GyniO 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2009 Fajnie po spamowaliście... a nadal żadnych informacji nie otrzymaliśmy. około 18 znów nastąpił pad. Czym jest to spowodowane, kiedy to naprawicie do porządku, bo pady są po 30min. Dla mnie każda sekunda jest ważna. Nie piszcie głupich postów typu: czas zmienić hosting, bo efuturo jest git, przynajmniej jeszcze mam taką opinie. Ale przydałyby się informacje, lub jakaś strona z kontaktem, bo na gg nie odpisuje Pan Sebastian, a ja jako admin swojej gry nie wiem co mam napisać swoim graczom. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2009 Dla mnie każda sekunda jest ważna. To sobie weź w dzierżawę serwer w starym browarze za kilka razy takie pieniądze ... Ludzie to już się robi nudne, narzekacie na usługi które kosztują prawie nic w stosunku do tego czego oczekujecie ... Każdy pad opisujecie 5 postami bez sensu .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2009 około 18 znów nastąpił pad. O godzinie ~18 nie było żadnej przerwy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2009 To sobie weź w dzierżawę serwer w starym browarze za kilka razy takie pieniądze ... Ludzie to już się robi nudne, narzekacie na usługi które kosztują prawie nic w stosunku do tego czego oczekujecie ... Każdy pad opisujecie 5 postami bez sensu .... Tego typu posty są żenujące? W sumie tu tylko powinni odpisywać osoby odpowiedzialne za te firmy//dostawę i osoby,które posiadają tam serwer a mają jakiś problem,pytanie. Twój post nic nie wnosi do tematu prócz krytyki firmy, a do tego służy inny dział. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2009 Nie krytykuję efuturo/webh (czytanie ze zrozumieniem się kłania ) - za te pieniądze usługa i tak działa na wysokim poziomie, czy tak trudno to pojąć ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2009 GyniO: ale dostosuj się co do SLA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2009 GyniO: ale dostosuj się co do SLA. Ciężko, jak 3 miesiące jest dobrze, a w 4 takie problemy ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2009 Moim skromnym zdaniem ten temat, to jeden wielki offtop. Można śmiało stwierdzić, że ~70% userów na WHT (jeśli nie więcej) oczekuje cudów za niewielką opłatą albo jak to się ostatnio okazuje - za free Ludzie zrozumcie, że tak się nie da Chcecie mieć profesjonalny server - kupcie sobie dedyka menaged za wysoką kasę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sizar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Nie wiecie od kiedy leży webh (VPS-y)? A może to tylko u mnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Witam, po naszej stronie jest wszystko ok. Proszę zrestartować VPS-a z poziomu Panelu HyperVM. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sizar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Witam, po naszej stronie jest wszystko ok. Proszę zrestartować VPS-a z poziomu Panelu HyperVM. Pozdrawiam Proszę zwrócić uwagę na godzinę publikacji postu. Wtedy wszystko dalekie było od ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Dzisiaj wszystko działało ok, nie było żadnej przerwy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sizar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Dzisiaj wszystko działało ok, nie było żadnej przerwy. Nie ładnie, nie ładnie. Na mojego porannego SMS-a z pytaniem, kiedy awaria zostanie usunięta (VPS nie działał, nie dało się go nawet zresetować z poziomu panelu) otrzymałem odpowiedź: "Już robimy. Za chwilę będzie działać". Zewnętrzny serwis monitorujący działanie moich stron przesłał mi raport, że moje serwisy były niedostępne przez 6 godzin (od godzin nocnych). Zadałem nawet pytanie na maila vps@webh.pl w sprawie weryfikacji czasu awarii. Po trzech godzinach otrzymałem odpowiedź: "Twoje zgłoszenie Czas trwania awarii o numerze ID SVW-61355-867 zostało zamknięte.", czyli nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na postawione w mailu pytanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Ale webh chodziło o to, że serwery działały cały czas. A problem pewnie dotyczył tylko Pana VPS'a. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Ale webh chodziło o to, że serwery działały cały czas. A problem pewnie dotyczył tylko Pana VPS'a. Dokładnie o to mi chodziło ;-) Gdyby była to jakaś awaria u nas, zobaczyłbyś więcej postów w tym temacie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 webh.pl leży. Ma ktoś nr telefonu, muszę przedzwonić do nich... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Matjas 2 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sensej 0 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 Już wstał, z godzinę chyba nie działał. Teraz przepisz sobie nr telefonu żebyś miał na przyszłość ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 Ale biorąc pod uwagę, iż jest święto to chyba całkiem dobry czas reakcji ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vlop 32 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 Ale biorąc pod uwagę, iż jest święto to chyba całkiem dobry czas reakcji ?? Mi nadal nie działa VPS z windowsem, zgłosiłem do webh ale chyba nie pomogło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 Mi nadal nie działa VPS z windowsem, zgłosiłem do webh ale chyba nie pomogło. A mi vps działa, czyli problem tylko u ciebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 Ale biorąc pod uwagę, iż jest święto to chyba całkiem dobry czas reakcji ?? Hehe profesjonalna firma hostingowa;) "Święto", od tego też powinni być ludzie pracujący w ten dzień i reagujący jak w tygodniu:) Hosting jak stacja benzynowa zawsze czynna:P i tego się trzymajmy a nie wymigujmy świętami:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 Widać, masz błędne pojecie o tematyce. Biorąc pod uwagę, iż serwer miał awarię sprzętową, czas reakcji i usunięcia jej wydaje mi się dość szybki. Poza tym masz SLA, które reguluje takie sprawy. Odsyłam do regulaminu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 Widać, masz błędne pojecie o tematyce. Biorąc pod uwagę, iż serwer miał awarię sprzętową, czas reakcji i usunięcia jej wydaje mi się dość szybki. Poza tym masz SLA, które reguluje takie sprawy. Odsyłam do regulaminu. Ale broń Boże nie mówię, że zeszliście poniżej SLA, bądź czas reakcji przykładowo był dłuższy niż zawarty w regulaminie. Po prostu chciałem napisać, że tego typu posty są śmieszne, że jest święto bo nie ma ono kompletnie nic do rzeczy z czasem reakcji:) Jeżeli usterka wymagałaby 5 minutowej naprawy to napisałbyś, że jest świetnie bo święto a Ty naprawiłeś w 5 minut:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 1, 2009 tego typu posty są śmieszne, że jest święto bo nie ma ono kompletnie nic do rzeczy z czasem reakcji:) Taak. Spróbuj sobie zgłosić awarię telefonu (np. Netia), kablówki (np. Multimedia), wody, wylewającego szamba w dzień ustawowo wolny od pracy... Co najwyżej od callcenter dostaniesz potwierdzenie, a naprawa na 99% przypadków będzie w dniu roboczym Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach