BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2009 Płatność jest możliwa tylko i wyłącznie przez paypal. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CHIRURG 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 26, 2009 A więc najlepszy jest ten ukraiński? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
roman_tyk 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 Orientuje się może ktoś czy jakiś kod prócz escape (-25%) jeszcze działa? Słyszałem o kodach -45 i 50%, jeśli ktoś zna takowe źródło proszę o info. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amigo1313 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2009 Orientuje się może ktoś czy jakiś kod prócz escape (-25%) jeszcze działa? Słyszałem o kodach -45 i 50%, jeśli ktoś zna takowe źródło proszę o info. też się przyłączam do tej prośby o kodzik 50% już pisałem do jednego z użytkowników o taki kodzik ale mi nie odpisał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarcow 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 5, 2010 Zamierzam skorzystać z oferty HostNine.com i wykupić serwer w Azji. Zastanawiam się tylko, czy sprawa z różnymi ip jest nadal aktualna. Czy każda moja domena lub subdomena podpięta do konta będzie na różnym ip? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CHIRURG 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2010 Dzisiaj kupiłem serwer na hostnine i płatność została odnotowana. Po zalogowaniu się w tym miejscu: https://secure.hostnine.com/billing/ nie widzę dostępu do cpanel, na maila nie otrzymałem informacji z żadnymi innymi danymi. Proszę o pomoc. Nie wiem może nie zauważyłem, jak ktoś wie gdzie się zalogować do ftp to proszę o szybkie info... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2010 Płatność odnotowana.. ale potem muszą to zaksięgować i puścić założenie konta.. czyż nie? Pamiętaj, że do USA mamy parę godzin różnicy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 16, 2010 Ja niestety jestem zmuszony firmie podziękować za zbyt olewcze podejście do klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Luty 17, 2010 Mógłbyś coś więcej wyjaśnić ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Zgłoś post Napisano Luty 22, 2010 Już wyjaśniam. Klientem Host9 jestem, a w sumie byłem od ponad roku. Generalnie tam jest taka zasada, że jak 'działa to działa', a jak nie działa to módl się, żeby nic się gorszego nie stało. Przykładem może być to, że dwa razy padł całkowicie system plików powodując pad 24-48h i przywrócenie sprzed nocnej kopii i to włącznie z plikami usuniętymi wcześniej (o tym było chyba wcześniej w moich postach w tym temacie). Do supportu natomiast zastrzeżeń wiele: Support potrafił np. w temacie związanym z przerwą w dostępie z winy jakiejś awarii pisać odpowiedzi typu "We will not resolve it until you won't clean your account from too much files" albo "your account is too big". Próbowali też doszukiwać się na siłę łamania regulaminu, przykładem może być to, że na jednym z serwisów zamontowałem zewnętrzny upload grafik zamiast tego zintegrowanego w skrypt forum to dostałem info, że jest to "download service" i muszę to usunąć. Naturalnie żadne tłumaczenia nie działają, a jedna z osób z supportu angielskim posługuje się tak jak ja niemieckim, więc wytłumaczyć jej cokolwiek jest trudno, ciężko też czasem zrozumieć co chce przekazać. A tu zaczyna się historia: Od ok. 20 stycznia br. pojawiły się problemy z serwerem. W jednakowych godzinach apache siadał na 10 minut, tuż po tym jak server load był na poziomie 20. Tj. codziennie o 8, 10, 18, 20, 22 (+ ~5 minut, gdy load rósł) czasu polskiego była 10 minutowa przerwa. Jako, że zaczęło to być irytujące zacząłem atakować support, gdzie odpowiedzi były różne w zależności od nie wiem, ochoty odpowiadających, ciężko powiedzieć: Node59 httpd service was temporarily offline. I have restarted httpd and will continue to monitor the server. Your site still isn't loading ? Seems to be working fine.Let us know if you need anything further, we'll be happy to help! I apologize for the inconvenience, we are monitoring this server for additional issues. Node59 is currently online and performing as normal. If you are still experiencing this issue, please provide us with the results of a trace route to your domain - http://support.hostnine.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=180 I have been monitoring this all day. We are still waiting to find someone. I have been monitoring this server for the past few hours and have not seen any issues. Let us know if you encounter any problems. Would you like us to migrate your account to another server? If so, please provide a location of which you would like it migrated to. 7 lutego dopiero 'udowodniono' mi, że jest to moja wina poprzez 'wydruk' z cpuwatch. Co ciekawe, kilka pozycji stanowił skrypt, który tylko pobiera i wyświetla zawartość pliku, sporą większość stanowił wordpress z jego jedną wtyczką. Dostałem też informację, że on rejestruje pozycje uruchamiane przy wysokim loadzie i faktycznie, load rosnął, potem kolejkowały się moje procesy, które niejako występowały przy wysokim loadzie. Niemniej, wskazane przez cpuwatch skrypty zoptymalizowałem/usunąłem i wszystko 'powinno być ok'. Niestety, nie było, więc to nie ja. Stąd kolejne zgłoszenie i kolejne odpowiedzi. Mało tego pytałem o moje skrypty, czy nie powodują wysokiego obciązenia: I am currently monitoring the server and do not notice any issues. Your account is also currently not using too many server resources. I will continue to monitor and resolve anything I find. I am currently monitoring the server and haven't been able to pinpoint the reason why httpd flaps at this time. Do you experience this issue during any other point throughout the day? I w końcu: Okay. After monitoring the server I found a user causing Mysql performance issues, leading to higher CPU loads and possibly causing the httpd service to flap. This user has been suspended until they resolve that issue. I will continue monitoring the server and resolve any issues I find. Thank you for your patience with this. Myślę - uff. Wreszcie będzie działać. Nic bardziej mylnego. Znowu przerwy w sposób identyczny i tym razem inny ton wypowiedzi i to przez innego pracownika (Pan Alex J., który z angielskim sobie radzi dość słabo, za to pyskówki mu wychodzą wręcz idealnie): At this point the best we can do is monitor it. Your site is too large to move to another server. I tu zaczyna się cyrk: I am watching your site spike this server right now. Your helping to cause alot of these issues. This just crashed the server. It's 100% your site spiking it just now. Again this is YOUR site that just caused this. It's spiking all over. If this does not stop I have to disable this site. http://xxxx/ we also do not allow image/file hosting. This is your account causing these issues. This site also needs to be removed. (to był zamknięty hosting grafiki na potrzeby forum, co wyjaśniłem i dalej): This account is 100% the account causing these issues. You need to start moving it to another host or buy a vps/dedicated ip. I have given you the logs of it it spiking this needs to be moved asap. Logi - faktycznie, są. Skrypt oparty o curla pobierający 20kb grafikę wyciąganą z pliku XML pobranego ze strony powoduje na pewno 600% obciązenia. Na nic moje tłumaczenia: This needs to be moved. This is the final decision. We will give to until next Monday to move this. This account has caused issues in the past. We can no longer host this. We are giving you until Monday which is more then enough time. Nie było wcześniej żadnego 'issue', znaczy było, kiedy to jeden skrypt faktycznie miał błędną pętlę powodującą obciążenie, którą usunąłem i miało to miejsce rok temu. Poprosiłem o więcej info to dostałem taką odpowiedź: Please just start moving it. We no longer wish to host this site. Super, kupiłem hosting w site5 i poprosiłem o decyzję managera w sprawie: No manager is needed. This is now an abuse issue with your account crashing this server. i powód decyzji: Your account has caused nothing but issues on this server. It will need to be moved. It is not just one file. Other domains are spiking also. Once your site is moved and this account is removed you will get a refund of ANY REMAINING money prepaid for this account. Yeah, kasa wraca. Super. To było 16 lutego. Okej, załóżmy, że to moje konto powodowało 'obciążenia'. Przeniosłem WSZYSTKIE dynamiczne strony i cronjobs na site5, gdzie kupiłem konto i nie dzieje się absolutnie nic, load nie podskakuje ani troszkę. Godzina 10:00 dziś - nieszczęsne node59 na hostnine leży. Mimo tego, że jest poniedziałek nadal nie mam maila, że zostałem wygoniony z serwera. Naturalnie nie warto tego komentować - ja poleciałem za to z hostingu i konto jednego usera zostało zablokowane, a problem został nadal nie rozwiązany Mało tego - opcja full backup to fikcja w hostnine, wszystko musiałem kopiować ręcznie tarując uprzednio, procesy cpanelu są killowane jak wszystkie inne, jak tylko za bardzo się 'rozkręcają', tudzież za długo trwają. Tar'a tez mi killowało, więc musiałem spokojnie po folderze kopiować. Było sporo czasu i nerwów, no i przede wszystkim śmieszne podejście do klienta. Niemniej, nauczyłem się dzięki nim optymalizować serwisy do niemal zerowego obciążenia i jest to super plusem całej sytuacji Bądź co bądź, rozumiem że hostingi nielimitowane są fikcją, ale w przypadku hostnine w ogóle hosting jest fikcją, gdyż przez dni 26 szukają przyczyny narastania loadu, gdzie przez większość czasu w ogóle nie widzą problemu, a gdy stajesz się nachalny każą Ci uciekać, bo inaczej tego nie widzę. Jeśli chodzi o parametry mojego serwisu to akurat może być faktycznie przyczyną irytacji, bo zajmuje około 20gb z przyrostem ok. 1gb miesięcznie, a transfer miesięczny kształtuje się w granicach 100-150gb/mc. Większość oparta jest na gotowych skryptach - mybb, phpbb by przemo (tak, powiecie, że to pewnie wina tego skryptu, z tym że on ani razu nie wystąpił w żadnych 'statystykach' przy obciążeniu), jeden skrypt do hostingu obrazków i wordpress. Do tego trzy skrypty, przy czym wszystkie zajmują się pobieraniem danych z innego serwera przy pomocy curl'a i tu tez przy okazji ciekawostka: Serwis z którego następuje pobierany był banowany kilkakrotnie i hosting twierdził, że ich serwer jest DDOSowany przez tamten (a dodam, że jest dość popularnym serwisem społecznościowym, więc...), dopiero po prawie tygodniu walki zorientowali się, że to chodzi o jeden ze skryptów mimo tego, że wcześniej o tym wspominałem i musiałem tenże skrypt nieco obciąć, bo nie wyrazili chęci do umożliwienia mi pobierania większej ilości danych wraz z rosnącą popularnością. No i potem naturalnie "is that script downloading something? We forbid download pages". Jakby coś było niejasne to proszę o info, pisałem z pracy akurat i możliwe, że coś mi umknęło, a nie chce mi się teraz wszystkiego przeglądać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 22, 2010 Update: Napisałem w tickecie info, że fajne mają podejście, gdyż mimo wywalenia mnie z serwera nadal zalicza pady i zapytałem jak usunąć konto, na co dostałem następującą odpowiedź: Please fill out hostnine.com/cancel Regards, Alex Jankuv Hostnine Support btw. wpisując imię i nazwisko tego Pana w google można znaleźć trochę ciekawostek Ten sam Pan kazał mi rezygnować z korzystania i ten sam Pan wyszedł teraz na idiotę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 23, 2010 Full backup wykonywany 'na pożegnanie', fragment: Copying homedir....Waiting for load to go down to continueWaiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue Waiting for load to go down to continue /bin/gtar: Unexpected EOF in archive /bin/gtar: Error is not recoverable: exiting now Done Ale naturalnie to ja jestem złem świata. Konto właśnie mi usunęli stamtąd i czekam na kaskę na konto paypal. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 24, 2010 Tak samo jak zwlekali ze znalezieniem przyczyny, której nadal nie znaleźli, teraz czekam na kasę, ticket wisi 'Open' po podesłaniu przeze mnie maila paypal, nikt nie odpowiada, a co ciekawe na http://support.hostnine.com/ wisi średni czas odpowiedzi i jakoś nic nie wskazuje jakiegokolwiek zbliżenia do 48h, nawet troszkę, czasy pewnie z księżyca jakieś wzięte Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2010 Zgadza się - czas odpowiedzi waha się nie raz od 15min do 5 dni :/ też przez to przechodziłem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 24, 2010 Zgadza się - czas odpowiedzi waha się nie raz od 15min do 5 dni :/ też przez to przechodziłem. Wiesz, nie byłoby sprawy gdyby nie chodziło o kasę którą są mi winni, którą to kasę sa mi winni tylko z uwagi na to, że się mnie chcieli pozbyć z bliżej nieznanego powodu (jako że rzekomy problem dla którego sprawa wygląda jak wygląda istnieje do tej pory). Jak wypełniłem "Account cancellation" to konto anulowali na biegu i poprosili o dane konta paypal, jak je podesłałem - cisza. Nawet nie chce mi się tu domysłów siać, dlaczego tak a nie inaczej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 24, 2010 Po utworzeniu kolejnego ticketu gdzie ludzie z finansów kazali mi tylko cierpliwie czekać na odpowiedź w tamtym, gdyż "Managers" muszą kliknąć przesłanie pieniędzy w końcu mam zwrot pieniążków i gdzieś ten chory hosting. Uff.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2010 No to ciekawostkę macie Kasują z forum wypowiedzi negatywnie oceniające ich pracę, zwykle jak widzę te na które nie mogą znaleźć odpowiedzi, tudzież 'wyjaśnienia'. Przed chwilą o tym napisałem na ich forum, wczoraj jeszcze widziałem tam zarówno mój 'testimonial', jak i jednego klienta, który też wypowiadał się negatywnie, ale akurat o tym jak działały u niego wybrane skrypty i jak support na to reagował. Obecnie napisałem o tym temat i czekam, zobaczymy co ciekawego napiszą btw. http://hostjury.com/reviews/HostNine http://www.webhostingstuff.com/review/HostNineCom.html To moim zdaniem też sporo mówi. A tu ciekawostka odnośnie robionych backupów: http://www.hostnine.com/hosting-forums/server-reboots/5118-node22-hard-drive-crash.html (chodzi głównie o drugą od końca wypowiedź) I tu w sumie ostatnia też ciekawa: http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=886348 Także chyba wszystkim wyjaśniłem dlaczego nie warto korzystać z ich usług. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 17, 2010 Ciekawostka #2 Napisałem swoją opinię na forum u nich po raz drugi, włączając w to temat usunięcia poprzedniej wiadomości i oto co się stało 1. You have been banned due to infractions. Date the ban will be lifted: 04-30-2010, 07:52 PM 2. Wszystkie moje wiadomości dotyczące problemów z H9 zniknęły Wyrok pozostawiam Wam, ja planuję napisać dziś o tym gdzie tylko będzie to możliwe, tj. wszystkie fora o hostingu jakie zdołam znaleźć i na jakich zdołam napisać oraz wszelkie porównywarki hostingów i takie tam W każdym razie, najśmieszniejsze jest to, że firma nie dość że dała d... to nie potrafi się do tego przyznać )) Życzę powodzenia wszystkim, którzy będą w podobnej sytuacji jak ja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wojsmol 1 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2010 Witam Hostnie przygotowuje duże zmiany w ofercie dla resellerów. Więcej informacji można znaleźć tutaj. Co o tym myślicie? Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2010 Przez jakiś czas nic nie pisałem, ale pojawiło się coś 'ciekawego' na horyzoncie. Po tym jak napisałem w kilku miejscach o tym co przeszedłem w h9 dostałem następującą odpowiedź: Hi Luke, I saw your post on webhostingstuff.com and must same I am shocked by the treatment you received. I myself noticed issues on node59 and upgraded the server to our new UK config with 8 CPU cores and 8GB of RAM along with 4x500GB RAID 10 and the server is doing great! root@node59 [~]# uptime 22:10:01 up 4 days, 3:53, 2 users, load average: 1.76, 1.56, 1.31 root@node59 [~]# free -m total used free shared buffers cached Mem: 7976 7430 545 0 658 4867 Is there anything I can do to make this up to you? I'm willing to do anything I can in order to satisfy your hosting needs and restore your faith in HostNine. I can be reached any time via ben@hostnine.com as it goes to all pc's and mobile devices. Thank you! Podałem ID ticketów, których dotyczył problem i dostałem to: Hi, I see: /home/yyy/xxx.php Was causing load issues on the old node59 but node59 has been upgraded to double the resources. Would you be willing to give us another chance? I will personally overlook your account and make up for the issues you had at HostNine. There will be no cost involved for resigning up. xxx.php to plik o którym wspomniał w/w Pan Alex J. podczas banowania mnie, który to wyciąga jedną wartość z pliku xml pobranego z zewnętrznego serwera i wypluwa na wyjście. Napisałem, że mogę się zastanowić, ale oczekuję innego podejścia i zrezygnowania z Pana Alexa J., przynajmniej podczas kontaktów ze mną. Po kilku dniach ujrzałem: Hi, Sorry for the delay on this. I've been pulling 16 hour days to complete this migration. I will make sure Alex does not cause any issues on your account. At HostNine we're changing the comapny forever. We're adding new hardware, new management, new website, and a new reseller central version. I'd be more then happy to get you back in HostNine free of charge. I can give you a coupon to make your sign up free or I can just activate your old account I just want you to give us the chance. No costs, no hidden fees, etc. Just us proving we can be the hosting company you deserve. Darmowy hosting nie jest zły Zobaczymy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2010 No to nieźle zagrali teraz ciekawe czy faktycznie będzie lepiej, niż przed tym incydentem. BTW. Mam problem z H9. Ciągle mnie rozłącza - nie jestem prawie nic na SSH zrobić bo ciągle przerywa połączenie (średnio co 1-5 min). Nie zależnie z jakiego IP korzystam do łaczenia (mam 2 IP autoryzowane u nich). To samo dotyczy FTP - też nie ma znacznie z którego miejsca w Polsce nawiązuje połaczenie, bo zawsze po jakimś czasie (stosunkowo krótkim) mnie rozłącza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2010 U mnie problem z rozłączaniem z ssh pojawiał się dokładnie wtedy, gdy było wyższe obciążenie serwera niż zazwyczaj, biega sobie taki automat który banuje wszystko co może obciążać, włącznie z sesjami ssh. A serwer? Hmm... http://208.43.94.58/phpsysinfo/ Stałe IP dostałem nawet bez wniosku, chyba mnie lubią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2010 Mnie próbują przekonać że to moja wina, że mam tak ustawiony timeout :| Dodałem nawet w /etc/ssh/ssh_config ServerAliveInterval 60 i i tak nie pomogło :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2010 Mnie próbują przekonać że to moja wina, że mam tak ustawiony timeout :| Czyżby Pan Alex J.? O ile wiem on lubi takie dziwne rzeczy wymyślać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2010 Tak on. Ale co ja mam im napisać. To jest jak bawienie się w konta i myszkę :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach