Skocz do zawartości

Polecane posty

Tak więc support jest wręcz absurdalny, na prosty ticket z zapytaniem kiedy mogę spodziewać się panelu do zarządzania, od niedzieli nikt nie raczył nic napisać. Przeważnie zawsze na odpowiedź czekam praktycznie 24 godziny, gdyż na ticket wysłany o 8 rano, pracownik odpowiada koło północy.

 

W niedzielę otrzymałem odpowiedzi na dwa tickety po 2 godzinach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

być może wydam się tzw 'jednopostowcem' jak już to widziałem na WHT.

Forum odwiedzam codziennie, czytając posty, tematy, pisząc z Bossem przy okazji ucząc się czegoś nowego, aczkolwiek nic nie piszę.

 

Do rzeczy...

Ogólnie firmie Hitme nic zarzucić nie mogę, mam tam VPS i gdy miałem jakiś problem pisałem do supportu i wciągu 2-3 h zawsze miałem odp. bez żadnego ale mogłem zadać pytanie na które otrzymywałem odpowiedz.

 

VPS chodzi sprawnie , support niczego sobie ....

Obecnie nie widzę żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może kwestia źle zadanego pytania ?

np odpowiedź na pytanie: czemu apache u mnie nie działa , będzie zdecydowanie wolniejsze niż odpowiedź na pytanie czemu apache u mnie nie działa, pokazuje się błąd [jakiś błąd], w logach jest napisane [logi]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie w HitMe dla vps'ów openvz oraz budgetvps jest dostępny autorski panel.

http://panel.rootvps.pl/

 

Jeśli korzystasz z VPS'a xen, to Marek wspominał na forum, że do końca tygodnia będą starali się odpalić autorski panel dla vps'ów w tej wirtualizacji :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli korzystasz z VPS'a xen, to Marek wspominał na forum

Wspominał na forum... A czy forum jest to biuro obsługi klienta danej firmy?

To już lepiej OVH robi. Bo pomimo, że nie umieszczają swoich dziwolągowatych pomysłów na stronach firmowych, to chociaż mają własne forum, a nie jakiś nie znany większości klientom webhostingtalk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy tych cenach to mogliby nawet miesiąc odpowiadać. Dobrze wszyscy tu wiedzą, że ceny tych vpsów to grosze i krzykacze nie mają w większości alternatywy. Więc może czas skończyć ciągnąć ten bezsensowny wątek jak to support nie odpowiada. Nie odpowiada bo nikt za to nie płaci - trzeba się nauczyć, że dostaję tyle ile płacę. Nie można się spodziewać mercedesa w cenie malucha. Raczej nikt nie dostał jakieś sla na bok w tych cenach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przy tych cenach to mogliby nawet miesiąc odpowiadać. Dobrze wszyscy tu wiedzą, że ceny tych vpsów to grosze i krzykacze nie mają w większości alternatywy. Więc może czas skończyć ciągnąć ten bezsensowny wątek jak to support nie odpowiada. Nie odpowiada bo nikt za to nie płaci - trzeba się nauczyć, że dostaję tyle ile płacę. Nie można się spodziewać mercedesa w cenie malucha. Raczej nikt nie dostał jakieś sla na bok w tych cenach.

 

Kupujesz katchup z biedronki. Zatruwasz się nim, przez tydzień siedzisz w toalecie, a w pracy musisz brać L4. Po czym napiszesz list do biedronki, a oni odpiszą "niech się Pan nie dziwi, trzeba było kupić droższy ketchup"...

 

Śledzę tu dyskusję od jakiegoś czasu i zastanawiam się, czy dobrze widzę. Klient ma prawo oczekiwać od firmy odpowiedzi w rozsądnym czasie. Czasem koresponduję z obcymi osobami, w firmach, z którymi wcześniej nie miałem kontaktu i odpowiedź otrzymuję tego samego dnia, a mówię o przypadkach gdy to oni są moimi potencjalnymi klientami, a nie ja ich.

 

Jeżeli ktoś za daną cenę nie może utrzymać biura obsługi klienta na rozsądnym poziomie, to niech podniesie cenę, albo niech na stronie firmowej wyraźnie napisze - odpowiadamy na maile jak nam się zachce. Tania oferta więc nie miej pretensji.

 

Nie piszę tu o Hitme, ale ogólnie.

 

Z drugiej strony ceny zeszły do tak niskiego poziomu, że nie dziwię się iż nie starcza na obsługę klientów. Tyle, że to klientów nie powinno interesować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nie jestem jedyny.

Napisałem zgłoszenie w systemie bilingowym, otrzymałem co prawda połowę odpowiedzi i miałem podjąć decyzję. Albo reinstalka systemu, albo analiza technika. Myślę sobie...zanim się na gościa doczekam, to wole przeinstalować CentOS na Debiana.

Nie liczę tu także na naprawienie mojego problemu z SSH przez obsługę, bo to leży w moim interesie.

Mając jednak na VPSie zaplecze własnej strony www, a na nim 8 GB danych, nie wypada tego stracić.

Powołując się na regulamin usługi chciałem wykonać kopię zapasową tylko trzech katalogów. I co? oczywiście taka opcja w nowym panelu nie działa. Postanowiłem więc zadzwonić....

Po kliku minutach usłyszałem głos w słuchawce. Oczywiście, wykonamy Panu backup, przeinstalujemy system, przywrócimy kopię: proszę wysłać maila, zajmiemy się tym w półtorej godzinki.

Po wysłaniu maila wczoraj około godzinki czternastej, do tej pory jestem bez serwera.

 

 

A teraz, żeby nie było niedomówień, że coś zmyślam :D

Sprawę rozpocząłem 14/06/2009 17:11 [zgłoszenie #861505], po godzinie miałem odpowiedź na zgłoszenie, w kilka minut wysłałem taką wiadomość:

Czy w obecnej sytuacji przed reinstalacją systemu jest możliwość wykonania backupu danych? Opcja taka w nowym panelu nie działa.

Odpowiedzi nie było, więc był telefon

http://i42.tinypic.com/2hx7fx4.png

Miał być mail, więc był

http://i40.tinypic.com/11kv614.png

Odpisałem, ale...potem to już nic nie było...

 

Ogólnie nie mam na co narzekać, bo jakość usług jest świetna. Pan na infolinii jest tak uprzejmy, że aż łezka się w oku kręci, ale po co mówić, że zrobi się w 1,5 godziny, jak przez prawie 24 godziny nie rusza się danego tematu? To oferta budgetvps.pl, ale bądźmy poważni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porównanie to jest głupie. Nikt się chyba vpsem nie zatruł a i usługa jest świadczona zgodnie z regulaminem. Jeśli oczekujesz czegoś to kupuj tam gdzie ci to dają. Są różne marki ketchupów. Jeden smakuje lepiej drugi gorzej. Usługa 10 razy tańsza niż inne nie musi ci smakować ale nikogo to nie interesuje.

 

Nie masz umowy na czas odpowiedzi boku to wcale nie muszą odpowiadać w terminie jaki ty sobie wymyślisz. Czas sobie to wbić do głowy i przestać spamować jedno i to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Usługa 10 razy tańsza niż inne nie musi ci smakować ale nikogo to nie interesuje.

Hmm, no widzisz a mi się wydawało, że jednak powinno to kogoś interesować. Rozumiem, to ja jestem dla firmy a nie firma dla mnie, tak?

 

Nie masz umowy na czas odpowiedzi boku to wcale nie muszą odpowiadać w terminie jaki ty sobie wymyślisz. Czas sobie to wbić do głowy i przestać spamować jedno i to samo.

 

Gratuluję podejścia! Ja ze swoimi klientami nie mam podpisanej żadnej umowy dotyczącej czasu odpowiedzi, a staram się odpisywać na ich maile najszybciej jak się da. I jakoś nie wyobrażam sobie powiedzieć im, żeby nie mieli pretensji, że odpowiedziałem po miesiącu.

To się po prostu nazywa szacunek i troska o klienta, ale ja widzę, że te pojęcia są dla niektórych po prostu obce. Z drugiej strony są też tacy, co są w stanie odpowiadać błyskawicznie.

 

Tobie natomiast proponuję wbić sobie do głowy, że klient to nie petent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja bym chciał zwrócić uwagę na nieaktualny regulamin oferty:

 

3. Dla serwerów VPS opartych o system Linux klient ma możliwość wyboru pomiędzy kontem FTP o wielkości określonej w punkcie 2 pod kopie zapasowe swojego serwera VPS a wbudowanym w panel HyperVM systemem kopii zapasowych. Natomiast w przypadku serwerów VPS opartych o system Microsoft Windows klient ma prawo do korzystania z konta ftp o wielkości przysługującej mu przestrzeni na kopie zapasowe.

 

HyperVm już nie ma więc jak wygląda teraz backup? Dostępny jest tylko poprzez ftp?

 

 

1. Klient ma prawo do przesłania w ciągu miesiąca określonej ilości danych (limit transferu) przez łącze BudgetVPS.pl w zależności od wybranego przez niego planu. Miesięczny limit transferu wyświetlany jest w panelu HyperVM.

 

Zużycie transferu powinno być wyświetlane w nowym panelu jednak ciągle mam 0.00 (może zrobiło się unlimited :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tobie natomiast proponuję wbić sobie do głowy, że klient to nie petent.

 

Klient kupujący taką usługę w takiej cenie co najwyżej powinien się cieszyć, że ona istnieje.

W tym przypadku to prawie jak charity... więc nie dziwię się, że komuś nie zależy bo 99% klientów i tak nie ma alternatywy w tej cenie i nie kupi nic lepszego. Więc tu bardziej ta usługa jest dla klienta niż klient dla firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klient kupujący taką usługę w takiej cenie co najwyżej powinien się cieszyć, że ona istnieje.

W tym przypadku to prawie jak charity... więc nie dziwię się, że komuś nie zależy bo 99% klientów i tak nie ma alternatywy w tej cenie i nie kupi nic lepszego. Więc tu bardziej ta usługa jest dla klienta niż klient dla firmy.

 

Prohost, przesadzasz trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może i ja wtrącę swoje dwa grosze co do usługi budgetvps bo korzystam z niej od paru miesięcy.

Vpsy nieźle działają jeśli nic się nie dzieje, ale jak zaczynają się jakieś problemy to zaczynają się i schody.

Co do kontaktów z obsługą jeśli znajdzie się ktoś na dyżurze to jest super (osobiście miałem przyjemność kontaktować się z Panem Dominikiem jeśli się udało skontaktować z kimkolwiek to właśnie ten Pan odpowiadał) ale no właśnie jeśli się znajdzie.

Przez ostatni tydzień próbowałem się skontaktować z konsultantem. Napisałem kilka zgłoszeń i niestety zonk. Dostałem tylko jedną odpowiedź na zgłoszenie z zapytaniem czy wogle ktokolwiek obsługuje budgetvps żeby nie rozpoczynać nowych zgłoszeń tylko pisać w jednym (heh no nie ma sprawy jakby ktoś odpowiadał). Zauważyłem, że jakiekolwiek kontakt pojawia się tuż przed terminem płatności a po oplaceniu znika. Co prawdę żadko wysyłałem zgłoszenia. Najwyżej jak już naprawdę coś się działo.

Teraz do sedna sprawy przystąpię. Otóż trzy dni temu zrobiłem reinstalację vpsa i ku zdziwieniu okazało się, że mam do wyboru z dystrybucji debiana tylko jedną dystrybucję chyba jakąś autorską w wersji 5. Zrobiłem na niej instalację zainstalowałem directadmina i tu się zaczęły schody. Po instalacji straciłem możliwość wejścia ssh przez puuty i jakikolwiek inny tego typu programach. Domena główna i ip przestało odpowiadać w przeglądarkach. Pomyślałem, że coś uwaliłem i zrobiłem ponowny reinstal i to samo znowu. Przetestowałem z innymi panelami np z ispcp omegą i na każdym panelu takie samo zachowanie. Żeby cokolwiek sprawdzić spróbować naprawić to musiałbym mieć dostęp do ssh (który oczywiście tracę z chwilą instalacji). Czas opłaty vpsa leci a vps oczywiście nie działa. Po napisaniu zgłoszenia o tym problemie dziś dostałem odpowiedź, ale ktoś może na nią odpowiedzieć np za tydzień a mi vps nie działa.

I teraz rodzi się pytanie takie czy wszystkie panele są walnięte <_< czy coś jest nie tak z dystrybucją którą udostępniają? Czy coś jest nie tak z maszynami czy ja mam jakieś udziwnione łącze (przed instalacją jest oki).

A teraz konkretne pytanie co Panowie możecie na to poradzić? chodzi mi o właścicieli budgetvps. Czas opłacony mi leci vps mi nie działa. bekap mi leży na komie bo takowego nie udostępniają obecnie.

Może pisząc tutaj będzie jakaś szybsza reakcja (zobaczymy) bo pisząc zgłoszenia na supporcie budgetvps to prędziej chyba świąt doczekam niż reakcji oczywiście jakbym nadal opłacał niedziałającego vpsa.

Pozdrawiam

 

PS

Co do kontaktu telefonicznego poprzez infolinie to jak ktoś lubi słuchać automatycznej sekretarki i zostawiać swoje nagrania jeśli się uda to można tak zgłosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak wyżej. Napisałem zgłoszenie do supportu tydzień temu, brak odpowiedzi, jedynie przyszedł mail z automatu, że etykieta zostaje zamknięta przez brak MOJEJ (!) odpowiedzi. Chodziło mi o to, że w panelu nie pokazuje zużycia transferu, co jest dla mnie co najmniej dziwne... Może po napisaniu tutaj coś się ruszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh zgadza się mi też zamknęli 4 zgłoszenia bez odpowiedzi. I do tego jakoś nie mam do tej pory odpowiedzi na na moją jaką im odpisałem.

Zaczyna robić się to irytujące. Panowie z Hitme ja może i mało płacę (najwyższy pakiet z limitowanego transferu) ale płacę i vps mi leży bo nie mogę ani naprawić ani zainstalować żadnego panelu na debianie bo pada vps. Albo coś zróbcie albo po prostu proszę zwrócić pieniądze i pójdę gdzie indziej.

 

Chyba w regulaminie jest napisane wyrażnie jaki jest czas reakcji:

3. BudgetVPS.pl zobowiązane jest do reakcji na zgłoszenie klienta o nieprawidłowym działaniu usługi określone jako „POWAŻNA AWARIA” przesłane za pośrednictwem systemu zgłoszeń zlokalizowanego pod adresem http://support.hitme.net.pl przesłane do właściwego departamentu tj. „BudgetVPS.pl” w godzinach:

Od 8:00 do 23:00 – Najbliższy możliwy termin

Od 23:00 do 8:00 – Najbliższy możliwy termin

4. W przypadku przekroczenia wymienionego w punkcie 3 terminu klient ma prawo do rekompensaty w wysokości trzykrotności rekompensaty wymienionej w punkcie 2 niezależnie od dostępności usługi w danym miesiącu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Tak pod tym adresem. Ech szkoda pisać. Od godziny 13 brak jakiejkolwiek znowu odpowiedzi a vps trzecią dobę już nie działa.A jutro pewnie przyjdzie e-mail z informacją o zamknięciu zgłoszenia i zapewne opłata za prawie cały miesiąc przepadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak pod tym adresem. Ech szkoda pisać. Od godziny 13 brak jakiejkolwiek znowu odpowiedzi a vps trzecią dobę już nie działa.A jutro pewnie przyjdzie e-mail z informacją o zamknięciu zgłoszenia i zapewne opłata za prawie cały miesiąc przepadnie.

 

No to chyba błąd... http://support2.hitme.pl/index.php?group=hitmenet - ja tu piszę zawsze zgłoszenia (choć odpowiedzi i tak nie ma <_< ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdziekolwiek by nie wysłać, ticket wisi. Mój już od tygodnia. Olewają na maxa, jestem pewien że już nigdy nie skorzystam z ich oferty. A moje wymagania względem tej firmy byłby minimalne, hostowałem tam jedynie prostą stronę w html. Jednakże liczy się dla mnie dostępność, dlatego też boje się gdyby cokolwiek się tam stało (awaria każdego typu). Wolę być przezorny i przenieść się gdziekolwiek indziej. Tak więc po prostu odradzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja wraca do normy. Mielismy problem z oprogramowaniem, obecnie czas reackji na zgloszenie nie powinien przekroczyc 24 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×