Skocz do zawartości

Polecane posty

Jakas awaria ze strony hitme.net.pl czy po prostu tylko moj vps niespodziewanie przestal dzialac i tak sie trzyma juz 3-ci dzien ?

Brak kontaktu z administracja, nie odbieraja nawet telefonow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakas awaria ze strony hitme.net.pl czy po prostu tylko moj vps niespodziewanie przestal dzialac i tak sie trzyma juz 3-ci dzien ?

Brak kontaktu z administracja, nie odbieraja nawet telefonow.

 

To standard w tej firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brak kontaktu z administracja, nie odbieraja nawet telefonow.

 

Ja czekam już 12 dni na odpowiedź i nic... Chyba sobie jeszcze poczekam ;(.

Support w tej firmie to porażka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Support w tej firmie to porażka...

Kurcze to ja jakoś trafiłem lepiej. Mój jeden z klientów miał wykupiony vps na budget i zapomniał zapłacić (przypomniał sobie 2 tygodnie od wyłączenia maszyny). W tym samym dniu (był to piątek) dodzwonił się, wpłacił kasę, potem ja się dodzwoniłem żeby ustalić czy da się przywrócić vps-a czy będzie czysty system, Pan Marek zapewnił mnie, że będzie uruchomiony na nowo VPS ale najpierw muszą sprawdzić czy IP jest nadal wolne, itp. i że to będzie w tym samym dniu i że oddzwoni. I faktycznie w ten piątek VPS działał jedynie pan Marek nie oddzwonił ale to już nie było mi potrzebne. Za tamtą sytuację i szybkie działanie wystawiam Panu Markowi pozytyw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mehow

kupilem vps 19 dzis koniec 22 pare ticetow otwartych i olewka nie podoba mi sie to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wytlumaczenie dlaczego moj VPS nie dzialal kilka dni:

Witam

Nie ma u nas żadnej awarii. Jeśli coś się dzieje to tylko wewnątrz Pańskiego VPSa.

 

Pański VPS się zawiesił, zabrakło pamięci RAM, aplikacje zaczęły korzystać ze SWAPa, zabrakło pamięci SWAP i serwer zawisł. Proszę rozważyć optymalizację usług na serwerze, ew. powiększenie pakietu.

 

Nie jestem geniuszem, ale czy przypadkiem reboot serwera badz shutdown + power on nie powinien sprawidz iz owy vps 'sie odwiesi' ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwer VPS padł tydzień temu, a kilka tygodni temu był przedłużony za około 100 zł miesiąc do końca roku. ZERO kontaktu. Przenoszę się od nich. Nikomu nie polecam. Straciłem pieniądze, pozycje w Google oraz strony. Ktoś pewnie napisze, że wystarczy zwykły restart - panel do restartu nie ładuje się. Dla mnie hitme.net.pl to krzak - lepszy hosting na allegro dostaniecie. Przykro mi to pisać ale naprawdę interesy z nimi to tragedia. Odradzam i będę odradzał przez długi czas ich usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z przykrością muszę stwierdzić, że mi nie odpisują także już od dłuższego czasu. Chodzi o sprawy których nie jestem sam wykonać...

 

Nie to żebym byl złośliwy ale ta twoja sygnaturka mówi coś innego ;)

 

Najlepsze VPSy w sieci - HitMe.net.pl oraz BudgetVPS.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

 

 

Z hitme.net.pl jestem związany praktycznie od samego początku, aż po dzisiejszy dzień.

 

Jeżeli chodzi o serwery VPS uważam, że nie można im nic złego zarzucić- dobra jakość, niskie pingi wysoki uptime

 

Jeżeli chodzi o support to w moim przypadku było różnie- odpowiedzi w ciągu 5-10minut lub 2-3 dni, bynajmniej nigdy sam z problemem nie zostałem.

 

Taka jest moja opinia, pozdrawiam i polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam!

 

 

 

Z hitme.net.pl jestem związany praktycznie od samego początku, aż po dzisiejszy dzień.

 

Jeżeli chodzi o serwery VPS uważam, że nie można im nic złego zarzucić- dobra jakość, niskie pingi wysoki uptime

 

Jeżeli chodzi o support to w moim przypadku było różnie- odpowiedzi w ciągu 5-10minut lub 2-3 dni, bynajmniej nigdy sam z problemem nie zostałem.

 

Taka jest moja opinia, pozdrawiam i polecam!

 

U mnie to samo, lecz od kilku tygodni piszę do nich, a tu cisza... W poniedziałek muszę opłacić fakturę i zastanawiam się czy warto czy nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakieś zmiany?

 

Mam do wydania trochę pieniędzy na VPS. Możliwie jak najsłabszy i najtańszy. Mogę opłacić rok z góry.

Właśnie w budgetvps jest niezła oferta, ale nie chcę zostać na lodzie po opłaceniu serwera na rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MiSi3kK, nie mam pojęcia co się z nimi stało, ale nie odpisują na e-maile od jakiegoś czasu. Napisałem do nich w sprawie awarii maszyny na której stał wykupiony vps i co prawda po około 10 (!) godzinach serwer wstał, ale odpowiedzi co się stało nie dostałem. Dodatkowo, wysłałem e-mail (kilka dni wcześniej przed awarią) z prośbą o upgade parametrów serwera. Również odpowiedzi do dzisiaj nie ma.

 

Kilka dni temu przeniosłem się do konkurencyjnej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo - od kilku dni próbuję się z nimi skontaktowąc i cisza.

A zapłaciłem za VPS z góry za pół roku, po czym nie odnowili jego ważności...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przerwa techniczna

 

Witam,

 

Informujemy, że w dniu dzisiejszym ok. godziny 1:00 nastąpi przerwa techniczna w dostępie do wszystkich naszych usług.

 

 

 

Przy okazji prac, które jesteśmy zmuszeni przeprowadzić wykonamy także czynności, które zagwarantują utrzymanie wysokiej jakości usług i pozwolą uniknąć podobnych przerw w przyszłości.

 

 

 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

 

Pozdrawiamy,

 

HitMe.net.pl

Nie ma to jak dostać informację o 0:22, że za chwilę wyłączają wszystkie swoje usługi. Oczywiście do chwili obecnej nic nie działa i nie wiadomo kiedy ruszy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dobrze zrobiłem, że w porę się od nich przeniosłem... masakra. Mam jeszcze u nich konto i co chwila dostaję powiadomienia o jakichś przerwach technicznych. Był jakiś tydzień żeby serwerów nie wyłączali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja zaskoczę.

 

W tym tygodniu dwa razy się kontaktowałem z nimi z powodu awarii VPSa i dwa razy szybko rozwiązali problem. Faktycznie najlepszą formą kontaktu z nimi jest telefon, bo na maila zdarza się, że nie odpowiadają, no ale dla mnie telefon to podstawa, więc nie ma problemu.

 

Mogę polecić.

 

Pozdr,

Xirad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy nie powinno już być problemów z komunikacją via email & ticket system :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja temu panu bym nie wierzył

 

I co to wnosi do tematu opinie o firmie ?

 

Ma Pan swoje zdanie, każdy inny forumowicz też ma swoje, takie uwagi proszę zachować raczej dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×