tao 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2005 Opinie o freshgroup.pl Temat uaktualniany na bieżąco Witam Od jakiegoś czasu poszukuję jakiegoś sensownego hostingu i z tutejszego rankingu trafiłam na stronę freshgroup.pl. Stąd moje pytania: znacie tę firmę? Czy jakoś usług, które oferują jest dobra? Uptime przyzwoity, ceny konkurencyjne, plany hostingowe bardzo by mi pasowały, ale zależy mi na opiniach osób, które się tematem interesują Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oktan 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2008 Firmę tę ZDECYDOWANIE ODRADZAM! Mam (a raczej miałem) u najwyższe nich konto ponad rok, w tym czasie ich uptime może nie był zły, ale notorycznie ich admini coś psują w konfiguracji co powoduje "dziwne" działanie całego systemu. Dla przykładu w tym miesiącu: - źle ustawiony znak końca linii w nagłówku wiadomości sprawia, że Outlook i Thunderbird cały nagłówek wyświetla w treści listu - od 2 tygodni nie mogę wysłać listu z załącznikiem większym niż kilka kB Jeśli do tego dodać, że notorycznie nie można się do nich dodzwonić, na maile ze zgłoszeniami NIGDY nie odpisują (najlepiej sprawdźcie sami), a usterki rozwiązują tygodniami to przyszłym ich użytkownikom życzę dużo cierpliwości. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM tej firmy. Szanujcie swój czas, pieniądze i nerwy. ps. o tym jak aktywnie działają niech świadczy fakt, że ostatnie aktualności mają z 2006 roku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FRESHgroup 0 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2008 Problemy o których napisał Oktan owszem były. Jak okazało się później wynikały z błędów na dyskach oraz systemu, który update'owany od paru lat przestał sobie radzić z kolejnymi poprawkami dotyczącymi bezpieczeństwa i stabilności. Na początku sierpnia 2008 dysk samoczynnie (z do dzisiaj nie wyjaśnionych przyczyn) przeszedł w tryb ReadOnly. Jedynym rozwiązaniem była ponowna instalacja systemu. Zmieniony został również dysk systemowy chociaż prawdopodobnie to nie z jego winy (na wszelki wypadek wymieniliśmy). Żadne dane Klientów nie zostały utracone. Został zainstalowany nowy system i od tego czasu wszystko pracuje stabilnie. Polecam założenie konta na okres testowy i sprawdzenie samemu. Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny i emailowy - ciężko mi się do tego odnieść. Proszę zadzwonić, napisać - i w ten sposób sprawdzić pozdrowienia Marek Zywert FRESHgroup p.s. opieka na klientami jest ważniejsza niż aktualności na stronie.. zajmiemy się tym w ciągu najbliższych tygodni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Październik 20, 2008 Ja się nie dziwię że chodzi wolno http://geotool.servehttp.com/?ip=70.86.134...t=freshgroup.pl Pozatym co mają dyski do E-maili ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FRESHgroup 0 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2008 Ja się nie dziwię że chodzi wolno http://geotool.servehttp.com/?ip=70.86.134...t=freshgroup.pl Pozatym co mają dyski do E-maili ? tak - serwer jest zlokalizowany w USA - nie ukrywamy tego.. chociaż coraz częściej rozważamy możliwość przeniesienia (spadek cen i większe możliwości w Polsce, wysoki kurs dolara) co mają dyski do emaili? emaile, dane konfiguracyjne, ustawienia serwerów pocztowych, itd... wszystko jest zapisywane na... dyskach. to chyba logiczne? pozdrawiam Marek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arturros 0 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2008 Logiczne jest posiadanie kopii ważnych danych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zbigniew1 35 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2012 Troszkę się pozmieniało. Od grudnia 2011 zawiązana została spółka z o.o. Czy ktoś orientuje się jak teraz wygląda jakość ich usług? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach