arekm 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2005 Witam, Dziś oświecono mnie jak to jest z przekroczeniami transferu w home.pl. Błędnie sądziłem, że za przekroczony transfer wystawiana jest po prostu faktura... Otóż nie - przekroczenie transferu jest traktowano niejako jak ... zakończenie okresu abonamentowego. Przykładowo - mam popularny serwis, po 2-mcach kończy mi się roczny transfer. home.pl wystawia fakturę na _CAŁY PAKIET_, którego okres abonamentowy biegnie mniej więcej od momentu przekroczenia. Kto jeszcze stosuje tego typu ciekawe praktyki? By było ciekawiej to ktoś nas spamujac nabija nam transfer nawet gdy mamy go na czarnej liście (liczą się tylko nagłówki więc trochę spamer musiał by się napracować by zużyć cały transfer). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gb 12 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2005 Wszyscy rozsadni ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Duch 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2005 Też uważam, że jest to rozsądne wyjście, zwłaszcza przy cenach ruchu w Polsce. A to, że spamer nabija ruch nawet będąc na czarnej liście, to cóż - home.pl też ten ruch nabija, więc czemu mieliby nie liczyć tych kilku KB? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bigboy 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2005 Nie dość że drogo, to jeszcze jak widać kiepsko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartłomiejJ 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2005 Witam W istocie dostawcy hostingu stosują kilka rozwiązań w takim przypadku: - aktywacja nowego pakietu (jak wspomniany home) - zablokowanie dostępu do witryny do czasu rozpoczęcia nowego okresu abonamentowego (dziwne, lecz prawdziwe...) - wystawianie faktur za przekroczny transfer (np. w naszej firmie tak to wygląda, ale też Klient ma możliwość na bieżąco kontrolowania w panelu aktualnego transferu, więc Klienci nie są zaskoczeni). - przycięcie łącza (trudno oceniać skuteczność, ale jest to jakiś sposó. Trudno oceniać co jest tu najdogodniejszym z punktu widzenia Klienta - jesli Klient wykorzystał niejako produkt to faktycznie wskazana praktyka jest poprawna, pytanie jednak co z innymi parametrami. Niemniej jednak na pewno taka informacja jest zawarta w regulaminie usługodawcy. Pozdrawiam serdecznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gb 12 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2005 Co do parametrow to jak z gwarancja na samochod :-) Japonczyki naogol maja 3 lata lub 100.000km, w hostingu masz dla przykladu parametry Y na okres 12 miesiecy lub X GB transferu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach