BadY 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2010 W zasadzie to padło już w sobotę w nocy, support jakoś w niedziele odpowiadał przez ich panel klienta. Na koniec dnia powiedzieli, że padł dysk. No ale cóż, to już hmm... nie pamiętam która taka awaria w ciągu ostatnich czterech miesięcy. Jak by tego było mało to do dzisiaj nie mogę wysłać poczty przez thunderbirda, serwer odrzuca połączenia a jak wyśle przez webmaila to dostaje email od serwera "folder internal data" po czym TB ponownie pobiera całą pocztę! Już mam dość tej firmy, wczoraj przeniosłem się do unixstorm.org (mają dobre opinie więc może będzie lepiej) a cjc dziękuję, szkoda nerwów dla zaoszczędzenia paru złotych. cjc.pl w gratisie powinno klientom dawać nerwosol Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
P.C. 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2010 Niedziela 7 marca kolejny pad serwera cjc.pl :/ w eFuturo Ehh co za firma, szkoda gadac, telefonow wcale nie odbieraja, zeby sie cos dowiedziec, nawet co swoim klientom mam powiedziec - kiedy cos ruszy. Pani Agata chyba pracownik odpisuje raz na jakis czas na e-mail, a do szefa P. Czechowskiego nie ma zadnego kontaktu. Styczen: 2 awarie - 6 styczen, 24 styczen Pirma jak firma, tylko zaplacisz kase, a pozniej zero pomocy i odzewu. Proszę o kontakt via ticket w panelu klienta lub PW- sprawa zostanie załatwiona. Była umieszczona i nadal jest informacja w panelu klienta o awarii dysku, i z tego co widzę na wszystkie tickety jest udzielona odpowiedź z wyjasnieniem przyczyny offline. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
misiek28 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2010 Proszę o kontakt via ticket w panelu klienta lub PW- sprawa zostanie załatwiona. Była umieszczona i nadal jest informacja w panelu klienta o awarii dysku, i z tego co widzę na wszystkie tickety jest udzielona odpowiedź z wyjasnieniem przyczyny offline. Kiedy awaria będzie usunięta? Panie Pawle, tylko szczerze..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
P.C. 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2010 Do końca tego tygodnia - niedziela, powinny zakończyć się problemy z tym serwerem - na bieżąco informujemy klientów o poczynianiach w panelu klienta. Proszę o kontakt via PW - udzielę szczegółowej odpowiedzi, chociaż preferujemy kontakt via panel klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2010 5 dni downtime'u, heheh. Pełna profeska. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BadY 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2010 5 dni downtime'u, heheh. Pełna profeska. Nie no, serwer działa ale jakość usług jest mizerna. Coś tam pada średnio dwa razy w miesiącu. czasem odpowiedzą czasem nie albo całkowicie przemilczą jakby nigdy nic. W niedzielę w panelu klienta przez kilka godzin było info o zmianie adresów IP serwerów dns - ns5 i ns6, potem notka zniknęła i pojawiła się informacja o padzie dysku, podczas gdy ja zdążyłem zmieniłem dns dla kilku domen to po zniknięciu ww notki zachodziłem w głowę czy oby dobrze zrobiłem, niepoważne sytuacje w tej firmie przekraczają wszelkie granice. Na szczęście za kilka dni wygasa mój abonament i nie mam zamiaru go przedłużyć. W zasadzie to już się ewakuowałem bo ostatnim razem nawet nie raczyli wysłać maila z informacją, że się kończy i po kilku dniach po prostu zablokowali moje konto bez żadnego wyjaśnienia, na usprawiedliwienie swojego niechlujstwa i lekceważenia klienta (bo inaczej tego nazwać nie można) firma cjc umieściła stosowny pkt. w regulaminie. Na 7 dni przed końcem ważności Usługi Operator informuje Abonenta o zbliżającym się końcu ważności Usługi. Informację tą Operator wysyła drogą e-mailową na adres wskazany w Formularzu zamówienia. Ze względu na specyfikę funkcjonowania korespondencji e-mail, Operator nie ponosi odpowiedzialności za nie doręczenie powiadomienia o zbliżającym się końcu ważności Usługi. Datę ważności Usługi Abonent może sprawdzić samodzielnie w Panelu Administracyjnym Usługi, na stronie www.cjc.pl, po zalogowaniu na konto podane w Formularzu zamówienia Co raczej należy interpretować -> nie wysyłamy żadnych powiadomień, tym razem też nie otrzymałem stosownego maila a dokładnie za 2 dni wygasa ważność abonamentu więc jak widać "specyfikacja funkcjonowania korespondencji email" w firmie cjc w moim przypadku zawodzi regularnie. Więc jeśli szukasz w miarę przyzwoitego hostingu to od cjc.pl trzymaj się z daleka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yokel 1 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2010 Przekazując do nas dane, klient sporządza kopie bezpieczeństwa. Wszystkie zawarte w ofercie dane będą regularnie chronione. W przypadku utraty danych, klient zobowiązany jest jeszcze raz je nieodpłatnie do nas przekazać. Ciekawe o co chodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
misiek28 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2010 Ciekawe o co chodzi. Kasę zainkasować bez żadnej odpowiedzialności Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alwaro 4 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 mam u nich serwer ale korzystam tylko z obsługi DNC CONTROL jak www działa to nie wiem, kontak email dobry a telefoniczny 2/10 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poczta2o 0 Zgłoś post Napisano Październik 1, 2010 ciekawe co oznacza kontakt 2/10 - czy na 10 twoich telefonów 2 odebrali? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BadY 0 Zgłoś post Napisano Październik 2, 2010 Znając cjc to znaczy, że na 10 wysłanych maili dostał aż 2 potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Oczywiście bez odpowiedzi. A przy kontakcie telefonicznym to 2 razy udało się nagrać na sekretarkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/128-cjc-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/128-cjc-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34252-dyskusje-cjcpl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach