Skocz do zawartości

Polecane posty

Ja nie wiem ale czuję się totalnie zlanych z ich strony zadałem pytanie na supporcie i kuźnia 2 dni zero cisza ;) totalna :P

 

U mnie to samo już 3 dni leży i teraz zamknęli... Nie wspominając o tym, że w niedzielę zamówiłem VPS'a, przelałem należność z mBanku do mBanku (gdzie przelew pojawia się obrazu na koncie) i do tej pory zero odpowiedzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie to nie jest poważne jak na firmę ;) wybaczcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś pisałem dobre opinie o tej firmie. Obecnie muszę moje zdanie zmienić. Kontakt od ponad miesiąca - mizerny. Napisałem ok. 30 maili. Dzwoniłem - nikt nie odbierał, pisałem smsy - nikt nie czytał. Od 5 tygodni nie mogę korzystać z serwera, ponieważ nie mogą podać dnsów jakie mam ustawić domeną - próbowałem kilka sposobów i lipa. Macie też kłopoty z kontaktem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana bardzo prosta, kiedyś klient posiadał u nas VPS Managed operacje były realizowane on request. Następnie zrezygnował na rzecz VPSa w HitMe.net.pl, podstawowe operacje realizowane.

 

A teraz... Klient wykupił serwer w BudgetVPS i oczekuje supportu, który jest dodany do usług HitMe.net.pl. Administracja VPSem w BudgetVPS jest w pełni samodzielna. Przy VPS z DirectAdminem nasz support kończy się na instalacji panelu, dalsze zarządzanie, tj. konfiguracja hostów (bo serwer DNS jest uruchomiony na wszystkich IP) to jest już poza naszym zakresem obowiązków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W hitme.net.pl musiałem co kilka dni robić reebot na vpsie - temu zrezygnowałem. Zauważ, że nie chciałem tego pisać i nigdzie nie pisałem, bo myślałem, że będzie tym razem lepiej. Marekxbx nie chce kłócić się ale podesłaliście dane do moich vpsów z bok(malpa)hitme.net.pl. Gdybym wiedział, że budgetvps jest całkowicie samodzielna to nie kupiłbym tego. Pisałem, że zależy mi tylko na tym, aby wszystko od razu działało. Nie chcę się kłócić, chcę być stałym klientem ale Wy obecnie mi tego nie umożliwiacie. Chętnie dokupiłbym nawet kolejne vpsy z nowymi IP ale do tego potrzebna jest współpraca.

 

Czekam na kontakt PW. Tak sobie czytam maile i przed zakupem było całkiem sympatycznie - mam nadzieję, że też tak będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@neon103 na stronie wyraźnie jest napisane:

 

Ofertę BudgetVPS kierujemy przede wszystkim do osób niewymagających pomocy technicznej w obsłudze serwera VPS, szukających dobrej ceny i wysokiej jakości świadczonych usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez sie wypowiem.

server vps w hitme (nie budget!).

 

wydajnosc serwerów bardzo dobra,

 

 

serwery w gdansku - wiedzialem co kupuje, ale juz lepiej chyba mi do francji (ovh) czy tam niemiec leci niz tam (mieszkam na podkarpaciu).

kontakt:

czasem idzie sie dogadac super (spoźniony pare godzin z zrezygnowaniem vps i nie robili problemu ze musze placic itd),

czasem slabo - zdawkowe odpowiedzi, generalnie nic nie znaczace. widac zalezy od humoru osoby piszacej :)

czasem szybciutko - 15 minut,

czasem wolno - po upomnieniu sie po ponad dniu (chodzilo o aktywacje oplaconego vpsa).

dzialanie - hmm, generalnie dobrze, ALE.. problemy z pamiecia jakies, nie pamietam juz tresci (a zerwalo mi potem neta to zamknalem putty - a mialem kopiowac sobie tresc :/), wystapily przy instalacji serwera do gry (guasnos bodajze) - ale niby sie zainstalowalo, i to samo przy instalacji pakietu psmisc albo unzip (tez nie pamietam) - tez sie niby zainstalowalo (tj unzip na pewno dzialal, i killall z psmisc)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@neon103 na stronie wyraźnie jest napisane:

 

Jak już pisałem, kontaktowałem się poprzez: bok(malpa)hitme.net.pl

Nawet nie czytałem dokładnie strony, polecili to po prostu zaufałem.

 

Jeszcze mam nadzieje, że wszystko ułoży się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to już w naturze ludzkiej jest.. nie czyta się co kupuje ale i tak pretensje ma się do wszystkich innych, a nigdy do siebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mam pretensje? Nie mam tylko po prostu niech podeślą jakie wstawić dnsy i będzie ok, bo te co podali mi te nie działają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy mam pretensje? Nie mam tylko po prostu niech podeślą jakie wstawić dnsy i będzie ok, bo te co podali mi te nie działają.

 

A nie możesz sobie własnych ustawić? Konfiguracja bind + google

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie czyta się co kupuje ale i tak pretensje ma się do wszystkich innych, a nigdy do siebie

Widząc sposób reklamy firmy Hitme na tym forum wcale się nie dziwię.

Ileż to razy osobom chętnym na gotowe środowisko hostingowe poleca się vpsa... a żeby było tanio to w budget... A żeby było hostingowo to: taak. Doinstalujemy panu DirectAdmina do tego za drobną dopłatą.

 

A później płacz klienta w sytuacji, gdy ma problem. I odpowiedź (albo całkowity jej brak, bo przecież budget nie ma supportu) "widziały gały co brały"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pogadam z szybki-serwer.pl* pewnie pomoże mi ustawić wszystko, bo kontaktu zero - chociaż temat był czytany.

*chłopak zawsze jest pomocny - nie tylko w hostingach zakupionych u nich - to się ceni i pamięta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że sesja wisi w temacie, nie znaczy że go na bieżąco czytam. Wszystko na VPS jest skonfigurowane i było skonfigurowane, została kwestia ustawienia glue DNSów w domenie klienta albo stworzenia "jakiś" hostów. Technik będzie się w tej sprawie kontaktował dziś w nocy.

 

@Fiercio zanim coś napiszesz 2 razy przeczytaj i 3 razy się zastanów. Oferowaliśmy się na forum ? Nie. Zatem nie mieszaj spraw i nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...przez co nie można się zalogować do panelu, w którym można by zgłosić tenże problem... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aj pieprzy* bzdury aż się czytać tego nie da...

Testowałeś usługi? Jak nie to po co głupoty gadasz...

 

Od lutego używam VPSa z BD i sprawuje się wyśmienicie. Support? Odpowiada - nie po 5 minutach ale odpowiada i to konkretnie a nie jakimiś zaimkami, a to ważne.

 

To że akurat przysyłają informację że znaleziono lukę w jakimś skrypcie i proponują aktualizację to spam? W łeb jeden z drugim się puknąć, a nie sądami straszyć... Nie podoba się taka pomoc? To wio... Za takie groźby sam bym takiego klienta wywalił...

 

 

Z resztą czego Wy wymagacie za takie pieniądze? Jakoś jest na prawdę wysoka, maszyny nie są przeciążone, nie ma serwerów gier, łacza śmigają, serwery w Polsce - więc po co te gadanie?

 

To że jeden z drugim jest ślepy - tak - i nie potrafił przeczytać regulaminu to już tylko jego wina. Jasno napisane jest że to oferta bez supportu. Zapłaćcie 100 zł albo sio za granicę.

 

Nie faworyzuje firmy ale takie pisanie głupot az mnie osłabia...

 

Reagujesz emocjonalnie na proste stwierdzenie. Przykro mi to mówić, ale ja miałem identyczną sytuację. Również na taką odpowiedź czekałem kilka dni i opisałem to zresztą wcześniej na tym forum. Więc może jednak coś w tym jest? A czy to nie jest bardzo dziwne, że takiej prostej informacji nie było na stronie? Zresztą wciąż nie ma - sprawdziłem właśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie - spokojnie.

 

Nie wiem czemu był problem z billingiem - panel jest opłacony, licencja aktywna, nie było problemów z siecią, w logach pusto. Wygląda jak by przez chwilę były niedostępne serwery licencyjne WHMCS i akurat w tym momencie panel próbował sprawdzić czy nadal ma działać, czy już przestać :-)

 

Przepraszam za problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panowie - spokojnie.

 

...

 

Panie Marku! Jak można być spokojnym w obliczu kiedy zgłaszam problem i moje zgłoszenie już 15 dzień leży otwarty. Rozumiem gdyby sprawa dotyczyła błahych rzeczy, ale problem dotyczy poczty email moich klientów! Kontakt telefoniczny był - prosił Pan o maila i zapewniał Pan że się tym zajmie, napisałem maila i cisza. Pisałem dodatkowego maila i bez odpowiedzi. Dzisiaj nagrałem się Państwu na pocztę głosową - kontaktu brak. Już straciłem kilku klientów?! Za chwilę będę kolejnych przenosił do konkurencji! Dla mnie są to straceni klienci i stracone pieniądze, których nie zarobię, ale też które będę musiał zwrócić! BEZ JAJ! PROSZĘ O PILNY KONTAKT

 

Gdyby jednak miał Pan problemy z pamięcią podsyłam numery zgłoszeń: BLA-591296 i FFN-110783 - odnośnie problemów pocztowych, a także PPN-561343 odnośnie zmiany pakietu!

 

A gdy jednak chciał mi Pan jakoś zrekompensować straconych już klientów, z chęcią prześlę Panu informację ile straciłem na którym kliencie! A może podam kontakt do Państwa firmy i niech klienci się już bezpośrednio Państwa pytają, kiedy wreszcie ktoś zrobi porządek z tym wszystkim!?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Witam

Na budgetvps oraz z panelu vpsa przy logowaniu macie błąd License Validation Failed.

 

W autorskim Panelu taka informacja ? hmmmm dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W autorskim Panelu taka informacja ? hmmmm dziwne.

 

W autorskim panelu problemu nie było, tylko w WHMCS a szanownej konkurencji się chyba nudzi skoro to wytyka... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie konkurencja "wytyka"? Problem z certyfikatem napisała prywatna osoba... a Damian jedynie zdziwił się, że takie coś występuje. Nie widzę w tym nic dziwnego... .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również napiszę kilka zdań o jakości firmy Hitme. Tak więc support jest wręcz absurdalny, na prosty ticket z zapytaniem kiedy mogę spodziewać się panelu do zarządzania, od niedzieli nikt nie raczył nic napisać. Przeważnie zawsze na odpowiedź czekam praktycznie 24 godziny, gdyż na ticket wysłany o 8 rano, pracownik odpowiada koło północy. Tak przeważnie bywało. Rozumiem ogrom pracy związany z przenoszeniem jednak chciałbym móc zarządzać swoim VPS z panelu i chciałbym wiedzieć kiedy to będzie możliwe. Tak więc support oceniam na -1, ponieważ jak już wspominałem, nie jest to pierwsza taka 'olewka'. Na serwery narzekać nie można, ale dla mnie liczy się w równej mierze kontakt, choćby jako taki, z klientem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×