Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

opinie szybki-serwer.pl

Polecane posty

Niestety to co pisze Edart nie jest prawda. Od kiedy zglosilem problem po raz pierwszy tj. w grudniu 2010 nie zostal on rozwiazany, a w tym czasie otrzymalem jedynie 2 odpowiedzi (moich prosb o pomoc nie zlicze). Od 25 dni brak jakiegokolwiek kontaktu. Probowalem poprzez zwykly email, formularz kontaktowy na stronie szybki-serwer.pl oraz poprzez PM na tym forum. Jak grochem o sciane. NIE POLECAM!

 

Na wszystkich forach bede odradzal za nieprofesjonalizm i brak supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W piątek zamówiłem serwer wraz z autopilotem, przelewu dokonałem od ręki przez DotPay i od tej chwili cisza. Ok nie było w piątek, no to pomyślałem że przeczekam weekend i pewnie dostane w poniedziałek serwer, i tak minął prawie cały poniedziałek, a wciąż brak jakiego kolwiek odzewu od firmy. Pisałem na GG, na pocztę z własnego adresu, poprzez formularz kontaktowy i przed chwilą dzwoniłem na tel i poczta głosowa :/ Ile czeka się na założenie serwera? Pieniądze już na pewno dawno są. Radio jest dla mnie bardzo pilne i każda godzina sie dłuży a to już 4 dzień bez jakiejkolwiek reakcji. Nie wiem co mam więcej robić, ile czekać..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem od właściciela że miałą być nowa strona ... a błedu jaki były są dalej i nic nie zmienili ... skoro tego nie robią to na co liczyć więcej ...

 

Strona wizytówką firmy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, to oszuści i nic więcej!

 

Zdecydowanie odradzam tam kupowania usług, ja straciłem na tym 42zł i cieszę się że nie kupiłem większej ilości slotów. Pisałem 2 posty wcześniej że miałem problemy, użyłem wszelkich możliwości kontaktu i jedynie SMS sprawił że pan był łaskaw odpowiedzieć klientowi, i a dokładnie to że serwer jest już na pewno aktywny i mam napisać na inny mail (nie shouted który mi podano), tak też zrobiłem ciesząc się że po 4 dniach bez odpowiedzi w końcu będę miał radio, jednak dostałem odpowiedź że serwer nie jest jednak aktywny i "odezwie sie" jak będzie coś wiedział, gdy zapytałem ile to potrwa do do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi. TO KPINY A NIE FIRMA! Dziś pisałem że chcę zwrot pieniędzy i pewnie też nie odzyskam pieniędzy, jednak jestem gotów wnieść sprawę do sądu nawet jak będę na tym mocno stratny, tylko po to by ta śmieszna "firma" dostała nauczę i usunęła się z rynku swoimi beznadziejnymi usługami oszukując klientów.

 

Jak można po 4 dniach od wpłacenia pieniędzy powiedzieć że dostanę odpowiedź jak będzie coś wiadomo, bo skoro jak ma być coś wiadomo jak to właściciel firmy, kogo on chce się pytać? Czy gdy pójdę kupić telewizor i zapłacę za niego to czy w jakimś sklepie powiedzą mi że odezwą się jak będą coś wiedzieli zamykając drzwi udając że ich nie ma? Nawet na serwisach aukcyjnych nie spotkałem się z czymś takim, a to niby jest "firma".

 

Dziś kupiłem usługę w innej firmie a dokładne radiohost.pl - reklama? Może i tak ale żałuję że nie zainteresowałem się ich ofertą wcześniej bo serwer otrzymałem po 5 minutach i od razu odpaliłem radio, a nie jak tutaj po prawie tygodniu brak czegokolwiek.

 

Jeśli nie chcecie tracić pieniędzy i nerwów to unikajcie tej "firmy". Administrator bezszczelnie kłamie na tym forum że maile są rozpatrywane na okrągło itp, jedyne słowo które mi tutaj odpowiada to KPINY i nic więcej... Teraz będę biegał po sądach ale trudno, jakieś zasady muszą być a nie traktowanie klienta jak byle kogo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość d4nny89

Serwery szybki-serwer.pl można porównać do darmowego hostingu m.in. yoyo, cba, chociaż w przypadku cba dyskutowałbym na tym czy tak denne serwery szybki-serwer.pl można porównać do całkiem nieżle działającego jak na darmowy hostingu cba.

 

W szybki-serwer.pl miałem serwer ja i mój dobry kolega, ponieważ obaj zajmujemy się tym samym. Ja pierwszy zrezygnowałem z serwera z powodu awaryjności i praktycznie braku pomocy technicznej. Kolega zaczekał aż serwer wygaśnie i już więcej nie odnawiał. Totalne dno, zachęcają ceną ale tak na prawdę serwer nie jest wart 1zł, bo można mieć lepszy hosting za darmo, tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie wymuszonej,

zacznę od tego że wbrew temu co zarzuca mi 2-3 osoby wszelkie zgłoszenia, zapytania na maile są rozpatrywane na bieżąco, sprawdzam to i widzę, owszem są maile bez odpowiedzi ale takie w których nie ma podanego adresu odbiorcy,

owszem są nieodpisane pytania na gg, ale takie w których nadawca napisał: "witam" i koniec.

Najlepszym kontaktem jest ticket z panelu, ale jakoś niewielu z tego korzysta (ticket w obrębie jednego serwera na pewno zawsze dojdzie).

 

shoorty, prześlij mi na pw swój problem bo go po prostu nie znam, zwłaszcza że tak długo trwa.

 

sorxes, jak Ci jest tak bardzo potrzebna nasza nowa strona do działania Twojej to sorry,

to wybacz, już jest na ukończeniu ale jeszcze jej nie widać,

 

d4nny89, awarie o których piszesz pewnie były w lipcu ubiegłego roku a spowodowane nie były awariami serwerów

a dostępem do nich (albo łącza albo prąd) , niestety w tym czasie serwerownia zaserwowała nam taką niespodziankę,

ale firma istnieje długo dłużej i "starszym stażem" klientom dało się tą sytuację wyjaśnić, wiadomo że są też tacy klienci którzy pewnie w tym czasie poniesli milionowe straty - jak pewnie Ty- więc postanowili się przenieść.

 

verona - napisz mi na pw tytuł przelewu i odeślę kase, jeżeli coś takiego było.

Uwierz mi że nie po to ileś lat prowadzę firmę aby Ciebie naciągnąć na 42 zł. i może uciec do ciepłych krajów.

Bez jaj.

w dodatku nie piszesz o usługach szybki-serwer.pl a o innych,

więc jak coś założ nowy wątek bo firma ma kilka marek

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od przedstawiciela firmy oczekiwałbym większej kultury i wyższego poziomu odpowiedzi. Takie wypowiedzi budują wizerunek firmy, może moja sugestia na coś się przyda..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowej strony jak nie ma - tak nie ma...

A błędy nadal się czają. Profesjonalne podejście do sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę uważać na usługi serwowane przesz Szybki-serwer.pl. Pod koniec ubiegłego roku zamówiłem 5 kont PRO z pakietem 250 IP. Otrzymałem fakturę PRO FORMA na kwotę ok. 500 zł. Opłaciłem ją 5 stycznia 2011 r. Od tego dnia do dzisiaj (tj. 7 lutego!) nie otrzymałem dostępu do wykupionych kont. Brak odpowiedzi via Gadu gadu, telefon nie jest odbierany. Napisalem do supportu kilka e-maili. Dostałem dwie odpowiedzi gdzie zapewniano mnie, że jeszcze tego samego dnia otrzymam dostęp do kont. Ostatnie tego rodzaju zapewnienie otrzymałem dwa tygodnie temu... Ponad tydzień temu poprosiłem o zwrot pieniędzy (zarówno poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie jak i w e-mailu). Zwrotu pieniędzy nie otrzymałem. W tym tygodniu zgłaszam sprawę na policję. Tego już za wiele!

 

Powtarzam raz jeszcze - jest to zupełnie niepoważna firma. Jeśli nie chcesz stracić czasu, nerwów i pieniędzy to nie korzystaj z usług Szybki-serwer.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co się do groma dzieje z tą firmą ? Ani dodzwonić się nie da ani na e-mail nikt nie odpowiada o gg już nie wspomnę. Ma ktoś z nimi jakiś kontakt ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam obawy przedmówców. Pady są tam chyba częstsze niż bezawaryjne działanie serwera. W dodatku firma bierze kasę brutto i nie wystawia faktur pomimo kilku powiadomień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam przed firmą szybki-serwer.pl - omijać szerokim łukiem - to chyba najgorszy hosting z jakiego na nieszczęście mieliśmy okazję korzystać.

Dzisiaj jak widzę znowu nie działa, nawet ich strona firmowa się nie otwiera, a jest tak bardzo często i awarie trwają często przez cały dzień.

 

W promocji do każdego konta - do wyboru:

-internal server error

-404

-conection timeout

-conection refused

i inne

i tak się dzieje wiele razy na miesiąc i zwykle cały dzień strona nie działa.

Przykre jest że muszę to napisać, ale może kogoś uchronię przed niepotrzebnymi nerwami, chyba że ktoś "lubi" jak mu ciągle strona nie działa to będzie zadowolony z usług.

 

W dzisiejszych czasach takich firm nie powinno być na rynku

Edytowano przez Doctor (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym supportem to trochę przesadzacie moim zdaniem. Ja tam zwykle uzyskiwałem odpowiedź na gg, a zdarzało mi się rozmawiać nawet o 1 w nocy w weekend - także wg. mnie to jest duży plus dla pomocy technicznej.

 

Co do awarii no to cóż, mają podobno nowy serwer więc teraz miejmy nadzieję skończą się problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety rowniez nie moge polecic, slaby kontakt, brak faktur za uslugi... Ta druga sprawa nadaje się dla urzędu skarbowego..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Overview

Nie mam pakietu w firmie szybki-serwer.pl, jedynie administruję pakietem mojej klientki.

 

Wszytko były by pięknie, gdyby nie starszny downtime serwera.

od 01.08 do 7.09.2011 wyniósł ponad 6,7%.

 

Odpowiedź na maile: Brak

Odpowiedź na gg: brak

Odpowiedź na telefon: Brak ( http://www.emiasto.o...art_244813.html - telefon tutaj podany, jest do jakiejś prywantej osoby - taka mi się zgłosiła )

 

 

Historia online/offline z w/w zakresu dostępna tutaj, sprawdzana co 15 minut.

http://gacek.vot.pl/...r_historia.html

 

Jeśli chcesz zostać nowym klientem :)

Jeśli uważacie, że wszyscy tutaj uwzięli się na hosting szybki-serwer.pl, to nie ma problemu, możecie nie wierzyć - Ale dla własnego bezpieczeństwa - Wykupcie sobie hosting na 1-2 miesiące, nie na rok. Jak wam będzie odpowiedać, to zostaniecie, a jak nie to nie będzie problemu ze zwrotem kasy itp.

 

Reasumując

Moim zdaniem hosting jest W OGÓLE nie monitorowany przez żadnego administratora - a kontakt jest bardzo "utrudniony*", jedynie chyba przez administaratorów-klientów, którzy mogą g***o zrobić, jak jedynie próbować się dodzwonić, albo liczyć na maila.

Downtime'y są strasznie długie. Nawet ich własna strona raz działa, a raz nie.

 

 

* - utrudniony - patrz. niemożliwy

PS: Jeśli forum naprawdę "gubi" posty, to nie ma problemu, mam zapisanego i w razie zniknięcia wpiszę go jeszcze raz :)

PS2: Od dawna praktykuję pewną rzecz, otóż zanim coś kupię, to najpierw dzwonię, żeby sprawdzić czy firma w ogóle odbiera telefony, jak nie to szukam dalej - Naprawdę polecam tą praktykę :).

 

Edit:

 

Ponieważ, dbając o zarobki, tutaj jesteście bardziej skorzy do odpowiedzi na pytania (obrony). Jakie jest stanowisko/komentarz firmy na downtimey np. od 2011 - 09 - 03 do 2011 - 09 - 07?? (z w/w linku).

 

Witam po przerwie wymuszonej,

zacznę od tego że wbrew temu co zarzuca mi 2-3 osoby wszelkie zgłoszenia, zapytania na maile są rozpatrywane na bieżąco, sprawdzam to i widzę, owszem są maile bez odpowiedzi ale takie w których nie ma podanego adresu odbiorcy,

owszem są nieodpisane pytania na gg, ale takie w których nadawca napisał: "witam" i koniec.

Najlepszym kontaktem jest ticket z panelu, ale jakoś niewielu z tego korzysta (ticket w obrębie jednego serwera na pewno zawsze dojdzie).

Pytam tutaj, bo wysłałem maila, jak i wiadomość na gg o tej samej treści, z informacjami zwrotnymi: (Mail zwrotny w formularzu i numer gg (wiadomość nie była tylko "witam"))

Treść wiadomości:

Witam,

Kiedy można się spodziewać przywrócenia usługi SeoHosting?

Wasz serwer: 212.59.240.20 Od wczoraj ma jakieś problemy z byciem ONLINE i dziś od godziny 7:30 Jest cały czas Offline.

Edytowano przez Grzegorzz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wrażeniem obsługi ze strony szybki-serwer.pl czy duu.pl. Panowie a właściwie chyba Pan ma daleko w dupie klientów albo upatrzył sobie klienta. Potrafił deaktywować opłacone konto, bez treści, które mogłyby być niezgodne z regulaminem, a co lepsze stała tam tylko jedna, marna, prosta wizytówka mojego klienta.

 

W rezultacie 2x musiałem tłumaczyć się za duu.pl - bo tam nikt nie miał zamiaru pośpieszyć z pomocą - już nie mówię o podaniu przyczyny.

 

Pozdrawiam - były klient dafne.duu.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście na jednym z serwerów na początku września były problemy, (jeden z klientów przeciążał), ale sytuacja jest od dawna opanowana.

 

gibos z tego co pamiętam - nie jestem jednak na 100% pewien, na pewno od tak z jakiegoś widzimisię konto zablokowane nie zostało - na wspomnianym przez Ciebie koncie wystąpiło zjawisko phisingu, więc nie dziw się że od razu zostało zablokowane, może i była to mała wizytówka, ale to nie zwalnia nikogo od tego aby połatać w niej dziury.

wystarczyło napisać mail i przesłalibyśmy odpowiedź włącznie z kopią zgłoszenia.

 

Grzegorzz , działamy ponad 4 lata, czasem zdarzy się gorszy okres ale zawsze dbamy o klientów i jeszcze nikomu dane nie zniknęły.

 

Ogłosiliśmy wczoraj konkurs, serdecznie zapraszam do wzięcia w nim udziału, przy okazji możecie coś od siebie wnieść do rozwoju firmy :)

Zapraszam

 

Link: Konkurs: stwórz idealne konto hostingowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szybki-serwer.pl to największa porażka mojego hostingowego życia.

Mam kilka stron w kilku firmach:

- nazwa.pl (nigdy nie miałem problemów)

- linuxpl.com (też ani razu nic nie padło, pięknie śmiga i tanio)

- netarteria.pl (tam też wszystko ok, raz był problem, ale to 1 dzień niedziałania strony w ciągu roku)

 

no i nieszczęsny

- szybki-serwer.pl (tutaj strony padają noo dosłownie co chwilę, nawet kilka razy dziennie potrafi się nie wczytać)

Oczywiście admini twierdzą że wszystko ok, że to problem z łączem internetowym.. BZDURA! Tanie rozwiązanie - i dostosowując się do ceny - TAKA USŁUGA!

Nigdy więcej szybki-serwer.pl

 

ps. mam nadzieję że ten post sprawi że Panowie z "szybkiego" serwera w końcu coś z tym zrobią... JAKOŚĆ!!!!!! NIE ILOŚĆ PANOWIE!!!!

 

 

Grzegorzz , działamy ponad 4 lata, czasem zdarzy się gorszy okres ale zawsze dbamy o klientów i jeszcze nikomu dane nie zniknęły.

Drogi Edarcie,

 

Nie oszukujmy się, to jest Twój biznez, nie wypada Ci powiedzieć nic innego. Ostatnio się polepszyło i jest mniej tych awari, ale to, że:

rzeczywiście na jednym z serwerów na początku września były problemy, (jeden z klientów przeciążał), ale sytuacja jest od dawna opanowana.

 

to g***o prawda :). Wcześniej też były problemy - to był ogólny powód dla którego napisałem monitor do stanów online/offline. Co chciałem coś zrobić, to okazało się, że serwer padał.

Jak widać, już od czerwca I TO 2009 ROKU (had to make it red!) ludzie mieli problemy. - Mała kompilacja skarg - Postów "obronnych" nie będę cytował, bo aż żal - może tylko wybrane :)

 

Powiedz mi drogi Edart, jak wyjaśnisz to, że tyle stron i prawie same negatywne opinie o szybki-serwer.pl są?

 

A ja powiem że wczoraj te serwery leżały i kwiczaly od rana do poznego po poludnia... Najpierw jakies dziwne rzeczy działy sie na serverze (który cały czas odpowiadał na ping) pozniej stronki przestały odpowiadać nie dało sie ani wrzucic ani sciagnac plikow z servera, totalny paraliż. Często rowniez zdarza sie że server nie odpowiada (krótkie chwile jednak bardzo uciazliwe). Nie wiem czy jest to spowodowane jakimś słabym osprzętem, łączem czy błędną administracją serwerów..

 

 

 

Początkowo wszystko było dobrze, rzadkie pady, wystarczająca ilość miejsca i transferu, odpowiadająca mi cena... Ale od pewnego czasu wszystko zaczęło się psuć. Co raz częściej serwer (lub php) pada na pewien czas, ostatnio stało się to dzisiaj rano. Do tego od około miesiąca serwer dodaje mi 2 GB do wykorzystanego miejsca. Pisałem w tej sprawie dwa razy do BOK-u (pierwszy raz 1 lipca, drugi raz 13) - pierwszy raz odpisano mi "sprawdzimy", później - zero reakcji. Chyba nie pozostało mi nic innego jak tylko znaleźć sobie nowy serwer :/

 

 

Przeglądałem sobie internet i trafiłem przypadkowo na ten temat ...

Nie mogłem się oprzeć pokusie i koniecznie postanowiłem się zarejestrować.

 

Bardzo dobrze znam firmę szybki-serwer i na prawdę mógłbym opowiadać tutaj godzinami na temat poziomu usług

które oferuję swoim Klientom.

 

Nie chce tutaj nikogo obrażać, podważać niczyjego zdania. Ale ta firma to masakra.

Co chwila pady serwera, co chwila jakieś problemy. Takt to jest jak dzierżawi się serwery w Niemczech za "parę groszy",

a potem śmieci się rynek polski. Nie wspomnę już o formalnościach typu faktura VAT której się pewnie nie doczekam.

 

Z całym szacunkiem dla firmy szybki-serwer, mój post nie ma na celu nikogo oczerniać, nikomu robić jakiej kolwiek anty reklamy.

 

Jedynie pragnę aby poziom świadczonych usług był normalny, a Klienci nie musieli się denerwować.

Moim zdaniem lepiej kupić sprawdzonego dedyka a potem go sprzedawać a niżeli "coś za grosze z Niemiec" a potem same problemy.

 

Proszę, błagam, zróbcie coś z tymi serwerami !

 

 

Witam Serdecznie.

 

Mam olbrzymi problem z tym usługodawcą, próbuje się tam dodzwonić już dwa tygodnie, wysłałem e-maila i cisza.Cała poczta mi nie działa ani strona internetowa.

 

Bardzo proszę o pomoc.

 

 

Te problemy zaczynają mnie powoli wk****.

 

Od wczoraj są znowu problemy z mysql, tym razem rekordy są dodawane do bazy ale strona ich nie wyświetla, czyli

nie widzi localhost, mimo że baza mysql chodzi.

 

No i oczywiście zero odpowiedzi ze strony obsługi szybki-serwer.pl

 

 

Najlepszy,profesjonalny,tani hosting stron,szybki,tani serwer www

 

Śmiechu warte, w ciągu dwóch tygodni trzy pady serwera trwające po kilka(naście) godzin.

 

Obsługa nie raczy odpowiedzieć na maile ani na zapytanie przez gg, poprostu ma klientów w nosie.

 

Przenoszą bazę mysql na inny serwer, nawet nie raczą powiadomić, samemu trzeba się domyślać i wysyłać tickety.

 

Życzę powodzenia z takim podejściem do klienta, na pewno nikomu nie polecę tej firmy

 

 

Niestety potwierdzam.

 

Parę miechów było dobrze, ostatnio zaczęło się sypać, przedwczoraj stwierdziłem, że program modsecurity zainstalowany na serwerze zbanował moje ip z powodu edycji tabel w phpMyAdmin!!

W logach "sql injection attack" spowodowany przez phpMyAdmin

 

No i oczywiście prędzej wygram w totka niż szanowny przedstawiciel "szybkich-serwerów" raczy odebrać telefon/odpisać na maila/odpisać na gg/odpisać na formularz ze strony.

 

Niestety .... śmiechu warte.

 

 

Od wczoraj serwy ich nie działają. Na maile, telefony nie odpowiadają.

 

Hosting porażka. Ja na pewno nie przedłużę konta w szybki-serwer.pl - bo co z tego że szybki jak nie działa...

 

 

Witam

 

Czy ktos wie dlaczego znikaja konta na szybki-serwer? Poniewaz mialem oplacone konto na ponad pol roku i z dnia na dzien wszystko zniknelo, stronka nie działa, na serwer nie da sie wejsc?

 

Czy jest ktos w stanie mi pomoc? Pomimo prob kontaktu zadnego odzewu, moze ktos ma jakies namiary na kogos od hostingu??

 

 

Pozdrawiam

 

Mam problem. Przedwczoraj ktoś zhackował mi serwer, który mam w firmie Edart. Wczoraj dzwoniłem żeby się zapytać, kiedy wszystko zostanie naprawione, powiedziano mi że nawet jeszcze tego samego dnia. A dziś dalej serwer nie działa, a telefonu popołudniu nikt nie odbierał.

Szkoda, bo chwaliłem sobie do tej pory ten hosting :D

 

 

a kiedyś występowały ?

Jezu chryste, czy Ty czytasz w ogóle posty użytkowników, czy nie. Bo często mam wrażenie, jakby one w ogóle nie były czytane. User pisze o czymś, a Ty na linię obrony wysuwasz zupełnie inny fakt, w ogólen nie mający nic związku z problemem.

 

Grzegorzz , działamy ponad 4 lata, czasem zdarzy się gorszy okres ale zawsze dbamy o klientów i jeszcze nikomu dane nie zniknęły.

Nie mów, że czasem, jak po przejżeniu dat i postów wynika, że właśnie jest to NOTORYCZNE zachowanie waszych serwerów.

 

Witam,

Postanowiłem się zarejestrować i dodać swoją opinię do wątku. Jestem klientem firmy EDART (szybki-serwer.pl) od 2 lat. Czy mogę napisać coś dobrego o tej firmie? NIE! Dlaczego? Wymieniam poniżej:

1. Brak możliwości zalogowania się poprzez stronę do panelu administracyjnego (panel klienta itp... bez różnicy określenie danej funkcji)

2. W Pierwszym roku po opłaceniu usług faktury nie otrzymałem. Gdy się upomniałem o nią, nie wiedzieli co mi powiedzieć - o ile ktoś łaskawie odpisał na moje zapytanie. Podobno wysłali ją do mnie (do firmy) po raz drugi. Ta również nie dotarła. Tłumaczyli że pewnie została zgubiona po drodze. Cóż za pech.

2. Po upływie 12 miesięcy zostałem poproszony o uiszczenie opłaty. Chciałem sprawdzić ile zapłacić poprzez panel administracyjny, lecz ten jeszcze nie był gotowy (buahaha). Poprosiłem o fakturę pro-forma i.... DOSTAŁEM !!! Po dokonaniu przelewu zapytałem mailem o termin wysłania do mnie faktury właściwej. Zapytałem drugi raz... trzeci... czwarty i..... CISZA za każdym razem. Co począć... zacząłem prosić o przysłanie jej... nie pomogło.

3. Serwery są bardzo wolne w porównaniu do konkurencyjnych ofert innych firm (tutaj uwaga!!! - firma EDART ma założonych kilka stron z ofertą hostingu, więc lepiej zawsze przyglądnąć się każdej ofercie znalezionej w sieci, czy przypadkiem nie pochodzi od nich).

4. Nie uzyskuje się odpowiedzi na żadne z moich zapytań od co najmniej 10 miesięcy.

5. Telefony niby działają, lecz nikt nie wie u nich jak je odebrać.... czyli mają nas w du*ie

6. Na wiadomości GG nikt nie odpowiada nawet po czasie.

7. Moje wiadomości wysłane za pośrednictwem formularza ze strony również pozostają bez echa. Pewnie się gubią po drodze jak faktury wysłane do mnie.

Wymieniać tak mogę bardzo dłuuuugo, lecz nie ma to sensu.

W skrócie napiszę co następuje. Jestem chamem, jeśli ktoś mnie traktuje po chamsku, więc za brak faktur zgłoszenie do US poszło szybciutko. Mam nadzieję że US poczeka (jak to ma w zwyczaju) urzędowe 7 latek i dopiero wtedy poproszą o dokumenty z mojej (i nie tylko mojej) transakcji. Grzecznie naliczą zaległy podatek, którego nie zapłacili skoro nie wystawili faktury... będzie ciekawie.

Do Prokuratury zgłosiłem sprawę usunięcia danych na moim koncie hostingowym, łącznie z bazą danych, co nie było spowodowane awaria a celowym działaniem. Sprawa jest z dzisiaj, lecz z przyjemnością będę was informował jeśli zajdzie taka potrzeba o efektach.

Na zakończenie dodam tylko, że firma EDART ma dość spore długi, choć z informacji jakie otrzymałem, jeden z długów ostatnio spłaciła. Pożyjemy - zobaczymy.

 

 

1. dziwne że inni klienci nie mają problemu z kontaktem.

2. przez 2 lata serwer nie był "powolny" [...].

 

Mi niestety, nie było dane otrzymać odpowiedzi od was od ponad miesiąca! Czekam teraz już z ciekawości, kiedy odpiszecie.

Pisałem na:

gg - Numer zwrotny do kontaktu jest

Formularz na stronie - Uzupełniłem wszystko - i mail też

Pisałem też ze swojej skrzynki pocztowej - gdzie też dostaliście reply-to:

Dzowniłem do was - NIE odbieraliście około 5 razy w ciągu 2 dni - O odzwonienie nie proszę, bo to zbyt duże koszta.

 

Kiedy dokładnie dzowniłem/pisałem niestety nie będę mówił, bo tak jak już mówiłem, wasza firma nie budzi we mnie ŻADNEGO ZAUFANIA, dlatego też nie jestem pewien, czy mi nie usuniecie konta z jakiegoś powodu - a taki się może zawsze znaleźć.

 

PS dług o którym piszesz to stara sprawa rodzinna a nie firmowa,

Ale to świadczy o ludziach, którzy prowadzą hosting, "dobry zwyczaj, nie pożyczaj" :P

 

Już mi się dalej nie chce - fakty mówią same za siebie, jescze tylko jeden "test" zrobię i zamieszczę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem!!! :)

Napisałem szybki teścik wydajności procka albo obciążenia, jak kto woli - W bazy danych (obciązenia/szybkosc dyskow) się nie bawiłem, bo po teście procka już widać wąski gardziel :(.

 

Test prosty, ale mowi wiele o obciążeniu maszyny.

for($i = 0; $i < 10000000; $i++){
sqrt($i);
}

 

Oto wyniki:

1831ms linuxpl.com - jeden z ich serwerów - i to notabene lekko wadliwy, i mulący - co prawda przez dyski twarde. A wynik najlepszy - powtarzalem 3 razy bo nie mogłem uwierzyć :P

3619ms Kei.pl

5260ms szybki-serwer.pl

 

6715ms na moim serwerze do developowania

Specyfikacja poniżej :) 100% wolnych zasobów procka, nic nie było włączone poza tym testem.

Processor Information
Socket Designation: Socket A
Family: Duron
Manufacturer: AMD
Version: AMD Athlon(tm) XP
Voltage: 1.6 V
External Clock: 166 MHz
Max Speed: 3000 MHz
Current Speed: 2075 MHz

 

@Edart: Napewno zaprzeczycie, że nie jest to w żaden sposób miarodajny test, ale pokazuje ile mocy obliczeniowej procesora jest wolne. Czyli jeśli macie szybki serwer, to jest strasznie obciążony, a jeśli nie obciążony, to kichowaty sprzęt wam dali.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzergorzz,

na około 10 tys. osób korzystających z usług podałeś opinie kilku osób, wybiórczo, pozytywnych opinii nie znalazłeś, to normalne i przyzwyczajony jestem.

przytaczasz też opinie osób które z różnych powodów nie są naszymi klientami ponieważ nie chcieliśmy aby nimi byli, właśnie dzięki min. takim klientom potem pretensje mają też inni np. że nie działa serwer, muli czy ip serwera znajduje się na listach spamowych. opinie takich osób najmniej mnie obchodzą i się nimi najmniej przejmuję.

nie twierdzę że nie ma nic do poprawienia w firmie, staram się jak mogę i tyle.

dla mnie dowodem na to że nie jest tak czarno jak to opisujesz są klienci którzy juz nawet 4- krotnie odnawiali swoje usługi, więc ...

 

Nie było mnie ponad 2 tygodnie ostatnio, ale z tego co widzę na wszystkie maile zostały wysłane odpowiedzi, więc gdybyś mógł (choć wątpię) podaj na pw z jakiego adresu pisałeś lub datę kiedy to było.

 

PS a na marginesie taka informacja: żyjemy w kraju w którym możesz mieć zobowiązania w rodzinie (dług) nie pożyczając nic od nikogo,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzergorzz,

na około 10 tys. osób korzystających z usług podałeś opinie kilku osób, wybiórczo, pozytywnych opinii nie znalazłeś, to normalne i przyzwyczajony jestem.

przytaczasz też opinie osób które z różnych powodów nie są naszymi klientami ponieważ nie chcieliśmy aby nimi byli, właśnie dzięki min. takim klientom potem pretensje mają też inni np. że nie działa serwer, muli czy ip serwera znajduje się na listach spamowych. opinie takich osób najmniej mnie obchodzą i się nimi najmniej przejmuję.

nie twierdzę że nie ma nic do poprawienia w firmie, staram się jak mogę i tyle.

dla mnie dowodem na to że nie jest tak czarno jak to opisujesz są klienci którzy juz nawet 4- krotnie odnawiali swoje usługi, więc ...

 

Nie było mnie ponad 2 tygodnie ostatnio, ale z tego co widzę na wszystkie maile zostały wysłane odpowiedzi, więc gdybyś mógł (choć wątpię) podaj na pw z jakiego adresu pisałeś lub datę kiedy to było.

 

PS a na marginesie taka informacja: żyjemy w kraju w którym możesz mieć zobowiązania w rodzinie (dług) nie pożyczając nic od nikogo,

 

Powiem Ci tak, np podobny thread na tym forum o Konkurencji wygląda z goła inaczej, oni mają same pozytywne opinie. Wychodzi na to, że świat się tak ułożył, że o jednym piszą tylko niezadowoleni klienci, a o innym piszą tylko Ci zadowoleni - dziwne, nie? :):) Dlaczego los tak pokrzywdził szybki-serwer.pl, że zadowoleni klienci nic nie piszą, a u konkurencji niezadowoleni milczą (o ile są) a Ci zadowoleni piszą. <woła o pomste do nieba>

 

10 Tys. klientów? Nie dziwię się że faktur nie dostają :P Pewno drukarka nie nadąrza :P, a w telefonie pewnie już nie zawsze działa dzwonek, bo cały czas dzwoni.

A tak na serio, im więcej firma ma klientów, tym mniej się nimi przejmuje... udowodnione naukowo :P

 

No dobra, teraz tak serio serio :) (choć w 10 000 klientów raczej nie wierzę, ale niech tam)

 

Zakładając że klient płaci średnio 35.00/rok PLN, przy 10 000 użytkoników jest to 30 000zł / miesiąc. (przy 19/rok = 16 000zł miesięcznie; przy 200zł/rok. 165 000 ).

Czyli pewno średnio macie 80 000zł/m-c brutto.

 

To raczej sporo, dlatego teraz mi powiedzcie, dlaczego do jasnej cholery, nie wymienicie wadliwego sprzętu i nie zainwestujecie w firmę?

 

Poproszę adresy paru waszych serwerów, podłączymy je pod monitor i zobaczymy jaka statystyka wyjdzie.

 

A tak a propos :) Proszę IP maszyny, która miała we wrześniu tyle padak - jeśli to była jedna, to łatwo ją znajdziecie - jak problem z większą ilością maszyn to ciekawe czy traficie na której mam hosting :) Taka mini-gra, co Ty na to? :)

 

Do testów się nie ustosunkowałeś ;( A tak się starałem <beczy>

Edytowano przez Grzegorzz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzegorzz, napisałeś swoją opinię na temat firmy i wydaję mi się, że to już wystarczy. Teraz to już są Twoje wypociny, nie opinia o firmie.

Jeśli Ci nie odpowiada usługa, piszesz opinię (pozytywną , negatywną lub neutralną) i zmieniasz firmę na inną, po co prowadzisz zaczepny wątek wiedząc, że firma musi Ci odpowiedzieć.

Edytowano przez MZone Group (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzegorzz,

do testu się nie ustosunkowałem ponieważ nie zauważyłem go,

moja odpowiedź: żaden z serwerów nie jest przeciążony.

 

zresztą widać jak są przeciążone i zamulone serwery skoro nikt nic nie pisze na forach poza Tobą,

szkoda się wdawać w dyskusję, przynajmniej napisz kilka postów w innych tematach aby nie wyglądało to tak ewidentnie w jakim celu się zarejestrowałeś.

 

FV są do pobrania z poziomu panelu WHMCS, więc o drukarkę się nie martw, tak samo o finanse firmy.

 

Nie ustosunkowałeś się do mojego pytania o podanie daty lub adresu maila z którego się kontaktowałeś i nikt nie odpisał

sorry ale nie mam chęci na jakieś gierki z anonimem,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzegorzz, napisałeś swoją opinię na temat firmy i wydaję mi się, że to już wystarczy. Teraz to już są Twoje wypociny, nie opinia o firmie.

Jeśli Ci nie odpowiada usługa, piszesz opinię (pozytywną , negatywną lub neutralną) i zmieniasz firmę na inną, po co prowadzisz zaczepny wątek wiedząc, że firma musi Ci odpowiedzieć.

W sumie masz rację. Taka moja natura przechlapana jak ktoś próbuje mi w żywe oczy powiedzieć, że czarne to białe a białe to czarne :P Po prostu szlag mnie trafia - ostatni post, promise :) Chyba, że zaserwuje nowe logi za jakiś czas z uptime'ów :)

 

Grzegorzz,

do testu się nie ustosunkowałem ponieważ nie zauważyłem go,

moja odpowiedź: żaden z serwerów nie jest przeciążony.

 

zresztą widać jak są przeciążone i zamulone serwery skoro nikt nic nie pisze na forach poza Tobą,

szkoda się wdawać w dyskusję, przynajmniej napisz kilka postów w innych tematach aby nie wyglądało to tak ewidentnie w jakim celu się zarejestrowałeś.

 

FV są do pobrania z poziomu panelu WHMCS, więc o drukarkę się nie martw, tak samo o finanse firmy.

 

Nie ustosunkowałeś się do mojego pytania o podanie daty lub adresu maila z którego się kontaktowałeś i nikt nie odpisał <beczy>

sorry ale nie mam chęci na jakieś gierki z anonimem,

Spoko ;) Zarejestrowałem się, bo zacząłem szukać opinii o waszym serwerze - zresztą jak wielu rozgoryczonych klientów przede mną, a z racji tego, że ciągle był offline. Jak widziałeś zresztą na logu - z czego się firma wykręca, po prostu takie podejście do klienta mnie irytuje - ale w paru firmach pracowałem co hostingi sprzedaje i takie ściemy musiałem puszczać, żeby pracować.

 

więc o drukarkę się nie martw, tak samo o finanse firmy

Martwię się bardziej o klientów :P, szkoda mi ich, żeby wylądowali jak ja :(.

 

A IP widzę, że nie dostanę, ani pewno nie wiadomo który serwer wybrać z tych co we wrzesniu się krzaczyły ;( Smutna prawda

 

PS: A co mam zrobić, żeby nie być anonimowym? Wypisać tutaj pesel, numer dowodu i adres zamieszkania? Fora na ogół są anonimowe :) Taka natura internetu - choć nie do końca

To do następnego usłyszenia :)

Edytowano przez Grzegorzz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×