Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2009 Nikt z piszacych negatywnie o progresso nie bierze pod uwage ze istnieje mozliwosc ze takie dzialanie jest celowe ze strony progresso ? Trudny klient i wymagajacy w usludze masowego hostingu nie jest oplacalny, a wrecz nie jest zazwyczaj mile widziany. Usluga masowego hostingu nie jest przeznaczona na tego typu uslugi jakie zapewne staracie sie na progresso uruchomic. Mysle ze nie nalezy obwiniac progresso, a jedynie przestac starac sie naginac nieadekwatne uslugi ktore staracie sie za jak najnizsza cene zakupic do swoich bardzo wysokich potrzeb. O ile rozumiem samo przesłanie twojego wpisu, wszak sam hostuje tylko firmy i nie mam otwartej oferty "dla mas", o tyle stwierdzenia o celowości i nie obwinianiu uważam za niepoważne. Jeżeli ktoś celowo wybiera jakąś politykę firmy to nie przyjmuje jednocześnie kasy za takich klientów, a potem nie daje klientowi gorszej usługi! Absurdalny jest ten pomysł. W przypadku Progreso problem pewnie leży gdzieś indziej: może to kwestia braku odpowiedniej ilości pracowników, a może jest ich odpowiednio dużo ale moce przerobowe są skierowane na inne tory, a może... może... może... można tylko gdybać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nSpace 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2009 Dodatkowo istnieje opcja testu przez 14 dni: Proces rejestracji jest krótki i przyjazny użytkownikowi. Dzięki niemu zarejestrujesz serwer wirtualny na 14 dniowy okres próbny, aby bez zobowiązań sprawdzić jakość naszych usług. W ciągu 14 dni można zadać sporo pytań obsłudze firmy, sprawdzić działanie panelu zarządzania i przekonać się choć częściowo o jakości usług tylko po to by świadomie podjąć decyzję o zakupie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2009 W ciągu 14 dni można zadać sporo pytań obsłudze firmy, sprawdzić działanie panelu zarządzania i przekonać się choć częściowo o jakości usług tylko po to by świadomie podjąć decyzję o zakupie. Gdyby to było takie proste, nie byłoby potrzeby opisywania firm na forum webhostingtalk Ja tu widzę 117 948 wypowiedzi. Sporo ludzie mają do powiedzenia skoro w "14 dni można zadać sporo pytań obsłudze firmy, sprawdzić działanie...". Istnienie forum dowodzi, że okres testowy w firmach hostingowych nie jest wystarczający aby poznać z czym mamy do czynienia by "świadomie podjąć decyzję o zakupie". Poza tym, w progreso w czasie okresu testowego masa funkcji nie działa. Trzeba przepychać to przez telefonowanie do obsługi (i zgłoszenie w extranecie, oczywiście). Kłopot polega na tym, że po okresie testowym te funkcje nadal nie działają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nSpace 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Nie rozumiem ? Skoro napisał Pan wcześniej, że 30% funkcji nie działa w panelu progreso. Dodatkowo opcje te nie działały w czasie okresu testowego więc czym kierował się Pan wybierając tą, a nie inną firmę ? Ja tu widzę 117 948 wypowiedzi. Sporo ludzie mają do powiedzenia ... Dlatego właśnie napisałem, że w okresie testowym choć częściowo można sprawdzić jakość usług. Skoro napisał Pan, że już w okresie testowym część usług nie działała lub działała lecz nie zgodnie z ofertą, tym bardziej nie rozumiem podejmowania decyzji o zakupie usługi a później komentowanie publicznie jaka to firma progreso jest be i fe. Przecież to zrozumiałe, że np. w sklepie RTV kupujemy sprawny telewizor. Jeśli jest szansa wpięcia TV do prądu i okazuje się, że np. nie działa w nim dźwięk to po prostu nie kupuję danego TV. Czy może lepiej kupić zepsuty TV i oddać od razu na gwarancję ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Przecież to zrozumiałe, że np. w sklepie RTV kupujemy sprawny telewizor.Jeśli jest szansa wpięcia TV do prądu i okazuje się, że np. nie działa w nim dźwięk to po prostu nie kupuję danego TV. Czy może lepiej kupić zepsuty TV i oddać od razu na gwarancję ? W nagłówku tematu jest napis: "Pamiętaj, żeby ocenić swoją obecną firmę hostingową. W ten sposób pomożesz innym!". Oceniłem, wytłumaczyłem o co mnie chodzi w ocenie progreso. Myślę, że pomogłem innym. A ten wątek dotyczy opinii o progreso a nie o telewizorach drogi Panie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nSpace 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Hmmm. I wszystko jasne Nie ma sensu więcej tłumaczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Największą wadą progreso jest suport - to po prostu jakieś nieporozumienie. Zgłoszenia czegokolwiek w panelu (dumnie nazwanym extranet) albo nie są przez nikogo czytane albo czytający je koleś nic nie robi. Wszystkie sa czytane - system jest taki, ze nie da sie z naszej strony ominac czyjegos zgloszenia, na kazde musi byc jakas reakcja. Mają masę problemów z serwerami i nie potrafią nimi zarządzać. To Twoje zdanie, niestety nie poparte zadnymi argumentami. Hostingiem paramy sie juz 10 lat (w tym roku bedzie jubileusz wiec chyba costam jednak potrafimy ;-) [...] Generalnie telefony odbiera jeden gość. A to miales chyba wielkiego pecha, bo technikow jest w tym momencie w sumie czterech, w tym ja i Wojtek (aka rashman), choc rzeczywiscie to przede wszystkim nasze glosy pojawiaja sie w sluchawkach. My (jako wlasciciele) najlepiej znamy caly system od podszewki i w ten sposob najszybciej jestesmy w stanie pomoc klientowi. Wrażenie więc jest takie, że w progreso nikt nie pracuje oprócz niego. Zgłoszenia problemów z hostingiem wywołują u niego nerwowe reakcje i odsyła do panelu żeby wpisać problem jako nowe zgłoszenie. Powiem tyle - taka reakcja nie powstaje bez przyczyny. Nie wiem jaki u nas miales serwer, bo zupelnie Cie nie kojarze ale niestety zawsze znajdzie sie ktos, kto wymaga ponadstandardowej obslugi, a jezeli jej nie otrzymuje - wscieka sie i krzyczy w sluchawke.. Nie tolerujemy takiego zachowania, jezeli klient oczywiscie nie ma racji i jedyne co robi to rozladowuje swoje frustracje na obsludze. Srednio raz na miesiac, dwa, wlasnie ze wzgledu na zachowanie dziekujemy klientom za wspolprace i (oczywiscie za porozumieniem) zwracamy koszty serwera i rozstajemy sie. Nie widze sensu wspolpracy z takimi osobami, choc wcale nie twierdze, ze sprawa dotyczy Ciebie No fajnie, tylko że nikt go potem nie obsługuje. Powtorze - zawsze obslugujemy zgloszenia! Owszem, czasem zdarzaja sie opoznienia ale zwykle odpowiedzi nie wymagajace jakichs wiekszych zabiegow wychodza w ciagu paru/nastu/dziesieciu minut od zgloszenia. Co do wired.pl - to oczywiscie nasz klient. pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Od moderatora: jeszcze raz zacytujesz cały post bez sensu żeby dodać dwie linijki to będzie ostrzeżenie.. Ja nie narzekam aczkolwiek rekord na odp zgloszenia z waszej strony bodajze wynosi 5 czy 6 dni ale ogolnie polecam, jakos uslugi jest ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Ja nie narzekam aczkolwiek rekord na odp zgloszenia z waszej strony bodajze wynosi 5 czy 6 dni ale ogolnie polecam, jakos uslugi jest ok Tak to jest w hostingu, ze zawsze pamieta sie te najgorsze chwile :-) Nikt nie pisze np. ile wynosil rekord najszybciej udzielonej odpowiedzi, a czasami to jest np. kilka sekund :-) No ale trudno - generalnie przyjmujemy cala krytyke na klaty i dzialamy dalej pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 No ale trudno - generalnie przyjmujemy cala krytyke na klaty i dzialamy dalej Jeśli działacie tak jak do tej pory to współczuję kolejnym klientom progreso. Jeśli chodzi o system zgłoszeń w extranecie, nie obsługujecie go poprawnie. Osobiście mi powiedziałeś przez telefon, Panie szefie progreso, że "niektórych zgłoszeń w ogóle nie bierzemy pod uwagę jeśli są bez sensu". Oczywiście ocena ich "bezsensu" należy do Was Zdarzyła się również Panu po kolejnym telefonie w sprawie źle działającego serwera MySQL wypowiedź, że "znam sprawę ale to nie ja się tym zajmuję, chłopaki na dole są od tego". Tak to wygląda. Dziękuję, nie mam czasu czekać ponad 2 tygodnie na reakcję "chłopaków z dołu". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Tak to jest w hostingu, ze zawsze pamieta sie te najgorsze chwile :-) Nikt nie pisze np. ile wynosil rekord najszybciej udzielonej odpowiedzi, a czasami to jest np. kilka sekund :-) No ale trudno - generalnie przyjmujemy cala krytyke na klaty i dzialamy dalej pozdrawiam! oj tam ogolnie jest ok A dla osob ktore chca w mega tempie zalatwic sprawe to tylko tel ja ostatnio zaczolem to praktykowac a szczegolnie w poznych godz wieczornych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Jeśli działacie tak jak do tej pory to współczuję kolejnym klientom progreso. To mile, ze martwisz sie o innych ale z tego co widze po Twojej aktywnosci na tym forum jestes dosc pesymistycznie nastawiony do wszystkich krajowych firm hostingowych. Jeśli chodzi o system zgłoszeń w extranecie, nie obsługujecie go poprawnie. Osobiście mi powiedziałeś przez telefon, Panie szefie progreso, że "niektórych zgłoszeń w ogóle nie bierzemy pod uwagę jeśli są bez sensu". Oczywiście ocena ich "bezsensu" należy do Was To nie ze mna rozmawiales. Przypuszczalnie sadzac po ironicznym wydzwieku tej wypowiedzi - byl to Wojtek, z tym ze rzeczywiscie musial juz byc bardzo wkurzony bezsensownoscia zgloszenia / Twojego rzadania Sam jestem ciekawy o co chodzilo, bo dalej nie kojarze kim jestes. Osobiscie odpisuje na srednio ~50 zgloszen dziennie i na ~50 tys zgloszen - tych zamknietych bez udzielenia odpowiedzi bylo moze kilka sztuk. Promil calosci. Zdarzyła się również Panu po kolejnym telefonie w sprawie źle działającego serwera MySQL wypowiedź, że "znam sprawę ale to nie ja się tym zajmuję, chłopaki na dole są od tego". Naprawde trudno mi sie odnosic do sytuacji, nie znajac jej. Napisz login Twojego serwera (moze byc na priv) i sprawdze Twoja historie zgloszen, wtedy bede sie mogl do niej odniesc. pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 No cóż, wystarczyło troszkę poczekać aby Pan szef sam sobie strzelił gola: Wszystkie sa czytane - system jest taki, ze nie da sie z naszej strony ominac czyjegos zgloszenia, na kazde musi byc jakas reakcja. [...] Powtorze - zawsze obslugujemy zgloszenia! Owszem, czasem zdarzaja sie opoznienia ale zwykle odpowiedzi nie wymagajace jakichs wiekszych zabiegow wychodza w ciagu paru/nastu/dziesieciu minut od zgloszenia. Osobiscie odpisuje na srednio ~50 zgloszen dziennie i na ~50 tys zgloszen - tych zamknietych bez udzielenia odpowiedzi bylo moze kilka sztuk. Promil calosci. Więc jak to jest? System nie pozwala ominąc zgłoszenia o 15:21 a o 19:17 już pozwala dając "promil" całości? Poczekam jeszcze troszkę to może wszystko co napisałem potwierdzisz, Panie szefie progreso. Jak widać, długo nie trzeba czekać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 No cóż, wystarczyło troszkę poczekać aby Pan szef sam sobie strzelił gola: Szukasz dziury w calym i widze, ze sie probujesz wywinac od odpowiedzi. W takim wypadku dalsza dyskusja z Toba nie ma sensu i juz sie domyslam, dlaczego wspolpraca miedzy nami byla nieudana. PS. Więc jak to jest? System nie pozwala ominąc zgłoszenia o 15:21 a o 19:17 już pozwala dając "promil" całości? Napisalem, ze nie da sie zgloszenia ominac i musi byc z naszej strony *reakcja*. Reakcja to odpowiedz lub zamkniecie zgloszenia. Wtedy zgloszenie "znika" nam z listy oczekujacych na "zalatwienie", a staramy sie zawsze, zeby lista byla czysta. Oczywistym chyba jest fakt, ze mozna zamknac zgloszenie bez odpowiedzi na nie - czesto klienci wysylaja pytanie, a za 2 minuty drugie nowe zgloszenie, ze np. juz sobie poradzili i poprzednie zgloszenie jest nieaktualne. Tyle, dobrej nocy pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 To nie ze mna rozmawiales. Przypuszczalnie sadzac po ironicznym wydzwieku tej wypowiedzi - byl to Wojtek, z tym ze rzeczywiscie musial juz byc bardzo wkurzony bezsensownoscia zgloszenia / Twojego rzadania Sam jestem ciekawy o co chodzilo, bo dalej nie kojarze kim jestes. Interesujące. Rozmawiałem zatem z Tobą, szefie. Z info na stronie WWW progreso: - Adam Szendzielorz - Wojtek Szczęch Nie da się pomylić tych nazwisk. Zwłaszcza w sytuacji, gdy "szef" odbiera za każdym razem telefon. Skoro wałkujemy temat problemów w progreso, może wytłumaczysz złe funkcjonowanie extranetu. Myślę, że wiele osób zainteresuje czemu oferta firmy nie pokrywa się z realizacją usług. Przypomnę - menedżer plików nie działa tak jak powinien a kopia baz danych jest niemożliwa do wykonania. Wcześniej ktoś napisał (z czym sie zgadzam), że jest również problem z wpisami do DNS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2009 Interesujące. Rozmawiałem zatem z Tobą, szefie.Z info na stronie WWW progreso: - Adam Szendzielorz - Wojtek Szczęch Nie da się pomylić tych nazwisk. Zwłaszcza w sytuacji, gdy "szef" odbiera za każdym razem telefon. Na pewno nie rozmawiales ze mna. Skoro wałkujemy temat problemów w progreso, może wytłumaczysz złe funkcjonowanie extranetu. Myślę, że wiele osób zainteresuje czemu oferta firmy nie pokrywa się z realizacją usług.Przypomnę - menedżer plików nie działa tak jak powinien Menedzer plikow dziala tak, jak ma dzialac. Wszystkie jego udostepnione funkcje dzialaja prawidlowo. a kopia baz danych jest niemożliwa do wykonania. Bo extranet nie umozliwia *tworzenia* kopii zapasowych, tylko dostep do ostatniej kopii tworzonej przez nas automatycznie co 24h. Dostep jest w menu "Katalogi i pliki / kopie zapasowe" - do plikow oraz "Bazy danych / kopie zapasowe" - do baz MySQL. Na zyczenie dodatkowo mozemy udostepnic kopie plikow nawet do 3 miesiecy wstecz - z kazdego dnia (kopie przyrostowe). Mechanizm odzyskiwania kopii danych w extranecie sluzy glownie drobnym pomylkom typu "o kurde, skasowalem sobie katalog, co teraz zrobic!?". Wcześniej ktoś napisał (z czym sie zgadzam), że jest również problem z wpisami do DNS Napisal o tym wired. Mozliwosc dopisywania do DNSu jest w menu "Domeny - zmiana delegacji". Nie trzeba wysylac ticketu / zgloszenia. pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 Bo extranet nie umozliwia *tworzenia* kopii zapasowych, tylko dostep do ostatniej kopii tworzonej przez nas automatycznie co 24h. Chwyt reklamowy bardzo łatwy do zweryfikowania Generalnie w ogóle nie są robione kopie baz danych, które mają być rzekomo widoczne w extranecie lub extranet w tym zakresie nie działa. Nie chce mi się dłużej udowadniać że mleko jest białe. Zwłaszcza w sytuacji, gdy Szendzielorz uparcie twierdzi, że wszystko jest w porządku a rozmowy telefoniczne prowadziłem z kimś innym (ilu jest Szendzielorzy w progreso?). Jesli ktoś chce samemu sprawdzić negatywne opinie na webhostingtalk o progreso to mówię jedno - zostaliście ostrzeżeni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 Chwyt reklamowy bardzo łatwy do zweryfikowania Generalnie w ogóle nie są robione kopie baz danych, które mają być rzekomo widoczne w extranecie lub extranet w tym zakresie nie działa. W tym momencie juz troche przeginasz. Uwazasz, ze firma z 10-letnim doswiadczeniem nie robi kopii zapasowych ? Musielibysmy byc glupcami i miec wielkie szczescie zeby jeszcze istniec na rynku, a nigdy nie zdarzylo nam sie utracic danych klientow. Na potrzeby porzadnego, przyrostowego backupu (jestesmy w stanie odzyskac pliki z konkretnego wskazanego dnia nawet do 3 miesiecy wstecz) jakis czas temu kupilismy macierz backupowa 9TB. Nie chce mi się dłużej udowadniać że mleko jest białe. Zwłaszcza w sytuacji, gdy Szendzielorz uparcie twierdzi, że wszystko jest w porządku a rozmowy telefoniczne prowadziłem z kimś innym (ilu jest Szendzielorzy w progreso?). Jezeli rzeczywiscie twierdzisz, ze rozmawiales ze mna - to kilka Twoich poprzednich wypowiedzi (tych traktujacych o tym jak zostales telefonicznie potraktowany) jest *mocno* przekolorowana. A swoja droga - w Progreso Szendzielorzow jest trzech - prawnik i ksiegowa ale oni nie maja nic z helpdeskiem wspolnego pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
error_404 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 W tym momencie juz troche przeginasz. Uwazasz, ze firma z 10-letnim doswiadczeniem nie robi kopii zapasowych ? Nerwy Pana ponoszą, drogi Panie co widać już dość wyraźnie. Sądząc po sposobie argumentowania i stylu wypowiedzi, rozmawiałem telefonicznie z Panem. W rozmowie telefonicznej również nie rozumiał Pan tego, co mówiłem. Teraz widać, że nie czyta Pan tekstu pisanego. Nie napisałem, że firma nie robi kopii zapasowych ale "Generalnie w ogóle nie są robione kopie baz danych, które mają być rzekomo widoczne w extranecie lub extranet w tym zakresie nie działa". To zasadnicza różnica. Musielibysmy byc glupcami i miec wielkie szczescie zeby jeszcze istniec na rynku, Muszę się mocno powstrzymywać przed skomentowaniem powyższego a nigdy nie zdarzylo nam sie utracic danych klientow. Zupełnie inne opinie można znaleźć na webhostingtalk Na potrzeby porzadnego, przyrostowego backupu (jestesmy w stanie odzyskac pliki z konkretnego wskazanego dnia nawet do 3 miesiecy wstecz) jakis czas temu kupilismy macierz backupowa 9TB. Z czystej formalności spytam - podłączyliście to urządzenie czy jak zwykle ktoś o czymś zapomniał? A swoja droga - w Progreso Szendzielorzow jest trzech - prawnik i ksiegowa ale oni nie maja nic z helpdeskiem wspolnego Jeśli chodzi o progreso i o helpdesk, tu się zgadzamy ze sobą. Mało mają wspólnego pracownicy progreso z helpdeskiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 Nerwy Pana ponoszą, drogi Panie co widać już dość wyraźnie. To forum. Na forum mowimy sobie per Ty Jestem nadzwyczaj spokojnym czlowiekiem i bardzo trudno wyprowadzic mnie z rownowagi - uwierz na slowo, ze do "poniesienia" mnie przez nerwy jeszcze daleka droga :-) [...]Teraz widać, że nie czyta Pan tekstu pisanego. Nie napisałem, że firma nie robi kopii zapasowych ale "Generalnie w ogóle nie są robione kopie baz danych, które mają być rzekomo widoczne w extranecie lub extranet w tym zakresie nie działa". To zasadnicza różnica. No coz - jest tu paru klientow, niech oni sie wypowiedza, czy funkcja dziala, czy nie. Sprawdzilem pobieznie kilka losowych kont w extranecie i w kazdym backup dziala bezblednie. Przypomne backup plikow widoczny jest w menu "Katalogi i pliki -> kopie zapasowe", a backup baz w menu "Bazy danych (SQL) - kopie zapasowe". Dzialanie zreszta mozna sobie sprawdzic w wersji demo, ktora jest w pelni dzialajaca: http://extranet.progreso.pl login / haslo: demo Z czystej formalności spytam - podłączyliście to urządzenie czy jak zwykle ktoś o czymś zapomniał? Jak zwykle? Co jeszcze nam zarzucasz ? Narazie nic nie pokrywa sie z rzeczywistoscia. Jeśli chodzi o progreso i o helpdesk, tu się zgadzamy ze sobą. Mało mają wspólnego pracownicy progreso z helpdeskiem. Trudno zeby prawnik odpisywal na pytania o PHP ;-) pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 @adamszendzielorz i @error_404: proszę o przeniesienie dalszej dyskusji na priv gdyż już dawno przekroczyliście granicę w której wyraża się opinie o firmie/prostuje informacje, a teraz po prostu, kolokwialnie mówiąc, jedziecie po sobie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2009 @adamszendzielorz i @error_404: proszę o przeniesienie dalszej dyskusji na priv gdyż już dawno przekroczyliście granicę w której wyraża się opinie o firmie/prostuje informacje, a teraz po prostu, kolokwialnie mówiąc, jedziecie po sobie. OK juz sie zamykam :-) pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
am123 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 Witam. Jestem klientem Progreso.pl od około 1 - 1,5 roku. Naprawdę wysoko ceniłem świadczone usługi... do czasu gdy zacząłem mieć problemy z bezpieczeństwem. A co za tym idzie z supportem i jakimkolwiek kontaktem z obsługą. Kontakt telefoniczny: łączę się z sekretarką automatyczną, przełączam niby do jakiegoś działu i... nic - tak od kliku dni Kontakt przez formularz: czasami dostanę na niego odpowiedź Kontakt przez system zgłoszeń w panelu Extranet - ostatnia pilna wiadomość dotycząca zabezpieczeń i włamań na serwer wisi bez odpowiedzi od 24h - włamania są nadal dokonywane, administracja nie działa kompletnie. A teraz właśnie w temacie włamań. Od kilku dni na serwerze progreso dokonywane są włamania i podmienianie stron index.php lub index.html tzn dopisywanie skryptu przekierowującego na stronę dvcd.info. Zgłaszałem to do tzw. supportu i dowiedziałem się że to luki w cms joomla ( to rozumiem ) ale takie same włamania dokonywane są na plikach html będących w innych katalogach powyżej joomla. Ponadto na innych serwerach na których mam serwisy na joomla ( te same wersje ) włamania nie są dokonywane ( home.pl , nazwa.pl ) czyli chyba wina leży po stronie usługodawcy - tzn. jego zabezpieczeń lub raczej braku takowych. Jak wspominałem na ostatnią odp. z supportu ( zaznaczoną jako pilne ) czekam od ponad 24h - dodzwonić się nie mogę. Proszę o radę co z tym zrobić ? Ponadto po wstępnych rozmowach z klientami poleconymi do progreso przez moją firmę ustaliliśmy że trzeba będzie szybko uciekać od "takiego" usługodawcy - tzn. zerwać umowę a nie rozwiązać. Jesli miałby ktoś propozycje ofertowe to poproszę ( interesuje mnie ( i klientów ) coś w okolicach serwera biznes plus w progreso) Adam Michniewski Raz, Dwa, Trzy Łódź am@razdwatrzy.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 Jeżeli używasz niezałatanych skryptów to pretensje możesz mieć tylko do siebie. Proszę o radę co z tym zrobić ? Wymienić Joomle na wersję załataną lub zlecić napisanie autorskiego CMSa Trzeba leczyć przyczynę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
am123 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2009 OK. Proszę tylko wytłumaczyć czemu u innych providerów nie występują tego typu usterki ? Na dokładnie tych samych wersjach joomla ! Ponadto jak wspomniałem włamania dokonywane są także na strony html a nie tylko na strony cms-a. Czy tym tokiem mam nie używać html ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach