Adammik 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 Witam (niewiem czy dobry dzial) Mam problem z tym na serverze gry. Sobie tak mysle jak sie przed tym zabezpieczyc, myslalem nad nalozeniem limitu przychodzacych pakietow z jednego adresu na sekunde, ale to lipny pomysl Wiec teraz pomyslalem ze mozna by blokowac powtarzajace sie pakiety z jednego ip, np. w ciagu minuty. I tu moje pytanie: jak to zrobic ? oraz: Czy taki sposob zda egzamin? A moze ktos ma lepsze pomysly? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 Hmmm, a przed czym Ty się chcesz zabezpieczyć i co dokładnie masz na myśli przez blokowanie powtarzających się pakietów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adammik 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 A wiec tak: gracze uzywaja WPE aby mi. szybciej rzucac skille. A robia to poprostu wysylajac tym programem odpowiedni pakiet kilka razy szybciej niz sami moga klikac, czy omijaja limit clienta do gry. Zauwazylem ze pakiety grajac normalnie sie raczej niepowtarzaja, a WPE wysyla chyba okreslony pakiet. Wiec gdybym wstawil blokade powtarzajacych sie pakietow, sadze ze bym unieszkodliwil ten program (WPE). A tym sposobem zabezpiecze server gry przed nieuczciwymi graczami czy jak kto woli hackami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 Przy okazji byłbym i ja wdzięczny za takie "coś" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ey. 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 Czy jest to windows 2003 server? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 to wcale nie jest takie proste jak wam się wydaje, wątpię aby ktokolwiek wam podał na to gotowe rozwiązanie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adammik 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 a wlasnie, jade na debianie wiem ze troche zamotane/trudne, ale az tak mocno? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrio 6 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ip...+Google&lr= Życzę miłej zabawy ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adammik 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 tak, tez juz zapytalem tak google (nom, bez cudzyslowia), i tak siedzie i czytam, czytam i probuje cos "sklecic" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ey. 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 Z iptables tego nie zdzialasz, preferowalbym bardziej zaawansowane programy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 iptables się do tego nie nadaje, ponieważ nie potrafi filtrować pakietów pod kątem zawartości pakietów, a jedynie ich typu, długości, częstotliwości itp. trzeba tu użyć czegoś co w czasie rzeczywistym wyłapuje wszystkie pakiety in/out na interfejsie zewnętrznym i w momencie natrafienia na taki pasujący do szablonu przekazuje do jądra systemu polecenie, iż należy go odrzucić... będziecie mieli więcej z tym roboty, niż faktycznego pożytku, aczkolwiek zawsze warto się czegoś nowego nauczyć snort będzie dobrym punktem wyjścia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ey. 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 Konstruowanie regul poniekad sie oplaca, lecz zajmuje troche czasu... zycze powodzenia, jesli Ci zalezy, bo jak to sie ostatnio mowi - wystarczy chciec ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adammik 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 @bellerofont usatysfakcjonowałeś mnie swoja odpowiedzia. (serio) Temacik pewnie do zamkniecia, bo zrozumialem ile to roboty Dzieki za pomoc! PS. znalazlem prowizoryczne zabezpiecznie ktore sie dodaje do kodu servera gry, mam nadzieje ze pomoze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ey. 0 Zgłoś post Napisano Maj 30, 2008 gud lak! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach