mag 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2008 Proszę Was o opinie dot. tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2008 Moja ocena punkty od 0 do 10. Support = 8 Działanie serwerów = 10 Panel = 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2008 Moja ocena punkty od 0 do 10.Support = 8 Działanie serwerów = 10 Panel = 2 Wiele osób narzekało na support w LW, czy Twoja ocena jest dla standardowego supportu czy dla wykupionego extra? Zauwazylem na Waszej stronie że wykorzystujecie równiez serwerownię OVH. Ile punktów przydzieliłbyś dla OVH wg powyzszego kryterium? Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2008 Moja ocena punkty od 0 do 10.Support = 8 Działanie serwerów = 10 Panel = 2 Zgadzam się powyżej, ale support to raczej tak na 6-7 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2008 @mag: Looknij na opinię Bolda http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...amp;#entry62038 Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2008 w ovh Support = brak kryterium oceny -n Działanie serwerów = 9/8 Panel = 10 Wróćmy do leaseweb Ps... mowilem o supporcie standardowym Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2008 czy leaseweb.com nadaje sie pod hosting serwerow gier ? wiadomo sprawa ping, czy warto ? pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2008 Leaseweb jako jedyna z tych bardziej budżetowych serwerowni ma chociażby styk z polskim punktem wymiany ruchu PL-IX co mówi samo za siebie .. . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nfq 0 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 Mam takie pytanie. Sprawdzam obecnie serwery dedykowane w Leaseweb i chciałbym się dowiedzieć czy oferta 'Value Series' będzie dla mnie atrakcyjna. Mam jedno forum - phpBB3 i chciałbym się dowiedzieć czy serwer o parametrach: EverCase ECR9130 Server 1x AMD Sempron 3100+ CPU 2GB DDR2 RAM 2 x 160GB SATA II Harddisk CentOS OS 1 x 100Mbps Full-Duplex Uplink Port 10 Mbps Unmetered bandwidth Volume nie będzie zamulał zbytnio - chodzi mi przede wszystkim o łącze, bo dysk 2x160gb w RAID to, aż nadto, lecz bardziej chodzi mi o 10mbps, czy przy około 100 użytkowników, albo 200 nie będzie lekko przycinać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrio 6 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 nie będzie zamulał zbytnio - chodzi mi przede wszystkim o łącze, bo dysk 2x160gb w RAID to, aż nadto, lecz bardziej chodzi mi o 10mbps, czy przy około 100 użytkowników, albo 200 nie będzie lekko przycinać? Wiesz ile to 10 mbit? Prędzej dyski nie będą wyrabiać niż przepchniesz 10mbit ruchu "forumowego". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 nie lepiej wziąć jakiś serwer z serii metered server ? 2TB transferu na laczu 100mbit i nie musisz sie niczym martwic. http://www.leaseweb.com/en/products/dedica...rs/packages/36/ co do supportu i ogólnych wrażeń z LW support platnosci ( sales@LW) - 8/10 support administracyjny (administrator@LW ) - 4/10 - średnio czas reakcji ponad dzień serwer - działanie - 100/100 ich panel secure.LW - jest spoko, ma to co trzeba i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 co do supportu i ogólnych wrażeń z LW support platnosci ( sales@LW) - 8/10 support administracyjny (administrator@LW ) - 4/10 - średnio czas reakcji ponad dzień serwer - działanie - 100/100 ich panel secure.LW - jest spoko, ma to co trzeba i tyle. support platnosci ( sales@LW) - 8/10 support administracyjny (administrator@LW ) - 1/10 - średnio czas reakcji ponad dzień, ale bywa i 3, 7 dni czasem ;p ja daje takie ;p serwer - działanie - 10/10 ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nfq 0 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 Czyli mam rozumieć, że starczył by ten z 10mbit? Nie było by problemów z szybkością dla 200 użytkowników? Czy jednak lepiej wziąć tego z 2TB? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 ale musze ich obronić;-) ostatnio jak napisałem prośbę o rozszerzenie mego dedyka o jedno IP i napisałem że wiem jakie są koszty et cetera to odpisali w ciągu godziny. a po 2 godzinach miałem nowe IP. ale to był jedyny przykład ;-) reszta - tak jak pisze jarek : spokojnie i melancholijnie odpisują po parunastu godzinach, jeśli w ogóle ( mam jeden ticket do dzisiaj otwarty ) 10mbit powinno Ci wystarczyć, ale ja na Twoim miejscu wziąłbym ten z pakietem 2GB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 Czyli mam rozumieć, że starczył by ten z 10mbit? Nie było by problemów z szybkością dla 200 użytkowników?Czy jednak lepiej wziąć tego z 2TB? Na 10Mbit i tak nie wyciągniesz więcej niż 2TB (o ile moje amatorskie obliczenia są prawidłowe ) więc lepiej 2TB na 100Mbitach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 10mbit to chyba trochę ponad 3TB miesiecznie...(3.2TB okolo) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 Nasz jeden klient ma 1 x 1000Mbps Full-Duplex Uplink Port 10 Mbps Unmetered bandwidth Volume < a nie raz jedzie po 100... bo sieciówke ma 1 x 1000Mbps Full-Duplex. Polecam Leaseweb choć ich maszyn w ofercie już nie mam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 10mbit to chyba trochę ponad 3TB miesiecznie...(3.2TB okolo) Tak mianem OT, mógłby właśnie ktoś konkretnie odpowiedzieć ile wychodzi na 1Mbit. Ja słyszałem, że to właśnie 200GB/1Mbit. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 1mbit - 128KB/s ( jedna ósma ) szybkość * sekundy * minuty * godziny * ilosc dni w miesiacu / konwersja na GB (1/8)*60*60*24*30 / 1024 = 316.40625 http://www.google.pl/search?hl=pl&q=(1...mp;aq=f&oq= Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 crazyluki: a masz może jakieś SLA albo wiesz jak wygląda jego przestrzeganie nich? Bo teraz są duże obniżki, a jestem ciekawy czy cokolwiek daje dokupienie SLA w kwestii odpowiedzi ich supportu. BOSS: 1 mbps to przy maksymalnym wysyceniu łącza ~330 GB ruchu (w teorii). W praktyce trochę mniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 szkoda że już nie mam cennika za ich SLA ale chyba liczyli 200 euro miesięcznie.... za 12 h pomocy na dobę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 serwer bez SLA. nie dopłacam za support. Nie wypowiadam się jak nie wiem;-) ale w sumie mogę powiedzieć że znajomemu odpowiedzieli na pytanie natury technicznej po godzinie 21 (sla silver) Niby jakie są obniżki w LW ? ja nic nie widzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 crazyluki: przez SLA rozumiem tutaj gwarancje, ze ktos np. wymieni padniety sprzet w ciagu 1 dnia roboczego, a nie tygodnia jak to sie zdarza w opcji bez SLA a z racji tego, ze chyba nie ma zadnych sensownych rekompensat za nieprzestrzeganie przez ich SLA chcialbym wiedziec jak dziala w rzeczywistosci . Co do cen to przykladowo SLA mozna teraz zamowic za polowe ceny (Bronze wychodzi piecdziesiat pare euro). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2008 reszta - tak jak pisze jarek : spokojnie i melancholijnie odpisują po parunastu godzinach, jeśli w ogóle ( mam jeden ticket do dzisiaj otwarty ) ja ze 4 do administracji... no ale sales odpowiedział szybciej i pomogli więc do administracji nie piszę już.. (chyba, że faktycznie potrzebuje), ale ich SLA sporo kosztuje.. i nie widzę jak na razie na prywatnym używać nie stracę 'miljardów' Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemysław 0 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2008 @patryk, miałem nieprzyjemność korzystać z SLA (silver; w teorii 12x5x4). Awaria sprzętowa (problem z płytą główną) zakończył się po 5 dniach informacją 'sorry'. I udostępnieniem nowego serwera. Dopiero po kilku godzinach negocjacji udało się uzyskać dostęp do dysków... No ale nie powiem, była rekompensata -> faktura za kolejny miesiąc była niższa o 50 eur. Z tego co zauważyłem u nich wszystko zależy od podejścia pracownika, który obsługuje zgłoszenie. Podobną awarię kilka miesięcy wcześniej udało się rozwiązać w niewiele ponad 2 godziny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach