Skocz do zawartości
Malitek

[opinie] Unixstorm.org

Polecane posty

Witam.

 

Mam konto Start-3 od miesiąca. Postawiony Wordpress i żadnych problemów.

Brakuje mi jednak kont, które miały by większy transfer przy mniejszej pojemności. Np. przy 2GB pojemności transfer na poziomie 100GB/miesiąc. Oczywiście za wyższą cenę. Obecnie nie opłaca mi się przechodzić na wyższe pakiety, bo i tak ich nie wykorzystam, a dla samego transferu nie warto dopłacać do kont z Maxa.

 

Przez to niestety będę musiał zrezygnować niedługo z ich usług i zamienić na inne konto, ale póki co nie ma powodów do narzekań, wszystko idealnie, jeśli chodzi o działanie.

 

Pozdrawiam

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam konto Start-3 od miesiąca. Postawiony Wordpress i żadnych problemów.

Brakuje mi jednak kont, które miały by większy transfer przy mniejszej pojemności. Np. przy 2GB pojemności transfer na poziomie 100GB/miesiąc. Oczywiście za wyższą cenę. Obecnie nie opłaca mi się przechodzić na wyższe pakiety, bo i tak ich nie wykorzystam, a dla samego transferu nie warto dopłacać do kont z Maxa.

 

Przez to niestety będę musiał zrezygnować niedługo z ich usług i zamienić na inne konto, ale póki co nie ma powodów do narzekań, wszystko idealnie, jeśli chodzi o działanie.

 

Pozdrawiam

Marcin

 

A pisałeś do supportu o stworzenie indywidulanego pakietu ? Może idzie się dogadać ? Ja posiadam pakiet Biznes-1 i śmiga aż miło. POLECAM !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry wszystkim,

 

Dzieki opiniom uzytkownikow WHT zdecydowalem sie na serwis w Unixstorm. Bylo mi calkiem nie latwo o wybor. Jako uztkownik spoza kraju, nie znajacy obiegowych opinii, nie mialem zielonego pojecia ktory hosting wybrac.

Ale moze tak od poczatku.

Z pewnych przyczyn postanowilem zalozyc poska domene na polskim serwerze wraz z webhostingiem. Na dzien dobry, zaraz po wejsciu na znane ogolnopolskie portale rzucale mi sie reklamy "nazwa******" lub "host*******" - sami wiecie. Postanowilem jednak przewertowac oferty i tak o to trafilem na WHT i po "skompilowaniu" waszych opinii wybralem Unixstorm.

Wrazenia poczatkowe:

Po wejsciu na strone domowa US, nie mialem zadnych problemow z zrozumieniem oferty jaka firma przedstawia. Wrazenie robi opcja "Testuj" ; osobiscie nie korzystalem, lecz zapisalem sobie to na plus. Przez chwile zastanawialem sie nad cena brutto. Jako uzytkownika spoza Polski, w zasadzie powinna interesowac mnie cena netto. Tu skad pochodzi moja karta kredytowa, nie ma VAT'u. Co prawda jest wzmianka o tym, ze, cytuje: "Ceny z podatkiem VAT 23% nie obowiązują firm spoza Polski, posiadających VAT UE". A co z firmami spoza Polski, np z USA, NIE-posiadajach VAT. Rozumiem ze to szczegol ksiegowy, mimo to wprowadzajacy w dodatkowe zaklopotanie w zwiazku ze zrozumieniem ceny.

Rejestracja uzytkownika, prosta. Automat przeslal email proszacy o aktywacje. Potem wybor pakietu, wybor platnosci, przekierowanie do platniczego gatwaya. I tu kontynuacja historii z VATem. Zaplacilem pelna kwote brutto. Przypominam, ze dotychczasowe moje zakupy z krajow Europejskich mialy VAT, odliczony.

Po oplacie dostalem dodatkowy email potwierdzajacy wplate. Po czym wszedlem na moje konto. A tutaj status: "Oczekujacy". Troszeczke przyzwyczajony do realii zachodnich zaczelem sie zastanawiac. Hmm... "Oczekujacy"? Na co. W zasadzie proces skonfigurawania uzytkownika byl automatyczny, proces skonfigurowania serwisu powinien tez byc automatyczny i pewnie jest, tak wiec pozostal mi proces potwierdzenia wplaty. I tu mam maly niedosyt. Placac karta w jakimkolwiek systemem (Visa, MC itp), w zasadzie ten kto przyjmuje platnosc powinien miec potwierdzone automatycznie czy platnosc jest zaakceptowana czy tez nie. Jak by nie bylo po to te systemy zastaly stworzone. No coz, zwalaja to na realia polskie pozostaje czekac.

 

Dalszy ciag opinii dotyczacy US niedlugo.

 

Pozdrawiam ze slonecznego LongIsland

 

Kiddo2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Placac karta w jakimkolwiek systemem (Visa, MC itp), w zasadzie ten kto przyjmuje platnosc powinien miec potwierdzone automatycznie czy platnosc jest zaakceptowana czy tez nie. Jak by nie bylo po to te systemy zastaly stworzone. No coz, zwalaja to na realia polskie pozostaje czekac.

Żyjesz w idyllicznym świecie. A kto w takim modelu jaki opisujesz przejmie odpowiedzialność za zaakceptowaną transakcję zgłoszoną jako fraud?

Właściciel karty twierdzi, że to nie on i kasy nie da; a operator stwierdzi, że przecież usługę wykonał, więc z jakiej to okazji forsa ma mu się nie należeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żyjesz w idyllicznym świecie. A kto w takim modelu jaki opisujesz przejmie odpowiedzialność za zaakceptowaną transakcję zgłoszoną jako fraud?

Właściciel karty twierdzi, że to nie on i kasy nie da; a operator stwierdzi, że przecież usługę wykonał, więc z jakiej to okazji forsa ma mu się nie należeć?

 

Drogi Kafi. To nie iddyliczny swiat, tylko realia panujace powszechnie w innych krajach. Za potwierdzanie danych i akceptacje platnosci odpowiada gateway platniczy z ktorym wlasciciel danego sklepu zawarl umowe i z reguly odpowiedz TAK/NIE pada natychmiast.

 

[Edit]

P.S

Chcialem zaznaczyc, ze nie mam o to zadnych obiekcji. Przeczytalem warunki platnosci przed wyslalniem pieniedzy i mam swiadomosc o dlugosci realizacji zamowienia.

 

Kiddo2000

Edytowano przez kiddo2000 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie zamówiłeś konto, bo jeżeli coś z serii Biznes, to dyskusja jest bezcelowa, ponieważ te konta nie są aktywowane automatycznie, co zostało zaznaczone w porównaniu kont, na stronie internetowej.

Edytowano przez wood (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otrzymalem potwierdzenie transakcji. Konto jest aktywne :-). To w zasadzie zamyka moj pierwszy etap wrazen i opinii na temat US. Wiecej zapewnie po paru miesiacach uzytkowania.

Podsumowanie:

1. Ogolnie dobre wraznie sprawia ich strona. Jasna i czytelna, nie zasmiecona reklamami czy tez zbytnimi informacjami

2. Spodobaly mi sie wersje "Testuj" jako opcja, heh

3. Ceny nie byly tutaj wiekszym wyznacznikiem, podstawowym kreterium byl "uptime" i predkosc dzialania w Polsce. Polegalem tutaj wylacznie na opiniach uzytkownikow (WTH i nie tylko)

4. Sprawa ceny brutto dla uzytkonikow zagranicznych jest ciagle otwarta, i rozmumiem, ze prawdopodobnie wykracza poza dyskusje forumowe

 

Pozdrawiam

 

Kiddo2000

 

Nie wiem jakie zamówiłeś konto, bo jeżeli coś z serii Biznes, to dyskusja jest bezcelowa, ponieważ te konta nie są aktywowane automatycznie, co zostało zaznaczone w porównaniu kont, na stronie internetowej.

 

Tu chodzilo o konto z serii MAX.

 

 

Pozdrawiam,

Kiddo2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Drogi Kafi. To nie iddyliczny swiat, tylko realia panujace powszechnie w innych krajach. Za potwierdzanie danych i akceptacje platnosci odpowiada gateway platniczy z ktorym wlasciciel danego sklepu zawarl umowe i z reguly odpowiedz TAK/NIE pada natychmiast.

Jak prześledzisz to, w jaki sposób karciarze obsługują fraudy, to dowiesz się, że jest jeszcze odpowiedź BYĆ-MOŻE-TAK. Napisałeś, że jesteś użytkownikiem spoza kraju. Kartę, którą płaciłeś masz z polskiego banku? Jeśli nie (a w sumie mi się tak wydaje), to siłą rzeczy jesteś lekko mocniej "podejrzanym" od reszty przy jakichś tam algorytmach.

 

Wtedy do czasu lekko dokładniejszej weryfikacji owy akceptant zgłasza właśnie takie coś - że dane są składniowo poprawne, ale na dokładniejszą weryfikację trzeba tyci poczekać; a jak ktoś rozpocznie wcześniej świadczenie usługi to jego ryzyko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak prześledzisz to, w jaki sposób karciarze obsługują fraudy, to dowiesz się, że jest jeszcze odpowiedź BYĆ-MOŻE-TAK. Napisałeś, że jesteś użytkownikiem spoza kraju. Kartę, którą płaciłeś masz z polskiego banku? Jeśli nie (a w sumie mi się tak wydaje), to siłą rzeczy jesteś lekko mocniej "podejrzanym" od reszty przy jakichś tam algorytmach.

 

Wtedy do czasu lekko dokładniejszej weryfikacji owy akceptant zgłasza właśnie takie coś - że dane są składniowo poprawne, ale na dokładniejszą weryfikację trzeba tyci poczekać; a jak ktoś rozpocznie wcześniej świadczenie usługi to jego ryzyko.

 

Lekko zes sie zagalopowal. Ja tylko zrobilem przyrownanie jak wyglada ten proces w moim przypadku za granica. Nigdy nie spotkalem sie z przypadkiem z opoznienienia z potwierdzeniem realizacji platnosci za rowno online jak i w sklepie. Nikt mnie tez nie traktowal jako potencjalnego , jak to twierdzisz , "frauda" i nie tutaj to byl problem. Tak naprawde problem polega w realizacji platnosci online przez polskie serwisy typu "Polcard", czy "Platnosci". Z pewnych przyczyn (a domysl sie jakich) to one odpowiadaja za wszelkie opoznienia. Dodatkowo, nigdy nie mam problemow bedac w Polsce z placeniem moja karta przy POS, w jakimkolwiek sklepie.

Jeszcze raz: przyrownalem tylko sposob platnosci online w innym kraju, i naprawde nie zamierzam juz tego walkowac, tym bardziej ze topic tematu jet zupelnie inny.

 

Pozdrawiam,

Kiddo2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pisałeś do supportu o stworzenie indywidulanego pakietu ? Może idzie się dogadać ? Ja posiadam pakiet Biznes-1 i śmiga aż miło. POLECAM !

 

Pisałem, ale niestety indywidualny pakiet tworzą tylko wtedy, kiedy już jesteś na najwyższym i dalej Ci mało. W innym wypadku trzeba przejść na wyższy pakiet, a niestety cenowo nie opłaca mi się, bo 3/4 możliwości zapewne i tak bym nie wykorzystał.

 

Pozdrawiam

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez chwile zastanawialem sie nad cena brutto. Jako uzytkownika spoza Polski, w zasadzie powinna interesowac mnie cena netto. Tu skad pochodzi moja karta kredytowa, nie ma VAT'u. Co prawda jest wzmianka o tym, ze, cytuje: "Ceny z podatkiem VAT 23% nie obowiązują firm spoza Polski, posiadających VAT UE". A co z firmami spoza Polski, np z USA, NIE-posiadajach VAT. Rozumiem ze to szczegol ksiegowy, mimo to wprowadzajacy w dodatkowe zaklopotanie w zwiazku ze zrozumieniem ceny.

 

Widzę obecnie jedno zamówienie z weekendu na dane firmy zagranicznej - domyślam się, że jest to właśnie Pana zamówienie.

 

 

Przede wszystkim szkoda, że nie skontaktował się Pan z nami przed dokonaniem płatności bo oczywiście ma Pan rację w kwestii rozliczenia tego zamówienia. Aktualnie w Polsce obowiązuje nakaz podawania cen brutto, stąd też taki format przeliczeń na naszej stronie.

 

W przypadku jednak klientów z np. VATem europejskim, mamy obowiązek zweryfikowania, czy podany przez klienta numer NIP ma aktywny status VAT UE - zanim wystawimy dla niego fakturę. Nasz system jeszcze nie jest niestety w pełni przystosowany do automatycznego rozliczania wszystkich firm zagranicznych (trwają nad tym prace), stąd w Pana przypadku wygenerowana została również kwota netto + VAT 23%. Gdyby skontaktował się Pan z nami przed dokonaniem płatności - zostałoby to skorygowane do kwoty netto.

 

W tej chwili mogę jedynie prosić Pana o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia kwestii rozliczeń dla Pana firmy, tudzież zaproponować rozwiązanie dla już opłaconego zamówienia. Faktura zostanie oczywiście wystawiona tak, jak Pan napisał, tj. bez VATu.

 

 

Po oplacie dostalem dodatkowy email potwierdzajacy wplate. Po czym wszedlem na moje konto. A tutaj status: "Oczekujacy". Troszeczke przyzwyczajony do realii zachodnich zaczelem sie zastanawiac. Hmm... "Oczekujacy"? Na co. W zasadzie proces skonfigurawania uzytkownika byl automatyczny, proces skonfigurowania serwisu powinien tez byc automatyczny i pewnie jest, tak wiec pozostal mi proces potwierdzenia wplaty. I tu mam maly niedosyt. Placac karta w jakimkolwiek systemem (Visa, MC itp), w zasadzie ten kto przyjmuje platnosc powinien miec potwierdzone automatycznie czy platnosc jest zaakceptowana czy tez nie. Jak by nie bylo po to te systemy zastaly stworzone. No coz, zwalaja to na realia polskie pozostaje czekac.

 

W przypadku płatności kartami kredytowymi obowiązują dwie metody ich realizacji. Jedna polega na wstrzymaniu realizacji (np. o 1 dzień) jako formy zabezpieczenia przed fałszywymi wpłatami, a druga to tzw. "Express Payment", która tej weryfikacji nie posiada.

 

 

W przypadku przyjmowania płatności "ekspresowych" za całość odpowiada wyłącznie dana firma (w tej sytuacji my, a nie bramka płatności) i tak też jest w tej chwili u nas. Większość płatności realizowanych u nas otrzymuje status potwierdzający od razu po dokonaniu zapłaty. W Pana przypadku nasz system otrzymał potwierdzenie z lekkim opóźnieniem (około 1 godziny?), co prawdopodobnie ma związek z Pana bankiem. Była to jednak płatność Express Payment. Gdyby miała tutaj być dodatkowa weryfikacja to zamówienie otrzymałoby status "zrealizowane" znacznie później.

Edytowano przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie dwie godziny temu wziąłem sobie na próbę-miesiąc konto biznes, na razie jestem bardzo zadowolony, a zwłaszcza z cen zważywszy na to, że hosting korzysta z polskich maszynowni.

 

 

Przeczytałem cały ten wątek i na pewno należą się tu podziękowania adminowi, który przynajmniej sprawia wrażenie zatroskanego o swoje hostingowe dziecko. :D Mam nadzieję, że to nie będzie tylko wrażenie i będziemy mogli dłużej współpracować, a sądząc po opiniach wszystko na to wskazuje. :)

 

Też myślałem, że z aktywacją trochę zejdzie, a tu po 10 minutach już mogłem się logować. Na SSH chyba wszystko, czego potrzeba, wracam do terminala i nie omieszkam opisać swoich wrażeń, gdy trochę się już rozgoszczę na swoich klastrach. :)

Edytowano przez eRIZ (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To w takim wypadku nie obowiązuje rezerwacja nie blokada. Kto pierwszy opłaci, ten dostaje domenę. Przyśpieszeniem sprawy może być realizacja poprzez szybkie płatności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio były problemy na serwerze atm8, dziś zostałem przeniesiony na x5 - wszystko sprawie i szybko, aż chce się napisać ale teraz zapie... co nie jest kłamstwem. US - Jeden wielki plus!

 

--Aljandor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale od kilku tygodni serwery mój i nie tylko, chodzą tragicznie wolno lub nie chodzą wcale.

Oczywiście że informowałem o tym support niestety nie przyniosło to efektu.

Jeśli tak będzie nadal to będę zmuszony do przeprowadzki a szkoda bo dotychczas nie mogłem powiedzieć złego słowa o usługach a szczególnie o supporcie i chętnie polecałem ten hosting innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu miałem podobnie i już nie korzystam z usług Unixstorm. Miałem jedno wyjście zmiana serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale od kilku tygodni serwery mój i nie tylko, chodzą tragicznie wolno lub nie chodzą wcale.

Oczywiście że informowałem o tym support niestety nie przyniosło to efektu.

Jeśli tak będzie nadal to będę zmuszony do przeprowadzki a szkoda bo dotychczas nie mogłem powiedzieć złego słowa o usługach a szczególnie o supporcie i chętnie polecałem ten hosting innym.

 

Obecnie nie widzę żadnych zgłoszeń z tego typu problemem, które nie zostałyby rozwiązane.

 

 

Proszę więc o podanie (np. na PW) numerów Pana zgłoszeń bądź adresu email, z którego były wysyłane i wraz z datą. Sprawdzę, czy rzeczywiście problem nie został do tej pory rozwiązany.

 

 

 

Jakiś czas temu miałem podobnie i już nie korzystam z usług Unixstorm. Miałem jedno wyjście zmiana serwera.

 

Tak jak wyżej - proszę o te same informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz to ja już nie korzystam z usług waszej firmy i nie mam zamiaru. To tylko moja opinia do której mam prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że ma Pan prawo do własnej opinii, ale nie zmienia to faktu, że opinie wypada popierać argumentami.

 

W związku z tym proszę o informacje o przesłanych zgłoszeniach abym mógł sprawdzić, czy problem faktycznie występował i nie został rozwiązany, a tym samym wyciągnąć wobec tej sytuacji odpowiednie konsekwencje. Bez tej informacji nie jestem w stanie potwierdzić takiego problemu ani w jakikolwiek sposób się do niego ustosunkować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc odkąd mam konto na UnixStorm (ok. 6 miesięcy) nie spotkałem się jeszcze z poważniejszą awarią lub jakimś cięższym zamulaniem, ale to zależy od obciążenia serwera :) U mnie wszystko jak na razie ok.

Edytowano przez Dawid Sz. (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualnie narzekam na prędkość działania - nie wiem czego to wina, ale moja strona oraz jedna z zaprzyjaźnionych działają bardzo wolno - w szczególności gdy są zapytania do bazy sql.

Wczorajszej nocy miała się odbyć jakaś aktualizacja serwerów, ale zmian w prędkości działania niestety nie zauważyłem. Moja usługa hostingowa niedługo upływa i zastanawiam się co dalej. Mam nadzieję, że wkrótce będę miło zaskoczony prędkością działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualnie narzekam na prędkość działania - nie wiem czego to wina, ale moja strona oraz jedna z zaprzyjaźnionych działają bardzo wolno - w szczególności gdy są zapytania do bazy sql.

Wczorajszej nocy miała się odbyć jakaś aktualizacja serwerów, ale zmian w prędkości działania niestety nie zauważyłem. Moja usługa hostingowa niedługo upływa i zastanawiam się co dalej. Mam nadzieję, że wkrótce będę miło zaskoczony prędkością działania.

 

Szanowny Panie,

 

 

O godz. 13:01 dzisiaj wysłał Pan pierwsze w tej sprawie zgłoszenie. 8 minut później, przed otrzymaniem odpowiedzi pisze Pan na forum. Nie lepiej zaczekać na naszą odpowiedź? Tak, jak Panu napisałem przed chwilą w mailu - jeśli zauważa Pan jakieś problemy z działaniem swoich stron to należy to do nas zgłosić. Bez takiej informacji nikt z nas nie wie, że coś na Pana koncie działa nie tak, jak powinno.

 

Prace na serwerach nie miały żadnego związku z szybkością działania Pana stron, więc jeśli taki problem występuje to tak jak pisałem - bez zgloszenia tego do nas nic się samo nie rozwiąże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×