Skocz do zawartości
kriss

[opinia] radiohost.pl VPS-y

Polecane posty

Korzystałem z radiohosta swego czasu, nie za długo ale nie narzekałem. Swoją drogą szkoda że mają wyłącznie ipv6 (tak przynajmniej wnioskuję z opisu podanego na www), ponieważ od tych jak wiadomo google stroni, więc nie do końca to się pod www nadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mi generalnie chodzi o vps-y, czy korzystał ktoś z was z nich ?

Cudów nie masz co oczekiwać po nich po prostu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem z ich hostingu radiowego. To co innego niż VPS-y, ale w zupełności wystarczyło, zeby wyrobić sobie opinię. Przede wszystkim to nie był "ich" hosting, bo wbrew temu, co napisane jest w ofercie ("porozmawiaj z naszym konsultantem", "stały monitoring" itp.) cała firma to jedna osoba, D******** L********. Łatwo sobie wyobracić wsparcie techniczne w trudnych sytuacjach, kiedy cała obsługa techniczna to jedna osoba. Przez wiele dni np. próbowałem się dodzwonic do "konsultanta", ale nr. tel. podany na stronie jest numerem na pocztę głosową, która zresztą cały czas była zapchana i nie mogła przyjąć wiadomości. Żeby nie być gołosłownym, wklejam fragment moich dialogów na gg z D******** L********:

14:06:42 jacpo

Dzień dobry, to ja przed chwilą dzwoniłem w sprawie tego radia internetowego. Powtórzę, o co mi chodzi. 12 Gb miejsca na mp3 w jakości 96kbps/44Hz, autopilota i 20 slotów na początek. Możliwość wrzucania tych mp3 na serwer ftp za pośrednictwem Total Commandera. I może poproszę od razu o obliczenie ceny miesięcznej - dziś w nocy chciałbym to przetrenować i jeśli wszystko pójdzie dobrze, to jutro zapłaciłbym przelewem. Dziękuję, Jacek Podsiadło.

14:19:18 D******** L******** RadioHost.pl

Koszt autopilota w wielkosci 12 giga to 50 zl

jednak dam panu znizke i bedzie to kosztowac 35 zl

razem komplet 55 zl ze wszsytkim wzraz z poanelem otrzymuje pan serwer www

14:20:19 jacpo

Aha, to trochę więcej niż 30, o których Pan mówił

14:20:29 D******** L******** RadioHost.pl

Niehc pan wejdzie do oferty i zobaczy jakie mamy stawki

obudizl mnie Pan w ciemno mowilem

a dal pan duza pojemnosc

14:21:25 jacpo

Pierwszy minus firmy: w BOK śpią

14:21:27 D******** L******** RadioHost.pl

za 35 zl moge dac panu komplet ale 2 giga na mp3

14:21:48 jacpo

Dobra, jak wszystko będzie działać, to się będę rujnował, niech zostanie jak jest

14:23:36 D******** L******** RadioHost.pl

Powiem Panu tak trafi pan do firmy gdzie nie jest tanio jednak podhcodzimy do klienta idywidualnie rozwijamy caly czas nasz panel nasz support dziala 24h na dobye czyli jesli cos nie dizala telefon i naprawiamy w 5 min

nie jestesmy dzieciakami iktrzy wezsza jak tu zarobic pieniadze hostuja sie u nas normalne radia kotre oplkacaja licencje i kotrym zalezy na niezawodnosci oraz pomocy w kazydm moemncie

To glowne Atuty naszej dzialanosci

 

02:03:48 jacpo

Panie D********, ustawiłem playlisty programowe, zapodałem im odpowiednie godziny startu, ale nie zastartowały, w kółko chodzi playlista domyslna. Zmarnowałem dwie godziny pracy próbując tak i siak, restartując wszystko co się da, wreszcie odkryłem, że system nie widzi większości moich playlist. Nie widzi siedmiu z dziesięciu, bo w "Playlist menagerze" nie wyświetla ilości utworów na tych siedmiu playlistach. Jeśli w okienku "Aktualnie odgrywana playlista" wybiorę jedną z trzech list, których ilość utworów jest widoczna, to ona jak najbardziej idzie na antenę radia. Proszę mi wyjasnic o co chodzi, bo przez dwa dni narąbałem na wszystkie te playlisty mnóstwo empetrójek, a kiedy próbuję którąś odtworzyć, Autopilot bezczelnie mnie informuje, ze muszę tam wrzucić co najmniej 3 utwory. Chciałbym to wszystko rano uruchomić, bo potem , jak juz pisałem, wyjeżdżam, i to musi przez tydzień chodzić o własnych siłach. Sprawa jest pilna.

 

Witaj!

Miło Nam poinformować iż błędy dotychczas zgłoszone przez Was dotyczące zarządzania playlistami zostały zaprawione.

Pozdrawiamy

zespół RadioHost.pl

 

21:04:23 jacpo

Dobry wieczór. Jest Pan?

21:06:51 jacpo

Panie D********, przypominam że:

"Pracownicy Radiohost.pl są dostępni dla Państwa w godzinach:

poniedziałek - piątek 10:00 - 02:00

sobota 14:00 - 19:00

niedziela 14:00 - 03:00"

Jest piątek, godz. 21.07.

Żaden z Pana telefonów nie odpowiada, a o jednym automat podaje informację, że numer nie istnieje.

Radio to jest poważna sprawa, więc proszę sobie nie lecieć w kulki. Cztery dni temu zapłaciłem Panu za aktywację konta, dlaczego wciąż jest nieaktywne?

Jutro mam audycję na żywo i powinienem się teraz do niej przygotowywać, zamiast klikać tu do Pana i zastanawiać się, czy w ogóle będę miał szansę ją nadać.

Dwie wiadomości, jakie dostałem 23 sierpnia z adresu panel@panel.radiohost.pl były puściutkie.

W ubiegłym miesiącu czas na serwerze był od 5 do 10 minut do przodu w stosunku do czasu rzeczywistego.

Nie miałem dostępu do statystyk. Dlaczego?

Pierwsze utwory poszczególnych playlist na ogół nie startowały.

Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym, ile jeszcze mam wolnego miejsca z wykupionych 12 gB.

Często playlisty nie startowały i grały poprzednie, mimo że zielona kropka wskazywała, że aktywną playlistą jest ta właściwa.

Zdarza się, na szczęście rzadko, że w połowie utworu pilot przeskakuje do następnego.

Wielokrotnie zdarzało się, że playlista bez powodu zaczynała się odtwarzać od początku. Jeśli może to Panu w czymś pomóc, działo się tak zawsze o okrągłych godzinach (ale nie zaplanowanych do zmiany playlisty). Wie Pan, co to oznaczało, jeżeli playlistę stanowiła moja nagrana wcześniej audycja? Że w połowie zdania przerywałem sam sobie i nagle mówiłem "Dobry wieczór, drodzy słuchacze", po czym od nowa powtarzałem to samo, co przed godziną.

Playlisty, które powinny odtwarzać się losowo, po jednokrotnym odtworzeniu losowo odtwarzały się już zawsze w tej samej kolejności.

17 lat pracowałem w profesjonalnym radiu i zaufałem Panu, ponieważ podczas pierwszych naszych ustaleń przedstawiał się Pan jako profesjonalista. Pozwolę sobie przypomnieć, co napisałem w odpowiedzi na Pana propozycję wysokości opłat i co Pan na to odpowiedział:

„14:21:48 jacpoii

Dobra, jak wszystko będzie działać, to się będę rujnował, niech zostanie jak jest

14:23:36 D******** L******** RadioHost.pl

Powiem Panu tak trafi pan do firmy gdzie nie jest tanio jednak podhcodzimy do klienta idywidualnie rozwijamy caly czas nasz panel nasz support dziala 24h na dobye czyli jesli cos nie dizala telefon i naprawiamy w 5 min

nie jestesmy dzieciakami iktrzy wezsza jak tu zarobic pieniadze hostuja sie u nas normalne radia kotre oplkacaja licencje

i kotrym zalezy na niezawodnosci oraz pomocy w kazydm moemncie

To glowne Atuty naszej dzialanosci

21:29:04 jacpo

No to proszę bardzo, ma Pan te pięć minut, które są "Waszym" "atutem". Czas start.

 

Koniec cytatów. Od tamtego czasu wysłałem do D******** L******** mnóstwo maili z opisem błędów i wiele razy telefonowałem, ale kontaktu nie udało się już nawiązać. Straciłem mnóstwo czasu i trochę kasy. Stanowczo odradzam. Jacek Podsiadło.

Edytowano przez AdminForum (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jacek Podsiadło, zamieszczanie prywatnych rozmów świadczy co najwyżej źle o Tobie, niezależnie od treści jej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  • No to proszę bardzo, ma Pan te pięć minut, które są "Waszym" "atutem". Czas start.

 

 

Nie to że się czepiam, ale większość osób jak byś tak powiedział to raczej też by cię zignorowała ..

 

 

 

 

Dobry przykłąd nawet tutaj bo nie chodzi tylko o radiohost, niektorzy maja słaby kontakt z administracją czy suportem jakiś tam usług, a nie którzy chwalą sobie ze odpowidzi się na bieżąco udzielane więc teraz pomyślmy co tu jest nie tak ... może i my jako klient też czasem nie własciwie podchodzimy do tego wszystkiego.

 

 

Dodatkowo wyrażnie pisze na stronie Bezpłatną dodatkową pomoc *** - Monitoring serwera sprawdzanie odpowiedzi serwera, drobne prace.

 

 

 

 

Wiec nie żądajmy nie wiadomo jakich usług odnośnie VPSa , nie oszukujmy się bardziej profesjonalna pomoc kosztuje, gdzie jest wyraźnie w uslugach dodatkowych opisana Rozszerzona pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie rozmawiałem z tym panem prywatnie, jego numer gg podany jest jako nr "konsultanta" i nasza rozmowa dotyczyła wyłącznie świadczonej przez radiohost usługi. A zignorował mnie nie po tej wypowiedzi, tylko wcześniej - przecież napisałem tam wyraźnie, że zawiesił moje opłacone konto, po czym przez cztery dni nie udawało mi się z nim skontaktować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Jacek Podsiadło blokada dotyczyła konta www, shoutcast VPS czy jakiego ? . Czasem nawet człowiek jest omylny, a maszyna tak dwa razy. Konto prawdopodobnie ( zazwyczaj ) jest blokowane z jakiś powodów .

 

 

 

 

Suport via GG i jak pan opisał jest owszem, lecz przy prowadzonych 30 - 40 rozmowach na raz czas reakcji jest znacznie wydłużony, by każdemu odpisać, ewentualnie rozmowę dokończyć i zakończyć z kimś dane zagadnienie / problem. Zawsze istnieje takie coś jak mail , formularz przez WWW ... 

 

 

 

 

przyznam się ze nie czytałem rozmowy, gdyż nie lubię takich lektur . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×