Skocz do zawartości
yarq

livenet i pad dedyka

Polecane posty

Witam,

Moj serwer jak i cala strona livenet.pl nie działa od dluzszego czasu, ktos wyciagnal z BOK livenetu jakies info. o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Witam,

Moj serwer jak i cala strona livenet.pl nie działa od dluzszego czasu, ktos wyciagnal z BOK livenetu jakies info. o co chodzi?

 

Normalne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie normalne Co normalne. To że padło bo to padł dwdm to nasza wina ? Nie operatora i jak zauważyliście to padło tylko dla Neo userów. Reszta działa bez zarzutu . Więc bez takich proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakie normalne Co normalne. To że padło bo to padł dwdm to nasza wina ? Nie operatora i jak zauważyliście to padło tylko dla Neo userów. Reszta działa bez zarzutu . Więc bez takich proszę

 

nie tylko neo userów z neti też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Netia często inaczej przechodzi sam z niej korzystam i śmigało mi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i leży ponownie od 21:49 tymrazem sitel też leży więc chyba zapomnieli uiścić rachunku za prąd :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C:\Documents and Settings\Master>tracert kisiek.net

 

Trasa śledzenia do kisiek.net [91.204.160.20]

przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

 

1 15 ms 1 ms 1 ms 192.168.0.1

2 22 ms 7 ms 8 ms 172.2.0.1

3 24 ms 12 ms 8 ms r1-sc.smsnet.pl [79.175.208.1]

4 33 ms 8 ms 7 ms 80.50.63.185

5 26 ms 386 ms 30 ms ge-2-2-0.war-ar1.tpnet.pl [195.205.0.30]

6 18 ms 23 ms 16 ms do-telenergo-war-ar1.tpnet.pl [213.76.0.214]

7 36 ms 20 ms 21 ms pos-3-0.warp2.net.telenergo.pl [213.172.160.137]

 

8 41 ms 19 ms 28 ms pos-1-0.katp1.net.telenergo.pl [213.172.160.158]

 

9 31 ms 16 ms 15 ms do-livenet.SILWEB.PL [212.106.159.213]

10 30 ms 16 ms 15 ms zone.kisiek.net [91.204.160.20]

 

Śledzenie zakończone.

 

Działa jak najbardziej 0 packet lossow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

@kisiek, i tu sie mylisz, w godzinach 20 - 22 nie da sie siedziec na tsie, kazdy ma loos po 90 %

i tak od kilku dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@kisiek, i tu sie mylisz, w godzinach 20 - 22 nie da sie siedziec na tsie, kazdy ma loos po 90 %

i tak od kilku dni

Ciekawe, bo serwery CS jakoś działają, i gracze są ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przerw do livenetu wczoraj było kilka. Większość dotyczyła jednak tylko 91.204.160/22.

 

1: 5:13am - 5:42am

2: 6:52am - 7:36am

3: 2:49pm - 3:14pm

4: 9:42pm - 10:04pm

 

Niby jakieś ddosy, ale wątpię w to -

 

  1 z-ar2-do-szcz.srd2.tpnet.pl (80.50.231.205) 12 msec 48 msec 12 msec
 2  *  * !N

 

Wygląda jak by nie było routingu po prostu.

 

"Działa jak najbardziej 0 packet lossow"

 

No fakt tracert jest naprawdę dobrym programem do testowania lossów - szczególnie będąc pracownikiem livenetu. Bo w innych przypadkach używa się mtr.

 

Oto mój wynik z godziny 22:42, 12 listopada:

 

post-3908-1226465150_thumb.jpg

 

Jak byk widać prawie 10% via exatel. Sitel/silweb mniej lossuje. Jednak zagranica/tpsa leci via exatel. W godzinach 17-22 loss jest jeszcze większy. Jakimś dziwnym trafem nie da się tego odczuć zbytnio w grach online np CS. Prawdopodobnie livenet daje wyższy priorytet na gry online. I dobry przykład, g 19 loss 18% strony prawie nie działają, a CS śmiga aż miło. Na 3 wysłane maile do BOK'u odp dostaje na 1. I nie są to pytania o instalacje directadmina, czy "dlaczego apache mi nie działa". Tytułem niestety jest zawsze to samo - nie stabilna sieć i lossy. Gdy dzwonię to niestety zawsze awaria, to switch , to już zgłoszone, to ddos. Przypadki się zdarzają pytanie czy te lossy i niestabilna sieć to przypadek skoro trwa to od 2.5 msc bez przerwy w g 17-22. Livenet mógł by czasowo wstrzymać sprzedaż, chociaż do czasu ustabilizowania sieci, ale lepiej wciskać ludziom kity "za 2 tygodnie będzie level3", "panel do rebootów będzie wkrótce" czy "to tylko awaria".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra zaczynam od pierwszych uwag. Nie tworzymy prioryterów na każdy zakres portów każdy jest traktowany jednakowo. Co do loosow TP via exatel nie mogę uwierzyć bo wiem że zostało znacznie zwiększone łącze z TP > LN. Co do insynuacji co do level3 i telia. Sprawa wygląda następująco nie pozwolono im się wpiąć w Katowicach. To teraz ciągną światłowód do nas. A to trochę potrwa z dnia na dzień nie przekopie się 40 KM i położy światłowód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Telia ? a w mailu dowiedziałem się że interoute (będzie tym drugim poza level3). Ja nigdzie nie pisałem o problemach livenet/exatel-tpsa. Problem ogólnie występuje na łączu exatela czyli również tpsa. Może ja i wiele innych osób jest w innej serwerowni o nazwie livenet znajdującej się w Sosnowcu która ma takie problemy z łączem (loss) ? Oczywiście na pytanie o lossy nie odpowiedziałeś - drażliwy temat? Zapewne bo wolał byś czytać że livenet jest "super". Ale tak nie jest. Dzisiaj od g 8:00 już 3 krótkie pady. A od 2-3msc nie przypominam sobie dnia bez padów, lossów .itp .itd. Support w godzinach lossów 17-22 nie istnieje, lub po prostu nie chce wtedy istnieć albo "not for you". Uważasz że sobie te lossy wymyśliłem (insynuuje)? Przecież pokazałem screen...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oto mój wynik z godziny 22:42, 12 listopada:
Jak Ty człowieku o godzinie 6 rano mogłeś podać wyniki z 22 :) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żaden drażliwy temat. Tylko ty widzisz loosy i choke ja czegoś takiego nie zauważam a przez takich użytkowników jak ty w godzinie szczytu wszystkich znajomych odwiedziłem aby przekonać się jak jest na różnych łaczach. 0 lossu dla mnie . W poniedziałek mogły występować po awari sprzęty routingującego . Co do level3 i i interroute rzeczywiście mój błąd pewnie spowodowany działaniem na telii przez cały ten tydzień. Btw sprawdz dokładnie swojego operatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×