surfers.pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 Jak narazie tylko sobie chwale nowego uslugodawce, duzo szukalem i czytalem przed podjeciem decyzji. Progreso popsulo sie na maxa, stronka wyglada jakby staneli w czasie - 7 lat temu bylo to samo. I nie tylko moje osobiste relacje z nimi sa opisane w tym watku ale rowniez innych niezadolonych klientow. Chyba albo prawie 10 lat bylem z nimi. Te osoby ktore ich tutaj bronia to wydaje mi sie ze to koledzy ktorzy maja free hosting u nich. Biznes prowadze w UK. 1. Serwer mam w UK. 2. ping sa 2 razy leszpe niz wprzypadku Progreso(sprawdz sam surfers.pl jeszcze u progreso a domena microdream.co.uk u nowego uslugodawcy). 3. OBSLUGA KLIENTA, w progreso moim zdaniem nie istnieje, tzn przestala istniec. U nowego uslugodawcy poprosilem o pomoc i dostalem promt odpowiedzi i pomoc. Nawet pokierowanie krok po kroku bo w niektorych sprawach jestem laikiem. 4. Mam kopie zapasowe ktore istnieja, co w przypadku Progreso powiedza ci przepraszamy ale nie mamy! i twoje pol roku ciezko przepradzowanych godzin idzie do smieci, jestem tak wkur... ze nie da sie opisac. I to jeszcze w okresie zwiekszej sprzedalnosci(grudzien). Odnowa stawiam magento, integracje z eBay,template etc. niewspomne o brakujacych zdjeciach w aukcjach itp. Odnosnie Progreso: Ich nowy panel to bedzie kolejny lamer project dzialajacy w polowie jak poprzedni. Aha 5. Zapomnialem wspomniec o problemach z poczta, zawsze jakies emaile znikaly, watkow w extranecie otwieralem pare ale nigdy to nie bylo rozwiazane. Z nowym uslugodawca ich nie mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 Poniewaz to dzial opinii - nie wnikam w szczegoly, musze sie jednak ustosunkowac do zarzutow, ktore naszym zdaniem sa nieprawdziwe. 2. ping sa 2 razy leszpe niz wprzypadku Progreso(sprawdz sam surfers.pl jeszcze u progreso a domena microdream.co.uk u nowego uslugodawcy). To sobie kazdy potrafi sprawdzic - przykladowo sprawdzam z jednego z polskich popularnych lacz: Badanie surfers.pl [77.79.246.200] z użyciem 32 bajtów danych: Odpowiedź z 77.79.246.200: bajtów=32 czas=14ms TTL=58 Odpowiedź z 77.79.246.200: bajtów=32 czas=14ms TTL=58 Odpowiedź z 77.79.246.200: bajtów=32 czas=14ms TTL=58 Badanie microdream.co.uk [85.92.83.139] z użyciem 32 bajtów danych: Odpowiedź z 85.92.83.139: bajtów=32 czas=34ms TTL=54 Odpowiedź z 85.92.83.139: bajtów=32 czas=34ms TTL=54 Odpowiedź z 85.92.83.139: bajtów=32 czas=35ms TTL=54 Odleglosci nie oszukasz Nasze serwery sa w Katowicach na laczach ATMANa. To logiczne, ze z UK bedziesz mial lepsze pingi do hostingu polozonego w UK, a nie w PL. 3. OBSLUGA KLIENTA, w progreso moim zdaniem nie istnieje, tzn przestala istniec. U nowego uslugodawcy poprosilem o pomoc i dostalem promt odpowiedzi i pomoc. Nawet pokierowanie krok po kroku bo w niektorych sprawach jestem laikiem. Patrzac na tickety zglaszane w extranecie - zdecydowana wiekszosc obslugiwana byla w przeciagu paru minut - ostatnie na temat backupu - w ciagu ok. 3h, zgloszenie ok 19.00, odpowiedz ok 22.00. Wiec.. Mam wrazenie ze poprostu jestes sfrustrowany utrata danych (wiem ze to boli - mi ostatnio padl dysk w prywatnym laptopie i stracilem dane z 12 lat:) i wyzywasz sie na nas w tym watku. To jednak nie my zawinilismy. 4. Mam kopie zapasowe ktore istnieja, co w przypadku Progreso powiedza ci przepraszamy ale nie mamy! i twoje pol roku ciezko przepradzowanych godzin idzie do smieci, jestem tak wkur... ze nie da sie opisac. I to jeszcze w okresie zwiekszej sprzedalnosci(grudzien). Odnowa stawiam magento, integracje z eBay,template etc. niewspomne o brakujacych zdjeciach w aukcjach itp. To tez zarzut, ktory jest kompletnie nieprawdziwy. Do backupow mamy specjalna maciez pojemnosci 9TB na ktorej jeszcze do niedawna trzymalismy kopie przyrostowe z kazdego dnia, do miesiaca wstecz. Poniewaz przygotowujemy sie do uruchomienia nowego extranetu w ktorym beda bardziej zaawansowane opcje zwiazane z przywracaniem backupu - poki co od ok 2 miesiecy dziala backup w trybie "rsync", tj. mamy kopie sprzed 24h ktore sie nadpisuja. Oprocz tego mamy jeszcze kilka starszych kopii na innych nosnikach danych, ktorych przywrocenie trwa troche dluzej (nosniki nie sa online) - i z tej kopii zostaly Ci przywrocone Twoje dane, poniewaz dane w backupie widocznym w extranecie byly juz nadpisane. Zareagowales zbyt pozno. Przykro mi. Backup sprzed 24h jest widoczny w extranecie - kazdy nasz klient moze to w dowolnym momencie sprawdzic, sciagnac pliki tam znajdujace sie etc, wiec tu nie mamy nic do ukrycia i zarzut, ze wykonujemy wybiorczo kopie zapasowe jest nieprawdziwy! Bezpieczenstwo danych to najwazniejsza rzecz na ktora kladziemy duzy nacisk. Aha 5. Zapomnialem wspomniec o problemach z poczta, zawsze jakies emaile znikaly, watkow w extranecie otwieralem pare ale nigdy to nie bylo rozwiazane. Z nowym uslugodawca ich nie mam. No coz - ja widze kazdy watek odnosnie poczty jako zalatwiony i zamkniety. W kilku nawet sam udzieliles odpowiedzi, ze "problem zostal rozwiazany". Tyle ze strony Progreso. Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
surfers.pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 Moze bys nie klamal!!! Jaki backup? 1. BACKUP: Wy wogole nie macie backupu!!! Zadzwonilem do was i spytalem sie o backup - usuniete zostalo okolo 50 plikow w roznych folderach public_html i stalo sie to 5 minut przed moim telefonem do Progreso. Zostalem poinformowany przez Ciebie(Adam Szendzielorz) jak wgrac backup. Weszlem do extranetu kliknelem kopie zapasowa i odtworzyly sie pliki z 6 miesiecy albo nawet dalej! To jest jaka paranoja i ty tu mowisz o kopi zapasowej z 24h godzin. Chyba sobie zarty robisz. I mi tylko tu nie odpowiadaj o napisie jakims, bo powinny sie pokazac pliki bez tych usunietych. Cala struktura katalogu byla jak z zeszlego roku, nic z ostatnich dobrych miesiecy nie bylo tylko pliki ktore dawno usunolem przed instalacja magento. 2. POCZTA: Poczta wygladala na razwiazana przez pare tygodni po czym problem wrocil. Ale nie chcialo mi sie juz pisac bo wy to robiliscie jak od niechcenia. A jestem bardzo zajetym czlowiekiem i radzilem sobie z tym prblemem poprzez bezposrednie spradzanie wszystkich maili ze stron platfrom sprzedazy i przyswyczailem sie do tego. 3. OBSLUGA KLIENTA: Nie istnieje! Ja jestem klientem i chyba ja was oceniam jako wasz klient. Jestem niezadolony z obslugi klienta ktora jest tragiczna. Nawet jak odpowiedziales szybko to nie znaczy ze to bylo pomocne. To jest wasza najslabsza strona- Obsluga kilenta - nie macie pojecia jak rozmawiac z klientami. Biora kase za hosting i jaka sobie z klientow robia, zwlasza te klamilwe odpowiedzi tutaj. Jestem jednym z wielu i zapraszam innych zawiedzionych klientow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 surfers.pl odpuść : ) daj spokój, heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zelu2108 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 Obsługa klienta tragiczna. Miałem serwer przez rok i odpowiedź na e-maila dostałem może 2 razy na 10! Skandal. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2010 Patrzac na tickety zglaszane w extranecie - zdecydowana wiekszosc obslugiwana byla w przeciagu paru minut - ostatnie na temat backupu - w ciagu ok. 3h, zgloszenie ok 19.00, odpowiedz ok 22.00. Wiec.. Mam wrazenie ze poprostu jestes sfrustrowany utrata danych (wiem ze to boli - mi ostatnio padl dysk w prywatnym laptopie i stracilem dane z 12 lat:) i wyzywasz sie na nas w tym watku. To jednak nie my zawinilismy. Taaa W progreso miałem hosting kilka tygodni. Tak fatalnej obsługi nigdzie nie widziałem. Zgłoszenia w panelu nie były w ogóle obsługiwane. Telefonicznie jakiś gbur odpowiadał w sposób uwłaczający wszelkim standardom obsługi klienta. Panel administracyjny? Jaki panel? To co widziałem to była totalna żenówa! Połowa opcji nie działała. Jeśli teraz jest jakaś nowsza wersja to pewnie jest do dupy tak samo jak poprzednia. To taki styl właścicieli firmy. Wszystko jest do dupy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
karpik 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 29, 2011 Zgadzam sie z przedmowca. Po co progreso system zgloszen w extranecie. Moj ticket znow jest ignorowany i mam znow nadzieje ze jak to napisze tutaj to ktos z progreso zareaguje tak jak to bylo kilka miesiecy temu.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 6, 2011 Od pewnego czasu siedzę na serwerze klienta w progreso. Niestety nie mogę w 100% polecić, brakuje mi wielu funkcji w panelu zarządzania, dodatkowo czasami mam spowolnienia na połączeniu. FTP czasami także przymula. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
powietrze 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2011 (edytowany) ja mam tam konto od jak sie nie myle 4-5 lat. Moze dlatego ze nie tworze obszernych stron z duza liczba wejsc tylko raczej cos malego to nie ma z nimi najmniejszego problemu, ale... ale... jak tu ktos poruszyl - zostaje czesto przepinany na rozne serwery mialem konto na p22 p21 itd. nie zauwazylem jakis problemow z dostepnoscia moich wystawionych stron. moze tylko za malymi lagami ktore nie zdarzaly sie czesto. poza tym serwer dziala w shellu calkiem przyzwoicie. niestety na radiusa sie nie zgodzili ale dla srednich firm polecam. suport mily i pomocny. zawsze odpowiadali mi rzeczowo lub pomagali dojsc co jest nie tak. jako minus moge zaliczyc brak klientow poczty przez www glownie chdzi mi o roudcube. zawsze zeby sie zalogowac do email musze korzystac ze strony progreso, a to w przypadku robienia dla kogos strony nie jest dogodne i klient patrzy dziwnie jak wyswietla mu sie trzecia firma. Edytowano Grudzień 5, 2011 przez powietrze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2011 Spoko, na Święta nowy panel, także będzie dobrze ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2011 Sponsi, na które święta? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2011 theqkash przewertuj ten wątek, znajdziesz info : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Riess 29 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2011 (edytowany) Święto lasu bo oto dostałem dziś e-mail od Progreso: Zwiększamy ilość miejsca do 50 GB. To dokładnie 10x więcej. Za mało? Znosimy zupełnie limit transferu dla wszystkich usług. Nie musisz nic robić' date=' nowe parametry będą aktywne jeszcze dziś. Cena nie zmienia się.[/quote'] Z jednej strony: super! Bałem się że w tym roku będę musiał iść na coś większego bo mogło mi transferu zabraknąć a tutaj proszę, no-limit. Zaś z drugiej... oby się drugie Home nie zrobiło. EDIT: A na FB też zaskoczenie, nowy Ekstranet Screen 1 Screen 2 Edytowano Grudzień 16, 2011 przez Riess (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2011 Wygląda na to, że panel rzeczywiście będzie na Święta ;;;; ) Ciekawe tylko, czy progreso ma zamiar poprawić działanie BOKu, swego czasu mój faworyt w hostingu (jeszcze za czasów civ.pl)... echhh... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2011 Wygląda na to, że panel rzeczywiście będzie na Święta ;;;; ) Ciekawe tylko, czy progreso ma zamiar poprawić działanie BOKu, swego czasu mój faworyt w hostingu (jeszcze za czasów civ.pl)... echhh... Nie bedzie na Swieta. Chcemy to zrobic spokojnie po Sylwestrze. Panel generalnie juz jest i dziala, w tej chwili pastwimy sie nad strona startowa calego ex'a. Wypuscimy go jak zmaltretuja go nasi testerzy. Tak - BOK to pierwsza rzecz, za ktora sie wzielismy i wpielismy nowy system pare dni temu. Czas oczekiwania na odpowiedz powinien zmienic sie drastycznie na korzysc - wiekszosc rzeczy zajmuje nam teraz sekunde. W starym extranecie mase rzeczy musielismy robic recznie - uparlismy sie na model serwera/jajka i mikrojezyka, ktory potem okazal sie problematyczny w rozwoju, ale ktos musi przecierac szlaki, nie? Nowy demon jest przede wszystkim otwarty - dopisywanie nowych modulow to przyjemnosc, a obsluga klientow jest w tym momencie (w sensie wygody dla nas) kapitalna. @Reiss - nie martw sie. Nie chcemy byc kopia jakiejkolwiek z naszych konkurencji. Lubimy robic rzeczy po swojemu. Bede tutaj czesciej zagladal - jezeli ktos chce na mnie nawrzeszczec, zapytac o cos etc. to... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2011 rshmn szczerze, to na rynku jest taka posucha, że macie szansę na "nowe otwarcie", tylko tym razem bez wtop... ja trzymam kciuki, mimo wszystko... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2011 Posuchy nie ma - ofert jest wiecej niz kiedykolwiek, ale - na nasze szczescie - sporo im brakuje. Trzymaj, trzymaj - jak przyjdziesz do nas po dobroci kiedys to zrobimy tygodniowa impreze w firmie;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2011 (edytowany) rshmn jest posucha, jest... dla mnie wysyp hostingów z serwerami w OVH/DE/w śląskiej piwnicy z DA/cPanelem i dennym PR-em forumowym, do tego dzieciakami jako "menedżerami" to nie jest brak posuchy : ) Edytowano Grudzień 17, 2011 przez Sponsi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rshmn 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2011 rshmn jest posucha, jest... dla mnie wysyp hostingów z serwerami w OVH/DE/w śląskiej piwnicy z DA/cPanelem i dennym PR-em forumowym, do tego dzieciakami jako "menedżerami" to nie jest brak posuchy : ) No ale to dobrze. Ja sie tam ciesze:) Robisz strony? Robisz. Boisz sie template'ow za 30 PLN? No wlasnie:) Predzej czy pozniej i tak klient kupi cos, co pozwala zarabiac. Im wiecej niskiej jakosci uslug tym lepiej wyglada sie na ich tle. Ja nie wierze w takie rozwiazania, dlatego Progreso nie wprowadzi templatow bo uwazam to za poroniony pomysl i psucie rynku, dlatego bedziemy meczyc extranet, chociaz kupno dp/cp jest znacznie prostsze i nieporownywalnie tansze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2011 No ja się nie cieszę, bo wolałbym 10 firm, które mają coś innego niż reszta, a nie 3 firmy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/189-progreso-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/189-progreso-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34285-dyskusje-progresopl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach