sq- 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2007 a mi nie dzialaja domeny glowne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asdewq3 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2007 To napisz, bądź zadzwoń jutro do nich i przedstaw swój problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sq- 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2007 sam sobie dodam nie bede sie znizal i gadal z jakimis gowniarzami bo po co. cos czuje, ze jednak bede musial bo mam 5/5 addon domains a jeszcze mam 3 do dodania. parodia hostingu i pomocy technicznej - imn.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kors4r 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2007 To napisz, bądź zadzwoń jutro do nich i przedstaw swój problem. ... albo wiesz co, poczekaj jeszcze kilka tygodni, na pewno kiedyś wszystko wróci do normy, imn to kiedyś była dobra firma, nie możemy teraz tak po prostu ich przekreślać, wiesz, teraz jest już godzina 23, więc sam rozumiesz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ios 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2007 Teraz nie mają admina... ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sq- 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2007 nie maja bo jest 23. ale jak jutro bedzie 8 to beda mieli. Włoszczowa normalnie ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ghost 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2007 U mnie tez jest prawie wsio okej, dziala FTP dziala panel bylbym zadowolony gdyby nie maly drobiazg... Moje pliki z ftp sa nie aktualne z 9 stycznia... super ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zawi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2007 wystarczyl telefon i chodzi, wiec moja pochwala tak samo widac zmieniaja podejscie do klienta- na pozytywne oczywiscie. zobaczymy co wyjdzie w praniu, ja tam licze ze sie poprawi. Oby juz nie do uslyszenia. Cya Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pieczar 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2007 ja wyslalem maila i za kilka minut zaczelo juz dzialac... od niedzieli rozgladalem sie za nowym miejsce na strone, ale moze sie wstrzymam i zobacze jak sie sytuacja rozwinie... z tego co widze, to znowu wszystko smiga... jak myslicie? wstrzymac sie jeszcze ze zmiana? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tobi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2007 Wybaczcie mi smialosc panowie, ale placzecie jak dojrzewajace nastolatki. Neas jak najbardziej ma racje. To co tutaj prezentujecie, od jakiegos czasu wyglada jak czacik na interii... Wezcie sie ludzie w garsc, bo trujecie w kolko o profesjonalizmie a odpierd'lacie tu taka amatorke, ze sie w pale nie miesci. Misiu zielony, amatorkę to odpieprza IMN. Ja się pytam gdzie tu jakiś pieprzony kontakt z klientem? To ja mam się domyślać dlaczego usługa, za którą płacę nie działa? Muszę się dopytywać, dzwonić i prosić? Płacę k... i wymagam, a Ty jakąś partyzantkę proponujesz. Niech przywrócą backup, ja nie rozumiem jak taka usługa nie może działać tyle dni. Współczuję tym, którym poleci np. pozycja w Google'u. Pytanie jeszcze mam jeśli ktoś z obecnych klientów IMN myśli o zmianie firmy, to co bierzecie pod rozwagę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kors4r 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2007 @Tobi - widzę po postach kolesia z tani-hosting.net (cyrux.pl itd), że jest rozsądny i wie, o czym pisze, biorę pod uwagę też etin.pl, tylko ten koleś trochę za dużo przeprasza (nawet za to, że przeprasza - na 9 postów 12 razy przeprasza), nie narzekam na nazwa.pl, tylko, że wolałbym mieć więcej niż jedno IP na moich stronkach, myślę, że home.pl też nie dziaduje, ale trochę za dużo żądają @pieczar - czy wstrzymać się ze zmianą konta w firmie, która nie robi regularnych backupów, a w razie awarii musisz sam sobie konfigurować połowę konta, w której awaria serwera może trwać nawet 6 dni bez rzetelnego informowania klientów o przyczynach i terminie przywrócenia serwera, w której administrator pracuje tylko przez ćwierć doby, w której dzwoniąc na telefon kontaktowy koleś mówi Ci, że masz zadzwonić do kogoś innego, albo napisać maila do admina i adres przesyłają Ci po 4, czy 5 dniach smsem, w której nie mający pojęcia o administrowaniu serwerem właściciel zatrudnia administratora-dzieciaka, kompromitującego siebie i firmę bzdurnymi mailami; SKĄDŻE!! jestem pewny, że teraz już będzie wszystko ok, przecież kiedyś tam było rewelacyjnie i pracował fantastyczny, kompetentny i przemiły admin - dobry znajomy części forumowiczów kupując tam konto chciałem zaoszczędzić i sparzyłem się srogo, ta awaria kosztowała mnie mnóstwo nerwów, uciekam z tamtąd razem z końcem okresu abonamentowego, najważniejszą stronę już teraz przenoszę jak powiedział (chyba) Witkacy: Noga moja nie postanie tam, gdzie nie ma tego, o co chodzi, a w hostingu IMHO nie chodzi mi o piękną historię działalności firmy, tylko o fachowość ludzi i pewność działania serwera w przyszłości ---- edycja - trzeba by jeszcze dodać w opisie firmy - wyłączają telefony po 16:00 i nie dodzwonisz się do nich, choćbyś się zesrał gołębiami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plotkara 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2007 Simon ma rację ja też mam konto w imn, wcześniej działało bez zarzutów. Tobi nie masz gdzie się wygadać, idź na jakieś karaoke i wyrzuć to z siebie. Dzisiaj zadzwoniłem i po chwili wszystko działało. Fakt, że dane trochę nieaktualne ale cuż. Napewno zaistniała sytuacja nie jest najlepsza i marka imn na tym ucierpi. Taki okres śmierci serwera mógłby przekreślić przyszłość niejednej firmy hostingowej. Ja raczej zostaje bo cena jest konkurencyjna, na mojej stronie nie mam danych z nasa że jak przepadną to nastąpi koniec świata. To była sytuacja, która zaskoczyła imn i nas wszystkich, którzy mają tam konto. Jeśli mnie tak zaskoczą jeszcze raz to spadam od nich i tyle. Ciekawe jak nam zrekompensują ten okres kiedy wszystko padło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tobi 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2007 Bez żartów, mam dzwonić żeby łaskawie przywrócono mi ustawienia? To już email (niejeden) nie wystarcza? A co z informowaniem klienta o przyczynach padu? Bądź taki tolerancyjny dalej to Cię inne firmy będą tak ruchać jak IMN. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
europrezes 3 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2007 Dajcie spokój SIMONOWI, jeśli jest zadowolony z usług IMN/SKIP.PL to jego sprawa. Mam nadzieję, że to ostatnia taka wpadka tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kors4r 0 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2007 tych, którzy czekają, aż w imn.pl się poprawi, muszę zapewnić, że jeszcze się nie poprawiło w tej chwili serwer padł - drugi raz w tym tygodniu (z tego, co ja zauważyłem) na nowo będzie uruchomiony najwcześniej jutro o 10:00, bo przecież w tej chwili administrator ma już wolne (może więc nawet dobrze, że ten serwer padł) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2007 Eh... tam nie ma admina, zrozumcie ;| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tobi 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2007 I co telefoniczne mądrale? Znowu trzeba dzwonić, żeby łaskawie otrzymać opłaconą usługę albo chociaż dowiedzieć się co się znowu stało? Oby tylko serwer nie wstał zbyt szybko, to będzie kolejne 2 miesiące gratis. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kors4r 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2007 doigrali się pierwszą stronę tego wątku wypozycjonuję na pierwszą stronę wyników googla dla słów "hosting", "tani hosting", "tanie serwery www" i najważniejsze - "profesjonalny hosting"; udało mi się z jedną stroną, zrobię to z drugą stroną apeluję do wszystkich ludzi dobrej woli, aby wstawiali linki do tego wątka z podanymi wyżej anchorami a poza tym, już ja się postaram, żeby ich strona nie pojawiała się w googlu! dla zainteresowanych: firma działa jednak dosyć prężnie, zmienili komunikat poczty głosowej, jest nowe 15 s bełkotu właściciela firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Esperanto 0 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2007 Nie kumam o co chodzi... Nie może znaleźć administratora? Niech da ogłoszenie na pl.praca.oferowana albo jakiś serwis z pracami. Chyba że szuka admina, który mu to zrobi za darmo... Albo wcale nie szuka i po prostu ma w dupie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
europrezes 3 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2007 właśnie strony powróciły, ciekawe na jak długo:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomekk 0 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2007 moze back plikow i export bazy uda mi sie zrobic?;p - :| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
europrezes 3 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2007 też właśnie uciekam ze skip.pl kopiując dane... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomekk 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2007 ja zdarzylem spadam na progreso. a swoja droga napisze Wam jak mnie potraktuja z postnukiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asdewq3 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2007 Fajną wiadomość znalazłem na stronie http://forum.webhelp.pl/viewtopic.php?t=87790 . Oto jej treść. Witamy W związku z awarią serwerów IMN.PLl w celu poinformowania wszystkich klientów i osoby zainteresowane obecną sytuacją publikujemy jedyny oficjalny komunikat w tej sprawie. Jak doskonale wiedzą nasi kliencie od 2005 roku oferujemy usługi hostingowe na najwyższym poziomie w tym czasie nasze serwery pracowały bez żadnych przerw przez 2 lata. W rankingu na ciągłość i bezawaryjność pracy nasze serwery IMN.PL były na pierwszej pozycji przez okres ostatnich 2 lat. W ostatnim okresie na początku tego roku . Pojawiły się problemy z prawidłową pracą serwerów objawiające się ich przeciążaniem. Jak się później okazało powodem były przepracowane dyski twarde. W efekcie czego nasz serwer w styczniu przez kilka dni nie funkcjonował a przepracowane dyski twarde które ostatnio pracowały przy wysokim obciążeniu uległy całkowitemu zniszczeniu. Po tej awarii wszystkie dane na nowe dyski zostały przeniesione przez naszą obsługę i serwery pracowały prawidłowo. Dnia 1 lutego ok godziny 23.00 rozpoczęła się kolejna awaria sprzętowa. O godz. 23.30 z naszej strony została wysłana informacja do serwerowni w leaseweb z informacją o awarii i zleceniem naprawy serwera. Nazajutrz 2 lutego po interwencji telefonicznej otrzymaliśmy informację iż serwer będzie podłączony za kilka godzin. I taka informacja została przekazana wszystkim z tych klientów którzy w godzinach pracy zadzwonili do naszego biura.(czyli w piątek i sobotę) Po kolejnych interwencjach w serwerowni dnia 2 lutego otrzymaliśmy informację iż awaria wiąże się z podłączeniem dysków z danymi pod nowy sprzęt który po okresie 2 letniej ciągłej pracy odmówi posłuszeństwa. Po kolejnej interwencji w serwerowni otrzymaliśmy informację że serwery będą działały najprawdopodobniej dziś czyli sobotę 3 lutego ( patrz leaseweb skan 2) . Jednak jak się okazało zorganizowanie i skonfigurowanie nowego sprzętu trwało do dziś i o godzinie 16-stej nowy serwer IMN.PL został podłączony do sieci. Nie czekając na uruchomienie serwera IMN.PL 2 lutego uruchomiliśmy serwer IMN2.PL u innego operatora na innym łączu. Serwer IMN2.PL jest do dyspozycji naszych klientów od soboty i każdy może uzyskać do niego bezpłatnie dostęp na okres 2 miesięcy po wysłaniu zamówienia na adres bok@imn.pl ( warunkiem jest posiadanie opłaconego abonamentu za hosting oraz ciągłość umowy z nami) Wszyscy klienci którzy chcą przejść do innego operatora na nowy serwer otrzymają utworzone na nowym serwerze konto o tych samych parametrach co mieli na IMN.PL bądź na SKIP.PL . Nowy serwer posiada inny panel administracyjny (Plesk) w związku z czym posiadane dane muszą Państwo przenieść sami. Przejście na serwery IMN2.PL tak samo jakby Państwo przenosili konto do każdego innego usługodawcy wiąże się z ponownym wgraniem danych na nowe konto i ponownym utworzeniem kont pocztowych oraz podpięciem domen. W przypadku przejścia na nowy serwer IMN2.PL należy przekierować posiadane domeny na inne nowe adresy DNS. ( zmiana adresów DNS trwa do 72 godzin) Reasumując obecnie IMN.PL i SKIP.PL pracują na odnowionym sprzęcie. Cały hardware łącznie z dyskami został wymieniony na nowy sprzęt więc ewentualność kolejnej awarii została ograniczona do minimum. Dodatkowo każdy klient IMN.PL oraz SKIP.PL może przenieść bezpłatnie swoje dane na niezależny nowy serwer który jest u innego usługodawcy na innym łączu co ogranicza do minimum ewentualność awarii. Przypominamy również iż w przypadku jakichkolwiek problemów jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17 - pod numerami telefonów stacjonarnych podanych na stronie w dziale kontakt. Awaryjnie pod numerem tel komórkowego. Wszystkich tych którzy nie umieli w ostatnim czasie dodzwonić się do nas przepraszamy i informujemy iż w okresie awarii priorytetowym celem jest dla nas jak najszybsze usunięcie awarii. Bardzo trudna jest precyzyjna odpowiedź na pytanie kiedy serwer będzie działał priorytetem jest dla nas w takiej sytuacji szybkie usunięcie usterki a nie odbieranie telefonów. Informacja dla wszystkich aktywnych forowiczów Prosimy pamiętać iż to właśnie w większości przypadków pozytywna opinia o IMN.PL skłoniła wielu z Państwa do wyboru oferty IMN.PL jako niezawodnego operatora hostingu w okresie ostatnich 2 lat. Nie dziwi nas fakt iż awaria naszych serwerów w styczniu spowodowała tak żywą dyskusję na wielu forach o tematyce hostingowej. Prosimy nie zapominać przy tej okazji że to właśnie Państwo jako wytworni znawcy tematu na podstawie wielu opinii wybraliście właśnie naszą ofertę. Dla wszystkich tych którzy w styczniu na różnych formach wypowiadali się na temat naszych usług w sposób negatywny niejednokrotnie powątpiewając w naszą firmę snując nieprawdziwe i negatywne opinie na temat usług hostingowych IMN.PL o braku administracji itd itp. Podajemy informację iż obecnie naszymi serwerami opiekuje się obsługa składająca się z kilku administratorów. Na koniec chcielibyśmy wszystkich klientów IMN.PL a szczególności tych którzy pomimo jednakowej sytuacji wstrzymali się z nerwowymi ruchami i snuciem nieprawdziwych opinii i opowieści w internecie na temat IMN.PL. Poinformować iż z powodu awarii które miały ostatnio miejsce wszystkie aktywne i opłacone konta na naszym serwerze zostają BEZPŁATNIE przedłużone o 4 miesiące. A wszystkim dotychczasowym klientom którzy w 2007 roku przedłużą ważność swoich kont o minimum 12 miesięcy dokładamy ekstra 2 miesiące hostingu. Czyli zostając z nami otrzymują Państwo EKSTRA 6 miesięcy. Pozdrawiamy Obsługa IMN.pl i SKIP.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IMNhosting 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2007 Witamy W związku z awarią serwerów IMN.PLl w celu poinformowania wszystkich klientów i osoby zainteresowane obecną sytuacją publikujemy jedyny oficjalny komunikat w tej sprawie. Jak doskonale wiedzą nasi kliencie od 2005 roku oferujemy usługi hostingowe na najwyższym poziomie w tym czasie nasze serwery pracowały bez żadnych przerw przez 2 lata. W rankingu na ciągłość i bezawaryjność pracy nasze serwery IMN.PL były na pierwszej pozycji przez okres ostatnich 2 lat. W ostatnim okresie na początku tego roku . Pojawiły się problemy z prawidłową pracą serwerów objawiające się ich przeciążaniem. Jak się później okazało powodem były przepracowane dyski twarde. W efekcie czego nasz serwer w styczniu przez kilka dni nie funkcjonował a przepracowane dyski twarde które ostatnio pracowały przy wysokim obciążeniu uległy całkowitemu zniszczeniu. Po tej awarii wszystkie dane na nowe dyski zostały przeniesione przez naszą obsługę i serwery pracowały prawidłowo. Dnia 1 lutego ok godziny 23.00 rozpoczęła się kolejna awaria sprzętowa. O godz. 23.30 z naszej strony została wysłana informacja do serwerowni w leaseweb z informacją o awarii i zleceniem naprawy serwera. Nazajutrz 2 lutego po interwencji telefonicznej otrzymaliśmy informację iż serwer będzie podłączony za kilka godzin. I taka informacja została przekazana wszystkim z tych klientów którzy w godzinach pracy zadzwonili do naszego biura.(czyli w piątek i sobotę) Po kolejnych interwencjach w serwerowni dnia 2 lutego otrzymaliśmy informację iż awaria wiąże się z podłączeniem dysków z danymi pod nowy sprzęt który po okresie 2 letniej ciągłej pracy odmówi posłuszeństwa. Po kolejnej interwencji w serwerowni otrzymaliśmy informację że serwery będą działały najprawdopodobniej dziś czyli sobotę 3 lutego ( patrz leaseweb skan 2) . Jednak jak się okazało zorganizowanie i skonfigurowanie nowego sprzętu trwało do dziś i o godzinie 16-stej nowy serwer IMN.PL został podłączony do sieci. Nie czekając na uruchomienie serwera IMN.PL 2 lutego uruchomiliśmy serwer IMN2.PL u innego operatora na innym łączu. Serwer IMN2.PL jest do dyspozycji naszych klientów od soboty i każdy może uzyskać do niego bezpłatnie dostęp na okres 2 miesięcy po wysłaniu zamówienia na adres bok@imn.pl ( warunkiem jest posiadanie opłaconego abonamentu za hosting oraz ciągłość umowy z nami) Wszyscy klienci którzy chcą przejść do innego operatora na nowy serwer otrzymają utworzone na nowym serwerze konto o tych samych parametrach co mieli na IMN.PL bądź na SKIP.PL . Nowy serwer posiada inny panel administracyjny (Plesk) w związku z czym posiadane dane muszą Państwo przenieść sami. Przejście na serwery IMN2.PL tak samo jakby Państwo przenosili konto do każdego innego usługodawcy wiąże się z ponownym wgraniem danych na nowe konto i ponownym utworzeniem kont pocztowych oraz podpięciem domen. W przypadku przejścia na nowy serwer IMN2.PL należy przekierować posiadane domeny na inne nowe adresy DNS. ( zmiana adresów DNS trwa do 72 godzin) Reasumując obecnie IMN.PL i SKIP.PL pracują na odnowionym sprzęcie. Cały hardware łącznie z dyskami został wymieniony na nowy sprzęt więc ewentualność kolejnej awarii została ograniczona do minimum. Dodatkowo każdy klient IMN.PL oraz SKIP.PL może przenieść bezpłatnie swoje dane na niezależny nowy serwer który jest u innego usługodawcy na innym łączu co ogranicza do minimum ewentualność awarii. Przypominamy również iż w przypadku jakichkolwiek problemów jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17 - pod numerami telefonów stacjonarnych podanych na stronie w dziale kontakt. Awaryjnie pod numerem tel komórkowego. Wszystkich tych którzy nie umieli w ostatnim czasie dodzwonić się do nas przepraszamy i informujemy iż w okresie awarii priorytetowym celem jest dla nas jak najszybsze usunięcie awarii. Bardzo trudna jest precyzyjna odpowiedź na pytanie kiedy serwer będzie działał priorytetem jest dla nas w takiej sytuacji szybkie usunięcie usterki a nie odbieranie telefonów. Informacja dla wszystkich aktywnych forowiczów Prosimy pamiętać iż to właśnie w większości przypadków pozytywna opinia o IMN.PL skłoniła wielu z Państwa do wyboru oferty IMN.PL jako niezawodnego operatora hostingu w okresie ostatnich 2 lat. Nie dziwi nas fakt iż awaria naszych serwerów w styczniu spowodowała tak żywą dyskusję na wielu forach o tematyce hostingowej. Prosimy nie zapominać przy tej okazji że to właśnie Państwo jako wytworni znawcy tematu na podstawie wielu opinii wybraliście właśnie naszą ofertę. Dla wszystkich tych którzy w styczniu na różnych formach wypowiadali się na temat naszych usług w sposób negatywny niejednokrotnie powątpiewając w naszą firmę snując nieprawdziwe i negatywne opinie na temat usług hostingowych IMN.PL o braku administracji itd itp. Podajemy informację iż obecnie naszymi serwerami opiekuje się obsługa składająca się z kilku administratorów. Na koniec chcielibyśmy wszystkich klientów IMN.PL a szczególności tych którzy pomimo jednakowej sytuacji wstrzymali się z nerwowymi ruchami i snuciem nieprawdziwych opinii i opowieści w internecie na temat IMN.PL. Poinformować iż z powodu awarii które miały ostatnio miejsce wszystkie aktywne i opłacone konta na naszym serwerze zostają BEZPŁATNIE przedłużone o 4 miesiące. A wszystkim dotychczasowym klientom którzy w 2007 roku przedłużą ważność swoich kont o minimum 12 miesięcy dokładamy ekstra 2 miesiące hostingu. Czyli zostając z nami otrzymują Państwo EKSTRA 6 miesięcy. Pozdrawiamy Obsługa IMN.pl i SKIP.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach