Skocz do zawartości

Polecane posty

ja niestety nie mam do dzisiaj ramu za który zapłaciłem ... mam nadzieje że dostanę zwrot pieniążków za te już 2 dni ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Żadnych odpowiedzi w ticketach na pytanie czy jakoś się sprawa wyjaśniła. Zaczyna to już być denerwujące takie ignorowanie klienta przez dwa tygodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ja od 3 tygodni nie mam żadnego kontaktu. Maile wysyłane na bok@hitme.net.pl oraz tickety w panelu billingowym. Jako że moja faktura opiewa na około 600 PLN, zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do sądu z powództwa cywilnego. Moim zdaniem taka sytuacja jest niedopuszczalna, gdyż nie mogę zarządzać swoim serwerem i jest on bezużyteczny. Dlatego też jeżeli ktoś jeszcze zamierza iść moją ścieżką, proszę dać znać. Jak tylko znajdę czas, zagłębie się w kodeks karny i spróbuje coś osiągnąć. Jak już będę coś wiedzieć, poinformuje was. Jeżeli ktoś chce się przyłączyć w zagłębianie KK, dobrym miejscem będzie to forum by dzielić się informacjami. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powtórzę się po raz kolejny: Panie Marku i po co było tyle tych promocji?teraz nawet klientów obsłużyć nie potraficie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powtórzę się po raz kolejny: Panie Marku i po co było tyle tych promocji?teraz nawet klientów obsłużyć nie potraficie:)

Może Pan Marek zbierał na wakacje last-minute :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3 tygodnie temu wykupiłem VPS'a w hitme bo po przeglądnięciu forum miałem wrażenie, że to solidna firma z bardzo dobrymi opiniami :) A tu taki nagły zwrot akcji. U mnie na razie wszystko działa ale już mam stracha :) Mam nadzieje, że wszystko się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wierze :) Nigdy nie było problemu z supportem hitme, musiało wydarzyć się coś ważnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć, ja od 3 tygodni nie mam żadnego kontaktu. Maile wysyłane na bok@hitme.net.pl oraz tickety w panelu billingowym. Jako że moja faktura opiewa na około 600 PLN, zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do sądu z powództwa cywilnego. Moim zdaniem taka sytuacja jest niedopuszczalna, gdyż nie mogę zarządzać swoim serwerem i jest on bezużyteczny. Dlatego też jeżeli ktoś jeszcze zamierza iść moją ścieżką, proszę dać znać. Jak tylko znajdę czas, zagłębie się w kodeks karny i spróbuje coś osiągnąć. Jak już będę coś wiedzieć, poinformuje was. Jeżeli ktoś chce się przyłączyć w zagłębianie KK, dobrym miejscem będzie to forum by dzielić się informacjami. Pozdrawiam.

 

takie same myśli przychodzą do głowy ...

ja mam zakupiony serwer na kwotę 250 zł + dodatkowy ram (którego nie otrzymałem!) na kwotę 50 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się porobiło.

Właśnie przed chwilą wysłałem pieniądze na kolejny miesiąc, wysyłając potwierdzenie e-mailem w którym zgłosiłem błąd oraz poprosiłem o przedłużenie ważności.

Hm, coś musi być nie tak, tylko co?

Z tego co wiem to przecież Pan Marek sam tego nie prowadzi.

Poczekajmy na oficjalną wypowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile się doczekamy, bo widać, że od tego, jak Pan Marek napisał tutaj, że reszta rozmów via Tickety, nie zalogował się więcej... Czyżby odwrotność krzakowa? Zwijanie się na wakacje? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może coś się wydarzyło.

Ktoś dzwonił do nich? Nie przekreślajmy pochopnie.

 

admin nie admin, też człowiek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po 1. Forum to nie BOK i może Marek zrozumiał wreszcie.

po 2. Nie wiem wciąż kto i co pisze... czy na temat budgetvps w tym temacie.. czy może o hitme.net.pl (bo to ma podobno lepsze gwarancje itd :>)

po 3. Zaczynają się wyjazdy wakacyjne, a Marek przecież nie musi wcale wchodzić na te forum bo nie ma takiego obowiązku.

po 4. Telefony nie działają? Bo nie wiem... no chyba, że ich nie odbierają :)

po 5. Marek sam nie pracuje tak jak ktoś już pisał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście korzystam z hitme.net.pl, telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują, w tickecie również cisza (3ci tydzien) w tym nowy ticket od 3 dni wisi. Tam chyba nikt nie pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Równiez napisałem 2 tickety i od 5 dni nic (budgetvps.pl). Powoli jakiegoś innego VPS'a w podobnej cenie (25zł/msc). Jakby jeszcze odbierali telefony. Szkoda nerwów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osobiście korzystam z hitme.net.pl, telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują, w tickecie również cisza (3ci tydzien) w tym nowy ticket od 3 dni wisi. Tam chyba nikt nie pracuje.

 

No niestety taka sytuacja utrzymuje się właściwie od poprzedniej niedzieli, że praktycznie brak jakichkolwiek konkretnych odpowiedzi.

Co do telefonów owszem działa ta infolinia ale na zasadzie posłuchania automatycznej sekretarki który jesteś w kolejce i po pewnym czasie o niemożliwości połączenia z konsultantem oraz żeby nagrać się i zostawić wiadomość co nic nie daje bo nie ma odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie jak to się nazywa?

 

Oszustwo.

 

Płaci się za coś, co powinno funkcjonować + sprawny support.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Płaci się za coś, co powinno funkcjonować + sprawny support.
W BudgetVPS za support na pewno nie płacisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytat że strony "Ofertę BudgetVPS kierujemy przede wszystkim do osób niewymagających pomocy technicznej w obsłudze serwera VPS" jak VPS nie działa, nie się wejść na SSH to już nie ich Dokładnie jest napisane że nie pomagają w obsłudze serwera czyli rozumię to np. instalacja apache itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Być może coś się wydarzyło.

Ktoś dzwonił do nich? Nie przekreślajmy pochopnie.

 

admin nie admin, też człowiek.

 

za telefon też by już mi mogli oddać około 30 zł wydałem bez efektów ... jedynie co słyszałem to muzykę która doprowadza mnie już do szału :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
za telefon też by już mi mogli oddać około 30 zł wydałem bez efektów ... jedynie co słyszałem to muzykę która doprowadza mnie już do szału :)

Trzeba było założyć sobie konto we freeconet.pl i dzwonić (bezpłatnie) pod podany przez nich geograficzny numer stacjonarny (tzn nie 801).

Byś miał wtedy za darmo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już od dawna słyszałem opinie, jakie to ich VPSy są cacy, najlepsze w Polsce, w co wierzyłem połowicznie patrząc na zaniedbany hosting serwerów gier, który jest całkowicie odcięty od firmy, kontaktu brak, wpłacone pieniądze, brak usługi, normalne :)

Lecz takiego całkowitego olewactwa po całej linii usługowej, oszustwa i tępoty ludzkiej dawno nie widziałem.

Nie chce się prowadzić hostingu? To proponuje zamknąć HitMe a za pieniążki zarobione wyjechać w ciepłe kraje, bo przecież praca w hostingu WWW, bardzo męcząca praca i należy się wypoczynek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to nie ma nic innego niż życzyć powodzenia ... jednak nic nie trwa wiecznie :) mam nadzieje że jutro jak się obudzę to moja strona nie zniknie z sieci ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko, trzeba założyć że coś się mogło stać. Tak to niestety jest przy jednoosobowej działalności gospodarczej, że wystarczy wypadek, choroba czy jakieś inne zdarzenie losowe i kaplica. Ja sam kiedyś grałem w piłkę... i miałem wstrząs mózgu. Wylądowałem w szpitalu nieprzytomny na 2 dni. Na szczęście był weekend i nikt tego zbytnio nie odczuł.

 

Edit. Tylko proszę, darujcie sobie teksty typu "każda firma powinna mieć min. 2 osoby, inaczej jest nieprofesjonalna". 90% firm w Polsce obsługuje jedna osoba (tzn. właściciel firmy), choć oczywiście na stronie czy w kontakcie z klientem pisze się w liczbie mnogiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×