Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Nie wiem jak jest u nich z serwerami ale zamówiłem sobie okres testowy serwera VPS wysłałem ticket i czekam na jego odpowiedz już 4 dni to jest jakaś porażka (paranoja) nie czytacie tego czy co ?

 

Ale to jest norma. Sam sprawdziłem zamawiając kiedyś testowy u nich. I po prostu zamknęli zamówienie i nie udostępnili takowego. No to zamówiłem w hitme i taki sam efekt. Byłem ciekaw po prostu czy udostępniają te testowe vpsy jak jest napisane w panelu. :)

 

Witaj,

wydaje mi się że od tego nie jest forum, a BOK.

Poczekaj cierpliwie.

 

Co do ich BOKU to wiesz prędzej prezydent RP by ci odpisał niż obsługa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Wyłącz waść komputer, odłącz internet, wyrzuć go na śmietnik i przestań marudzić. Było napisane że pan Marek jest sam i stara się jakoś to ogarnąć. Ludzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wyłącz waść komputer, odłącz internet, wyrzuć go na śmietnik i przestań marudzić. Było napisane że pan Marek jest sam i stara się jakoś to ogarnąć. Ludzie...

 

W takiej sytuacji nic go nie tłumaczy... HitMe mogło sprzedawać mniej vps'ów, byłoby mniej niezadowolonych klientów :) A teraz gdy jeszcze pan Marek jest sam, sytuacja się pogarsza :) Klienci mają prawo marudzić, bo jakby nie patrzeć nie ma na stronie informacji, że bok nie jest w cenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm.. właściwie to staram się zrozumieć że wakacje ale próbuję skontaktować się już 5 dzień - bez skutecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wyłącz waść komputer, odłącz internet, wyrzuć go na śmietnik i przestań marudzić. Było napisane że pan Marek jest sam i stara się jakoś to ogarnąć. Ludzie...

A załóżmy całkiem hipotetyczną sytuację, że coś Panu Markowi się stało (oczywiście wszyscy pukają w niemalowane drewno) i ląduje w szpitalu na miesiąc bez możliwości prowadzenia biznesu, i co wtedy ?

 

To, że są wakacje, urlopy, itp. nie jest dla mnie usprawiedliwieniem żeby jakość obsługi spadła tak dramatycznie jak wszyscy piszą. Zakładając, że Pan Marek sprzedał dużo VPS-ów i ma inne jeszcze usługi to zarabia na tym, więc niech mniej zarabia a zatrudni kogoś kto mu pomoże to zebrać do kupy i ogarnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A załóżmy całkiem hipotetyczną sytuację, że coś Panu Markowi się stało (oczywiście wszyscy pukają w niemalowane drewno) i ląduje w szpitalu na miesiąc bez możliwości prowadzenia biznesu, i co wtedy ?

 

To, że są wakacje, urlopy, itp. nie jest dla mnie usprawiedliwieniem żeby jakość obsługi spadła tak dramatycznie jak wszyscy piszą. Zakładając, że Pan Marek sprzedał dużo VPS-ów i ma inne jeszcze usługi to zarabia na tym, więc niech mniej zarabia a zatrudni kogoś kto mu pomoże to zebrać do kupy i ogarnąć.

 

Zatrudnienie kogoś nowego to chyba nienajlepsza opcja. Napewno bym nie wstawił kogoś nowego na helpdesk bez dłużej wpółpracy. Zawsze musi byc to osoba zaufana, w koncu ma dostęp do danych klientów.

 

Co do zarobków, to wcale nie są aż tak ogromne jak się to wydaje. VPS stoi gdzieś i zjada pieniądze, nikt za darmo nie postawi dedyka w garażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wszytko się da.

 

Raczej ciężko.

Ja osobiście mam nadzieję, że skończę przygodę z tą firmą.

Napisałem do nich dziś żeby mi po prostu zwrócili pieniądze ze względu na dalszy brak usługi z ich stron który trwa ponad dwa tygodnie.

Zobaczymy jaki będzie efekt. Czy będą uczciwi czy nie.

Jeśli zwrócą wpłacone pieniądze to mam nadzieję powrócić do starego zwyczaju czyli czytania co się dzieje tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już zleciłem (za pomocą panelu bilingowego) zamknięcie konta po upływie daty ważności, a oni mi dzień później przysyłają faktre proforma na następny miesiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bankiem , ale zawsze po przesłaniu Scanu "Screen" był aktywowany odrazu.

w mojej firmie mamy takiego jednego klienta, jest u nas już długo notabene,

od 1-szego miesiąca ma problem z płatnościami,

zwykle FV za dany miesiąc płacił pod koniec następnego, 30 dni zwłoki to minimum,

no i tak ze dwa lata już się z nim bujam... po drodze, w czasach kiedy jeszcze

chciało nam się go upominać, dostawaliśmy sfałszowane screenshoty przelewów, no... ze 3 razy

nie twierdzę, iż nie wykonałeś płatności, tylko może hitme nie honoruje już zrzutów ekranu,

tak samo jak i ja ich już nie uznaję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również zdarzyło mi się otrzymać wiele "fikcyjnych" potwierdzeń wpłaty dlatego też ich nie akceptuje.

 

Pewnie odpiszą Ci gdy zaksięgują wpłatę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze lepiej jest płacić paypal, lub bezpośrednim transferem, niż przelewem z banku.

Przez paypal, czy bezpośredni przelew (mTRANSFER, lub typu platnosci.pl) kasa idzie niemalże natychmiast na konto firmy.

 

Ja w kilka minut miałem aktywowane konto, ponieważ następuje to automatycznie w budgetvps.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w mojej firmie mamy takiego jednego klienta, jest u nas już długo notabene,

od 1-szego miesiąca ma problem z płatnościami,

zwykle FV za dany miesiąc płacił pod koniec następnego, 30 dni zwłoki to minimum,

no i tak ze dwa lata już się z nim bujam... po drodze, w czasach kiedy jeszcze

chciało nam się go upominać, dostawaliśmy sfałszowane screenshoty przelewów, no... ze 3 razy

nie twierdzę, iż nie wykonałeś płatności, tylko może hitme nie honoruje już zrzutów ekranu,

tak samo jak i ja ich już nie uznaję ;)

 

Dokładnie potwierdzenie/screeny do kosza lecą od razu.

 

p.s. Bell może zacznijcie liczyć odsetki typkowi ? Nawet możecie na tym wyjść do przodu B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×