Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[opinia] Site5.com

Polecane posty

Jeżeli swoją stronkę mają u siebie to nie jest tak źle

Odpowiedź z 70.87.6.117: bajtów=32 czas=152ms TTL=234
Odpowiedź z 70.87.6.117: bajtów=32 czas=158ms TTL=234
Odpowiedź z 70.87.6.117: bajtów=32 czas=151ms TTL=234
Odpowiedź z 70.87.6.117: bajtów=32 czas=150ms TTL=234

PING 70.87.6.117 (70.87.6.117) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 70.87.6.117: icmp_seq=1 ttl=239 time=154 ms
64 bytes from 70.87.6.117: icmp_seq=2 ttl=239 time=153 ms
64 bytes from 70.87.6.117: icmp_seq=3 ttl=239 time=154 ms
64 bytes from 70.87.6.117: icmp_seq=4 ttl=239 time=154 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BOSS: że Ty polecisz na takiego krzaka, a do czego się oficjalnie przyznałeś

na swoim blog'u, tego bym się nigdy po Tobie nie spodziewał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NO to kapa - będą tak samo "atrakcyjni" jak DreamHost.

 

@BOSS - podaj oficjalne źródło tych informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@BOSS - podaj oficjalne źródło tych informacji.

Oficjalne źródło to site5.com i jakieś kilkanaście ticketów jakie z nimi wymieniłem ;)

 

Site5.com oficjalnie zmieniło już DC i zaczyna się migracja starych kont, wszystkie nowe są już zakładane w Texasie.

 

Najgorszy jest trace, bo niby różnica w pingach powinna być maksymalnie ok. 60ms ze względu na różnicę odległości pomiędzy DC, ale w praktyce skacze nawet do ponad 300ms (sick!).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Przegladam od jakiegos czasu rozne tematy o firmach hostingowych w celu nabycia resellera. No i nabylem pakiet w site5 na 6 miesiecy. Po tym fakcie znalazlem watek ten watek i klika o hostnine ( ktory wszyscy zachwalaja ze wzgelu na niskie pingi). Moje pytanie jest takie:

 

Jak bardzo odczuje wolne dzialanie site5 jezeli moje pingi wynosza ok 164

 

PING okon.ie (174.120.16.194): 56 data bytes

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=0 ttl=49 time=166.717 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=1 ttl=49 time=164.549 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=2 ttl=49 time=164.849 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=3 ttl=49 time=165.915 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=4 ttl=49 time=163.868 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=5 ttl=49 time=164.519 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=6 ttl=49 time=166.597 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=7 ttl=49 time=164.476 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=8 ttl=49 time=164.446 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=9 ttl=49 time=163.867 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=10 ttl=49 time=163.797 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=11 ttl=49 time=164.949 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=12 ttl=49 time=167.123 ms

64 bytes from 174.120.16.194: icmp_seq=13 ttl=49 time=165.412 ms

 

Dodam, ze glownie planuje trzymac tam strony dla small business w wiekszosci oparte o joomle. watpi zeby tak bardzo oblezane jak "potezne fora".

 

Wciaz moge sie wycofac z site5, ale czy to naprawde tak wiele zmieni?

 

Prosze o konkretna obiektywna odpiwiedz.

 

Dzieki,

Konrad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

Pochodź sobie po forach w USA, i w PL, DE.

 

Dla załadowania każdego elementu strony wysyłane jest żądanie - jak duży ping tak długo czekamy na odpowiedź serwera np. po obrazek...

 

Resztę sobie dopisz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multisite daje ci mozliwosc zaloznia wielu stron w obrebie jednego konta.

 

Reseller daje ci mozliwosc zaloznia wielu kont multisite lub singlesite i dopiero na nich wrzucasz strony. Generelanie wykupujesz miejsce na serwerze, a potem je odsprzedajesz dalej swoim klientom.

 

Mam racje czy to bylo pytanie retoryczne?

 

 

ps: wykupilem wkoncu hostnine i roznica w pingach jest diametralna. Pingi ok 50ms

PING 85.92.78.96 (85.92.78.96) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 85.92.78.96: icmp_seq=1 ttl=54 time=46.8 ms
64 bytes from 85.92.78.96: icmp_seq=2 ttl=54 time=46.1 ms
64 bytes from 85.92.78.96: icmp_seq=3 ttl=54 time=45.7 ms
64 bytes from 85.92.78.96: icmp_seq=4 ttl=54 time=46.3 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pochodź sobie po forach w USA, i w PL, DE.

Dla załadowania każdego elementu strony wysyłane jest żądanie - jak duży ping tak długo czekamy na odpowiedź serwera np. po obrazek...

A mimo kosmicznego pingu do serwerów ludzie jakoś wychwalają googla ponad niebiosy i im jest obojętne, czy strona załaduje się 0,2 sekundy szybciej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A mimo kosmicznego pingu do serwerów ludzie jakoś wychwalają googla ponad niebiosy i im jest obojętne, czy strona załaduje się 0,2 sekundy szybciej :D

 

Bo google nie ma wielu elementów na stronie do ściągnięcia - sam tekst.

 

A np. na youtube wszystkie obrazki są w jednym pliku dzielone przez css aby nie trzeba było czekać na załadowanie wszystkich elementów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

@Fiercio

C:\Documents and Settings\gracz>ping google.pl

 

Pinging google.pl [74.125.77.104] with 32 bytes of data:

 

Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=39ms TTL=54

Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=43ms TTL=54

Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=38ms TTL=54

Reply from 74.125.77.104: bytes=32 time=39ms TTL=54

 

Ping statistics for 74.125.77.104:

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 38ms, Maximum = 43ms, Average = 39ms

 

http://geotool.flagfox.net/?ip=74.125.77.1...t=74.125.77.104

Ciekawe co?

 

Wydaje mi się, że jest to skutek jakiegoś routingu przez Frankfurt.

Może Ertcap się wypowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ciekawostka :-)

 

 

 

Hello XXX,

 

We are emailing you today in reference to the following Site5 account:

 

#########################

Domain: XXX

Server: michigan

#########################

 

Late tonight (Wednesday, May 5, 2010), we experienced a system outage on our

centralized email system. After hours of troubleshooting with the software

vendor, a complete system failure has been experienced. This failure is

entirely limited to the central mail system and does not affect any other site5

services.

 

The good news: If you do not use IMAP or mailman mailing lists, you can rest

assured with the knowledge that your email has not been affected. Incoming

mail has been queued for delivery once our system is back online. Email

accounts, forwarders, auto responders, etc. will not need to be recreated, and

passwords will not have to be reset.

 

However, for our IMAP and mailman mailing list users, we are very sorry to

inform you that your emails and any mailman mailing lists have been

permanently lost without any hopes of recovery. A bug in the root technology that

powers our centralized email system caused the initial data corruption in both the

primary and secondary storage systems. To make matters worse, the method we

normally use for our third line of backups is not compatible with the central

mail system. We developed an alternate backup system, but had problems and

were unable to deploy it. As a result, we do not have any data backups to

restore from. This failure to maintain the third backup system is completely our

fault.

 

At this time, we can only ask for your forgiveness and reassure you that

this situation will never happen again. We hope that you can see our level of

service and dedication to customer satisfaction, and that you can rest assured

knowing this situation will never be repeated. Site5 will have a third level

backup system implemented for central mail within the next 72 hours.

 

On Thursday, all clients affected by this system failure will have their

hosting account automatically credited with a month's worth of hosting.

 

If you would like a phone call from the CEO or President to be reassured of

Site5's abilities and that this will never happen again, please email

Ben@Site5.com and we would be happy to call and talk with you.

 

If you have any questions regarding this email, please feel free to let us

know directly at management@site5.com or reply back to this email.

 

Respectfully,

The Site5 Management Team

Maile mówią papa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ponieważ temat o tym dostawcy widnieje jak widzę jedynie na forum resellerskim, postanowiłem założyć temat tutaj, aby wyrazić swoją opinię i zachęcić innych userów do wyrażania swojej.

 

W dniu dzisiejszym wczorajszym raz od mojej półtorarocznej współpracy hosting zalicza większego "pada", był jeszcze jeden po drodze, ale dotyczył poczty i za utratę wiadomości zapisanych na serwerze otrzymałem miesięczne przedłużenie mojego konta hostPro.

 

Przykładowy "duży" pad serwera wygląda na forum tak: http://forums.site5.com/showthread.php?t=30922

Dodatkowo firma wysyła maile informujące o takiej przerwie.

Hosting co prawda nie działa mi już ponad 24h, niemniej wcale nie zjadam ludzi. Podpytałem, kwestia takich padów wygląda tak jak widać tutaj: http://www.site5.com/about/guarantees/#uptime .

 

Generalnie to jest trzeci "unlimited" z którego korzystam i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony w porównaniu do takiego host9 czy nie daj Boże dreamhostu.

 

Panel obecny w site5 to zmodyfikowany cPanel, ktoś kto kiedykolwiek korzystał z cPanelu powinien sobie poradzić bez większego problemu z obsługą tutaj. Oprócz tego jest aplikacja o nazwie backstage, gdzie zajmuje się kwestiami finansowymi oraz kontaktem z supportem. Choć kwestia supportu i zgłaszania błędów jest o tyle prostsze niż gdzie indziej, że istnieje support live chat, który potrafi rozwiązać te bardziej proste problemy "na biegu", te wymagające poświęcenia większej ilości czasu rozwiązuje poprzez utworzenie ticketa za klienta i podanie jego numeru w rozmowie.

 

Pomimo posiadania kilkunastu mniejszych lub większych serwisów, ten dostawca nigdy nie robił problemów ze zwykle wyssanym z palca "nadmiernym obciążeniem" tak jak to było robione w host9. A wcale nie korzystam "mało", samego transferu miesięcznie schodzi mi nieco ponad 1TB :P

 

Wkrótce mam zamiar skorzystać z ich serwerowni w UK, póki co siedzę w USA i szczerze mówiąc nie widzę różnicy w prędkości działania z hostingami z jakimi mam do czynienia w EU.

 

Hosting szczerze polecam.

 

Gdyby ktoś zdecydował się skorzystać z ich usług po mojej opinii, bardzo proszę o użycie mojego reflinka: http://www.site5.com/in.php?id=81865 .

 

A, prawie zapomniałem - można potestować przez miesiąc z kodem FREETRIAL przy rejestracji miesięcznego konta (dotyczy także kont reseller, hostingu cloud oraz vpsów).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dla jasności - za w/w "pad" dostałem 9,95$ "rabatu" do następnego rachunku :)

 

Polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Obecnie jestem na etapie testowania lokalizacji europejskiej, po procesie przenoszenia konta na serwer w UK.

 

Serwer z 16xIntel Xeon [?], 24gb ramu, ping ~50 z tktelekom.

Póki co wszystko chodzi sprawnie.

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Na ten lub następny tydzień planowane jest uruchomienie lokalizacji w Holandii, próbuję intensywnie natomiast namówić prezesa na jakiś serwer w Polsce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

I tak oto można od dziś zamawiać hosting w Amsterdamie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Additional costs for non-Dallas locations start at: Shared - $1 more per month, Reseller - $2 more per month, VPS - 10% more per month.
Więc trzeba zapłacić za to.

 

H9 wygląda cenowo lepiej IMHO :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

H9 wygląda może i lepiej cenowo, ale tu przynajmniej support to jest support i nie ma dziwnych wymyślonych problemów, zresztą w wątku o H9 wiele napisałem na ten temat... Na prawdę porównując H9 z Site5 nie widzę w ogóle porównania, zresztą możesz sam sprawdzić (info w stopce).

 

Z Server4You nie porównam, bo nie korzystałem, ale tutaj gdzie jestem teraz na prawdę jestem zadowolony i nie miałem dotychczas żadnych problemów, których nie zdołałem wyjaśnić. Support jest komunikatywny i odpisuje natychmiast, do tego live chat który działa (w H9 dostać odpowiedź techniczną od kogoś w miarę kompetentnego to była za moich czasów rzecz niemożliwa).

 

Z lokalizacji - następny na ruszt idzie jakiś kraj z Azji a potem.... :)

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Polska lokalizacja prawdopodobnie jeszcze w sierpniu w serwerowni 3SF.

 

Wchodząc tu: http://www.site5.com/in.php?id=81865 (reflink) i biorąc konto shared, reseller, cloud lub VPS1, wpisując kod FREETRIAL można przez miesiąc testować usługę za darmo bez zobowiązań. Niemniej zachęcam do korzystania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłoby fajnie :) W grudniu kończy mi się hosting w H9, więc śmiało przeszedłbym do site5 z PL lokalizacją :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×