GyniO 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 Witam ! Jestem uczniem szkoły średniej. Wraz z przyjacielem postanowiliśmy stworzyć projekt gry internetowej. Gra rozwinęła się już bardzo mocno. Początkowy hosting nie dał rady utrzymać naszej gry. Zmuszeni przeprowadzką na serwer dedykowany, postanowiliśmy szukać sponsora. Nasza gra jest oparta o silnik Ugamela. Przypomina wyglądem znaną wszystkim grę Ogame. Jesteśmy projektem prężnie się rozwijającym. Posiadamy własnych programistów. Istniejemy 5 miesięcy. Serwer utrzymywany jest z kieszeni naszych graczy oraz nas samych. Gra nie przynosi dochodu, a wręcz jesteśmy zmuszeni za nią płacić. Jak wiadomo, aby coś zyskać, najpierw trzeba coś poświęcić. W tym wypadku są to pieniądze i to niemałe. Jesteśmy uczniami i tylko jeden z naszej trójki pracuje - lecz jak wiadomo ma on także swoje wydatki. Gra pochłania około 60GB transferu miesięcznie. Reklama około 30zł. Stajemy się coraz bardziej popularni i jesteśmy w czołówce gier tego typu w polskim internecie. Poświęcamy dużo czasu na dopracowywanie naszej gry. Obecnie szukamy sponsora. Zwracamy się więc do Państwa z ogromną prośbą. Jest nam niezręcznie pisać o takich sprawach do tak dużej organizacji jaką jesteście Państwo. Jesteśmy jednak zmuszeni to zrobić. Mamy więc do Państwa prośbę. Czy wasza firma, mogła by sponsorować lub hostować, naszą grę? W zamian oferujemy reklamy waszej firmy. Nasza strona to www.progamela.net . Najserdeczniejsze pozdrowienia, Grzegorz Konsek (GyniO) Administrator - www.progamela.net Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mescam 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 A ja od siebie dodam, że gra jest na silniku ugamela i pochłania zasoby serwera jak szalona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 A ja od siebie dodam, że gra jest na silniku ugamela i pochłania zasoby serwera jak szalona. Na silniku Xnova. Nasi technicy dokonali poprawki w tym silniku gdzie skrypt nie pochłania aż tylu zasobów serwera jak standardowy silnik xnovy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 Nasi technicy dokonali poprawki w tym silniku gdzie skrypt nie pochłania aż tylu zasobów serwera jak standardowy silnik xnovy. Niestety to dalej mało daje, pamiętam jak ta gra była na jednym z moich serwerów. Obciążenie generowaliście ogromne :/ w tym wypadku mimo wszystko VPS to minimum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 Niestety to dalej mało daje, pamiętam jak ta gra była na jednym z moich serwerów. Obciążenie generowaliście ogromne :/ w tym wypadku mimo wszystko VPS to minimum. Poprawki zostały wykonane po współpracy z webh.pl. Puki nie przenosiliście nas na jakiś inny serwer wszystko było ok.. Po przeniesieniu wszystko padało Osobiście mogę dopłacać za serwa do 100zł miesięcznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nfq 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 100zł miesięcznie to macie serwer dedykowany w OVH.pl najtańszy kimsufi. Do tego kupcie konfiguracje+optymalizacje u 'malu' bądź 'patricka' i macie dobry serwer 100mbit, transferu bez ograniczen, 250gb miejsca, tylko jest bez panelu, albo radzicie sobie sami korzystajac z SSH, albo kupujecie licencje DA u Sebaka bądź cal.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 Dziękuje za uznanie :-)) Wydaje mi się jednak, że taki Celeron 1,2GHz może nie wystarczyć. Ewentualnie może napisz do Sebaka, jego oferta znajduje się tutaj (http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=12809). Przeczytaj ostatni post i może dopytaj dokładnie co i jak :-)) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Matjas 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 Nasza gra jest oparta o silnik Ugamela. Na silniku Xnova. Hmm, to na czym w końcu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GyniO 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 Hmm, to na czym w końcu? Xnova. Ale ludzie to myla z ugamela, bo to też taki silnik ale projekty padły + ugamella bardziej znana nazwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2008 Puki nie przenosiliście nas na jakiś inny serwer wszystko było ok.. Po przeniesieniu wszystko padało NIGDY nie przenosiliśmy i nie będziemy przenosić kont między serwerami(chyba że user będzie chciał inaczej) tak więc twoje oskarżenie jest nie na miejscu, a wręcz śmieszne. Poświęcaliśmy 60% naszej maszyny tylko i wyłącznie dla was, a tutaj jeszcze takie coś. Teraz będę uważał co biorę i nie dam się przekonać że "to coś" jest zoptymalizowane i nie będzie stanowiło problemu dla serwera. Następna sprawa o ile dobrze pamiętam macie teraz serwer w OVH, czyżby nie wystarczał? W takim razie co oczekujesz ode mnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mescam 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2008 GyniO, bzdura. XNova to nazwa francuskiej modyfikacji ugameli. Xnova to jeszcze większy pożeracz zasobów i transferu. Poprawili? Kolejna bzdura ;d Tacy technicy, że nawet nie potrafią dobrze napisać zwykłej strony w html? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2008 NIGDY nie przenosiliśmy i nie będziemy przenosić kont między serwerami(chyba że user będzie chciał inaczej) tak więc twoje oskarżenie jest nie na miejscu, a wręcz śmieszne. Poświęcaliśmy 60% naszej maszyny tylko i wyłącznie dla was, a tutaj jeszcze takie coś. Teraz będę uważał co biorę i nie dam się przekonać że "to coś" jest zoptymalizowane i nie będzie stanowiło problemu dla serwera. Następna sprawa o ile dobrze pamiętam macie teraz serwer w OVH, czyżby nie wystarczał? W takim razie co oczekujesz ode mnie? pewnie 120 % maszyny ... i idę o zakład że nie liczyłeś kasy jak za 60% ... ale to chyba norma, idziesz na rękę a potem się okazuje że jesteś zdzieraca i wyzyskiwacz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomi 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 Chcą się chłopcy bawić, niech płacą. Ja tam nie uważam sponsoringu gier za dobry pomysł. "no many, no funny" !! Popieram @Edarta i @webh.pl Kupić sobie większy serwer w OVH i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 Chcą się chłopcy bawić, niech płacą. Ja tam nie uważam sponsoringu gier za dobry pomysł. "no many, no funny" !! Popieram @Edarta i @webh.pl Kupić sobie większy serwer w OVH i tyle. Albo napisać od zera - użyć cache jakiegoś itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość AceDude Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 No daj spokój! Przecież to wymaga czasu i nie da się uruchomić w jeden dzień! A chęci są ulotne... //sry za offtop... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 Edart ja w ogóle nie pobierałem opłat gdyż było to konto SPONSOROWANE. Chciałem dobrze, aby byli zadowoleni (nawet kosztem mojej maszyny) no, ale ile można? Przecież inni moi klienci płacą za usługę i nie mogę pozwolić żeby ich konta w jakimś stopniu zwolniły . Dostałem nauczkę i czegoś się nauczyłem.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dusker 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 Chciałem dobrze, aby byli zadowoleni (nawet kosztem mojej maszyny) good job Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 Edart ja w ogóle nie pobierałem opłat gdyż było to konto SPONSOROWANE. Chciałem dobrze, aby byli zadowoleni (nawet kosztem mojej maszyny) no, ale ile można? Przecież inni moi klienci płacą za usługę i nie mogę pozwolić żeby ich konta w jakimś stopniu zwolniły . Dostałem nauczkę i czegoś się nauczyłem.... chodzi po świecie taki gatunek, który jak coś dostanie bo ktoś miał gest, to po jakimś czasie uważa że dostaje bo mu się należy, bo musisz dać. też nie miałem przyjemności natrafić na takich... mam nadzieje że to gatunek na wymarciu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wielki Ktoś 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 Dodam coś od siebie, bo grubo się uśmiałem . Pozwolę sobie zacytować: Nasza gra jest oparta o silnik Ugamela. Przypomina wyglądem znaną wszystkim grę Ogame. Jesteśmy projektem prężnie się rozwijającym. Posiadamy własnych programistów. Istniejemy 5 miesięcy. Ugamela, Xnova - jeden syf. Autorski silnik jest nie trudny, ja samemu zrobiłem jeden, a drugi do połowy i wykończenia robimy w 3 osoby. Niedługo zaczynam pisać następny, spróbujcie bo warto! Serwer utrzymywany jest z kieszeni naszych graczy oraz nas samych. Gra nie przynosi dochodu, a wręcz jesteśmy zmuszeni za nią płacić. Jak wiadomo, aby coś zyskać, najpierw trzeba coś poświęcić. W tym wypadku są to pieniądze i to niemałe. Jesteśmy uczniami i tylko jeden z naszej trójki pracuje - lecz jak wiadomo ma on także swoje wydatki. Więc po co to robisz? Jak nie masz zysku i dokładasz do interesu na darmowym silniku? Jak chcesz wydawać kasę, to posiadając programistów (jak u ciebie) zróbcie coś autorskiego i wtedy dokładajcie, bo na skrypt udostępniany wszystkim - po prostu nie warto w to wkładać ani czasu, ani pieniędzy (w szczególności). Gra pochłania około 60GB transferu miesięcznie. Reklama około 30zł. Stajemy się coraz bardziej popularni i jesteśmy w czołówce gier tego typu w polskim internecie. Jeżeli uważasz, że twoja gra na darmowym silnik wszędzie rozpowszechnionym jest w czołówce tego typu gier to grubo się mylisz. Patrząc na kategorię via www i w tej samej linii porównywać mój hogwart-rpg.pl i twoją progamela.net wynik jest dość... rozległy. Masz prawie 550 graczy (zakładam, że przez max 2-3 tyg, ale wnioskuję, że przez pół roku). Ja mam prawie 35000 (przez pół roku). I podkreślam, że nie uważam, iż jestem w czołówce gier via www w polskim internecie, mimo 7000-9000 uu/dzień i 35000 w tym 550 u ciebie (z uu nie wiem jak wygląda). Podsumowując: Nie starcza Ci Celeron z 1gb ramu na grę z ~20 online i 550 zarejestrowanych? Ja na autorskim silniku miałem do 150 online i 15000 zarejestrowanych athlona 3200+, 1 gb ram. Albo skasuj ten kod i zrób coś autorskiego, albo gnieć się z tym i nic nie osiągaj. Nie bym się chwalił, lub w szczególności Cię dołował - takie są realia. Optymalizacja kodu mało da. Patrz na to, że łatwiej połapać się w swoim. Autorzy ugameli/xnova nie wkładali szczególnych zdolności, bo praktycznie nic z tego nie mają, a jak wiemy za pieniądze można dodać coś jeszcze . Ciężko będzie Ci znaleźć kogoś, kto da Ci dedyka. Ile masz uu/dzień? ps. A gdzie jest w stopce info o wykorzystywaniu silnika ugameli/xnova? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 Więc po co to robisz? Jak nie masz zysku i dokładasz do interesu na darmowym silniku? Jak chcesz wydawać kasę, to posiadając programistów (jak u ciebie) zróbcie coś autorskiego i wtedy dokładajcie, bo na skrypt udostępniany wszystkim - po prostu nie warto w to wkładać ani czasu, ani pieniędzy (w szczególności). yyyyy.... http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...ic=9336&hl= http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...c=10892&hl= Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wielki Ktoś 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2008 yyyyy.... http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...ic=9336&hl= http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...c=10892&hl= Tyle, że ja pisząc prośbę o serwer, nie miałem darmowego silnika udostępnianego powszechnie. Zrobiłem wszystko samemu, a mając darmowy engine, nawet nie prosiłbym o serwer. Mając autorski silnik, mogłem rzucać się na wysokie wody (chodzi o dedyka). Pisząc tamte tematy, posiadałem około 100-150 online. Po co wkładać kasę na przebicie w coś, czego jest pełno w sieci? Posiadając autorski skrypt gry, można bez problemu startować. Ale nigdy nie uważałem, że mój serwis jest jednym z najlepszych . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach