Skocz do zawartości
masteron

firehost.pl 09.09.2008 11:54

Polecane posty

a co to za magiczne urządzenie ? google też go nie zna? :PPP

Eh... wszystko trzeba "szarym użyszkodnikom" tłumaczyć niemalże od podstaw... :P "rauter" to takie urządzenie które "podłancza" się do "konsolety" za pomocą "skrentki" :(

 

30 Użytkowników czyta ten temat (12 Gości i 1 Anonimowych użytkowników)

Nie ma to jak niesamowity dar zjednywania ludzi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kaczy to się nazywa najnowsza strategia marketingowa :P joke .. Przepraszam ale obowiązki wzywają a co do HostEurope to jest do przemyślenia czy dalej zostać :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
He według mnie lubi olewać klienta. Ich support dzieli się na boty i ludzi którzy się czymś zajmują. Niestety ty możesz sobie pogadać tylko z botami.

Już wcześniej pisałem w opiniach o nich to :(

 

Ja też o tym gdzieś pisałem i wyniosłem się z MAX'a do PL :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a uptime ciągle 99,60% :> nvu - popraw na forehost.pl tą literówkę z "rauterem"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nvu "W Poniedziałek wystąpił 1,5 godzinny pad" Nie pisz tak, 90% osob ktore ma u Ciebie hosting nie zna pojecia PAD, napisz awaria serwera, nie wiem cokolwiek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NVU - tu nie chodzi o 7, 14 czy też 60 dni abonamentu jako zadośćuczynienie :P Choć to miłe, że masz taki gest. Tu chodzi o brak z Tobą i Twoim adminem kontaktu i przede wszystkim, brak wiążącej deklaracji kiedy awaria będzie usunięta. Przez większość czasu, gdy serwer leżał, nie było żadnej informacji z Twojej strony. Osoby które mają u Ciebie hosting swoich klientów, w takich sytuacjach nie wiedzą co im powiedzieć. U mnie jest sprawa prostsza - co najwyżej poleci mi pozycja w Guglu.

 

Reasumując - cieszymy się, że już po padzie :( A przy kolejnym reaguj szybciej - daj jakieś wiążące info, że np. za 12 godz awaria będzie usunięta i wszyscy cierpliwie zaczekają :(

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pbas mam oszukiwać klientów ? skoro HostEurope samo nie wie kiedy usunie awarie mówili że do 6 rano a kiedy serwer wstał ? Dlatego o takich rzeczach wole nie informować, jeżeli chodzi o kontakt dzoniło kilkanaście osób praktycznie każdy klient dostał informacje o tym via gg lub telefon. To że jestem w szkole to nie znaczy że nie ma mnie w internecie, mam laptopa w szkole :P.

 

PS. Kaczy nie ładna zagrywka :( z wysyłaniem do moich klientów propozycji przejścia do ciebie. Piszesz, że jesteś profesionalną firmą a widać, że jednak nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoozol serwery DNS e-cast.pl stoją na firehoście. Pada firehost pada i e-cast
Zwolnij admina lub osobę, która wymyśliła taką konfigurację.

 

Po drugie jest karta DRAC do dell'i i wątpię by padła.
Tak jak napisał już is_wm: DRAC'i (przynajmniej te 4 generacji) były/są dosyć zawodne (czyt. bardziej prawdopodobne, że zawiesi się DRAC niż to, że zawiesi się OS).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1,5 godzinny pad przez ktorego ponad 24 godziny nic nie działało...

Temat na 10 stron, 185 postów, ponad 3.000 wyświetleń... i Ty to wszystko nazywasz NIC?

 

PS. Kaczy nie ładna zagrywka :) z wysyłaniem do moich klientów propozycji przejścia do ciebie. Piszesz, że jesteś profesionalną firmą a widać, że jednak nie.

Zgadzam się z Tobą w 100%, nie jestem profesionalną firmą. Odkąd pamiętam, jestem i czuję się człowiekiem (prowadzącym od 2006 roku własną DG).

 

Jako, że lubię jednak kiedy wszystko jest zupełnie jasne... Ponieważ nie lubię wklejać oferty swojej firmy w każdym temacie niemalże "na pałę" co lubi praktykować pewna część udzielających się a tym forum przedstawicieli firm hostingowych, toteż korzystam w tym celu zwykle ze skrzynki prywatnych wiadomości, rozsyłając ofertę swojej firmy do ludzi wyraźnie poszukujących (w różnych tematach) nowego usługodawcy. Jeśli jest w tym cokolwiek "nieprofesionalnego" (cokolwiek to słowo znaczy) iż do ludzi publicznie piszących o chęci zmiany usługodawcy rozsyłam informację dot. możliwości skorzystania z bezpłatnego testu w mojej firmie to ja bardzo przepraszam, ale mimo wszystko nie zamierzam wklejać swojej oferty w co drugim swoim poście i nadal będę w tym celu korzystał ze skrzynki PW.

 

Jeśli jest to więc jakakolwiek zagrywka, to tylko i wyłącznie z Twojej strony... i faktycznie, niezbyt ładna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kaczy ale co Ty mi wyjaśniasz ? że jak klient szuka oferty to dajesz mu na PW a nie spamujesz w temacie. Nie zrozumiałeś chyba mojej wypowiedzi, nie przypominam sobie chyba tematu gdzie ASBIS pytał się o konto hostingowe, zauważyłeś, że ma u mnie konto więc napisałeś mu swoją oferte, wykorzystałeś pad firehosta to znalezienia klientów.... to jest zagrywka fair ? zapewne większej ilości osób wysłałeś taką "propozycje"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto odblokował ten temat ? :)

Sam się zastanawiałem czy nie zrobić specjalnej promocji.. ale pech chciał, że za późno się za to wziąłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kto odblokował ten temat ? :)

Sam się zastanawiałem czy nie zrobić specjalnej promocji.. ale pech chciał, że za późno się za to wziąłem :)

Temat został odblokowany na moją osobistą prośbę, gdyż nie lubię pomówień- zwłaszcza tego typu. Nasza firma nie ma żadnych specjalnych "promocji" (ani nigdy nie miała) związanych z premiowaniem klientów którzy zdecydują się przejść do nas od jakiegokolwiek innego usługodawcy (i nigdy takowych promocji mieć nie będzie).

 

Wiadomości PW z ofertą w ciągu ostatnich 24h zostały rozesłane do kilku różnych osób wypowiadających się o chęci zmiany usługodawcy w kilku różnych tematach, w tym do 2 osób z tego właśnie tematu- sugerujących chęć zmiany obecnego hostingu. Nie będę rozpisywał się do kogo dokładnie wysyłam wiadomości PW, a że je od czasu do czasu rozsyłam świadczą choćby moje dzisiejsze poranne wypowiedzi dot. problemów z wysyłaniem PW wczoraj w nocy, oraz problemów z dodawaniem postów (przez co zrobiłem dziś w jednym z tematów mały bałagan dublując posty i zapewne część osób otrzymała ode mnie PW podwójnie za co otrzymały przeprosiny, choć to wina działania skryptu forum, a nie moja i choć żadna z nich nie zgłosiła sprzeciwu związanego z otrzymaniem ode mnie oferty, skoro sama o takową ofertę w temacie prosiła). Tyle z mojej strony... dziękuję za odblokowanie tematu i możliwość złożenia wyjaśnień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×