Naven 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2009 Jakas awaria ze strony hitme.net.pl czy po prostu tylko moj vps niespodziewanie przestal dzialac i tak sie trzyma juz 3-ci dzien ? Brak kontaktu z administracja, nie odbieraja nawet telefonow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mzygmunt 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2009 Jakas awaria ze strony hitme.net.pl czy po prostu tylko moj vps niespodziewanie przestal dzialac i tak sie trzyma juz 3-ci dzien ?Brak kontaktu z administracja, nie odbieraja nawet telefonow. To standard w tej firmie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
karol508 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2009 Brak kontaktu z administracja, nie odbieraja nawet telefonow. Ja czekam już 12 dni na odpowiedź i nic... Chyba sobie jeszcze poczekam ;(. Support w tej firmie to porażka... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2009 Support w tej firmie to porażka... Kurcze to ja jakoś trafiłem lepiej. Mój jeden z klientów miał wykupiony vps na budget i zapomniał zapłacić (przypomniał sobie 2 tygodnie od wyłączenia maszyny). W tym samym dniu (był to piątek) dodzwonił się, wpłacił kasę, potem ja się dodzwoniłem żeby ustalić czy da się przywrócić vps-a czy będzie czysty system, Pan Marek zapewnił mnie, że będzie uruchomiony na nowo VPS ale najpierw muszą sprawdzić czy IP jest nadal wolne, itp. i że to będzie w tym samym dniu i że oddzwoni. I faktycznie w ten piątek VPS działał jedynie pan Marek nie oddzwonił ale to już nie było mi potrzebne. Za tamtą sytuację i szybkie działanie wystawiam Panu Markowi pozytyw. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mehow Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2009 kupilem vps 19 dzis koniec 22 pare ticetow otwartych i olewka nie podoba mi sie to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Naven 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2009 Wytlumaczenie dlaczego moj VPS nie dzialal kilka dni: WitamNie ma u nas żadnej awarii. Jeśli coś się dzieje to tylko wewnątrz Pańskiego VPSa. Pański VPS się zawiesił, zabrakło pamięci RAM, aplikacje zaczęły korzystać ze SWAPa, zabrakło pamięci SWAP i serwer zawisł. Proszę rozważyć optymalizację usług na serwerze, ew. powiększenie pakietu. Nie jestem geniuszem, ale czy przypadkiem reboot serwera badz shutdown + power on nie powinien sprawidz iz owy vps 'sie odwiesi' ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
neon103 0 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2009 Serwer VPS padł tydzień temu, a kilka tygodni temu był przedłużony za około 100 zł miesiąc do końca roku. ZERO kontaktu. Przenoszę się od nich. Nikomu nie polecam. Straciłem pieniądze, pozycje w Google oraz strony. Ktoś pewnie napisze, że wystarczy zwykły restart - panel do restartu nie ładuje się. Dla mnie hitme.net.pl to krzak - lepszy hosting na allegro dostaniecie. Przykro mi to pisać ale naprawdę interesy z nimi to tragedia. Odradzam i będę odradzał przez długi czas ich usługi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2009 Z przykrością muszę stwierdzić, że mi nie odpisują także już od dłuższego czasu. Chodzi o sprawy których nie jestem sam wykonać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2009 Z przykrością muszę stwierdzić, że mi nie odpisują także już od dłuższego czasu. Chodzi o sprawy których nie jestem sam wykonać... Nie to żebym byl złośliwy ale ta twoja sygnaturka mówi coś innego Najlepsze VPSy w sieci - HitMe.net.pl oraz BudgetVPS.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2009 Bo do tej pory tak było. Lecz od ponad 2 tygodni ambafatima... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
1oBuZ 0 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2009 Witam! Z hitme.net.pl jestem związany praktycznie od samego początku, aż po dzisiejszy dzień. Jeżeli chodzi o serwery VPS uważam, że nie można im nic złego zarzucić- dobra jakość, niskie pingi wysoki uptime Jeżeli chodzi o support to w moim przypadku było różnie- odpowiedzi w ciągu 5-10minut lub 2-3 dni, bynajmniej nigdy sam z problemem nie zostałem. Taka jest moja opinia, pozdrawiam i polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2009 Witam! Z hitme.net.pl jestem związany praktycznie od samego początku, aż po dzisiejszy dzień. Jeżeli chodzi o serwery VPS uważam, że nie można im nic złego zarzucić- dobra jakość, niskie pingi wysoki uptime Jeżeli chodzi o support to w moim przypadku było różnie- odpowiedzi w ciągu 5-10minut lub 2-3 dni, bynajmniej nigdy sam z problemem nie zostałem. Taka jest moja opinia, pozdrawiam i polecam! U mnie to samo, lecz od kilku tygodni piszę do nich, a tu cisza... W poniedziałek muszę opłacić fakturę i zastanawiam się czy warto czy nie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MiSi3kK 16 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2009 Jakieś zmiany? Mam do wydania trochę pieniędzy na VPS. Możliwie jak najsłabszy i najtańszy. Mogę opłacić rok z góry. Właśnie w budgetvps jest niezła oferta, ale nie chcę zostać na lodzie po opłaceniu serwera na rok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shadow_no 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2009 MiSi3kK, nie mam pojęcia co się z nimi stało, ale nie odpisują na e-maile od jakiegoś czasu. Napisałem do nich w sprawie awarii maszyny na której stał wykupiony vps i co prawda po około 10 (!) godzinach serwer wstał, ale odpowiedzi co się stało nie dostałem. Dodatkowo, wysłałem e-mail (kilka dni wcześniej przed awarią) z prośbą o upgade parametrów serwera. Również odpowiedzi do dzisiaj nie ma. Kilka dni temu przeniosłem się do konkurencyjnej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2009 Mam to samo - od kilku dni próbuję się z nimi skontaktowąc i cisza. A zapłaciłem za VPS z góry za pół roku, po czym nie odnowili jego ważności... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tryme 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2009 Przerwa techniczna Witam, Informujemy, że w dniu dzisiejszym ok. godziny 1:00 nastąpi przerwa techniczna w dostępie do wszystkich naszych usług. Przy okazji prac, które jesteśmy zmuszeni przeprowadzić wykonamy także czynności, które zagwarantują utrzymanie wysokiej jakości usług i pozwolą uniknąć podobnych przerw w przyszłości. Przepraszamy za utrudnienia. Pozdrawiamy, HitMe.net.pl Nie ma to jak dostać informację o 0:22, że za chwilę wyłączają wszystkie swoje usługi. Oczywiście do chwili obecnej nic nie działa i nie wiadomo kiedy ruszy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojciech Małota 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2009 Widzę, że dobrze zrobiłem, że w porę się od nich przeniosłem... masakra. Mam jeszcze u nich konto i co chwila dostaję powiadomienia o jakichś przerwach technicznych. Był jakiś tydzień żeby serwerów nie wyłączali? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jareq 1 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2009 ich stronka budgetvps też nie działa heh.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shoock12 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2009 ich stronka budgetvps też nie działa heh.. Ale VPSy z oferty BudgetVPS działają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tenior 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2009 Serwery gier nie dzialaja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Xirad 3 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2009 No to ja zaskoczę. W tym tygodniu dwa razy się kontaktowałem z nimi z powodu awarii VPSa i dwa razy szybko rozwiązali problem. Faktycznie najlepszą formą kontaktu z nimi jest telefon, bo na maila zdarza się, że nie odpowiadają, no ale dla mnie telefon to podstawa, więc nie ma problemu. Mogę polecić. Pozdr, Xirad Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2009 Na dzień dzisiejszy nie powinno już być problemów z komunikacją via email & ticket system . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mehow Zgłoś post Napisano Październik 19, 2009 Ja temu panu bym nie wierzył Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2009 Ja temu panu bym nie wierzył I co to wnosi do tematu opinie o firmie ? Ma Pan swoje zdanie, każdy inny forumowicz też ma swoje, takie uwagi proszę zachować raczej dla siebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2009 Chyba na tym to polega, że każdy mówi w swoim imieniu I każdy sobie wyciągnie swoje wnioski po tych sytuacjach... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach