ksk 67 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2008 Witam was tu serdecznie zgromadzonych Mam problem z wysyłka maili z podstawowego konta Direct Admina czyli admin. Na początku były problemy z odbieraniem poczty ale po przebudowaniu exima i dovecota działa jak należy. 2008-11-28 14:40:51 login authenticator failed for (91.204.16x.xxx) [127.0.0.1]: 535 Incorrect authentication data (set_id=admin)2008-11-28 14:40:56 login authenticator failed for (91.204.16x.xxx) [127.0.0.1]: 535 Incorrect authentication data (set_id=admin) To są logi zwrotne jakie otrzymuje jakieś propozycje jak to zrobić lub lepiej naprawić ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.follownet.pl 8 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Może to głupie, ale wymuś zmianę hasła dla konta admin w panelu DA i spróbuj wysłać raz jeszcze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 to nic nie da 2 razy zmieniałem hasło z konsoli jak i z poziomu DA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matt 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Masz zainstalowanego spamassassin? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Nie mam czysty DA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Spróbuj /usr/local/directadmin/custombuild/build todovecot Jeżeli to nie pomoże to próbuj ręcznie obaczyć konfiguracje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 No cóż malu nie pomaga Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matt 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Zainstaluje spamassassin`a i dodaj adres z ktorego chcesz wysylac mail do bialej listy Ja mialem podobna przygode ... Mialem kilka kont pocztowych pozniej po zmianie na fcgi i dodaniu ochorny spamowej nie moglem wysylac mail ze starych skrzynek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 Ja obstawiam, że podczas migracji do systemu Dovecot exim.conf został z jakiegoś powodu błędnie zpatchowany, stąd teraz SMTP nie umie rozpoznać użytkownika. Dokonywałeś jakichś własnych wpisów w exim.conf przed migracją na Dovecot? Migracja odbyła się jak DA karze, vide: build dovecot i potem build todovecot? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 0 poprawek z mojej strony tylko php sshlib zainstalowane na serwerze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Napisz do supportu DA - zwykle szybko na takie sprawy odpisują Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Napisz do supportu DA - zwykle szybko na takie sprawy odpisują Albo forum DA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Na forum DA ten temat był poruszany 0 odzewy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach