Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 Witam Nie wiem jak jest u nich z serwerami ale zamówiłem sobie okres testowy serwera VPS wysłałem ticket i czekam na jego odpowiedz już 4 dni to jest jakaś porażka (paranoja) nie czytacie tego czy co ? Ale to jest norma. Sam sprawdziłem zamawiając kiedyś testowy u nich. I po prostu zamknęli zamówienie i nie udostępnili takowego. No to zamówiłem w hitme i taki sam efekt. Byłem ciekaw po prostu czy udostępniają te testowe vpsy jak jest napisane w panelu. Witaj,wydaje mi się że od tego nie jest forum, a BOK. Poczekaj cierpliwie. Co do ich BOKU to wiesz prędzej prezydent RP by ci odpisał niż obsługa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marcinwr 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 co mam tak czekać w nieskończoność to już 4 dzień no bez przesady Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 Wyłącz waść komputer, odłącz internet, wyrzuć go na śmietnik i przestań marudzić. Było napisane że pan Marek jest sam i stara się jakoś to ogarnąć. Ludzie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 Wyłącz waść komputer, odłącz internet, wyrzuć go na śmietnik i przestań marudzić. Było napisane że pan Marek jest sam i stara się jakoś to ogarnąć. Ludzie... W takiej sytuacji nic go nie tłumaczy... HitMe mogło sprzedawać mniej vps'ów, byłoby mniej niezadowolonych klientów A teraz gdy jeszcze pan Marek jest sam, sytuacja się pogarsza Klienci mają prawo marudzić, bo jakby nie patrzeć nie ma na stronie informacji, że bok nie jest w cenie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
.net 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 Hm.. właściwie to staram się zrozumieć że wakacje ale próbuję skontaktować się już 5 dzień - bez skutecznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 Wyłącz waść komputer, odłącz internet, wyrzuć go na śmietnik i przestań marudzić. Było napisane że pan Marek jest sam i stara się jakoś to ogarnąć. Ludzie... A załóżmy całkiem hipotetyczną sytuację, że coś Panu Markowi się stało (oczywiście wszyscy pukają w niemalowane drewno) i ląduje w szpitalu na miesiąc bez możliwości prowadzenia biznesu, i co wtedy ? To, że są wakacje, urlopy, itp. nie jest dla mnie usprawiedliwieniem żeby jakość obsługi spadła tak dramatycznie jak wszyscy piszą. Zakładając, że Pan Marek sprzedał dużo VPS-ów i ma inne jeszcze usługi to zarabia na tym, więc niech mniej zarabia a zatrudni kogoś kto mu pomoże to zebrać do kupy i ogarnąć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 A załóżmy całkiem hipotetyczną sytuację, że coś Panu Markowi się stało (oczywiście wszyscy pukają w niemalowane drewno) i ląduje w szpitalu na miesiąc bez możliwości prowadzenia biznesu, i co wtedy ? To, że są wakacje, urlopy, itp. nie jest dla mnie usprawiedliwieniem żeby jakość obsługi spadła tak dramatycznie jak wszyscy piszą. Zakładając, że Pan Marek sprzedał dużo VPS-ów i ma inne jeszcze usługi to zarabia na tym, więc niech mniej zarabia a zatrudni kogoś kto mu pomoże to zebrać do kupy i ogarnąć. Zatrudnienie kogoś nowego to chyba nienajlepsza opcja. Napewno bym nie wstawił kogoś nowego na helpdesk bez dłużej wpółpracy. Zawsze musi byc to osoba zaufana, w koncu ma dostęp do danych klientów. Co do zarobków, to wcale nie są aż tak ogromne jak się to wydaje. VPS stoi gdzieś i zjada pieniądze, nikt za darmo nie postawi dedyka w garażu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wielokropek 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 Już się chyba nie uda odbudować HitMe nieskalanej opinii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 Już się chyba nie uda odbudować HitMe nieskalanej opinii. Wszytko się da. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2009 Wszytko się da. Raczej ciężko. Ja osobiście mam nadzieję, że skończę przygodę z tą firmą. Napisałem do nich dziś żeby mi po prostu zwrócili pieniądze ze względu na dalszy brak usługi z ich stron który trwa ponad dwa tygodnie. Zobaczymy jaki będzie efekt. Czy będą uczciwi czy nie. Jeśli zwrócą wpłacone pieniądze to mam nadzieję powrócić do starego zwyczaju czyli czytania co się dzieje tu na forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emilek 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2009 Ja już zleciłem (za pomocą panelu bilingowego) zamknięcie konta po upływie daty ważności, a oni mi dzień później przysyłają faktre proforma na następny miesiąc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wielokropek 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2009 Wcześniej też wysyłali fakturę proforma, mimo wcześniejszej rezygnacji - po prostu nie opłacaj i nie powinno być problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klient BudGetvps.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 zamówiłem w budgetvps.pl serwer vps little , opłacilem go , nawet wysłałem screen przelewu , jak narazie brak odpowiedzi ;( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
.net 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Spokojnie, na pewno dostaniesz odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Przelewem czy PayPal? Jeśli przelewem to będą czekać na to aż ich bank zaksięguje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klient BudGetvps.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Bankiem , ale zawsze po przesłaniu Scanu "Screen" był aktywowany odrazu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Bankiem , ale zawsze po przesłaniu Scanu "Screen" był aktywowany odrazu. w mojej firmie mamy takiego jednego klienta, jest u nas już długo notabene, od 1-szego miesiąca ma problem z płatnościami, zwykle FV za dany miesiąc płacił pod koniec następnego, 30 dni zwłoki to minimum, no i tak ze dwa lata już się z nim bujam... po drodze, w czasach kiedy jeszcze chciało nam się go upominać, dostawaliśmy sfałszowane screenshoty przelewów, no... ze 3 razy nie twierdzę, iż nie wykonałeś płatności, tylko może hitme nie honoruje już zrzutów ekranu, tak samo jak i ja ich już nie uznaję Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klient BudGetvps.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 tylko u mnie na screenie widać wszystko dokładnie , pieczątka , podpis itd , ale mogę poczekać . dziwie się dlaczego mi na e-mail nie odpisują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Również zdarzyło mi się otrzymać wiele "fikcyjnych" potwierdzeń wpłaty dlatego też ich nie akceptuje. Pewnie odpiszą Ci gdy zaksięgują wpłatę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klient BudGetvps.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Widzę po odpowiedziach lepiej płacić paypal Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Zawsze lepiej jest płacić paypal, lub bezpośrednim transferem, niż przelewem z banku. Przez paypal, czy bezpośredni przelew (mTRANSFER, lub typu platnosci.pl) kasa idzie niemalże natychmiast na konto firmy. Ja w kilka minut miałem aktywowane konto, ponieważ następuje to automatycznie w budgetvps.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 w mojej firmie mamy takiego jednego klienta, jest u nas już długo notabene,od 1-szego miesiąca ma problem z płatnościami, zwykle FV za dany miesiąc płacił pod koniec następnego, 30 dni zwłoki to minimum, no i tak ze dwa lata już się z nim bujam... po drodze, w czasach kiedy jeszcze chciało nam się go upominać, dostawaliśmy sfałszowane screenshoty przelewów, no... ze 3 razy nie twierdzę, iż nie wykonałeś płatności, tylko może hitme nie honoruje już zrzutów ekranu, tak samo jak i ja ich już nie uznaję Dokładnie potwierdzenie/screeny do kosza lecą od razu. p.s. Bell może zacznijcie liczyć odsetki typkowi ? Nawet możecie na tym wyjść do przodu B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klient BudGetvps.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 jak myślicie długo będą szły pieniądze na konto , jeśli płaciłem dziś o 12;00 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciejr2 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 Jak przez poczte to kilka dni.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klient BudGetvps.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2009 chyba nie , nieraz wysyłałem o 12:00 , a już o 16:00 pieniądze były na koncie B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach