neon103 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2009 Zamówiłem serwer Custom 60 GB i czekam na niego już od 19 października. Serwer został opłacony przez PayPal i system potwierdza uiszczenie opłaty. Ja stracilem 300 zl na nich, a nawet faktury vat nie dostalem. Serwer wisi zawieszony do końca grudnia. Serwery z allegro po 1 zł miesięcznie działają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojciech Małota 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Nie mogłem się powstrzymać. HitMe to jest jakaś śmieszna firemka. Byłem kiedyś klientem BudgetVPS i ciągle dostaję od nich maile techniczne. Pomijam fakt, że nie ma tygodnia żebym nie dostał maila, że będzie jakaś przerwa techniczna ale to co dostałem ostatnio już mnie rozbiło. Witamy, Szanowni Państwo, uruchomiliśmy właśnie usługę kopii zapasowej FTP dla naszych klientów. Kopia realizowana jest przez protokół FTP. Dodatkowo serwer kopii zapasowych jest backupowany raz w tygodniu na całkowicie inną maszynę dla podniesienia bezpieczeństwa danych. Każdy z naszych klientów otrzymał możliwość stworzenia 1 GB konta FTP Backup. Dodatkowa powierzchnia jest płatna, więcej informacji można uzyskać kontaktując się z BOK. Niby super - 1GB gratis. Tylko, że regulamin BudgetVPS mówi co innego: 2. BudgetVPS.pl zobowiązuje się do udostępnienia klientowi przestrzeni na dysku twardym serwera do wykonania kopii zapasowych swoich danych o wielkości umożliwiającej archiwizację całego dysku VPS bądź archiwizacji wielu kopii dysku VPS w zależności od oferty. Jeżeli nie jest to określone przyjmuje się, że BudgetVPS.pl obowiązane jest do udostępnienia klientowi miejsca do zarchiwizowania jednej kopii dysku VPS. 3. Dla serwerów VPS opartych o system Linux klient ma możliwość wyboru pomiędzy kontem FTP o wielkości określonej w punkcie 2 pod kopie zapasowe swojego serwera VPS a wbudowanym w panel HyperVM systemem kopii zapasowych. Natomiast w przypadku serwerów VPS opartych o system Microsoft Windows klient ma prawo do korzystania z konta ftp o wielkości przysługującej mu przestrzeni na kopie zapasowe. Na moje oko to coś jest nie tak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 podtrzymuję moje zdanie, że ta firma to krętacze - partacze. Proponuję uważać na słowa. Nie mogłem się powstrzymać. HitMe to jest jakaś śmieszna firemka. Byłem kiedyś klientem BudgetVPS i ciągle dostaję od nich maile techniczne. Pomijam fakt, że nie ma tygodnia żebym nie dostał maila, że będzie jakaś przerwa techniczna ale to co dostałem ostatnio już mnie rozbiło. Niby super - 1GB gratis. Tylko, że regulamin BudgetVPS mówi co innego: Na moje oko to coś jest nie tak. Co do przerw technicznych to nie wydaje mi się ;-) Przerwa była de facto jedna skończyła się wczoraj rano, zaczęła przedwczoraj w nocy. Trwała kilka godzin, klienci byli o tym poinformowani. Innych przerw nie było. Rozmawiamy o backupie profesjonalnym, gdzie dane są de facto kopiowane na 2 serwery, jest to zatem zupełnie inne rozwiązanie niż to, które było zawarte w HyperVM. Proszę nie wprowadzać opinii w błąd. Ponadto mija się Pan z prawdą pisząc, że nie jest Pan już klientem - maile otrzymują tylko osoby posiadające co najmniej 1 aktywną usługę. Zresztą, skoro twierdzi Pan, że nie jest Pan klientem to czemu Pan się zajmuje nieswoimi sprawami ? Ja stracilem 300 zl na nich, a nawet faktury vat nie dostalem. Serwer wisi zawieszony do końca grudnia. Serwery z allegro po 1 zł miesięcznie działają Również proponuję uważać na słowa, mam nadzieję że ma Pan dowody na swoją tezę ;-) Faktury VAT wystawiamy ZAWSZE, ZAWSZE w ustawowym terminie. Druga sprawa czy Pan te faktury odbiera, czy ma Pan aktualne dane, czy nie są odfiltrowywane przez PAŃSKI spam filtr. Wy się tutaj nawzajem obrażacie, a Hitme / BudgetVPS już się nawet nie stara tłumaczyć Bo tłumaczenie się tutaj mija się z celem ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brii 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Z takim podjeściem ja sugeruję uważać na klientów - beszczelnie łamiecie postanowienia swojego regulaminu i kłamiecie. Proszę o udostępnienie TUN/TAP albo wskazanie który punkt umowy lub regulaminu wskazuje na to, że takowa usługa jest niedostępna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Z takim podjeściem ja sugeruję uważać na klientów - beszczelnie łamiecie postanowienia swojego regulaminu i kłamiecie. Proszę o udostępnienie TUN/TAP albo wskazanie który punkt umowy lub regulaminu wskazuje na to, że takowa usługa jest niedostępna. 1) Nie ma tu mowy o łamaniu regulaminu, usługa FTP Backup jest osobną, dodatkową usługą. 2) Forum nie jest supportem. 3) Jeśli jest Pan klientem BudgetVPS.pl (a tak mi się wydaje) i wymaga Pan jakichkolwiek zmian w systemie wirtualizacji to wybrał Pan złą usługę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojciech Małota 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Co do przerw technicznych to nie wydaje mi się ;-) Przerwa była de facto jedna skończyła się wczoraj rano, zaczęła przedwczoraj w nocy. Trwała kilka godzin, klienci byli o tym poinformowani. Innych przerw nie było. Co potwierdza niniejszy wątek na forum... Rozmawiamy o backupie profesjonalnym, gdzie dane są de facto kopiowane na 2 serwery, jest to zatem zupełnie inne rozwiązanie niż to, które było zawarte w HyperVM. Proszę nie wprowadzać opinii w błąd. Czyli standardowy backup na FP był dostępny? To ciekawe bo gdy korzystałem z usług HitMe kilkukrotnie prosiłem o jego aktywację - niedoczekanie moje. Co więcej w nowym panelu HitMe gdy korzystałem jeszcze z usług (nie wiem jak teraz) to link "FTP Backup" prowadził do nikąd. Ponadto mija się Pan z prawdą pisząc, że nie jest Pan już klientem - maile otrzymują tylko osoby posiadające co najmniej 1 aktywną usługę. Nie mijam się. Nie jestem państwa klientem. Owszem - mam aktywną usługę - bo wykupiłem VPSa na rok z góry, jeszcze kilka miesięcy zostało ale bardzo szybko od Was uciekłem bo trzymanie czegokolwiek na państwa vpsach uznałem za zbyt duże ryzyko. Zresztą, skoro twierdzi Pan, że nie jest Pan klientem to czemu Pan się zajmuje nieswoimi sprawami ? Żeby inni nie popełnili mojego błędu. Ot takie podsumowanie współpracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Smertius 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Nie mogłem się powstrzymać. HitMe to jest jakaś śmieszna firemka.Byłem kiedyś klientem BudgetVPS i ciągle dostaję od nich maile techniczne. Pomijam fakt, że nie ma tygodnia żebym nie dostał maila, że będzie jakaś przerwa techniczna ale to co dostałem ostatnio już mnie rozbiło. Przerwy zdarzają się wszędzie, a to że HitMe jest na tyle uczciwe że poinformuje klientów o tym wcześniej w przeciwieństwie do wielu innych firm które chyba żyją w przekonaniu "zrobimy przerwę w nocy i może nikt nie zauważy". Zauważ również że przerwy nie odbywają się na wszystkich serwerach, tylko np. na jednym w którym trzeba np. wymienić ram. Żeby nie wyszło że tylko bronie Hitme, dodam że support od około miesiąca "leży i kwiczy". Mam jeden otwarty ticket z 7.10.09(Ich panel nie zlicza transferu, ciągle mam zużyte 0 GB). Dodatkowo z aktywacją usług też jest coś nie tak, 27 października kupiłem DA + instalacja(opłacona PayPalem) i do tej pory usługa ma status "Oczekuje", również założony kilka dnie temu ticket bez odpowiedzi ze strony firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 beszczelnie łamiecie postanowienia swojego regulaminu i kłamiecie. Proszę o udostępnienie TUN/TAP albo wskazanie który punkt umowy lub regulaminu wskazuje na to, że takowa usługa jest niedostępna. A ja bym chciał sobie mieć na budgetvps customizowanego kernela z grsec, chciał bym mieć podpięte do niego klasę PI /24, słonia na złotym łańcuchu chciał bym, i jeszcze wiele innych rzeczy chciałbym. Druga rzecz - biorę sobie hosting w home.pl i proszę ich o udostępnienie bazy Oracle lub "podanie punktu umowy lub regulaminu wskazujące na to, że takowa usługa jest niedostępna" - bo nigdzie na stronach home nie pisze, że nie udostępniają oracle Ale na jakiej podstawie? Skoro w regulaminie usługi, ani w opisanych parametrach usług nic nie ma, czy to o customizowanym kernelu, czy to o customizowanych modułach do TUN/TAP, to klient sam jest sobie winien, że wymaga rzeczy, które nijak nie mają się do tego, co kupił... jeszcze pewnie za marne grosze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojciech Małota 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Przerwy zdarzają się wszędzie, a to że HitMe jest na tyle uczciwe że poinformuje klientów o tym wcześniej w przeciwieństwie do wielu innych firm które chyba żyją w przekonaniu "zrobimy przerwę w nocy i może nikt nie zauważy". Niezupełnie. Kolokuję się w ATMie i dostaję informację o każdej najmniejszej awarii, padzie zasilania, problemami w punktach wymiany ruchu. Nie mniej jednak zdarza się to... ja wiem... może raz na dwa miesiące. Moje serwery w ATMie mają uptime 157 dni. Kiedy byłem w HitMe to uptime mojej wirtualki na poziomie 10 dni to był prawdziwy rekord. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Niezupełnie. Kolokuję się w ATMie i dostaję informację o każdej najmniejszej awarii, padzie zasilania, problemami w punktach wymiany ruchu. Nie mniej jednak zdarza się to... ja wiem... może raz na dwa miesiące. Moje serwery w ATMie mają uptime 157 dni. Kiedy byłem w HitMe to uptime mojej wirtualki na poziomie 10 dni to był prawdziwy rekord. Jeśli go Pan samodzielnie resetował, tudzież zamawiał jakieś prace to oczywiście. Mógł Pan mieć wtedy niski uptime, ale nie z naszej winy. Zresztą nie jestem pewny, ale wydaje mi się że nie jest Pan (bo nadal Pan jest, do tej pory, ma Pan aktywną, opłaconą usługę, umowa jest ważna) naszym klientem tak długo żeby mieć co porównywać. Miesiąc temu przenosiliśmy maszyny do nowego budynku Nephaxu. Przed tą operacją większość maszyn może poza jedną (niedawno dostawioną) miały uptime ponad pół roku. Wysoki uptime i wysoką jakość naszych usług zachwalają klienci nie tylko w kontaktach z nami, ale także na forach - m.in. tutaj, w tym temacie i to wcale nie są stare posty. Zresztą - nie ma co porównywać maszyny kolokowanej a serwera VPS. Maszyna fizyczna zawsze będzie miała wyższy uptime niż standardowy VPS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Miesiąc temu przenosiliśmy maszyny do nowego budynku Nephaxu. Ciekawe rzeczy mówisz.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojciech Małota 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2009 Jeśli go Pan samodzielnie resetował, tudzież zamawiał jakieś prace to oczywiście. Mógł Pan mieć wtedy niski uptime, ale nie z naszej winy. No niestety było to spowodowane ciągłymi pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez firmę HitMe. Zresztą nie jestem pewny, ale wydaje mi się że nie jest Pan (bo nadal Pan jest, do tej pory, ma Pan aktywną, opłaconą usługę, umowa jest ważna) naszym klientem tak długo żeby mieć co porównywać. Używałem usługi wystarczająco długo aby zorientować się, że trzeba stamtąd uciekać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brii 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2009 @Fiercio - w standardzie OpenVZ jest TUN/TAP, trzeba dokonać customizacji, żeby to wyciąć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KoNN 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2009 Komentarz ode mnie jestem tam chyba 4 miesiąc i uciekam Malo zorganizowana firma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Microo 3 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2009 Serwer od godziny nie odpowiada. Z adresem "panel.rootvps.pl" nie można nawiązać połączenia. Kontaktu brak, telefonu nikt nie raczy odebrać i to już nie pierwszy raz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2009 Jakoś ode mnie telefon odebrali... Pan Dominik wytłumaczył, iż padł switch do którego podłączone są maszyny - stąd brak dostępu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shoock12 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2009 Panel niby działa, ale jak wczoraj dałem, żeby zmieniło hasło roota to do dzisiaj pisze, że trwa realizacja poprzedniego zlecenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
melonoman 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2009 Witam, pytanie do zorientowanych: czy w panelu VPS Managment Panel można zarządzać DNS? edit: skutecznie zarządzać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2009 Na jednej maszynie panel nie realizował wczoraj zleceń, poprawiliśmy, wszystkie zlecenia z kolejki zostały wykonane. pytanie do zorientowanych: czy w panelu VPS Managment Panel można zarządzać DNS? edit: skutecznie zarządzać Można ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
^^KaMaZZ~.^ 154 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2009 oj, jak ja patrze na tych łatwowiernych ludzi, którzy nie popatrzą na ilość negatywnych komentarzy, zgłoszeń downtime'u, tylko wierzą w puste słowa Pana Marka, które mówią 'ten Pan znowu kłamie', odpierające coraz to nowsze zarzuty, aż mi się niedobrze robi Kłamie, to może tutaj ktoś inny niż dziesiątki, setki klientów, tylko sam właściciel, zresztą, co my będziemy dywagować, Pan Marek wie przecież najlepiej. Nie kupujcie i tyle, oszczędźcie sobie zmarnowanego czasu na przenoszenie z powrotem swoich danych na inny hosting Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2009 Mam nadzieję, że ma Pan mocne dowody na tezę postawioną powyżej. Poza tym - właśnie zaprezentował nam Pan swój bardzo wysoki poziom Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2009 Dodam 3. BudgetVPS.pl zobowiązane jest do reakcji na zgłoszenie klienta o nieprawidłowym działaniu usługi określone jako „POWAŻNA AWARIA” przesłane za pośrednictwem systemu zgłoszeń zlokalizowanego pod adresem http://support.hitme.net.pl przesłane do właściwego departamentu tj. „BudgetVPS.pl” w godzinach:Od 8:00 do 23:00 – Najbliższy możliwy termin Od 23:00 do 8:00 – Najbliższy możliwy termin 4. W przypadku przekroczenia wymienionego w punkcie 3 terminu klient ma prawo do rekompensaty w wysokości trzykrotności rekompensaty wymienionej w punkcie 2 niezależnie od dostępności usługi w danym miesiącu. Dziwnie sformułowane to SLA... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2009 Pomijając, że BudgetVPS.pl jest kompletnie osobną marką odpowiem - w BudgetVPS nie ma żadnych gwarancji na czas realizacji zgłoszeń - jest to usługa budgetowa. Podobnie z tej samej przyczyny nie ma czegoś takiego jak "support" poza rozwiązywaniem problemów dotyczących stricte serwera VPS (wirtualizacji). BudgetVPS.pl - tanio, bez dodatków, bez gwarancji jakości, bez supportu. HitMe.net.pl - drożej, z dodatkowymi usługami, gwarancją jakości i supportem. Można by to w końcu zacząc ograniczać a nie wrzucać wszystko do "jednego wora". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss 3 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2009 BudgetVPS.pl - tanio, bez dodatków, bez gwarancji jakości, bez supportu. Podsumowując "żenada" korzystałem z budgetvps i dałem sobie z tym "serwerem" spokuj. Lepszy uptime i większą stabilność ma chyba mój serwer w domu A ten slogan: BudgetVPS.pl - tanio, bez dodatków, bez gwarancji jakości, bez supportu. polecam wstawić na strone, będzie mniej problemów z klientami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2009 Podsumowując "żenada" korzystałem z budgetvps i dałem sobie z tym "serwerem" spokuj. Lepszy uptime i większą stabilność ma chyba mój serwer w domu 1) Temat dotyczy HitMe.net.pl, nie BudgetVPS.pl 2) Nie wydaje mi się 3) Nawet gdyby punkt 2 nie był prawdą to przypominam o cenie usługi. Wymaga Pan wysokiej jakości - musi Pan to uwzględnić w kosztach projektu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach