 14 ms WarsC001RT06-WarsH002RT22.inetia.pl [83.238.250.174] 5 16 ms 15 ms 16 ms WarsH002RT22-WarsB010RT06.inetia.pl [83.238.250.176] 6 13 ms 13 ms 18 ms m320-pl-4-1-0-800.atman.pl [194.153.134.237] 7 16 ms 15 ms 15 ms do-atman.iwacom.pl [77.79.222.90] 8 16 ms 16 ms 16 ms router.teredo.pl [193.227.116.242] 9 router.teredo.pl [193.227.116.242] raporty: Host docelowy jest nieosiągalny. no i jak do tej pory leży. nie wiem czy tak jest u wszystkich czy tylko na poszczególnej maszynie, ale w ramach tego że panel HyperVM jest wyłączony na eFuturo nic zrobić nie można :| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grafdesign.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2009 Widzę, że administratorzy za wszelką cenę starają się trzymać z eFuturo... Napisałem, że serwer nie działa, nie rozumiem dlaczego temat wylądował w koszu?!?!?! Serwer przez jakąś godzinkę, może dwie wrócił do życia, a teraz nadal nie działa. Stronki się nie odpalają w ogóle!!! Jeżeli chcecie być rzetelnym forum, to nie róbcie sobie jaj z kasowaniem niewygodnych wiadomości. Pozdrawiam Krzysztof Ponikiewski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2009 wiarygodne ? daj traceroute i podaj adres strony która nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grafdesign.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2009 wiarygodne ? daj traceroute i podaj adres strony która nie działa. www.grafdesign.pl - wszystkie po kolei, które mam na koncie reseller. Zdaję sobie sprawę z tego, że jestem malutkim Klientem, ale to nie znaczy, że mam płacić i siedzieć cicho. Wystarczyłby mail od Sebaka w stylu: "Działamy, za xxx godzin powinno być gotowe". Czy ja tak wiele wymagam? A skasowanie mojej poprzedniej wiadomości nie wiem jak mogę sobie wytłumaczyć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ertcap 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2009 www.grafdesign.pl - wszystkie po kolei, które mam na koncie reseller. Zdaję sobie sprawę z tego, że jestem malutkim Klientem, ale to nie znaczy, że mam płacić i siedzieć cicho. Wystarczyłby mail od Sebaka w stylu: "Działamy, za xxx godzin powinno być gotowe".Czy ja tak wiele wymagam? A skasowanie mojej poprzedniej wiadomości nie wiem jak mogę sobie wytłumaczyć... Czytamy to: Klik i sprawdzamy Twoj serwer: a. http faktycznie lezy b. smtp dziala c. pop3 dziala Takze Twoje posty nadaja sie do kosza (gdzie je zaraz przeniose) a jezeli nie odpowiada Ci poziom uslug eFuturo to pisz w watku z opiniami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grafdesign.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2009 http leży praktycznie od godziny 10 z małą przerwą...aha czyli wystarczy, że działa np. pop3 i firma jest już usprawiedliwiona? Jak dla mnie żenujące podejście... Możesz mnie nawet wywalić z tego forum i wykasować wszystkie moje wiadomości...jeżeli o to tak właściwie chodzi w tym forum. Jedne firmy są ok, inne są be? Pozdrawiam Krzysztof Ponikiewski Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach