Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Sytuacja wraca do normy. Mielismy problem z oprogramowaniem, obecnie czas reackji na zgloszenie nie powinien przekroczyc 24 godzin. O którym panelu mowa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Sytuacja wraca do normy. Mielismy problem z oprogramowaniem, obecnie czas reackji na zgloszenie nie powinien przekroczyc 24 godzin. Tak tylko, że ja mam od czterech dni walniętego vpsa bo na obecnym debianie który macie do instalacji directadmin się wysypuje (zresztą nie tylko on) i tracę możliwość zrobienia czegokolwiek bo uwala wejście całkowicie poprzez ssh nawet nie wyświetli zapytania o login roota. Z taką reakcją na problemy to ja serdecznie dziękuję za taką usługę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław Kozłowski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Ja mam tak od tygodnia + samoodpalające się skrypty na ich OS`ie z DA.... nie jesteś sam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Ja mam tak od tygodnia + samoodpalające się skrypty na ich OS`ie z DA.... nie jesteś sam! Heh ja przetestowałem na czterech różnych takich jak ispCP Omega itd i na każdym jest to samo. Żaden nie instaluje się poprawnie a na naprawianie czegokolwiek to trzeba mieć dostęp do roota który wraz z instalacja tracę. Heh a najlepsze jest to, że prędzej tu pojawił się przejaw istnienia jakiejkolwiek obsługi na Hitme niż u nich w supporcie. Już myślałem, że kolejna firma zrobiła się widmem np jak sławne enno Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Takie pytanie - czy przed instalacją DA wyłączacie SELINUX? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Nie widzę zgłoszeń otwartych w panelu. Proszę otworzyć ponownie i na pewno przeanalizujemy. Co do "samo odpalających się skryptów" proszę uważać na stwierdzenia - nic takiego nie ma miejsca, chyba że nie zabezpieczył Pan sobie VPSa - to się wtedy skrypty "same odpalają". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Nie widzę zgłoszeń otwartych w panelu. Proszę otworzyć ponownie i na pewno przeanalizujemy. Skoro ludzie piszą, że przychodzi im mail o zamknięciu ticketu bez odpowiedzi supportu, to chyba logiczne, że nie widzi Pan otwartych ticketów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław Kozłowski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Nie bede kontynuować, po prostu się od was wyniosę jak skończy mi się abonament. A od tygodnia doprosić się nie można dostępu do panelu by zarządzać VPSem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Takie pytanie - czy przed instalacją DA wyłączacie SELINUX? Możesz bardziej rozwinąć swoje pytanie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Kernele OpenVZ nie mają wkompilowanego selinuxa i raczej nie widzę szans na działanie VPSów z włączonym tym "ficzerem" (plus raczej nie da się tego ustawić z poziomu VPSa na OpenVZ, a co najwyżej maszyny matki). Problem zapewne wynika z jakiś błędów po stronie konfiguracji SSH, może brak wpisanych odpowiednich allowed users w konfiguracji, przez co po apt-get update i restarcie usług robi sie problem? Chyba VPS się nie wywala z momentem uruchomienia instalacji panelu? Otwórz sobie drugą sesję SSH i sprawdzaj logi na bieżąco podczas instalacji.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Możesz bardziej rozwinąć swoje pytanie? http://www.crypt.gen.nz/selinux/disable_selinux.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Kernele OpenVZ nie mają wkompilowanego selinuxa i raczej nie widzę szans na działanie VPSów z włączonym tym "ficzerem" (plus raczej nie da się tego ustawić z poziomu VPSa na OpenVZ, a co najwyżej maszyny matki). Problem zapewne wynika z jakiś błędów po stronie konfiguracji SSH, może brak wpisanych odpowiednich allowed users w konfiguracji, przez co po apt-get update i restarcie usług robi sie problem? Chyba VPS się nie wywala z momentem uruchomienia instalacji panelu? Otwórz sobie drugą sesję SSH i sprawdzaj logi na bieżąco podczas instalacji.. Niestety nie da rady bo wiesza się w trakcie instalacji już. Normalnie zamiera działanie i po ptakach już przepadło nie wpiszez nic do konsoli ani nie zalogujesz się już. I tak ja napisałem wcześniej tak dzieje się na innych panelach np ispc omega. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Coż, nie będe zatem wymyślał możliwych scenariuszy, choć jest ich sporo, może marekxbx wyjaśni o co chodzi w wolnej chwili. Ty w ramach alternatywy (o ile to nie jest problem z jakimiś beancounters) możesz sobie po prostu zainstalować CentOSa, Fedorę albo inne Ubuntu i tam próbować odpalić DA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 @Fiercio, nie Twoja sprawa, zatem nie zmierzam Ci odpisywać. Zatem jeśli problem przy instalacji DA występuje proszę ponownie otworzyć zgłoszenie (Zgodnie z instrukcją) i problem zostanie rozwiązany w ciągu 24h. To jest zakończenie dyskusji przeze mnie w tym temacie. Dalsza korespondencja wyłącznie z klientami via ticket system. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Nie widzę zgłoszeń otwartych w panelu. Proszę otworzyć ponownie i na pewno przeanalizujemy. Panie Marku mam dość. Napisałem Panu o zwrocie pieniędzy w nowym zgłoszeniu, bo to już nie pierwszy problem. Kilkakrotnie to ja się dopraszałem o naprawę suportu bo nie można przelewu zrobić bo coś tam nie działa. Jestem już totalnie zdegustowany tymi uciążliwościami. Heh najlepsze jest to, że w przeszłości ja się musiałem dopraszać o naprawienie czegoś żeby wam kasę dostarczyć a nie wy się upominaliście o nią. Co do pisania nowych zgłoszeń to już nie będzie bo znudziło mi się dostawać e-maile o zamknięciu tematów bez waszej odpowiedzi. chyba prędzej byście się dogadali z ludźmi jakbyście jakieś forum postawili i tam prowadzili załatwianie spraw na bierżąco bo prędzej tu odpowiecie niż u siebie. Heh jak Pan ma kłopoty to mam obcykane większość skryptów to mogę wam postawić a nawet jak bym jakiegoś nie znal to szybko bym się dokształcił. napewno szybciej niż wy odpowiadacie w supporcie. Zatem jeśli problem przy instalacji DA występuje proszę ponownie otworzyć zgłoszenie (Zgodnie z instrukcją) i problem zostanie rozwiązany w ciągu 24h. Szanowny Panie Marku od czterech dni ma Pan pisane o problemie z waszym debianie ale brak waszej reakcji. A Pan mi serwuje następne 24 godziny taż to pomsta to daje ponad 100 godzin reakcji na zgłoszenie. Coż, nie będe zatem wymyślał możliwych scenariuszy, choć jest ich sporo, może marekxbx wyjaśni o co chodzi w wolnej chwili. Ty w ramach alternatywy (o ile to nie jest problem z jakimiś beancounters) możesz sobie po prostu zainstalować CentOSa, Fedorę albo inne Ubuntu i tam próbować odpalić DA. Zmiana licencji na direktadminie musi bć za każdym razem zgłaszana co nich (systemu też) co trwa do kilku dni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Zapomniałem jeszcze dodać do mojej poprzedniej wypowiedzi - usługi z którymi był problem zostaną przedłużone o dwukrotny czas usuwana usterki. Zmiany zostaną wprowadzone dla klientów, którzy dopiszą taką prośbę w zgłoszeniu. Dalsza dyskusja wyłącznie via ticket system. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
drajvver 4 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 W takim razie, jeżeli jest Pan na forum od ok.19 (sądząc po datach napisania postów), nie rozumiem braku odpowiedzi w Ticketach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław Kozłowski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 @drajvver, ja już się do tego przyzwyczaiłem, że najprostsze zadanie jest dla nich katorgą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Zapomniałem jeszcze dodać do mojej poprzedniej wypowiedzi - usługi z którymi był problem zostaną przedłużone o dwukrotny czas usuwana usterki. Zmiany zostaną wprowadzone dla klientów, którzy dopiszą taką prośbę w zgłoszeniu. Dalsza dyskusja wyłącznie via ticket system. Czyli mam jeszcze prosić o rekompensatę za niedziałający vps? Wydaje mi się, że skoro nie ustosunkował się Pan co do zwrotu pieniędzy ze względu na niską jakość supportu czyli brak reakcji na zgłoszenia to sam powinien Pan po przedłużać okresy usługi. Tak z ciekawości czemu Pan edytował post i zmienił z dwóch tygodni na dwukrotny czas usterki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 I co to te pisanie skoro i tak nie odpisze? Od tego mają własny system. Screeny pokazujcie jeśli już coś·.. No i co piszecie, bo jak jakies pierdoły to nie dziwota że nikt nie odpisuje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 I co to te pisanie skoro i tak nie odpisze? Od tego mają własny system. Screeny pokazujcie jeśli już coś·.. No i co piszecie, bo jak jakies pierdoły to nie dziwota że nikt nie odpisuje... Jarek skoro uważasz, że po całej nocy siedzenia i kombinowania czemu się nie instaluje poprawnie DA napisałem pierdołę to sorki zostawię to bez komentarza. Jak ty byś się zachował jakbyś przygotował na szybką reinstalcję vpsa przez noc (notabene nie pierwszy raz robiona instalacja) na którym masz np swoje forum z tego co pamiętam z innego suportu chyba o jakimś programie antywirusowym antywirusowym (zdaje się, ze na MyBB) a tu zonk. Piszesz i nic a bekap ci siedzi na twardzielu bez możliwości uruchomienia. No jakbyś miał taka 4-5 dniową przerwę bez żadnej odpowiedzi? Co byś zrobił? Jeśli wysyłałem jakis ticket to nie bez podstaw np jak był zwalony system płatności i nie można było zapłaćic. Choć to chyba powinno być w interesie firmy której się płaci żeby takie sprawy działały. A jak ty byś sie zachował jakbyś był na miejscu moim i innych obecnie czekałbyś z forum na twardzielu dwa tygodnie albo miesiąc na łaskawą reakcje firmy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław Kozłowski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Jarek, weź sie lepiej ucisz i nie wypowiadaj, bo naprawdę to co sie dzieje, przechodzi ludzkie pojęcie. Co to sąd żeby dowody wysyłać? Wystarczy że ja wiem, oni wiedzą, a to że mnie nerwy biorą, wyrzucam je na forum. O pierdoły to ty pytałeś tu na forum, po prostu nie broń ich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Zrezygnował bym z usług i przeniósł się gidze indziej, oraz zaradzał bym zwrócenia pieniędzy. Wszystko do czasu jednak. Ja nie mogę na razie powiedzieć złego słowa. Lecz wszystko się może zmienić. Chodzi mi o to że p. marek oświadczył, że nie będzie odpowiadał na pytania w tym temacie, stąd tamten wpis mój. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viking 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Zrezygnował bym z usług i przeniósł się gidze indziej, oraz zaradzał bym zwrócenia pieniędzy. Wszystko do czasu jednak.Ja nie mogę na razie powiedzieć złego słowa. Lecz wszystko się może zmienić. Chodzi mi o to że p. marek oświadczył, że nie będzie odpowiadał na pytania w tym temacie, stąd tamten wpis mój. Toteż w tickecie zaproponowałem im zwrot pieniędzy. Zapłaciłem 15 tego miesiąca czyli opłata liczy się od 16 a 19 okazało się, że nie zainstaluję na debianie 5 da a debiana 4 chaba zjadła. Centos też sie wysypuje bo dziś sprawdziłem. No wiesz nikt nie chce publicznie o swoich niedociągnięciach pisać czy o ignorancji klientów. Napiszę ci tak od lutego do tego miesiąca napisałem w 3 różnych sprawach. 2 z nich dotyczyły niemożności uiszczenia zapłaty. Czyli prosiłem się ich żeby przjęli pieniądze. 1 sprawa na dziendobry była związana z sprawą techniczna i tyle czyli byłem tzw bezproblemowym klientem bo ze wszystkim sobie radiłem w własnym zakeresie ale wiesz są sprawy nie do przeskoczenia z poziomu użytownika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Forum nie jest supportem HitMe.net.pl. Proszę moderatora o usunięcie postów nie pasujących do działu "Opinie". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach