Grzesiu 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2008 Witam. Szukalem w sieci informacji na temat Tuxa i praw autorskich, na których podstawie można go używać (webdesign). Znalazłem informacje o tym, że w projektach niekomercyjnych nie trzeba zgłaszać tego autorowi, czy to prawda? Przez projekt niekomercyjny mam na myśli coś dla siebie i nie na sprzedaż. Przyznam szczerze, że nie znam się na tej tematyce, a chciałbym używać LEGALNIE pewnego obrazka (w którym się zakochałem <3 :*) jako część logo na mojej stronie (aktualnie go używam, ale sumienie mówi, abym poszukał autora). Ten obrazek znalazłem na pewnej stronie z avatarami i napisałem do autora tej strony pytanie, czy zna autora tego obrazka i czy ma z nim jakiś kontakt. Niestety odpowiedzi nie uzyskałem. Na stronie napisane jest: Some Avatars are copyrighted to their respective owners. Commercial use of those pictures is strictly forbidden without prior agreement of the author. Each avatar present on ( avatare-messenger.com ) can be removed on request ( skasowalem19875443@mail.com ) from the author. Nie ma tam niestety inforacji, które z avatarów są chronione prawami autorskimi. PYTANIA: 1. Czy mogę tux-a używać jako część logo na swojej niekomercyjnej stronie? 2. Jeżeli moge używać tuxa na swojej stronie, to jak odszukać autora tego obrazka? link do strony, gdzie znalazłem avatar A oto sam avatar Z góry dziękuję za odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaczy 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2008 Gwoli ścisłości.... tak wygląda TUX i jest to logo Linuksa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach