Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2010 DirectAdmin umożliwia taką operację z poziomu resellera dopiero. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2010 Starej nie widziałem Michale ale o dużo lepsza (jedynie do czego mógłbym się przyczepić to gradhient w górnym menu) no ale każdemu się nie dogodzi : ) Tak trzymać : > Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2010 nvu: no przecież jest screen ze starej wersji w poście Michała. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Wrzesień 15, 2010 Tak, źle zrozumiałeś. Napisałem że starej szaty nie widziałem, stara lepsza od nowej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bl00keRs 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2010 Loguję się do panelu kilka dni temu i dziwo nowy styl widzę, super sprawa sobie myślę i choć szału nie ma względem starego bo chyba tylko ikonki i kolorystyka zostały pozmieniane to jest a raczej był o niebo lepszy od starego bo wczoraj już go nie było... Nowy bardziej pasował do strony głównej, lecz bardziej odpowiadałoby mi coś na podobę tego ale to jest raczej niemożliwe. Warto byłoby się bardziej zająć spolszczeniem do tego DA (widziałem na forum gotowe paczki, więc chyba tylko podmienić pliki lang), które jeżeli mnie pamięć nie myli miało być zafiksowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nexon 12 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2010 Witam Ja również korzystam z usług firmy UNIXSTROM.ORG i jestem bardzo zadowolony. Aczkolwiek jest jeden minus... Jak dla mnie maksymalnie 100GB transferu miesięcznie, to jednak za mało... Mogliby wzbogacić swoją ofertę o pakiet, z większym transferem miesięcznym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yoshko 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 Witam Ja również korzystam z usług firmy UNIXSTROM.ORG i jestem bardzo zadowolony. Aczkolwiek jest jeden minus... Jak dla mnie maksymalnie 100GB transferu miesięcznie, to jednak za mało... Mogliby wzbogacić swoją ofertę o pakiet, z większym transferem miesięcznym. Mozesz zawsze dokupic 10 Gb za 12.20 pln Jestem z Unixstorm od 28 maja 2010i od tamtego czasu bardzo miło nam się współpracuje. Wszystko chodzi tak sprawnie, że użytkownicy są nawet zadowoleni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 Jak dla mnie maksymalnie 100GB transferu miesięcznie, to jednak za mało... 100 GB za mało ? Co Ty tam u nich trzymasz, że leci Ci 100 GB transferu szybciej niż dni w mięsiącu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 100 GB za mało ? Co Ty tam u nich trzymasz, że leci Ci 100 GB transferu szybciej niż dni w mięsiącu Oj zdziwiłbyś się, można to wykorzystać spokojnie Mój stan transferu na dziś rano: 194638.46 MB (tak tak, prawie 200 GB w 29 dni). (nie w Unixstorm) Ale żeby nie było offtopu, to pozwolę sobie ocenić bo również mam tam konto, co prawda więcej leży odłogiem niż "pracuje", ale postaram się to niebawem zmienić :] - Serwer z moim kontem shared działa bardzo sprawnie. Kilka razy udało mi się zaobserwować niedostępność na 1-2 sekundy, ale to jeszcze nie pad. - Support szybki i konkretny. - Ceny jak za możliwość i gwarantowane SLA są nad wyraz przystępne. - Miły dla oka DA (czarna wersja), choć brakuje mi możliwości "wyklikania" SVNa czy tego typu rzeczy, jak ma to miejsce w vipserv. - Dostęp do SSHa - plus Ogólnie, polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 Kilka razy udało mi się zaobserwować niedostępność na 1-2 sekundy, ale to jeszcze nie pad. Wow. Apache musi się od czasu do czasu zrestartować, zwłaszcza, gdy jakiś inny użytkownik serwera zacznie bawić się w zarządzanie swoimi (sub)domenami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 Na aktualnym hoscie działa mi wszystko na litespeed i tego zjawiska nie ma. Człowiek się od takich detali odzwyczaił Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 Witam Ja również korzystam z usług firmy UNIXSTROM.ORG i jestem bardzo zadowolony. Aczkolwiek jest jeden minus... Jak dla mnie maksymalnie 100GB transferu miesięcznie, to jednak za mało... Mogliby wzbogacić swoją ofertę o pakiet, z większym transferem miesięcznym. Witam, Jeśli chciałby Pan nadal korzystać z naszych usług, ale na pakiecie o wyższym limicie transferu niż dostępne w ofercie to zapraszam do kontaktu - przedstawimy indywidualną ofertę, mam nadzieję, że satysfakcjonującą. :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DeadMen 0 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2010 Mam w firmie unixstorm 2 pakiety Biznes-3 z wszystkiego jestem zadowolony lecz z kontaktu nie nie odpowiadają na tickety w weekendy co czasami jest denerwujące dzisiaj rano okolo 10 napisałem ticket i wiem ze nikt nie odpowie mi na niego do poniedziałku. Pan Michał pewnie powie zaraz że nigdzie nie pisze że gwaratują kontakt 24/7 ale taki powinien być albo przynajmniej aby CODZIENNIE ktoś zajmował się ticketami a nie od poniedziałku do piątku ... Tak to nie mam zastrzeżeń Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2010 Ja dostawałem odpowiedź nieraz w niedziele o 23 - więc dziwne, poczekamy co Michał na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Październik 11, 2010 Ja napisałem w sobotę o 5 rano, myślałem, że odpowiedzi mogę się spodziewać dopiero w poniedziałek (bo uważam za normalne, że w weekend nie pracują). A tutaj wielkie zaskoczenie gdy o 21:30 w sobotę otrzymałem odpowiedz. Więc nie ma co się denerować jak użytkownik DeadMen odpowiedzi dochodzą tylko może troche więcej wyrozumiałości lub cierpliwości co do otrzymania odpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Październik 11, 2010 Mam w firmie unixstorm 2 pakiety Biznes-3 z wszystkiego jestem zadowolony lecz z kontaktu nie nie odpowiadają na tickety w weekendy co czasami jest denerwujące dzisiaj rano okolo 10 napisałem ticket i wiem ze nikt nie odpowie mi na niego do poniedziałku. Pan Michał pewnie powie zaraz że nigdzie nie pisze że gwaratują kontakt 24/7 ale taki powinien być albo przynajmniej aby CODZIENNIE ktoś zajmował się ticketami a nie od poniedziałku do piątku ... Tak to nie mam zastrzeżeń Trochę mnie dziwi taka opinia napisana przez Pana i raczej jest dość nie fair, bo mija się Pan mocno z prawdą... Poniżej kilka Pana zgłoszeń wraz z odpowiedziami: 1) Zgłoszenie wysłane 2010-10-02 11:19:57 (sobota), odpowiedź otrzymana: 2010-10-02 11:27:55 (po 8 minutach!) 2) Dwa zgłoszenia wysłane 2010-10-03 (niedziela), odpowiedź otrzymana w następny dzień - poniedziałek. 3) Zgłoszenie wysłane 2010-10-09 09:41:53 (sobota), odpowiedź otrzymana: 2010-10-09 21:23:22 (ten sam dzień). Reasumując - wysłał Pan dwa zgłoszenia w sobote i na oba otrzymał Pan tego samego dnia odpowiedź. Dwa zgłoszenia wysłane w niedzielę były realizowane w poniedziałek. Nie rozumiem więc dlaczego pisze Pan, że nie odpowiadamy w weekendy. Racja - oficjalnie pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 i wyraźnie jest to napisane na stronie. Jeśli jasno określamy godziny pracy i nie obiecujemy 24 godzinnego wsparcia to nie wiem dlaczego próbuje Pan tego od nas wymagać. Generalnie w weekendy zawsze staramy się odpowiadać w miarę możliwości, ale nie są to godziny pracy, rzadko wtedy siedzi ktoś w biurze, więc proszę o trochę zrozumienia - każdy ma własne obowiązki. W tą sobotę odpowiedzi były wysyłane dopiero wieczorem, ponieważ kilka ostatnich dni przenosiliśmy się do nowego biura, o czym informowaliśmy w newsletterze w piątek. Ja napisałem w sobotę o 5 rano, myślałem, że odpowiedzi mogę się spodziewać dopiero w poniedziałek (bo uważam za normalne, że w weekend nie pracują). A tutaj wielkie zaskoczenie gdy o 21:30 w sobotę otrzymałem odpowiedz. Więc nie ma co się denerować jak użytkownik DeadMen odpowiedzi dochodzą tylko może troche więcej wyrozumiałości lub cierpliwości co do otrzymania odpowiedzi Dokładnie. Rzadko się zdarza (prawie nigdy), aby jakieś zgłoszenie wisiało bez odpowiedzi cały weekend. Wystarczy trochę cierpliwości, a na pewno odpowiemy, niezależnie od dnia czy godziny. PS. Aby nie było wątpliwości - zgłoszenia "alarmowe" są realizowane w trybie 24/7/365 i priorytetowo. Wyżej opisane zgłoszenia dotyczyły zwykłych zapytań, a nie sytuacji awaryjnych... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KoNN 0 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2010 Nie wiecie czasem w jakim okresie czasowym aktywują oni konto biznes ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KoNN 0 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2010 aktywacja konta trwa już 3 godzinę nadal cisza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2010 Nie spinaj się, jest niedziela, pyknij mejla że zależy ci na czasie i pewnie konto będzie online... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KoNN 0 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2010 Puściłem maila zobaczymy co z tego wyjdzie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malitek 1 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2010 Spokojnie .. Do jutra otrzymasz konto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2010 Puściłem maila zobaczymy co z tego wyjdzie Zamówienie zostało zrealizowane 2 godziny temu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Microo 3 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2010 Zamówiłem serwer BIZNES-1 o 16:01 i jestem mile zaskoczony, bo już został aktywowany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alwego 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2010 Hosting bardzo dobry, support (raz korzystałem), bardzo szybki i pomocny. Przed chwilą otrzymałem potwierdzenie, że po dopłacie zmieniono mi pakiet www/ftp z start2 na start3 (kilka godzin po zaksięgowaniu wpłaty). Informacja tym bardziej mnie cieszy, że opłaciłem za rok, a stara umowa kończy się pod koniec grudnia więc mam blisko 20 dni ekstra wyższego pakietu Jest to niejako mała nagroda za przedłużenie umowy o kolejny rok, bowiem jako stary klient przedłużając umowę płacę 100% ceny, a przy zakupie nowych usług tylko 50%. Szkoda, że promocja obejmuje tylko nowych klientów, a starzy, chcący przedłużyć współpracę są pomijani. No ja na szczęście od Unixstorm dostałem maly prezent na mikołaja więc pomijany się nie czuję i polecam:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2010 Szkoda, że promocja obejmuje tylko nowych klientów, a starzy, chcący przedłużyć współpracę są pomijani. I znów to samo - przecież kupując usługę w regulaminie było wyraźnie napisane iż przedłużenia są po normalnych cenach. Zatem, skoro chciałbyś znów tą zniżkę 50%, to po jaką cholerę istniałby cennik skoro każdy miałby mieć po 50%? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach