Skocz do zawartości
TheArt

[opinia] netiz.pl

Polecane posty

Ma ktos z was u nich konto, sprzedaja teraz na alledrogo serwery bez limitow. Pewnie krzak, jednak moze ktos z was cos wie o tych cudach techniki. Z dala mijac czy warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

Dane Firmowe są, strona wydaje się z szablonu.

 

Hosting w KEI - czy może kolokacja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dane Firmowe są, strona wydaje się z szablonu.

 

Hosting w KEI - czy może kolokacja?

 

konta ( a przynajmniej moje :]) są na serwerze pl.netiz.pl

 

a co do konta... to na razie działa ;) (uptime 55 dni, prawie go nie używam więc nie wiem czy często muli).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwer maja w USA wiec troche daleko jak dla mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W odniesieniu do powyższych postów, chciałem poinformować:

 

- od listopada 2008 roku zaczęliśmy uruchamiać konta www w oparciu o panel WebAs (dostawca Kei.pl) i jedynie na serwerach Kei.pl

- w listopadzie 2008 nastąpiła również zmiana naszej oferty w zakresie konfiguracji serwerów (limity transferów, rozliczanie za transfer)

- od marca 2009 ostatecznie przestaliśmy wspierać (w sensie odnawiać abonamenty na kontach cPanel - USA), co zaskutkowało tym że:

* wszyscy użytkownicy zostali poinformowani o tym fakcie i zaproponowano im zniżkę 25% (za kolejny okres abonamentowy) za samodzielne przeniesienie konta na nowe serwery, jeśli nie dokonają samodzielne takiego przeniesienia a będą zainteresowani dalszym korzystaniem z naszych usług, takie przeniesienie wykonamy my, klienta wówczas obowiązywać będzie pełna opłata abonamentowa

* konta wszystkich klientów posiadających zarządzanie przez cPanel są utrzymywane do końca wykupionego okresu abonamentowego, bez konieczności zmiany serwera

- w marcu 2009 nastąpiła zmiana w ofercie w zakresie konfiguracji serwerów www - zniesione zostały limity na ilość domen, subdomen, kont pocztowych, aliasów

 

W momencie czy upłyną okresy abonamentowe klientów z cPanelem ostatecznie zrezygnujemy z utrzymywania serwerów w USA.

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najprościej poczukaj innej firmy , jest ich tutaj masa - pewnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dziękujemy za opinię. Jednocześnie zaznaczamy, że wszelkie dokumenty księgowe (faktury VAT) przesyłane są do klienta pocztą polską. Niestety nie mamy wpływu na jakość usług tej instytucji.

Zgodnie z korespondencją z klientem, zaznaczyliśmy, że jeśli faktura nie zostanie dostarczona na adres odbiorcy prześlemy ponownie jej kopię.

 

Pozdrawiamy

BOK Netiz.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam,

 

Dziękujemy za opinię. Jednocześnie zaznaczamy, że wszelkie dokumenty księgowe (faktury VAT) przesyłane są do klienta pocztą polską. Niestety nie mamy wpływu na jakość usług tej instytucji.

Zgodnie z korespondencją z klientem, zaznaczyliśmy, że jeśli faktura nie zostanie dostarczona na adres odbiorcy prześlemy ponownie jej kopię.

 

Pozdrawiamy

BOK Netiz.pl

A do wyżej podanych zarzutów nie zamierzają się Państwo w żaden sposób ustosunkować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jak się skontaktowac z tą "firmą"? Przeoczyłem termin płatności i konto zostało zablokowane, gdy się zorientowałem wysłałem szybko pieniądze i wysłałam maila z informacją o płatności i prośbą o odblokowanie konta. Niestety ich serwer pocztowy odrzuca całą korespondencję (próbowałem wysłąć maila z poczty 6 różnych dostawców, w tym także z ich własnego webmaila!). Innego kontaktu na stronie nie ma, znalazłem jakiś numer telefonu w internecie ale zgłasza się tylko automatyczna poczta (zostawienie tam wiadomości także nic nie dało). Byłem ich klientem od 3 lat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni tam chyba telefonu nie mają, przynajmniej nie widziałem na stronie. Pozostaje Ci tylko email:

 

Biurem Obsługi Klienta:

e-mail: biuro@netiz.pl

Na wszystkie pytania dotyczące zagadnień technicznych odpowie nasz dział techniczny.

Pomoc techniczna:

e-mail: serwis@netiz.pl

Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie płatności, faktury VAT skontaktuj się z naszym Działem finansowym.

Dział finansowy:

e-mail: finanse@netiz.pl

Edytowano przez www.mzone-net.eu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jak się skontaktowac z tą "firmą"? Przeoczyłem termin płatności i konto zostało zablokowane, gdy się zorientowałem wysłałem szybko pieniądze i wysłałam maila z informacją o płatności i prośbą o odblokowanie konta. Niestety ich serwer pocztowy odrzuca całą korespondencję (próbowałem wysłąć maila z poczty 6 różnych dostawców, w tym także z ich własnego webmaila!). Innego kontaktu na stronie nie ma, znalazłem jakiś numer telefonu w internecie ale zgłasza się tylko automatyczna poczta (zostawienie tam wiadomości także nic nie dało). Byłem ich klientem od 3 lat...

Masz 3 adresy mailowe i żaden nie działa ?

http://www.netiz.pl/.../dane-bilingowe

Aj Irek wyprzedziłeś mnie :P

Czasem warto zaglądnąć też do whois

sprawdzałeś ten nr ?

 

firma:

Taurus Ilona Majchrzak

 

Netiz.pl

ulica:

Toruńska 37

miasto:

47-400 Racibórz

lokalizacja:

PL

telefon:

+48.519578703

ostatnia modyfikacja:

2008.04.03

Edytowano przez RafoX (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że sprawdzałem te dane. Pod numerem telefonu +48.519578703 zgłasza się poczta głosowa (zostawiłem wiadomość) , znalazłem nawet jakiś numer faksu: 32 440-13-33 - po wybraniu słychać komunikat "nie ma takiego numeru".

Jak pisałem po wysłaniu maila pod, którykolwiek z adresów: biuro@netiz.pl, serwis@netiz.pl, finanse@netiz.pl natychmiast przychodzi wiadomosć zwrotna:

I'm sorry to have to inform you that your message could not

be delivered to one or more recipients. It's attached below.

 

For further assistance, please send mail to postmaster.

 

If you do so, please include this problem report. You can

delete your own text from the attached returned message.

 

The mail system

 

<biuro@netiz.pl>: host netiz.pl[94.152.130.225] said: 553 sorry, that domain

isn't in my list of allowed rcpthosts / Ta domena nie znajduje sie na

liscie obslugiwanych przez serwer, jest zablokowana lub nieprawidlowo

skonfigurowano uwierzytelnianie SMTP (#5.5.3 - vuser) (in reply to RCPT TO

command)

 

 

I to niezależnie z jakiego konta wysyła się wiadomość (wp. onet, gmail i jeszcze parę innych, w tym webmail obsługiwany przez serwer netiz.pl)

 

 

Znalazłem także kilka innych przedsięwzięć tej firmy:

www.korekta-tekstow.pl

www.racek.pl

www.jusee.pl

 

wszędzie tylko adresy mailowe do kontaktu. Zaraz tam chyba spróbuję powysyłać maile ale to "lekka" żenada...

Edytowano przez abinthenet (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącze się do tematu. Gdzie można znaleźć numer NIP lub REGON tej fimry?

 

Z tym akurat nie ma problemu:

 

NIP: 639-122-23-62

REGON: 273154763

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś jeszcze - w swojej łaskawości - wskazać w którym miejscu na stronie netiz.pl znajdują się te informacje?

 

NIe wiem po co ten sarkazm. Nie jestem adwokatem tej firmy, wręcz przeciwnie, wygląda że straciłem przez nich kilkadziesiąt złotych i i dwie strony www.

 

http://www.netiz.pl/.../dane-bilingowe

Edytowano przez abinthenet (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze parę słów o firmie Taurus - Ilona Majchrzak prowadzącej m.in. usługi hostingowe pod marką Netiz.pl. Ciąg dalszy moich perypetii.

 

Jak pisałem, po opłaceniu bieżącego abonamentu próbowałem się skontaktować z firmą aby odblokowała moje konto. Bezskutecznie. Maile wysyłane z wielu, różnych kont na pocztę w domenie netiz.pl były wszystkie odrzucane. Wiadomość zostawiona na poczcie głosowej numeru +48.519578703, który można znaleźć w internecie jako należący do tej firmy pozostała bez echa.

Jako, że prawie po dwóch tygodniach od zapłaty konto nadal było zablokowane wysłałem maile na adresy podane na stronach www z innymi przedsięwzięciami tej firmy (www.korekta-tekstow.pl, www.racek.pl, www.jusee.pl) z oświadczeniem o rezygnacji z usługi i prośbą o zwrot zapłaconej kwoty. Tym razem maile musiały dojść bo nie dostałem zwrotu, ale raport o skutecznym dostarczeniu wiadomości. Odzewu jednak żadnego.

Za to...

Dziś w skrzynce poczty tradycyjnej znalezłem fakturę VAT za opłacony wspomniany abonament! Faktura wydrukowana, z pieczątką, ręcznie podpisana (przez Ilonę Majrzchak), na kopercie naklejone tradycyjne znaczki. Program z auomatu tego raczej sam nie zrobił. Pani Ilona jednak potrafi zarejestrować przychód swoje firmy.

No a konto, które teraz jest mi już oczywiście zbędne nadal jest zablokowane!

 

Tak działa właśnie działa hosting Netiz.pl i firma Taurus Ilona Majchrzak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gwoli sprawiedliwości muszę napisać, że dostałem dziś zwrot pieniędzy za nieskuteczne przedłużenie konta, choć żadnej informacji zwrotnej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×